Dan had ik haar wel naar Utrecht gestuurd.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
Ik zou wel een alpaca willen in de tuin. Gewoon omdat ik dat leuk vind om te zeggen.
Alpaca smaakt lekker.quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
Ik zou wel een alpaca willen in de tuin. Gewoon omdat ik dat leuk vind om te zeggen.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ik haar wel naar Utrecht gestuurd.
Maar goed, dat eet ik dan niet meer, als ik er een heb hequote:
Stom.quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, dat eet ik dan niet meer, als ik er een heb he
slaan!quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Bah, heel mijn humeur naar de klote door 3 whatsapps van ex
Dat zeg je nu, maar jij zoi het ook vast niet kunnen terwijl er zo'n wollig ding naar je staatte kijken.quote:
Ja dat kan niet he..quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar jij zou het ook vast niet kunnen terwijl er zo'n wollig ding naar je staatte kijken.
moeten we de bivakmutsen al pakken als knokploeg?quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Hij stuurt kutberichtjes. Jij bepaalt in hoeverre dat je humeur verpest.quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef missbehavin het volgende:
laten slaanquote:
En dan sjaals breienquote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef Tegan het volgende:
Een alpaca is wel leuk, alleen teveel onderhoud. De hele tijd scheren enzo.
Geldt dat ook voor je eigen lichaamsonderhoud?quote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef Tegan het volgende:
met 30 miljoen kan je dat wel iemand laten doenquote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef L-E het volgende:
Hij stuurt kutberichtjes. Jij bepaalt in hoeverre dat je humeur verpest.
Nee, dat hoeft ook weer nietquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten we de bivakmutsen al pakken als knokploeg?
Daar kom je nooit achterquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor je eigen lichaamsonderhoud?
alleen beetje dreigen, we zullen niet slaanquote:
Ja dat is leuk in theorie, maar zo simpel ligt het nietquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij stuurt kutberichtjes. Jij bepaalt in hoeverre dat je humeur verpest.
Ach, je hebt de afgelopen maanden al over zoveel dingen geroepen dat ze nooit gebeuren en binnen drie maanden was de werkelijkheid compleet anders. Kortom, februari 2013 heb ik e.e.a. met eigen ogen aanschouwd.quote:
Jullie ms niet, hij welquote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen beetje dreigen, we zullen niet slaan
En dan maken we borstels van de biggelharen!quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weetje hoeveel moeite dat kost. Zelf dat tot draad spannen.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, je hebt de afgelopen maanden al over zoveel dingen geroepen dat ze nooit gebeuren en binnen drie maanden was de werkelijkheid compleet anders. Kortom, februari 2013 heb ik e.e.a. met eigen ogen aanschouwd.
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is leuk in theorie, maar zo simpel ligt het niet
Zo simpel is het nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is leuk in theorie, maar zo simpel ligt het niet
Nee dat begin ik na ruim 2,5 jaar ook te gelovenquote:
Maar wat heb je nog met je ex van doen dan? Vader van je kind?quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begin ik na ruim 2,5 jaar ook te geloven
Uhuh.quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat heb je nog met je ex van doen dan? Vader van je kind?
Waarom doe je zijn spullen niet weg?quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh.
En dus alimentatiegezeik, een huis vol met spullen die hij maar niet ophaalt (maar hij vindt wel dat hij ooit op zijn gemak tussen mijn spullen mag neuzen, mijn kasten in mag enzo), ondanks eerdere afspraken vindt hij dat nog steeds de helft van wat er hier nu staat van hem is, dus of ik straks even de stoffering van zijn nieuwe huis wil lappen, een gezamenlijke schuld waar ik al 2 jaar alleen voor opdraai.. enz enz..
quote:
damn, sterktequote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh.
En dus alimentatiegezeik, een huis vol met spullen die hij maar niet ophaalt (maar hij vindt wel dat hij ooit op zijn gemak tussen mijn spullen mag neuzen, mijn kasten in mag enzo), ondanks eerdere afspraken vindt hij dat nog steeds de helft van wat er hier nu staat van hem is, dus of ik straks even de stoffering van zijn nieuwe huis wil lappen, een gezamenlijke schuld waar ik al 2 jaar alleen voor opdraai.. enz enz..
Emotioneel gezien snap ik dat het je raakt. Je bent uit elkaar, uiteindelijk wil je het afronden zodat je nooit meer met elkaar te maken hoeft te hebben. Rationeel gezien denk ik, die kerel heeft geen poot om op te staan. Hij mag van alles vinden, als wat jij zegt klopt, is er niet heel veel wetgeving die hem gaat ondersteunen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh.
Omdat ik denk dat dan echt de hel los breekt. Hij heeft nl geen plek, ik ben handige gratis opslagquote:
Ja, ben onderhand half overspannen van het gezeik, duurt te lang.quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Emotioneel gezien snap ik dat het je raakt. Je bent uit elkaar, uiteindelijk wil je het afronden zodat je nooit meer met elkaar te maken hoeft te hebben. Rationeel gezien denk ik, die kerel heeft geen poot om op te staan. Hij mag van alles vinden, als wat jij zegt klopt, is er niet heel veel wetgeving die hem gaat ondersteunen.
Ja, om het weekend.quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
Maar je zoon heeft nog wel contact met hem?
Zonder enige kennis van de inhoud te hebben, zolang hij ervaart dat hij je dwars kan zitten, zal hij gebruik maken van die manieren. Gezien je klachten gaat dat hem tot op heden goed af. Het is in eerste instantie aan jou om een manier te vinden om daar boven te kunnen staan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ben onderhand half overspannen van het gezeik, duurt te lang.
En in je recht staan zegt niet altijd alles, zat andere manieren om me dwars te zitten
Is ook wel zo, weet ik wel. Maar als je kind er tussen zit, of constante financiele ellende die boven je hoofd hangt, is het moeilijk om het me niet aan te trekken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder enige kennis van de inhoud te hebben, zolang hij ervaart dat hij je dwars kan zitten, zal hij gebruik maken van die manieren. Gezien je klachten gaat dat hem tot op heden goed af. Het is in eerste instantie aan jou om een manier te vinden om daar boven te kunnen staan.
Ik ken overigens voldoende voorbeelden uit mijn omgeving van wat mensen elkaar aan kunnen doen in zo'n situatie, dus ik onderschat de situatie niet.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef Tally het volgende:
O
Nou ja hier ook nog niet maar ze laat goed merken dat ze er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |