Ja daar gaat het dan ook misquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar onder mijn badjas heb ik gewoon kleding aan hoor
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarmingquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn verwarming warmt mijn huis van te voren al op. Iets met een timerquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarming
Zo jammer ditquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Je onderschat mij schatquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
pssst een tip! je moet hem zonder badjas vragen!
Ja daaromquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe ik vaak als ik thuis kom, das sneller dan wachten op de verwarming
Ik had het koud, dus ik trok over mijn kleding mijn badjas aanquote:
Hihihiquote:
Dat is echt lekker en heb er geen spijt van dat ik dat genomen hebquote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kort verlang ik thuis naar vloerverwarming
ik moet ook maar eens met de tijd meegaan!quote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn verwarming warmt mijn huis van te voren al op. Iets met een timer
Ik heb benedenburen die koude lucht naar het plafond aan het blazen zijn ofzo. Echt veel te koud die vloer van mij.quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is echt lekker en heb er geen spijt van dat ik dat genomen heb
dat is echt het lekkerste dat er isquote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kort verlang ik thuis naar vloerverwarming
Daar hebben ze sloffen voor uitgevondenquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb benedenburen die koude lucht naar het plafond aan het blazen zijn ofzo. Echt veel te koud die vloer van mij.
vloerverwarming > sloffen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze sloffen voor uitgevonden
Oneens!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze sloffen voor uitgevonden
euhm je haalt < en > door elkaar!quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Nu kan ik lekker op de grond gaan liggen
Komt omdat ze op de WA wordt lastiggevallenquote:
Dit jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ze op de WA wordt lastiggevallen
Ga eens snel foto maken jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |