Hang ze!quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef beequeen het volgende:
Fijne avond, lieve mensen. Ik ga bankhangen, ben wat moe.
Slaap lekker voor straks BQquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef beequeen het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die ouwe als hij reageert op iemand die zowel hier als op zijn chat zit. "Klopt <vulinnaam>, die vent moeten ze de tyfus schoppen!" En vervolgens komt zo iemand hier weer vrolijk meeposten en doen of haar neus bloedt.
Mwah, sommige dingen krijgen we niet direct mee, maar die komen dan met enige vertraging toch nog bij ons terecht.quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk horen jullie dat. Als jullie niet alles zouden zien en horen na zoveel tropenjaren streamervaring zou het niet best zijn
Nee hoor, je mag me overal op aanspreken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die ouwe als hij reageert op iemand die zowel hier als op zijn chat zit. "Klopt <vulinnaam>, die vent moeten ze de tyfus schoppen!" En vervolgens komt zo iemand hier weer vrolijk meeposten en doen of haar neus bloedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:
Ken je niet BOVEN de bank gaan hangen?, aldus Oopquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef beequeen het volgende:
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, sommige dingen krijgen we niet direct mee, maar die komen dan met enige vertraging toch nog bij ons terecht.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag me overal op aanspreken.Ik heb het niet per se over jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet wel even opletten, trouwens: opa heeft nu al vier keer tegen je geroepen dat je even tegen BQ moet zeggen dat ze boven de bank moet gaan hangen. Die opa is echt zo'n normale man, hè? Niets mis mee.
Doodsverwensing?quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
Hij is zo dronken dat hij dezelfde doodsverwensing nu al drie vier keer herhaalt
RLS / Stream van Opaatje #108 "Alles wat me niet bevalt schop ik de tyfus"quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet wel even opletten, trouwens: opa heeft nu al vier keer tegen je geroepen dat je even tegen BQ moet zeggen dat ze boven de bank moet gaan hangen
Ja hoor, ik kan boven de bank hangen interpreterenquote:
Potverdorie en ik maar denken dat het alleen zijn gedrag was dat overeenkomsten vertoondequote:
Ja maar jij bent zo iemand die overal wat achter zoekt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe wou je het anders noemen? Je dacht dat opa wenste dat BQ kon zweven?
Vraag het hem anders zelf eens uit te leggenquote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo iemand die overal wat achter zoekt.
Als ik tegen jou zeg: "Mijn schoonmoeder is een engel, ben jij zo iemand die antwoordt "Die van mij leeft nog."
Zit daar een verschil in danquote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg: "Mijn schoonmoeder is een engel, ben jij zo iemand die antwoordt "Die van mij leeft nog."
Gelul en dat weet je. Nou ja, hij heeft aan jou in ieder geval een dankbaar en luid applaudisserend publiek bij dit soort uitspraken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf deze kant ook al genoeg naar zijn hoofd geslingerd gekregen dunkt me...quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelul en dat weet je. Nou ja, hij heeft aan jou in ieder geval een dankbaar en luid applaudisserend publiek bij dit soort uitspraken.
Zoek anders even op in je archief waar ik hem dood heb gewenst? Ik kan het niet meer vinden. Ik ben inmiddels ook de tel kwijt hoe vaak hij mij dood gewenst of met geweld gedreigd heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf deze kant ook al genoeg naar zijn hoofd geslingerd gekregen dunkt me...
Dat misschien niet, maar anderzijds heb je wel je uiterste best gedaan om dat soort reacties aan Oop te ontlokkenquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoek anders even op in je archief waar ik hem dood heb gewenst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |