SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand![]()
Waarom fotografeer je dat?quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de voeten van rock
ja wtf..quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom fotografeer je dat?
gaaaayquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha hoor het meer mensen hier zeggen hoor
Oquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er wonen heul geen Finnen in Flevoland
Omdat dat kan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wel 'de kassa is los' - de winkel is open.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
hier zeggen ze
is de winkel al los
kennen jullie dat?
Gast ga huilen ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
Even die aandachtshoer uit de OP halen.
hmm ja hier ook: is de deur los?quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel 'de kassa is los' - de winkel is open.
nopequote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja hier ook: is de deur los?
nee dat zeggen ze hier weer nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
hier zeggen ze
is de winkel al los
kennen jullie dat?
ik werd een keer door de juf in groep acht gestraft omdat ik steeds tegen klasgenootjes zei: ga huilen.quote:
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kanquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat zeggen ze hier weer nietzeg vaak zonder dat ik het doorheb kennen ipv kunnen, bij ons hier in de ah van ken er een kassa bij ofzo
moet het nodig afleren
noem je me nou zo een boer?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kan
waar is men boers dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |