Het is maar goed dat opa naar het pijltjesgooien kijkt ander zou jij vermoedelijk al weer boven je nieuwe plofbank mogen gaan hangen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo nauw als het aarsje van Hop?
![]()
Gezellig naast die militante neger.quote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat opa naar het pijltjesgooien kijkt ander zou jij vermoedelijk al weer boven je nieuwe plofbank mogen gaan hangen.
Kan ik voor een groot gedeelte in meegaan, maar op het moment dat je in het gehakketak over en weer 'third parties' gaat betrekken (kinderen, kleinkinderen e.d.), begint het niveautje toch wel een beetje bedenkelijk en infantiel te worden. Eigenlijk vind ik het ronduit een zwaktebod. Zo gaat het ook op het schoolplein (je vader is lekker gek, lekker puh) of in de Gouden Kooi (je moeder, je moeder).quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier af en toe een wedstrijdje wie er het grofst over opa kan zijn. En dat gaat soms erg ver.
Dat opa schuttingtaal uitslaat en "bedreigingen" snauwt, is dat erger dan, bijvoorbeeld, suggereren dat hij in het geniep anale spelletjes speelt met zijn voormalige celmaat en dat hij oma mishandelt? Mwah, ik vind van niet.
Aan de andere kant moet opa ook niet zeuren, met de ziektes en geslachtdelen die hij de ether in slingert. Als je je zulke platvloerse opmerkingen op een stream permitteert over anderen dan heb je weinig recht van klagen.
Dat maakt niet uit. De stelling was dat het over en weer gingquote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik reken jou eenvoudig tot het Opa-kamp dus niet tot ons, wij
Vast wel'als jij het weer uit de kast haalt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijgen we het kleinzoon-verhaal weer
Schei toch uit PB, haal die berg boter van je hoofd zeg, omdat je jouw steken wellicht wat subtieler hier op het forum plaatst dan een ander, wil dat nog niet zeggen dat je niet mede debet bent aan de sfeer. Of dacht je dat er iemand twijfelde aan de de intentie die je hebt met het plaatsen van de opmerkingen van Opa richting beequeen om maar wat te noemen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De stelling was dat het over en weer ging
Omdat hij geen kleinzoon heeft mogen wij het niet over zijn kleinzoon hebben en geen foto's van zijn kleinzoon posten want dat zou schadelijk kunnen zijn voor zijn kleinzoon die hij niet heeft. Zoiets was het toch?quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vast wel'als jij het weer uit de kast haalt.
Worden die kinderen en/of kleinkinderen bedreigd ofzo? Of zijn die erger dan de de molestatie en doodsbedreigingen van onze Oop? Schei toch uit!quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan ik voor een groot gedeelte in meegaan, maar op het moment dat je in het gehakketak over en weer 'third parties' gaat betrekken (kinderen, kleinkinderen e.d.), begint het niveautje toch wel een beetje bedenkelijk en infantiel te worden. Eigenlijk vind ik het ronduit een zwaktebod. Zo gaat het ook op het schoolplein (je vader is lekker gek, lekker puh) of in de Gouden Kooi (je moeder, je moeder).
Omwille van het verzoek van de moderatie en omdat je het heel misschien niet helemaal begrijpt zal ik nu slechts minzaam glimlachenquote:
Glimlach minzaam terugquote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Omwille van het verzoek van de moderatie en omdat je het heel misschien niet helemaal begrijpt zal ik nu slechts minzaam glimlachen
Als ik al steekjes uitdeel zijn dat nooit doodsverwensingen o.i.d. Daar kun je me niet op betrappen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit PB, haal die berg boter van je hoofd zeg, omdat je jouw steken wellicht wat subtieler hier op het forum plaatst dan een ander, wil dat nog niet zeggen dat je niet mede debet bent aan de sfeer. Of dacht je dat er iemand twijfelde aan de de intentie die je hebt met het plaatsen van de opmerkingen van Opa richting beequeen om maar wat te noemen.
Honing wel azijn niet!quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
En de honing is verrukkelijk, niet dan?
RLS / Stream van Opaatje #108 "Alles wat me niet bevalt schop ik de tyfus"quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat hij geen kleinzoon heeft mogen wij het niet over zijn kleinzoon hebben en geen foto's van zijn kleinzoon posten want dat zou schadelijk kunnen zijn voor zijn kleinzoon die hij niet heeft. Zoiets was het toch?
Moi?????quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Copycat het volgende:
Als er iemand schijnheiligheid tentoonspreidt is het PB wel. Ongegeneerd.
Waarom denk jij dat BQ hier postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |