abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122952792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:09 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, de docu miste iets!
Maar toch leuk gedaan! :)

Net Catfish gekeken. Erg leuke docu! Benieuwd hoeveel mensen zoiets meemaken. :')
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:23:34 #127
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_122952810
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

'tof' is niet echt het goeie woord...
De docu an sich wel, het onderwerp uiteraard niet nee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_122977095
Catfish is toch hartstikke nep? Volgensmij nooit bevestigd maar de hele docu kwam op mij nou niet bepaald overtuigend over.
pi_122978104

Documentaire waarin je de laatste dagen kunt zien uit het leven van een ter dood veroordeelde man.
Hij zal zijn executie ondergaan dmv de gaskamer.

Speciale aandacht voor het stukje tekst wat aan het eind van de film staat aub.

:{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_122978303
quote:
Thx, ik dacht al, heeft niemand op FOK! dit gezien.
I´m back.
pi_122980189
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:11 schreef Zeroku het volgende:
Is http://www.documentairenet.nl/review/the-bridge/ al langsgekomen? Ook een hele toffe docu over de Golden Gate Bridge.
ja, maar blijft echt een van de meest indrukwekkende docu's die ik ooit gezien heb. Die heeft me nog tijden bezig gehouden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 17 februari 2013 @ 11:39:06 #132
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_122980280
quote:
11s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja, maar blijft echt een van de meest indrukwekkende docu's die ik ooit gezien heb. Die heeft me nog tijden bezig gehouden.
Als je het maar niet na gaat doen :s) }:|
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_122982167
ik woon niet in san francisco :D

Nee ik loop niet rond met zelfmoordgedachten. Bedankt voor je bezorgdheid O+
  zondag 17 februari 2013 @ 13:21:59 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_122983175
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Thx, ik dacht al, heeft niemand op FOK! dit gezien.
O jawel. Erg leuke serie, en eigenlijk op dit moment ook de enige reden voor me om nog eens de tv aan te zetten.
pi_122983779
Ik zie hier iets over Tetris voorbijkomen en moest hieraan denken, ook een grappige documentaire over het ontstaan van Tetris (apart verhaal):

Kon helaas zo snel geen trailer vinden maar docu duurt amper een uur dus gewoon kijken. :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_123007051
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:11 schreef Zeroku het volgende:
Is http://www.documentairenet.nl/review/the-bridge/ al langsgekomen? Ook een hele toffe docu over de Golden Gate Bridge.
Bedankt voor de tip, heb deze net gezien... interessant en naar om te zien ook.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:35:57 #137
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_123008549
Rolling stones cocksucker blues

“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
  zondag 17 februari 2013 @ 21:38:30 #138
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_123008733
American movie (1999)

Documentary about an aspiring filmmaker's attempts to finance his dream project by finally completing the low-budget horror film he abandoned years before.

“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_123100621
Etre et avoir

Geweldige en gevoelige documentaire, fantastisch hoe die leraar omgaat met die kinderen, waar je tevens vaak om kunt lachen, maar af en toe ook een traan.
pi_123106167
In het straatje van Catfish past de documentaire Talhotblond ook wel. Er is een docu en een film over gemaakt. Het gaat over een meisje dat via een online game chat en psychologische spelletjes speelt met 2 collega's. Met een nogal freaky afloop.

Voor het mooi in elkaar gemonteerde beeldmateriaal hoef je de docu niet te bekijken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_123117874
kent iemand die serie Break Out op National Geographic? Daar werd ook het verhaal van The Texas Seven in behandeld. In deze docu een interview met 2 van die leden van de Texas Seven:

Er zijn wel meer van zulke interviews met gevangenen die in afwachting zijn van de doodstraf. De interviewer is een duitser en zn engels is dan ook met een zwaar duits accent, maar goed... :') Tis wel interessant. Vind ik :P
pi_123125185
Kortgeleden heb ik het laatste gedeelte van een docu gekeken op, ik dacht ned 3, over een documaker die verschillende mensen op zocht met een bijzonder verhaal.

Hij zou eigenlijk een docu maken over een high school footballteam, dat al jaren hoog stond aangeschreven nationaal, en waar hij 1 verhaal uitlicht van een zwarte jongen die door zijn oma is opgegroeid. Dit vanwege het gevangenschap van zijn moeder en op het einde ook vrij kwam om haar zoon te zien.

Iemand deze docu gezien en een idee heeft welke ik bedoel?
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:45:09 #143
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_123125303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Apotheose het volgende:
kent iemand die serie Break Out op National Geographic? Daar werd ook het verhaal van The Texas Seven in behandeld. In deze docu een interview met 2 van die leden van de Texas Seven:

Er zijn wel meer van zulke interviews met gevangenen die in afwachting zijn van de doodstraf. De interviewer is een duitser en zn engels is dan ook met een zwaar duits accent, maar goed... :') Tis wel interessant. Vind ik :P
Ik heb Break Out helemaal gevolgd, erg interessant. Ook die serie van de doodstraf heb ik zoveel mogelijk gevolgd. Trouwens: Busted abroad is ook een aanrader: verhalen over mensen die drugs smokkelden en in het buitenland in de bak komen. Je ziet mooi hoe zoiets ontstaat
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_123127057
Ik zag een week of 3 geleden op BVN een docu over Amsterdam en de Beemster. Weet iemand toevallig welke dit was?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123127181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:29 schreef Cyan het volgende:
In het straatje van Catfish past de documentaire Talhotblond ook wel. Er is een docu en een film over gemaakt. Het gaat over een meisje dat via een online game chat en psychologische spelletjes speelt met 2 collega's. Met een nogal freaky afloop.

Voor het mooi in elkaar gemonteerde beeldmateriaal hoef je de docu niet te bekijken.
kut dat ik net de imdb beschrijving lees :% maar hij klinkt wel interessant.
edit: oh tis een film :% lama zitten dan.
edit 2: :% verkeerde imdb pagina, ga m toch kijken :P
Wie dit leest is hek.
pi_123129541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:37 schreef dimmak het volgende:
Ik zag een week of 3 geleden op BVN een docu over Amsterdam en de Beemster. Weet iemand toevallig welke dit was?
Ze hebben het bij de Gouden Eeuw een aflevering gehad over de Beemster, maar weet niet zeker of je dit bedoelt. http://goudeneeuw.ntr.nl/krant/afleveringen/#/overzicht/6/
pi_123166040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:30 schreef Nagil het volgende:

[..]

Ze hebben het bij de Gouden Eeuw een aflevering gehad over de Beemster, maar weet niet zeker of je dit bedoelt. http://goudeneeuw.ntr.nl/krant/afleveringen/#/overzicht/6/
Thnx, die bedoelde ik. Zag alleen de laatste paar minuten en leek me wel interessant.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_123171845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:42 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

kut dat ik net de imdb beschrijving lees :% maar hij klinkt wel interessant.
edit: oh tis een film :% lama zitten dan.
edit 2: :% verkeerde imdb pagina, ga m toch kijken :P
Ik ben benieuwd wat je er van vond.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:21:37 #149
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123189560
quote:
Zembla:De zoete verleiders

Actuele documentaire Bijna de helft van de Nederlanders is te zwaar. We bewegen weinig en eten vaak ongezond. De voedselindustrie weet ons telkens weer te verleiden om suiker te eten. Hoe doen ze dat?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1327541
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 12:08:04 #150
18653 crew  D.
pi_123200080
Voor wie 'm nog niet heeft gezien:
(datum in het stukje heb ik aangepast, want de NTR was kennelijk te lui :P)

3DOCPearl Jam Twenty
Nederland 3 & Z@pp,
zaterdag 23 feb 2013

Twee uitverkochte concerten van Pearl Jam op 26 en 27 juni in Amsterdam vormen de aanleiding voor de uitzending van de documentaire Pearl Jam Twenty, op 23 februari 20.55 uur bij de NTR op Nederland 3. Ter ere van het twintig jaar bestaan van de rockband uit Seattle maakt Hollywood-regisseur Cameron Crowe (Almost Famous, Jerry Maguire) een collage uit 1200 uur zelden vertoond materiaal. Concertopnamen, oude en nieuwe interviews en intieme scčnes in kleedkamers omspannen twintig roerige jaren bandleven, vriendschap en artistieke integriteit van een van de populairste alternatieve rockbands ter wereld.

Voortgekomen uit de rockscene van Seattle eind jaren tachtig (Soundgarden, Sonic Youth, Nirvana) wordt Pearl Jam in de vroege jaren negentig ongekend populair. Hun optreden van 1992 op Pinkpop (met een skydiving Eddy Vedder) is het meest legendarische uit de geschiedenis van het festival. ‘Grunge’ wordt een rage en bepaalt de mode. Met de snelle populariteit groeit ook de druk op de band en vooral op frontman Vedder. Nirvana’s Kurt Cobain bezwijkt in 1994 aan die druk, Pearl Jam probeert met adviezen van Neil Young op een andere manier weer controle te krijgen over iets dat groter is geworden dan ze kunnen bevatten.

Als de band in 2000 getuige is van de verdrukking van negen fans tijdens het Roskilde festival in Denemarken is de verslagenheid en de verwarring groot. “From that point on we rethought everything”. De grungerage was inmiddels over, het plezier in muziek maken, politiek engagement en een trouwe schare fans bleven. Nog steeds maakt de band voor elk concert een nieuwe setlist en juist in die ‘betrouwbare onvoorspelbaarheid’ schuilt misschien wel het langdurige succes van Pearl Jam.

Met Eddie Vedder, Stone Gossard, Jeff Ament, Mike McCready, Matt Cameron, Chris Cornell, Neil Young, Andy Wood, Kurt Cobain.

Regie: Cameron Crowe Productie: Vinyl Film Productions
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')