Ik snap t wel hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan snap je FUT ook niet, tevens kan je ook gewoon een echt team maken hoor, hoeft niet specifiek bijelkaar geraapt te zijn, wat jij wil he.
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skillsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap t wel hoor.
En ja dat zou kunnen, maar ik speel liever gewoon met echte clubs/echte selecties en zoals ik al had gezegd ook liever op de normale speelsnelheid ipv het voor mij te snelle FUT.
Doe eens rustig aan. Bij FUT komt minder skill kijken dan seasons omdat iedereen het op pace gooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skills
Het is anders een steekhoudend argument, die heb ik jou nog amper tot niet zien maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skills
Echt he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan. Bij FUT komt minder skill kijken dan seasons omdat iedereen het op pace gooit.
Steekhoudend hmmkay. Volgens mij geef je alleen aan dat je graag OS speelt, prima maar heb nog geen enkel argument gezien dat OS beter zou zijn of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is anders een steekhoudend argument, die heb ik jou nog amper tot niet zien maken.
[..]
Echt he.
GAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Steekhoudend hmmkay. Volgens mij geef je alleen aan dat je graag OS speelt, prima maar heb nog geen enkel argument gezien dat OS beter zou zijn of iets dergelijks.
Voor de derde keer, ik speel met 3* teams of lager, kom dus nooit Real/Barca of welk ander topteam dan ook tegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
@Hierboven in FUT spelen er veel met pace ja en in OS veel met MAdrid en Barca dus wat is je punt?
Joh en in FUT idem dito dus wat is het verschilquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?
GAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?
Toch 2 posts met (voor mij) argumenten waarom ik Seasons leuker vind dan FUT.
[..]
Voor de derde keer, ik speel met 3* teams of lager, kom dus nooit Real/Barca of welk ander topteam dan ook tegen.
dat is wel waar, maar dat vind ik ook wel eens leukquote:
Ook dat heb ik al meerdere malen uitgelegd. (iets met echte clubs/selecties....)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Joh en in FUT idem dito dus wat is het verschil
Dat kan natuurlijk! Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel waar, maar dat vind ik ook wel eens leuken het is diverser dan seasons, dus blijft het langer leuk m.i.
Zoals Dudeweiser zegt idd. Tevens wie geeft ene fuk dat je niet tegen een echte selectie speeltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al meerdere malen uitgelegd. (iets met echte clubs/selecties....)
Maar als je niet wilt lezen houdt het wel op he.
[..]
Dat kan natuurlijk! Ieder zijn ding.
Nou, ik dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoals Dudeweiser zegt idd. Tevens wie geeft ene fuk dat je niet tegen een echte selectie speelt
Tsja dat mag jij raar vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verder niemand maargoed. Beetje rare reden obv.
True welk team speel je meestal ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja dat mag jij raar vinden natuurlijk.
Anyway, genoeg erover, jij FUT, ik Seasons, ieder zijn ding, dit dat zus zo.
Doe gewoon normaal idioot, als hij nou geen FUT wil spelen, dan doet ie dat toch gewoon nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mensen die FUT niet waarderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal idioot, als hij nou geen FUT wil spelen, dan doet ie dat toch gewoon nietzonder respect geen fok.
Absoluut!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:33 schreef Maastoren het volgende:
Seasons is veel beter dan hoe het 'vroeger' online ging.
Kom je dan ook niet uiteindelijk steeds dezelfde teams tegen met spelers die eigenlijk te goed zijn voor het aantal sterren dat het team heeft?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer met Utrecht.
Dat is me nog niet opgevallen nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Kom je dan ook niet uiteindelijk steeds dezelfde teams tegen met spelers die eigenlijk te goed zijn voor het aantal sterren dat het team heeft?
quote:Voorzitter Michael van Praag van de voetbalbond KNVB heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA een onderdeeltje van een videogame voor onder andere PlayStation onder de aandacht gebracht. Dat heeft hij naar eigen zeggen gedaan op veler verzoek van ouders in Nederland. In het betreffende fragment van het computerspelletje, dat door het bedrijf EA Sports in licentie wordt gemaakt, wordt door een speler gereageerd tegen een scheidsrechter.
'Veel ouders storen zich eraan', liet Van Praag, tevens bestuurslid van de UEFA, woensdag op zijn twitteraccount weten. 'Alsof de FIFA jonge kinderen leert dat dit normaal is. Ik heb het verzoek van ouders overgebracht om de reactie van de speler aan te passen. Men pakt het op. Het is slechts een stukje van een legpuzzel', verwijst Van Praag naar het project VSK van sportbonden en minister Edith Schippers (Naar een veiliger sportklimaat).
Zullen wel van die linkse boomknuffelaars zijnquote:
Je kan je zelf wel opvreten om zo'n moment, echte lafaards..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Merkie het volgende:
1x van 40 meter geschoten, kreeg toen een corner, kopte de corner erin. Verder geen schot gelost. Voor de rest van de wedstrijd ALLEEN maar rondgespeeld op z'n eigen helft . Wat moet ik daar tegen doen? Hij speelde met Barcelona dus die bal pak je
op ultra-aanvallend spelen en hoge druk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Merkie het volgende:
Net tegen iemand gespeeld, heeft 1x van 40 meter geschoten, kreeg toen een corner, kopte de corner erin. Verder geen schot gelost. Voor de rest van de wedstrijd ALLEEN maar rondgespeeld op z'n eigen helft. Wat moet ik daar tegen doen? Hij speelde met Barcelona dus die bal pak je niet zomaar af.
Deed ik, blijft lastig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
op ultra-aanvallend spelen en hoge druk.
Eigenlijk wilde ik leaven, maar ik bleef hopen dat ik stiekem 1-1 zou maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Je kan je zelf wel opvreten om zo'n moment, echte lafaards..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |