Ja daar gaat het dan ook misquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar onder mijn badjas heb ik gewoon kleding aan hoor
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarmingquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn verwarming warmt mijn huis van te voren al op. Iets met een timerquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarming
Zo jammer ditquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Je onderschat mij schatquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
pssst een tip! je moet hem zonder badjas vragen!
Ja daaromquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarming
Ik had het koud, dus ik trok over mijn kleding mijn badjas aanquote:
Hihihiquote:
Dat is echt lekker en heb er geen spijt van dat ik dat genomen hebquote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kort verlang ik thuis naar vloerverwarming
ik moet ook maar eens met de tijd meegaan!quote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn verwarming warmt mijn huis van te voren al op. Iets met een timer
Ik heb benedenburen die koude lucht naar het plafond aan het blazen zijn ofzo. Echt veel te koud die vloer van mij.quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is echt lekker en heb er geen spijt van dat ik dat genomen heb
dat is echt het lekkerste dat er isquote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kort verlang ik thuis naar vloerverwarming
Daar hebben ze sloffen voor uitgevondenquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb benedenburen die koude lucht naar het plafond aan het blazen zijn ofzo. Echt veel te koud die vloer van mij.
vloerverwarming > sloffen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze sloffen voor uitgevonden
Oneens!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze sloffen voor uitgevonden
euhm je haalt < en > door elkaar!quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Nu kan ik lekker op de grond gaan liggen
Komt omdat ze op de WA wordt lastiggevallenquote:
Dit jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ze op de WA wordt lastiggevallen
Ga eens snel foto maken jijquote:
Eten we?quote:
Om het op te vreten bedoel je?quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef -Engel- het volgende:
Boodschappen gedaan.... nu nog koken, wie biedt zich aan?
Kip zitten groeihormonen in. Krijg je grote tieten vanquote:Op maandag 17 december 2012 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krokante Kipschnitzel, omdat kip
Sla
En rijst
Kak, gaat het daar fout hierquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kip zitten groeihormonen in. Krijg je grote tieten van
Nee... het kokenquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om het op te vreten bedoel je?.
ow echtquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga ook zo beginnenquote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hmpf eer ik daar ben is het al 8 uur.
ploftieten?quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ja, alsof ik een hongerige leeuwin wil storenquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor het koken niet neeof ik moet wachten
Gevaarlijk manquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, alsof ik een hongerige leeuwin wil storen.
Ik word direct verslondenquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gevaarlijk manspelen met je leven and such
Ja natuurlijk ... je eet toch ook geen marsen met de verpakking er nog omheenquote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat me eerst uitgebreid uitkleden?
Ja, daar zit wat inquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ... je eet toch ook geen marsen met de verpakking er nog omheen
Scheren? Een kip pluk jequote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker ook alles eerst netjes kaalscheren, doe je bij een kip ook.
Zo koud is het nu ook weer nietquote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dat was lekker! Nu hond uit laten... de kou in![]()
Bleeeeeeeh
ik ben niet helemaal lekker en denk dat ik beetje koorts hebquote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo koud is het nu ook weer niet
Beterschapquote:Op maandag 17 december 2012 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal lekker en denk dat ik beetje koorts heb![]()
Morgenochtend gelukkig WEER naar de dokter
Dank jequote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Vergaat straks de wereld en mis je het omdat je ziek bent
Geen idee, ik denk niet zo veel omdat algemeen bekend is dat de voorspelling niet klopte.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank jeIk geloof er niet in dat de wereld vergaat.
Hoeveel mensen (sekten) zullen er donderdag zelfmoord plegen?
Ja maar er zullen wel gekken zijn, die dat nog wel steeds denken.quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk niet zo veel omdat algemeen bekend is dat de voorspelling niet klopte.
Oh er zijn altijd wel mensen die om zoiets zelfmoord plegen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar er zullen wel gekken zijn, die dat nog wel steeds denken.
Was dat niet een paar jaar geleden dat er massa zelfmoorden waren? Toen dachten ze ook dat de wereld zou vergaan
Ik ga vrijdag gewoon lekker relaxed mijn tijdelijke contract tekenen en een filmpje pakken denk ikOw en wat te zuipen in slaap voor zaterdag
SR
Ja helaas is het maar voor 3 maandjes. Maar beter iets dan nietsquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh er zijn altijd wel mensen die om zoiets zelfmoord plegen.
Dat is goed nieuws
zag van de week op National Geografic dat ze het vervolg op de kalender hebben gevonden in een grot... (en een nieuw massagraf onder water..bom vol kind-skeletjes.. heel naar..) dus hoef geen 1000 blikken ravioli in te slaan morgenquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh er zijn altijd wel mensen die om zoiets zelfmoord plegen.
Dat is goed nieuws
Hoi halfnaakt lopende gastquote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Zonder badjas struinend door SC relaties hopende de kerst duo-naakt door te brengen...
quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag van de week op National Geografic dat ze het vervolg op de kalender hebben gevonden in een grot... (en een nieuw massagraf onder water..bom vol kind-skeletjes.. heel naar..) dus hoef geen 1000 blikken ravioli in te slaan morgen
doegquote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ben weg hier
Hondje uitlaten! Ciao
Inderdaad je moet blij zijn dat je werk hebt. Ik ben blij dat ik een vast contract heb.quote:Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja helaas is het maar voor 3 maandjes. Maar beter iets dan niets
Heb er wel weer zin in hoor om te werken
Shit ik ga wel een weddenschap verliezenquote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag van de week op National Geografic dat ze het vervolg op de kalender hebben gevonden in een grot... (en een nieuw massagraf onder water..bom vol kind-skeletjes.. heel naar..) dus hoef geen 1000 blikken ravioli in te slaan morgen
de ideale fokker gevonden voor mn nieuwe pupsel volgend jaarquote:
nietquote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ravioli in blikhoe hou je het binnen
Amateurquote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de ideale fokker gevonden voor mn nieuwe pupsel volgend jaarwas een flinke zoektocht (2 jaar) maar heb t gevonden
[..]
nietmaar als de wereld zou vergaan, leek me dat wel een goed iets om in te slaan.. je kan t namelijk rauw eten en t blijft lang goed... net als knakworst
niet zo schreeuwenquote:
Mooiquote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de ideale fokker gevonden voor mn nieuwe pupsel volgend jaarwas een flinke zoektocht (2 jaar) maar heb t gevonden
mja.... ik vind het smerig... maar ja als er verder niks is....... ik zou eerder ander blikvoer inslaan....quote:nietmaar als de wereld zou vergaan, leek me dat wel een goed iets om in te slaan.. je kan t namelijk rauw eten en t blijft lang goed... net als knakworst
ja ik overwoog een bunker, maar leek me zon gedoe met al dat cement in mn achtertuin... zag mezelf al zitten in mn kruipkelder (tussen de spinnen) met mn blik ravioliquote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amateurmoet je eens kijken wat ze bij Doomsday Preppers allemaal hebben
druppels halen dan.quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zo schreeuwen... heb oorontsteking
quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik overwoog een bunker, maar leek me zon gedoe met al dat cement in mn achtertuin... zag mezelf al zitten in mn kruipkelder (tussen de spinnen) met mn blik ravioli
ja was een flinke zoektocht... ook al opaar weken terug een kennel bezocht, maar was t toch niet helemaal... toen afgelopen weekend een andere bezocht en dar twas PERFECT!!quote:
Wat voor pupsel ga je nemen?quote:Op maandag 17 december 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja was een flinke zoektocht... ook al opaar weken terug een kennel bezocht, maar was t toch niet helemaal... toen afgelopen weekend een andere bezocht en dar twas PERFECT!!
nu nog bijna een jaar wachten, maar tis t waard hihi
een vriendinnetje zei dat je een ui tegen je oor aan moet houden.... ben stiekem zo nieuwsgierig dak t wel wil proberen ... haal voor zekerheod ook wel druppels, zou fijn zijn als t over gaat, want duurt nu al een week en inmiddels is mn oog ook dik en mn kaak pijnlijkquote:
beauceron (heb al een beauc'mix en een bordercollie.... maar de beauc is echt gewoon zooooooo passend)quote:
Ooooohquote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
beauceron (heb al een beauc'mix en een bordercollie.... maar de beauc is echt gewoon zooooooo passend)
uhu en een nog mooier karakterquote:
aantrekkelijk hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een vriendinnetje zei dat je een ui tegen je oor aan moet houden.... ben stiekem zo nieuwsgierig dak t wel wil proberen ... haal voor zekerheod ook wel druppels, zou fijn zijn als t over gaat, want duurt nu al een week en inmiddels is mn oog ook dik en mn kaak pijnlijknog een weekje bikkelen en dan een paar dagen vrij !! jeuh!!
Beter!!!quote:Op maandag 17 december 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uhu en een nog mooier karakter
ghehehe ..... neejquote:
weet ik maar dan wordt de foto nog leuker, met ui in je oor.quote:Op maandag 17 december 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ..... neej
en t moet niet IN je oor, maar in een theedoek en dan tegen je oor.....
ga morgen ui halen, had niet meer in huis
zal ik dan ook theezakjes op mn ogen leggen... dat hoort te moeten helpen tegen rode dikke ogen.... (je kotm wat gekke dingen tegen op internetquote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
weet ik maar dan wordt de foto nog leuker, met ui in je oor.
das komkommer.quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zal ik dan ook theezakjes op mn ogen leggen... dat hoort te moeten helpen tegen rode dikke ogen.... (je kotm wat gekke dingen tegen op internet)
al vind ik de 2e tip ook wel vrij bizarquote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bovenste tip
http://www.omaweetraad.co(...)bel=Ontstoken%20ogen
Oe, lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik kreeg een wilde ingeving in de super, zelf nasi maken.
Gelukt.
It's so simplequote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker, gewoon de ingredienten van een nasi pak gekocht en zelf gemaakt
Vriezer..... kan ook nog.... ik heb nu nog drieporties kofte overquote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat wel en gelukkig geen pan voor 5 man. Scheelt ook weer.
Ja, dat zou kunnen alleen bij rijst werkt dat toch niet?quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vriezer..... kan ook nog.... ik heb nu nog drieporties kofte over
Geen probleem bij mij ... ik mix de saus gewoon met de rijstquote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen alleen bij rijst werkt dat toch niet?
Saus had ik niet he, heb met kruiden gewerktquote:Op maandag 17 december 2012 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen probleem bij mij ... ik mix de saus gewoon met de rijsten dat werkt ook met pasta enzo
Veel plezierquote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga hondjes uitlaten, douchen en met n wijntje en een stapel series op de bank..! Tjuus!
hmm... nee dan wordt het droog..... als ik nasi heb, heb ik meestal ook de saus van de kulakaiquote:Op maandag 17 december 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Saus had ik niet he, heb met kruiden gewerkt.
Ik had ook wat groente met olijfolie en wat water op het vuur staanquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... nee dan wordt het droog..... als ik nasi heb, heb ik meestal ook de saus van de kulakai
Tjuusquote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga hondjes uitlaten, douchen en met n wijntje en een stapel series op de bank..! Tjuus!
met een beetje olie en groente kan je al iets van een sausje makenquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had ook wat groente met olijfolie en wat water op het vuur staan.
Beetje experimenterenquote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met een beetje olie en groente kan je al iets van een sausje maken
Dat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje experimenteren. Kom je al een eindje mee.
Dat ligt er aan .... bami ketjap met eiquote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Nasi
Ik ga van de week Bami maken, vind ik net iets lekkerder
Eigenlijk is mijn prutje van de bami hetzelfde als het prutje van de nasiquote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan .... bami ketjap met ei
Zo een spiegelei wat erop ligtquote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn prutje van de bami hetzelfde als het prutje van de nasi
Maar er zit wel ketjap in ja.
En ei vind ik niet zo lekker bij bami en nasi
Meestal pak ik zo'n standaard groentepakket. Hmm... ik vind ei juist wel wat hebben... beetje romigquote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn prutje van de bami hetzelfde als het prutje van de nasi
Maar er zit wel ketjap in ja.
En ei vind ik niet zo lekker bij bami en nasi
Daar kan ik prima vanaf blijvenquote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
Choco pepernoten, verslavend is dat zeg.
Ik doe wel zelf alles vers snijden nogquote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal pak ik zo'n standaard groentepakket. Hmm... ik vind ei juist wel wat hebben... beetje romig
Die zijn goddelijkquote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
Choco pepernoten, verslavend is dat zeg.
Ik snij ze wel maar het is echt om te jankenquote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe wel zelf alles vers snijden nogBehalve de uitjes, anders ga ik huilen
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
Als ik jou snij zou ik ook huilen hoor.
Ik koop voorverpakte voor 1 euroquote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snij ze wel maar het is echt om te janken.
uhuhquote:
Goed mes pakken en zo'n prikding hoeplaquote:
ja maar je moet die ui nog ontdoen van zijn velletje, dan begin ik al te jankenquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed mes pakken en zo'n prikding hoepla
Meer dan 2 uien doe ik gewoon in de keukenmachineWerkt ook
Gevoelige ogen heb je dan.... al eens geprobeerd om eerst de uien ff in de vriezer te doen?quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar je moet die ui nog ontdoen van zijn velletje, dan begin ik al te janken
quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gevoelige ogen heb je dan.... al eens geprobeerd om eerst de uien ff in de vriezer te doen?
ik heb soms uien vanuit de vriezer en ik vind het wel minder jaquote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]dat werkt?
Ik heb het ook met prei, ga ik ook tranen
Ga ik dat eens proberenquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb soms uien vanuit de vriezer en ik vind het wel minder ja
Nee van prei heb ik het niet
Is goed, van de week met de bamiquote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Laat mij weten of het bij jou ook helpt
oke danquote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed, van de week met de bami
Nee, ik doe wat er over is in de vriezer.... zo'n heel netje maak ik in mijn eentje niet opquote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
Dus feitelijk ben jij het mietje Engel want C_A en ik snijden die dingen gewoon zo uit de winkel.
Ik koop geen netjes, ik koop wat ik nodig hebquote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik doe wat er over is in de vriezer.... zo'n heel netje maak ik in mijn eentje niet op
Als ik zelf ga snijden, dan haal ik meestal 1 of 2 uien bij mijn moederquote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik doe wat er over is in de vriezer.... zo'n heel netje maak ik in mijn eentje niet op
Dat kan niet altijd.... en bij mijn super is het soms veel voordeliger om het zo te doenquote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik koop geen netjes, ik koop wat ik nodig heb.
Bij mijn super kan je ze altijd los halenquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd.... en bij mijn super is het soms veel voordeliger om het zo te doen
Nou.... ik weet wel wat ik er mee kan doen, maar zoveel hutspot, uienbrood en quiche eet ik gewoon nietquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik zelf ga snijden, dan haal ik meestal 1 of 2 uien bij mijn moeder
Omdat ik niet weet wat ik met de rest van de uien aan moet
Als ik er echt 1tje nodig heb.... ook wel.... maar soms is zelfs die nog te groot...quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mijn super kan je ze altijd los halen.
Nee, daarvoor mis ik de nodige handigheid.... ik heb wel jongleerballen gewoon omdat die leuk zijnquote:
Je past heul niet in mijn vriezerquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Jij vriest echt werkelijk alles in he. Als ze mij kwijt zijn moeten ze gewoon bij jou komen kijken
.
Hm kun je wel met ballen jongleren?quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, daarvoor mis ik de nodige handigheid.... ik heb wel jongleerballen gewoon omdat die leuk zijn
Wel in stukjesquote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je past heul niet in mijn vriezer
Dat zijn er maar 2quote:
Ook nietquote:Wel in stukjes.
Kan ook een uitdaging zijnquote:
Noem je mij nou dik?quote:Ook niet... ik heb geen kist of vrieskast he ...... zou trouwens wel handig zijn
Voor hutspot mag je me altijd wakker maken hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... ik weet wel wat ik er mee kan doen, maar zoveel hutspot, uienbrood en quiche eet ik gewoon niet
a Challenger appears!quote:
Dik he, wist ik welquote:Nee groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aquote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor hutspot mag je me altijd wakker maken hoor
dealquote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A
Een mee-eter ... dat magmaar dan doe je wel de afwas
Uhuhquote:
quote:Dik he, wist ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles van plasticquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef -Engel- het volgende:
Nee... dan hou ik geen serviesgoed meer over
Zo een Chinese waterval?quote:
Deze week zit ik wel vol, volgende week moet ik even kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandeweek of de week na kerst ergens?
[..]
Nee... dan hou ik geen serviesgoed meer over
Ik heb maar 2 plastic borden en die zijn voor het kamperen hequote:
Weet ik niet.... wat is het?quote:Zo een Chinese waterval?![]()
![]()
Beter die week daarna eigenlijk... in het nieuwe jaarquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze week zit ik wel vol, volgende week moet ik even kijken
Lekker rustig altijdquote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik schreef het niet goed op... zag ik net...
A.... ik dacht al....quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik vergis me, het is niet wat ik dacht dat het was.
Een standjequote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A.... ik dacht al....
Wat is het dan wel?
Ja, tot volgend jaarquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou het kan wel.... op do vr of zo ofzo, maar in het nieuwe jaar klinkt zo goed
Hehehequote:
Dat ga ik vrijdag zo vaak zeggen he.... nee, dat pak ik wel in het nieuwe jaar op....quote:Ja, tot volgend jaar.
Kan gebeuren hequote:
Haha ja, altijd leukquote:Dat ga ik vrijdag zo vaak zeggen he.... nee, dat pak ik wel in het nieuwe jaar op....
Zo hoepla ineens in je handenquote:
Leuke grapjes op het werk ja. Vanochtend versprak ik me, toen zei ik dat ik gisteren aan iets had gewerkt, meteen iedereen erbovenop van OJA nou in het weekend werk ik niet...quote:Echt wel
quote:
Dat is toch geen grapje? Dat is gewoon een versprekingquote:Leuke grapjes op het werk ja. Vanochtend versprak ik me, toen zei ik dat ik gisteren aan iets had gewerkt, meteen iedereen erbovenop van OJA nou in het weekend werk ik niet...
Goh
De inhoud van de kopjes bij de automaat gauw verwisselen als ze ff naar de wc gaanquote:
Ze zuipen kant en klare shit, gaat niet werkenquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De inhoud van de kopjes bij de automaat gauw verwisselen als ze ff naar de wc gaan
of de creamer aangeven i.p.v. de suiker....
Valt nog best mee
Serieus ... geen losse suiker en creamer.... najaaaaaaaaaaaaaa zegquote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Ze zuipen kant en klare shit, gaat niet werken.
Gewoon een keer in roggelen, zal ze leren.
Machine mixed alles en gorgelt het zo in het kopjequote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus ... geen losse suiker en creamer.... najaaaaaaaaaaaaaa zeg
Dat doet ie van ons ook wel... maar dan nog kan je er extra bijgooien....quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Machine mixed alles en gorgelt het zo in het kopje.
Niet waarquote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Dat extra's ligt er niet.
Ow gatverdamme. Smeerkees ben je.
Vriezer.... gekquote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Waarom stond dat pak niet in de vriezer.
Ja ja, niet even zelf ruiken aan die troepquote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet waarzo ging dat niet.... ik had gewoon een willekeurig pak gepakt ... wist ik veel dat ie al een tijdje open was
Waarom? Alles in de koelkast zou nog goed moeten zijn... er wordt toch schoongemaaktquote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, niet even zelf ruiken aan die troep.
Ik drink niks zomaar op je werk iig...quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom? Alles in de koelkast zou nog goed moeten zijn... er wordt toch schoongemaakt
Ow, dat valt dan weer tegen.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik drink niks zomaar op je werk iig...
Ik heb wel eens melk ingevrorenquote:Ow, dat valt dan weer tegen.
Nou ... het werd wat ijzig ... met van die ijsstukjes.... maar het werden geen kristallen zoals in ijs.... door een gebrek aan vet en suiker geloof ik anyway... ik heb het toen maar weggegooidquote:
Sure, daar geef ik dan niks om. Ik ben wel van het uitproberen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... wat jij wilt, mag jij het eerst proberen
quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sure, daar geef ik dan niks om. Ik ben wel van het uitproberen.
Tofheidquote:Op maandag 17 december 2012 22:36 schreef Myraela het volgende:
Langer de tijd krijgen voor deadlines, me likes.
Nope, alleen de 2 kerstdagenquote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je volgende week geen vakantie?
Kunnen we samen zielig gaan doenquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog 1 atv .... en verder hetzelfde
jaquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we samen zielig gaan doen.
Hm dat hoekje is hier dan, kan nog een pan sangria makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Liever in dat hoekje wat gaan zuipen
Doen .....quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
Hm dat hoekje is hier dan, kan nog een pan sangria maken.
Niet zo >>>quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet wel op dan he, zonde om te laten staan.
Ja, weet ik wel zeker. Grote glazenquote:
Spanje had ik een karaf voor mij alleenquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sangria
Doet me denken aan een vakantie in Oostenrijk
quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sangria
Doet me denken aan een vakantie in Oostenrijk
Kom maar opquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Ja, weet ik wel zeker. Grote glazen![]()
.
Ik samen met mamsquote:Spanje had ik een karaf voor mij alleen. En op schoolreisje een karaf met 2 andere, ik dronk het meest
.
Ik was in de zomer daar met vrienden aantal jaren terug. Mooi land.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Spanje.... maar vooruit
In Oostenrijk hadden we dat schnapsuurtje - shotjes muk ... geweldig.... en skiën deed ik toch al bijna niet
Stimmt, ik heb mij daar zeker een aantal vakanties vermaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was in de zomer daar met vrienden aantal jaren terug. Mooi land.
Geen rum deze keer?quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Heuh heuh wel even Jenever scoren samen met wat zoet fruit.
A okequote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die voegt qua smaak weinig toe, maakt hem alleen sterker.
Grapjas ben jequote:
Soms ben je iets te scherpquote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ha Kaneel, heb jij nog nasi gemaakt vandaag?
Is dat een nieuw eufemisme?quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ha Kaneel, heb jij nog nasi gemaakt vandaag?
Soms.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Sorry, ik zal mijn massale porno download even stopzetten. Dalijk vergaat de wereld en ik kan dan niet meer streamen.
Beter kook je eens voor mij.quote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Twi is lollig want ik postte trots over mijn nasi gerecht.
Ja, of jij komt ff hierheen na zo een massale ramp. Gaan we voor Adam en Eva spelenquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja stop die plank ff dan werkt het net weer
Ja, klinkt goed alleen ik heb 1 regel; je eet wat de pot schaftquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter kook je eens voor mij.
Voor een suf gesettled burgerkutje ben je best lollig af en toe.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef twi het volgende:
Ik ben altijd lollig, ook al maak je geen nasi.
Dan is mijn regel toch beter.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed alleen ik heb 1 regel; je eet wat de pot schaft.
Ik ga niet in mijn boks koken hoor, mijn bal voor jequote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is mijn regel toch beter.
Jammer dat SiIk zich daar niet aan hield.
Ook alleen maar, omdat ik survivalskills hebquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Ja, of jij komt ff hierheen na zo een massale ramp. Gaan we voor Adam en Eva spelen![]()
.
Goede regelquote:[..]
Ja, klinkt goed alleen ik heb 1 regel; je eet wat de pot schaft.
Ze is out of jouw league man.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn boks koken hoor, mijn bal voor je.
Ik had Silk nog gehosselt via WA, volgens mij begreep ze het niet helemaal.
Kijk uit hoor, nog meer commentaar en ik zie af van al die verschrikkelijk epische tuinfeesten komende zomer.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een suf gesettled burgerkutje ben je best lollig af en toe.
Uhu, we gaan leven van de eiwitten en proteinenquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Ook alleen maar, omdat ik survivalskills heb![]()
Dat was het punt nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is out of jouw league man.
Hoe episch zijn ze?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, nog meer commentaar en ik zie af van al die verschrikkelijk epische tuinfeesten komende zomer.
Hoe had je haar gehosseld dan?quote:
Wat, Engel was toch een vrouw?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, we gaan leven van de eiwitten en proteinen.
Neehee, ze zeurde dat ze nooit gehosseld werd via dm/pm.quote:
Ik maak voor 2 jonguh, zolang gespaardquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, we gaan leven van de eiwitten en proteinen.
Hoe lang ben je al aan het opsparen dan?quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik maak voor 2 jonguh, zolang gespaard.
Owja, dat.quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee, ze zeurde dat ze nooit gehosseld werd via dm/pm.. Volgens mij dacht ze dat ik bloedje serieus was
.
Dat ga ik hier niet plaatsen manquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het opsparen dan?
Ik vond het wel semi grappigquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat.
Ik had alleen een lief berichtje gestuurd.
Komen er naast jou en Myra nog leuke mensen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, dat ligt aan de hoeveelheid drank die meegenomen wordt.
Vast wel, Wie wil er nu niet bij mij en Myra slapen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen er naast jou en Myra nog leuke mensen?
Ik wil tegen Myra aan liggenquote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, Wie wil er nu niet bij mij en Myra slapen?
De enige waar ik ben geweest was niet episch.quote:
Tamas?quote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, Wie wil er nu niet bij mij en Myra slapen?
Sabelquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Eindelijk een reden om mijn zwaard te gebruiken
We moeten nog even kijken in hoeverre die bank er dan nog zal staanquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil de bank.... die had ik de vorige keer en daar slaap ik nu ook weer op
De meet was zonder taart igg wel met BBQquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige waar ik ben geweest was niet episch.
Alleen de taart was episch.
Ik was toen weer naar huis gegaan want het was op een zondagquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil de bank.... die had ik de vorige keer en daar slaap ik nu ook weer op
Ja, driemaal raden wie dat had geplanned. Je moet de organisatie van feestjes nooit in de handen van een vrouw leggen...quote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was toen weer naar huis gegaan want het was op een zondag.
Nu kun jij de teugels in handen nemen baasje, zorgen dat alles goed geregeld wordtquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, driemaal raden wie dat had geplanned. Je moet de organisatie van feestjes nooit in de handen van een vrouw leggen...
Mijn kantoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik rij gewoon naar kantoor en barricadeer daar alles.
oquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef twi het volgende:
We moeten nog even kijken in hoeverre die bank er dan nog zal staan
Mijn kantoor want er werken meer mensen ergo meer voorzieningen en zelfs met pasje kom je er amper inquote:Op maandag 17 december 2012 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn kantoorDie heeft meer voorzieningen
Nee, ik ga dan naar mijn bro
Dat is volgens mij niet dezelfde meet.....quote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was toen weer naar huis gegaan want het was op een zondag.
Nee, was een andere BBQ meet. Er is wel geneuktquote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet dezelfde meet.....
Maar die was minder episch dan die waar Engel was. Daar was ik ook niet bijquote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, was een andere BBQ meet. Er is wel geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |