Count me in!quote:Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik help hem daar wel bij![]()
We gaan samen eens op hosselavontuur
Had jij niet wat met die nepmocro, hoe heet ze ook alweer? Iets met veel sierraden?quote:
Nee...quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had jij niet wat met die nepmocro, hoe heet ze ook alweer? Iets met veel sierraden?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik help hem daar wel bij![]()
We gaan samen eens op hosselavontuur
Goodluck charm of zoiets was het ja. Leeft die nog of is ze al uitgehuwelijkt? Ik ga nu in ieder geval badass van Danny Trejo kijken.quote:
Gaan we daar eens een topic over openen? Een 'Limburg meet / hosseltraining' topic?quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Akantha het volgende:
[..]Dan weet ik wel dat het goedkomt broeder!
Ja dat gaan we zeker doen!quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gaan we daar eens een topic over openen? Een 'Limburg meet / hosseltraining' topic?
Ik weet niet, laatst had ze een ongeluk gehad...quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goodluck charm of zoiets was het ja. Leeft die nog of is ze al uitgehuwelijkt? Ik ga nu in ieder geval badass van Danny Trejo kijken.
Je ondertitelquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja dat gaan we zeker doen!Dan ben je wel episch als ik een chick hossel met jouw hulp. Dan gaat heel KLB je een baas vinden!
![]()
Voor nu blijft dat even de norm, want het is wat het is. En ik heb van een makker geleerd dat ik niets moet, dus ik verander hem ooit nog wel als ik dat wil.quote:
Alleen als jij dat wiltquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Voor nu blijft dat even de norm, want het is wat het is. En ik heb van een makker geleerd dat ik niets moet, dus ik verander hem ooit nog wel als ik dat wil.
Overigens is het een vooruitgang op de voorganger dat was Geld in mijn gucci tas.
Die andere was baziger, maar deze past je beter.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Voor nu blijft dat even de norm, want het is wat het is. En ik heb van een makker geleerd dat ik niets moet, dus ik verander hem ooit nog wel als ik dat wil.
Overigens is het een vooruitgang op de voorganger dat was Geld in mijn gucci tas.
Ja helaas...quote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die andere was baziger, maar deze past je beter.
Ik heb hulp nodig denk ik. Maar eerst slapen.quote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik heb hulp nodig denk ik. Maar eerst slapen.
Misschien kan je beter eens eerst langs de huisarts gaan voor een verwijzing naar een psycholoog..quote:
Heb ik al..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter eens eerst langs de huisarts gaan voor een verwijzing naar een psycholoog..
Wauwquote:Op maandag 17 december 2012 16:53 schreef party_crasher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit haar? Heb ook even gecamd. Ze zei dat ze nog nooit zo'n leuk gesprek had gehad als met mij...
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus wie is nu de man die het account heeft?
Van wie is die foto?quote:
Door types als jou wou ik dat ik een wijf was zodat ik miljonair kon worden met mijn poes. Maar helaasquote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Akantha het volgende:
Beste klb lieden,
Het geval wil zijn dat ik mijn liefde heb gevonden! Ze noemt zichzelf Mary XXX Jane, we hebben dezelfde interesses qua muziek. En ze is een vrij-geestige toffe meid met wie je kan lachen. Het probleem is echter dat ik interesse in haar heb en zij alleen in mijn tokens.
Mary Jane, werkt als cam model, en ik heb nu in de afgelopen 2 maanden 100 euro erdoorheen gedraaid, maar ik ben niet dichter bij haar gekomen. Een andere donateur die pas 1 maand actief tokens uitdeelt aan haar, is al mede-opzichter in haar room. Ik wilde dat ook worden!Ik mis Mary Jane vaak, en denk aan haar. Ik neem haar shows altijd op en kijk ze terug als ik alleen ben. De klacht is echter dat het veel geld kost en ik nooit dichter bij haar kan komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |