quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Intouchables zeker ook niet, of wel?
6/9quote:
2010 ja en dat is geen oscar filmquote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Red? Of is dat ook alweer een jaartje eerder?
Het zegt je niks en dan toch de goede film opnoemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef Asap het volgende:
Poeptaart zegt me niets...
Brody, Midnight in Paris?Lijkt me geen Predators
![]()
Drive?
The Help?
Crazy Stupid Love?
quote:
quote:
quote:
quote:
Het zijn er 11, 6 goedquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef kawa4 het volgende:
the patriot
out of reach
kill switch ( bagger)
Ik kan nog wel films als Pistol Whipped, Ticker en Belly of the Beast gaan noemen, maar dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 19 december 2012 12:31 schreef Sands het volgende:
Het gebrek aan Steven Seagal kennis is schokkend te noemen.
Die andere ken je ook wel... die met Caine in de sneeuw en het oliebedrijf.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik kan nog wel films als Pistol Whipped, Ticker en Belly of the Beast gaan noemen, maar dat heeft weinig zin
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:37 schreef Sands het volgende:
Hard to Kill
The Glimmer Man
On Deadly Ground
De rest mogen jullie doen.
Net genoemd door Sandsquote:Op woensdag 19 december 2012 12:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hard to Kill missen we denk ik nog.
Een Wayans film met Seagal... het zegt me echt helemaal niks hoor, maar dat kan te maken hebben met mijn afschuw voor alles Wayans.
Die met Caine zal wel die vreselijke ecofilm zijn, maar daarvan vergeet ik die titel toch altijd
quote:
quote:
deel 2?quote:
Dark Shadows doelde ik eigenlijk op, maar we hebben alweer een winnaar!quote:
Alstublieft.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:02 schreef Sands het volgende:
Bolt
Hick
Texas Killing Fields
The Amityville Horror
Diary of a Wimpy Kid
Dark Shadows
Nu welquote:Op woensdag 19 december 2012 16:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is er ook een minimum aantal votes? want ik kan nu net zo goed 1 bekende noemen en 9 onbekende films
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wens Sands alvast heel veel sterkte met tellen
Gelukkig voor Sands zijn Asap en ik niet erg origineelquote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wens Sands alvast héél veel sterkte met tellen
Waarom noem je het trouwens jaren 80 style als er ook jaren 70 films tussen zitten?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Jaren 80 style
Batteries not Included
Flight of the Navigator
Return of the Blue Lagoon
Howard the Duck
Amsterdamned
Spetters
De Lift
Soldaat van Oranje
Wat zien ik?
Zusje
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dogstar keanu reeves
30 Seconds to Mars jared leto
Tenacious D jack black
She & Him
Coconut Records
Dead Man’s Bones russel crowe?
The Kids
7 bands, noem voor elke band graag 1 acteur/actrice die er bij hoort
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
-1 van de bands was een jaren 80 band en de gezochte acteur was toen een twintiger, maakte zijn filmdebuut in een horrorklassieker
-1 gezochte acteur is JS, dertiger
Wiequote:
wel Depp, maar niet in die bandquote:Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
Johnny depp in coconut records?
Depp in The Kids kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef DragonFodder het volgende:
Depp in the kids dus
Jason statham in die kokosnoten shizzle
maar we zijn nog steeds op zoek naar een andere Jasonquote:
quote:
Ik wou net zeggen, je vergeet ietsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef picodealion het volgende:
Of was het nou Schwartzman? Ben áltijd in de war.
Nee, wel in een Haneke en een Von Trier.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Linksboven zit in Game of Thrones?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |