Lederhosenquote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
Uitlokking.
Je droeg zeker ook een kort rokje, Scrutinizer? Gelukkig ben je een man, anders had je last van een kwijlende pot.
Ik vind zijn bedreigingen aan mijn adres ook niet bepaald erg, ik vind bedreigingen aan anderen veel vervelender. Dat er mensen genieten van, of applaudisseren voor, bedreigingen of doodsverwensingen aan het adres van een ander zal ik nooit begrijpen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik ben het wel met PB eens, die doodsverwensingen van Oop daar moet niemand hier over miepen volgens mij. Onze opmerkingen richting Oop zijn ook niet bepaald lovend. Zelf moet ie dan ook niet miepen natuurlijk, doet ie wel, ma ja dat is zijn probleem. Ik bedoel if you can't stand the heat ......
Eddie moeten ze de tyfus schoppen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:13 schreef Copycat het volgende:
En ondertussen maar de mond vol over repsect!
Nee, begrijp ik, ik hou zelf ook niet van dat soort gelul, doe het zelf ook nooit, maar wie kaatst kan de bal verwachten en er loopt er hier niet één rond die wat dat betreft onschuldig is.quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind zijn bedreigingen aan mijn adres ook niet bepaald erg, ik vind bedreigingen aan anderen veel vervelender. Dat er mensen genieten van, of applaudisseren voor, bedreigingen of doodsverwensingen aan het adres van een ander zal ik nooit begrijpen.
Het is hier af en toe een wedstrijdje wie er het grofst over opa kan zijn. En dat gaat soms erg ver.quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind zijn bedreigingen aan mijn adres ook niet bepaald erg, ik vind bedreigingen aan anderen veel vervelender. Dat er mensen genieten van, of applaudisseren voor, bedreigingen of doodsverwensingen aan het adres van een ander zal ik nooit begrijpen.
True. Maar Calimeropa liep al weer te piepen dat hij dat niet mocht zeggen maar dat wij wel mochten zeggen dat hij opgehangen moest worden.quote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik, ik hou zelf ook niet van dat soort gelul, doe het zelf ook nooit, maar wie kaatst kan de bal verwachten en er loopt er hier niet één rond die wat dat betreft onschuldig is.
Geweldig! Goeie boodschap ook. Arelaxte seks is niks.quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie moeten ze de tyfus schoppen.
Kijk nou wat ik onlangs van 'onze' Oscar vond op YT
Dat is andere koek dan Song for the Children.
Hij wil gewoon een schilderij van BQ voor boven de bank. Geloof hem en de zijnen nou.quote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
True. Maar Calimeropa liep al weer te piepen dat hij dat niet mocht zeggen maar dat wij wel mochten zeggen dat hij opgehangen moest worden.
Schuttingtaal oké maar ik vind dreigen met geweld en doodsverwensingen van een andere orde maar nogmaals: als ze aan mijn adres zijn lach ik erom.quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier af en toe een wedstrijdje wie er het grofst over opa kan zijn. En dat gaat soms erg ver.
Dat opa schuttingtaal uitslaat en "bedreigingen" snauwt, is dat erger dan, bijvoorbeeld, suggereren dat hij in het geniep anale spelletjes speelt met zijn voormalige celmaat en dat hij oma mishandelt? Mwah, ik vind van niet.
Aan de andere kant moet opa ook niet zeuren, met de ziektes en geslachtdelen die hij de ether in slingert. Als je je zulke platvloerse opmerkingen op een stream permitteert over anderen dan heb je weinig recht van klagen.
Opa schrijft het met een K, alleen al om die moslims te fucken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef Copycat het volgende:
RCVCTTT
You know how to spell it, muthafucka!
Komt toch minder over.
Is dat zo? Ik kan me niet herinneren wanneer ik me schuldig heb gemaakt aan zulks..quote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik, ik hou zelf ook niet van dat soort gelul, doe het zelf ook nooit, maar wie kaatst kan de bal verwachten en er loopt er hier niet één rond die wat dat betreft onschuldig is.
Ik reken jou eenvoudig tot het Opa-kamp dus niet tot ons, wijquote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me niet herinneren wanneer ik me schuldig heb gemaakt aan zulks..
Dan heb ik de moderatie misschien verkeerd begrepen? Naar iemand die streamt was het niet zo een probleem, maar naar mede users wel?quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier af en toe een wedstrijdje wie er het grofst over opa kan zijn. En dat gaat soms erg ver.
Dat opa schuttingtaal uitslaat en "bedreigingen" snauwt, is dat erger dan, bijvoorbeeld, suggereren dat hij in het geniep anale spelletjes speelt met zijn voormalige celmaat en dat hij oma mishandelt? Mwah, ik vind van niet.
Aan de andere kant moet opa ook niet zeuren, met de ziektes en geslachtdelen die hij de ether in slingert. Als je je zulke platvloerse opmerkingen op een stream permitteert over anderen dan heb je weinig recht van klagen.
Met een K? Dat is wel erg links seventies.quote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa schrijft het met een K, alleen al om die moslims te fucken.
Hij is wat dat betreft niet heel konsequent maar als het om reSPEKt voor het fucken van moslims gaat neemt opa het niet zo nauw.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een K? Dat is wel erg links seventies.
Niet zo nauw als het aarsje van Hop?quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is wat dat betreft niet heel konsequent maar als het om reSPEKt voor het fucken van moslims gaat neemt opa het niet zo nauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |