Dit is zo'n reactie waar ik niet eens op kan reageren al zou ik het willen. PB ontkent dat ze de pest aan BQ heeft en jij suggereert dat jullie een hekel aan haar hebben omdat BQ het er naar maakt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat nu komen?
Ze post altijd zo vriendelijk, nooit een ongetogen woord.
Ze is een aanwinst voor de mensheid, nee ik snap er niks van.
Ze zouden haar eigenlijk moeten aanbidden, o ja dat wordt al gedaan door bepaalde personen hier.
Dat weet ik ook niet, maar er zijn maar heel weinig mensen aan wie ik de pest heb. Iemand die ik echt niet moet is lucht voor mij en negeer ik straal. Oplettende lezertjes zal dat ongetwijfeld al wel opgevallen zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hoe zou ik daar toch bij komen?
ik las de eerste helft van je zin en daar werd ik best wel blij van, maar in de tweede helft verlies je gelijk alle credits weerquote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou, nou, volgens mij is PB best een lekker wijf en erg dicht bij de 60 kg.
Prima hoor, had niet anders verwacht van jou, zou mij eerder verbazen als je het eens was, dus niks nieuws onder de zon!quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is zo'n reactie waar ik niet eens op kan reageren al zou ik het willen. PB ontkent dat ze de pest aan BQ heeft en jij suggereert dat jullie een hekel aan haar hebben omdat BQ het er naar maakt.![]()
Retorica is eenvoudigweg niet aan jou besteed.
Hardleerse mannenquote:
Ja, je bent meer van de "sorry Gert"quote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor Gert? Je begrijpt er echt zo weinig van hè, bloemetjesjurk
Je activiteiten op de chat bij opa mbt BQ doen mij toch wel vermoeden dat je haar op z'n minst niet aardig vindt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar er zijn maar heel weinig mensen aan wie ik de pest heb. Iemand die ik echt niet moet is lucht voor mij en negeer ik straal. Oplettende lezertjes zal dat ongetwijfeld al wel opgevallen zijn.
Wat BQ betreft, ik kan haar af en toe weleens achter het behang plakken en zij mij ook, maar we weten na een kleine tien jaar RLS-streamen zo ongeveer wel wat we aan elkaar hebben.
Stuur die maar effe naar Scrut.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hardleerse mannen
nog steeds interesse?
Man man manquote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Prima hoor, had niet anders verwacht van jou, zou mij eerder verbazen als je het eens was, dus niks nieuws onder de zon!![]()
Ah, er bestaat een zekere wederzijdse waardering en respect ........quote:Op maandag 17 december 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar er zijn maar heel weinig mensen aan wie ik de pest heb. Iemand die ik echt niet moet is lucht voor mij en negeer ik straal. Oplettende lezertjes zal dat ongetwijfeld al wel opgevallen zijn.
Wat BQ betreft, ik kan haar af en toe weleens achter het behang plakken en zij mij ook, maar we weten na een kleine tien jaar RLS-streamen zo ongeveer wel wat we aan elkaar hebben.
Wat een narigheid he, op deze wereld he?quote:
Was het maar tegengas dan kon ik er op reageren maar het is volstrekte sla-de-plank-volledig-mis-gas.quote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een narigheid he, op deze wereld he?
Tegengas dat hou jij niet van toch? Andere mening ook niet.
Alleen mensen die anti_opa zijn, die zijn welkom!![]()
Die mogen in de bijenkorf!
Ik dacht dat-ie al offline wasquote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
Opa kijkt een beetje chagrijnig, hij is van mening dat er te weinig posts over hem gaan
Ja in jouw ogen begrijpelijk, maar ik zit er niet ver naast!quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het maar tegengas dan kon ik er op reageren maar het is volstrekte sla-de-plank-volledig-mis-gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |