SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso ben ik niet van plan ooit zonder onderbroek een hamam binnen te treden. Heb bijna een trauma opgelopen als klein kind
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso ben ik niet van plan ooit zonder onderbroek een hamam binnen te treden. Heb bijna een trauma opgelopen als klein kind
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
Wij zaten in die hamam, ik was enigste Turk. Toen kwam die bolle die al smachtend keek en toen dacht ik shitzooi..
Anyway, vriendinnen zeiden doe niet zo raar en ik dacht ach, dit is zijn werk.
Alles ging goed, totdat ik op mijn rug moest liggen. Hij ging met zijn handen over mijn buik en ik voelde zijn ademhaling. Dat was het moment dat ik bedankt riep en opstond.
Doe ik nooit meer.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?
quote:
Niets ergs hoor, ik was alleen bang dat mijn handdoek zou vallenquote:
Je weet dat ik van bollies hou?quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?
Waarom?quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[..]
Niets ergs hoor, ik was alleen bang dat mijn handdoek zou vallenZit je in je nakie tussen ooms en co
![]()
Ik heb wel een andere trauma trouwens, ik moest mijn broek met 30 man samen laten zakken in een zaal met een (sub-)luitenant![]()
Niemand(behalve hij en z'n hulp) zag wat maar was alsnog schaamtelijk
asker muayenesiquote:
Daarom niet eruit halen, maar hele portemonnee tegen dat ding houden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef xminator het volgende:
Probeerde net uit te checken met mn identiteitskaart.
Wat heeft sünnet met asker te maken.quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
asker muayenesi![]()
sünnetli mi degil mi diye bakiyorlar herhaldeen nog meer abnormaals misschien
Ik bewaar hem nu in een pasjeshouder, hij is al eens eerder stukgegaan wil dat gehannes niet weer meemakenquote:Op maandag 17 december 2012 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet eruit halen, maar hele portemonnee tegen dat ding houden.
Ik houd gewoon heel nonchalant mijn jaszak tegen die paaltjes. Chicks diggen dat, zo van "kijk die man, hij is zo nonchalant dat hij niet eens de moeite neemt om zijn portemonnee te pakken, ik word zo ontzettend nat van hem dat ik wil dat hij mij ook als een onbelangrijk stuk vuil behandelt".
Wist je niet dat dat moet?quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat heeft sünnet met asker te maken.
Wat een verkapte hommo's.
Je moet hem ook in briefjes van 50 wikkelen zodat hij beschermd is in je portemonnee. Af en toe als je hem pakt laat je nonchalant een briefje vallen en kijk je er niet eens meer naar om. Chicks diggen dat ook.quote:Op maandag 17 december 2012 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nu in een pasjeshouder, hij is al eens eerder stukgegaan wil dat gehannes niet weer meemaken.
Veel, genoeg mensen die hun hele leven op een berg hebben doorgebracht en dus ook niet besneden zijn, niet-moslims buiten gelaten. Die worden gewoon besnedenquote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat heeft sünnet met asker te maken.
Wat een verkapte hommo's.
Ik had geen idee, maar ik vind het kinderachtig, lijkt wel een studentenvereniging.quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wist je niet dat dat moet?
Geert zou het zo gewild hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef xminator het volgende:
Probeerde net uit te checken met mn identiteitskaart.
Is het leger niet seculier en alles?quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Veel, genoeg mensen die hun hele leven op een berg hebben doorgebracht en dus ook niet besneden zijn, niet-moslims buiten gelaten. Die worden gewoon besneden
Ik heb een afdruk van mn bankrekening bij mij, die laat ik af en toe vallen. Opeens gaan ze glimlachen tegen me en gaan ze oogcontact enzo zoekenquote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet hem ook in briefjes van 50 wikkelen zodat hij beschermd is in je portemonnee. Af en toe als je hem pakt laat je nonchalant een briefje vallen en kijk je er niet eens meer naar om. Chicks diggen dat ook.
Welke pasjeshouder gebruik je als ik mag vragen? Ik gebruik deze, geweldig ding.quote:Op maandag 17 december 2012 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nu in een pasjeshouder, hij is al eens eerder stukgegaan wil dat gehannes niet weer meemaken.
Dat is ook een goeie inderdaad, meestal glijden ze dan ter plekke uit, je kunt ze dan gewoon aan de haren meetrekken.quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb een afdruk van mn bankrekening bij mij, die laat ik af en toe vallen. Opeens gaan ze glimlachen tegen me en gaan ze oogcontact enzo zoeken.
Gewoon bij de action gekocht voor een euro ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welke pasjeshouder gebruik je als ik mag vragen? Ik gebruik deze, geweldig ding.
Arme jongen, hoe lang kon je niet rukken?quote:Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben zelf als late puber besneden omdat het huidje wat strak zat, echt die vernedering en pijn gun je niemand
Op papier ja, het wordt nog steeds "peygamber ocagi'' genoemd.quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is het leger niet seculier en alles?
Mijn kinderen ga ik in ieder geval niet besnijden.
Deze snap ik niet, hoezo?quote:Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef Ambipur het volgende:
Zijn jullie homo + vrijgezel toevallig?
Zeker drie weken en toen slechts met pijn dus dan is het een afweging tussen pijn en plezierquote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Arme jongen, hoe lang kon je niet rukken?
Dit is hoe seriemoordenaars ontstaan, ze kunnen dan geen onderscheid meer maken tussen pijn en plezier.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeker drie weken en toen slechts met pijn dus dan is het een afweging tussen pijn en plezier
Tja.... see you at the meetquote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is hoe seriemoordenaars ontstaan, ze kunnen dan geen onderscheid meer maken tussen pijn en plezier.
.quote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef Arcadia het volgende:
Jullie hebben het over besnijdenissen. Goh, vreemd hoor, had ik nooit kunnen raden. Ik vind dat jullie moeders ook in dit topic moeten meedoen
Wat denk jezelf!quote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
Hebben we eindelijks eens een meet georganiseerd na 6 jaar, zul je zien dat het niet doorgaat omdat de wereld ter einde zal komen de 21e..
.
Wat zouden jullie doen als je nog maar 3 uur te leven hebt?
Als de dresscode een burqua was zou ik het overwegen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof jullie de ballen hebben voor die meet?
3 uur is wel erg kort. Hmm helemaal naar de klote gaan met drank + drugs denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
Hebben we eindelijks eens een meet georganiseerd na 6 jaar, zul je zien dat het niet doorgaat omdat de wereld ter einde zal komen de 21e..
.
Wat zouden jullie doen als je nog maar 3 uur te leven hebt?
Bro, doe even normaal zeg. Jij hebt zeker meegespeeld met dat ene reclamefilmpje! Je weet vast welke ik bedoel met die neger.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zuurkool! Eten wij vanavond
Weer eens iets anders, meestal eten wij Surinaams
Maar dat doe je normaal toch ook al?quote:Op maandag 17 december 2012 17:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
3 uur is wel erg kort. Hmm helemaal naar de klote gaan met drank + drugs denk ik.Maar waarschijnlijk zal ik het niet geloven tot het laatste moment.
David Hasselhof hangt hier natuurlijk ook aan de muur, naast Arnold en Slyquote:Op maandag 17 december 2012 17:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Bro, doe even normaal zeg. Jij hebt zeker meegespeeld met dat ene reclamefilmpje! Je weet vast welke ik bedoel met die neger.
Nee, gebruik geen drugs (jaja alcohol is ook een drug, stil).quote:Op maandag 17 december 2012 17:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dat doe je normaal toch ook al?
Ik zou proberen om een vliegtuig te regelen en dan vliegen, als het kan met vrouwtjes erbij mile high club alles.
Geen idee, ik ken alleen die Mom, Dad I'm German van MTVquote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef xminator het volgende:
Nee niet die met de duitser maar je had er toch een met frans bauer en zo een negert?
Ervaring met flightsimulator alles, gewoon laag cruisen en we gaan toch dood. Kleine toevoeging: dikke dj set erin, alcohol en drugs erbij. Dikste party in de sky ever.quote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, gebruik geen drugs (jaja alcohol is ook een drug, stil).
Heel realistisch ja, wss stort je gelijk neer
Ikea doet het idd niet goed bij Turkse damesquote:Op maandag 17 december 2012 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
R&P / (Turks) meisje opeens andere gevoelens
Op date naar de Ikea, ja bij een Turkse chi-meid moet je toch echt met meer aankomen
Ken je mile high club nietquote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Niemand die seks wil hebben die laatste 3 uur? Of dat of wat Ayca zegt iig.
Jouw onschuld is lief! En nee, sukkelquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus? (Ja ik ben naïef, maar misschien meen je het)
Ik mis al een anderquote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hete koffie hier. Kaarsjes aan, lichtjes uit. Enige wat ik mis ben jij, mijn dushi.
Neequote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je verliefd JFM? How nice! Wie is 't?
Schatje, laat ik nou net een poesje hebben...quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neeik ben zo'n kattevrouwtje.
Kan niemand krijgen enzo, jewaitz
zG?quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik plaag je maar, eh.. Als je niet wil, zeggen, dan stop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, het werkt net als een pipetquote:. Hendig!
quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Julis het volgende:
Ik heb gefaald met het reanimeren tijdens mijn praktijkexamen. Mijn eerste onvoldoende en ik mag het pas volgend jaar herkansen. Geen propedeuse voor mij dit onderwijsjaar. En de kans om deze studie te halen daalt hiermee ook
. Het doet zo pijn
, ook omdat het wél goed ging tijdens de lessen. Mijn compressies waren blijkbaar te diep, en ik gaf niet genoeg adem. Als het een Turkse pop was dan was alles wel goed gekomen.
Ik zit nu in een negatieve spiraal, hellup. Ik heb geen real-lifevrienden om dit te delen. Dan maar hier.Nee, je gaat niet falen! Oyle dusunme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Aaah, het werkt net als een pipet. Hendig!
Ja, ik maak me soms zorgen om debiele dingenquote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
sucks Julis.
Je hebt je best gedaan toch? En ik hoop dat dit je grootste zorg ever mag zijn. Komt goed.
Nou dan, en meer dan dat zat er even niet in.quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik maak me soms zorgen om debiele dingen. Bedankt
. Ja, ik heb wel mijn best gedaan
.
Ik heb gefaald met het reanimeren tijdens mijn praktijkexamen. Mijn eerste onvoldoende en ik mag het pas volgend jaar herkansen. Geen propedeuse voor mij dit onderwijsjaar. En de kans om deze studie te halen daalt hiermee ook
. Het doet zo pijn
, ook omdat het wél goed ging tijdens de lessen. Mijn compressies waren blijkbaar te diep, en ik gaf niet genoeg adem. Als het een Turkse pop was dan was alles wel goed gekomen.
Ik zit nu in een negatieve spiraal, hellup. Ik heb geen real-lifevrienden om dit te delen. Dan maar hier.Awh, hoeveel punten moet je halen dit jaar? Nja, je kan er niets meer aan doen.. zou je energie niet verspillen hieraan, en je concentreren op de dingen die je nog wel kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik vind het altijd zo moeilijk om positief te denken. Ik hoor vaker van mensen dat ik te negatief denkquote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet falen! Oyle dusunme.
42quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Awh, hoeveel punten moet je halen dit jaar? Nja, je kan er niets meer aan doen.. zou je energie niet verspillen hieraan, en je concentreren op de dingen die je nog wel kan halen.
Bedankt voor jullie steun trouwens. Soms heb ik een duwtje nodig.quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan, en meer dan dat zat er even niet in.
Dit is mijn eerste jaar geneeskunde. In de toekomst kijken doe ik soms iets te vaak. Want alles meot gepland en zo. Maar dat lukt toch niet. Dus ik moet dit gedrag echt aflerenquote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef Ambipur het volgende:
Welk opleiding doe je Julis? Wat volgend jaar is, is volgend jaar. In de toekomst kijken is nutteloos.
Niet negatief denkenDan zal het ook negatief gaan.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:16 schreef Julis het volgende:
Oké, zelf-therapie met jullie hulp erbij is voorbij. Ik kan weer aan de slag waarmee ik bezig was. Bedankt, jullie zijn behulpzaam.
watcha mean?quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef xminator het volgende:
Overigens subjectieve beoordelingen.
Beoordelingen waar niet gestaafd wordt aan de hand van een checklist of een antwoordvel of zo. Dat de beoordeling afhangt van de persoon die beoordeelt.quote:
Dat van Julis is een subjectieve beoordeling. Ene docent kan een 6 geven en de andere een 4,5 en that sucks. Het is geen tentamenvraag waarbij je 1 antwoord hebt.quote:
Ablalik taslamak istemiyorum, maar ik was als jij. Alles ging gepland, je zal hier vanzelf mee ophouden. Ik ben nu omgedraaid, ik plan niets. Yapma, je legt teveel druk op jezelf. Je kan niets een dag vooruit plannen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste jaar geneeskunde. In de toekomst kijken doe ik soms iets te vaak. Want alles meot gepland en zo. Maar dat lukt toch niet. Dus ik moet dit gedrag echt afleren. En nu ik jullie mening lees, en mezelf 'lees' praten, besef ik dat ik als een debiel aan de toekomst denk
. Nergens voor nodig dus. Ja, ja! Ik ben eruit! Denk-modus uit. En doorgaan met wat ik bezig was.
Afhankelijkheid.quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat van Julis is een subjectieve beoordeling. Ene docent kan een 6 geven en de andere een 4,5 en that sucks. Het is geen tentamenvraag waarbij je 1 antwoord hebt.
Wat je zegt klopt ook wel voor mijn gevoelquote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ablalik taslamak istemiyorum, maar ik was als jij. Alles ging gepland, je zal hier vanzelf mee ophouden. Ik ben nu omgedraaid, ik plan niets. Yapma, je legt teveel druk op jezelf. Je kan niets een dag vooruit plannen.
Hatta de wereld vergaat de 21ste. Wat stress je em voor nix
Ook waar. Als de één niet lukt, op naar de volgende. Het is niet het einde van de wereld. En wat Ambi zei, dat is pas op 21 december.quote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef xminator het volgende:
Je gaat falen, dit jaar. Maar volgend jaar komt het goed, niet te veel druk op jezelf leggen. Het komt wel goed en anders komt het nog steeds goed want niet alles is school.
Hatelijk. Deed ze dat bij alle buitenlanders?quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik werd vorig jaar van fraude beticht door een docente maar ik wist al dat ze de pik op me had. Maakte opmerkingen over afkomst, haarkleur, spraak enzo.
Afiyet olsun alvast. Kanatquote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
My god wat zie ik uit naar mijn kip, die bijna klaar is. Ruikt verrekte goed.
Eh nee, wie wat meemaakt gaat zo anders denken.. En die verandering in gedachten kan binnen 1 jaar al gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Julis het volgende:
Wat je zegt klopt ook wel voor mijn gevoel . Hmm, je laat dat gedrag dus ook los naarmate je ouder wordt dus. :d Ik hoop dat het me dan ook zo snel mogelijk lukt. .
Braadkip met courgette en paprika. Daarnaast mie met groenten.. Nog een 20 minuten en dan is t klaar.quote:
Geneeskunde?quote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste jaar geneeskunde. In de toekomst kijken doe ik soms iets te vaak. Want alles meot gepland en zo. Maar dat lukt toch niet. Dus ik moet dit gedrag echt afleren. En nu ik jullie mening lees, en mezelf 'lees' praten, besef ik dat ik als een debiel aan de toekomst denk
. Nergens voor nodig dus. Ja, ja! Ik ben eruit! Denk-modus uit. En doorgaan met wat ik bezig was.
Weggepestquote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geneeskunde?Ik wilde ook geneeskunde studeren, totdat ik mezelf liet wegpesten van school.
Ik had nu al basisarts kunnen zijn.
Nu ben ik een berijfskundige IT-nerd.
Het komt goed, de volgende keer haal je dit praktijkexamen met vlag en wimpel.
Pffquote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar ik ben al een van de weinige buitenlanders
Wat voor studie deed jij ook al weer?quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Yep, weggepest. VWO, eindexamenklas drop-out. Achteraf erg jammer dat ik niet gewoon naar een andere school ben gegaan. Te lang verhaal om te vertellen, misschien dat het nog ergens op FOK! staat.quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Weggepest? Wel jammer. Maar bedrijfskundige IT-nerd is ook niet slecht toch als je daarvan houdt
.
Het aantal leerlingen van buitenlandse afkomst kon je bij mij op school op twee handen tellen. De school telde +/- 1200 leerlingen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Woahquote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, weggepest. VWO, eindexamenklas drop-out. Achteraf erg jammer dat ik niet gewoon naar een andere school ben gegaan. Te lang verhaal om te vertellen, misschien dat het nog ergens op FOK! staat.
Doe je best om die studie af te maken, anders krijg je er later spijt van.
Het is een leuke baan hoor, maar best zwaar in combinatie met een deeltijdstudie (ik wil toch graag een papiertje...).
[..]
Het aantal leerlingen van buitenlandse afkomst kon je bij mij op school op twee handen tellen. De school telde +/- 1200 leerlingen.
Dank je. Ik volg de opleiding Business IT & Management @ HAN.quote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Woah.
Succes met je baan én studie tegelijk. Welke deelstudie doe je eigenlijk?
Zeurniet.. Heb ooit 45 minuten gewacht.quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef xminator het volgende:
Bah, 10 minuten wachttijd bij zilveren kruis... Terwijl het alleen de sales lijn is op dit moment. Kan je nagaan hoe druk het is.
. Het doet zo pijn
Ik zit nu in een negatieve spiraal, hellup. Ik heb geen real-lifevrienden om dit te delen. Dan maar hier.Kan je het niet nog bij een andere uni doen en dan een transfer van de credits aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ha! Jij studeert in het gebouw tegenover het gebouw waar ik studeer.quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je. Ik volg de opleiding Business IT & Management @ HAN.
Oh, geen ideequote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kan je het niet nog bij een andere uni doen en dan een transfer van de credits aanvragen?
Hahahaquote:Op maandag 17 december 2012 18:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw onschuld is lief! En nee, sukkel
Hebben ze in Arnhem een universiteit?quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ha! Jij studeert in het gebouw tegenover het gebouw waar ik studeer.
Oh, ik dacht dat je Nijmegen bedoelde. HAN van Nijmegen. Te snel gelezen. Dus ha! Ik studeer in je geboortestadquote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hebben ze in Arnhem een universiteit?Ik denk dat jij studeert in Nijmegen, mijn geboortestad.
De deeltijdvariant van die opleiding wordt helaas alleen in Arnhem aangeboden. Nijmegen was een stuk makkelijker geweest, is namelijk beter bereikbaar.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Nijmegen bedoelde. HAN van Nijmegen. Te snel gelezen. Dus ha! Ik studeer in je geboortestad.
Ayça kan dat wel doen! Of is ze nu in Rotterdam?quote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan iemand vlakbij Ambi even haar een bosje bloemen bezorgen namens mij? Dankjewel.
Ehm.. Dat zou Bilge zijn en die zie ik het niet zo gauw doenquote:Op maandag 17 december 2012 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan iemand vlakbij Ambi even haar een bosje bloemen bezorgen namens mij? Dankjewel.
En anders Ayca iddquote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ayça kan dat wel doen! Of is ze nu in Rotterdam?
Dat hoor ik ook voor het eerst. Is dat een juiste benaming?quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef xminator het volgende:
* Let op: soms wordt onze bevestiging per e-mail gezien als ‘spam’. Wij sturen u altijd een bevestiging. Heeft u deze niet in uw normale inbak ontvangen, wilt u dan eens in de map met ongewenste e-mail of spam kijken?
INBAK?
Google zegt van welquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook voor het eerst. Is dat een juiste benaming?
Moet er ook maar eens aan.. Ik betaal 145 euro per maand.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
Anyway heb een nieuwe zorgverzekering afgesloten. Voor de geïnteresseerden:
Basisverzekering beter af selectief polis.
Aanvullende verzekeringen:
Beter Af plus polis 1 ster
Beter af extra pakket studenten
Beter af tandards polis (tot 225 euro 100% vergoed)
Totale premie: 946,81 (voor 1 jaar betalen in één keer)
Cashback:
75 euro via hun eigen site.
25 euro via andere site.
Jaarlijkse kosten 846,81 euro, maandelijks: 70,57 euro.
Zorgtoeslag maandelijks: 88,33.
Dus als jullie nog een goedkope en goede zorgverzekering zoeken.. Link voor andere cashback site? DM eventjes.
Huh? De verzekering levert je geld op??? Je ontvangt meer zorgtoeslag dan dat je aan verzekeringspremie kwijt bent.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
Cashback:
25 euro via andere site.
Dus als jullie nog een goedkope en goede zorgverzekering zoeken.. Link voor andere cashback site? DM eventjes.
Hoeveel is het bij maandelijkse betaling?quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
Cashback:
25 euro via andere site.
Waarom zou je in de laatste 3 uur van je leven iets doen wat je al je hele leven doet?quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef Ambipur het volgende:
Niemand die seks wil hebben die laatste 3 uur? Of dat of wat Ayca zegt iig.
Dat is dus voor velen hier sexquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Levolution het volgende:
Ik zou juist iets doen wat ik nog nooit heb gedaan.
Wie zegt dat ik dat nu doe....quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zou je in de laatste 3 uur van je leven iets doen wat je al je hele leven doet?
Ik zou juist iets doen wat ik nog nooit heb gedaan.
quote:
Ja maar je hebt het al gedaan plus als je echt wil kun je het nu ook doen (waarschijnlijk wil jij niet, omdat ayip ofzo?quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef Ambipur het volgende:
Mijn laatste 3 uur verspillen aan iets nieuwsNee hoor, seks voldoet.
Cus en maak je er gebruik van dan dat het zo hoog isquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet er ook maar eens aan.. Ik betaal 145 euro per maand.
Uhuh klopt. Werk jij in de VS ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? De verzekering levert je geld op??? Je ontvangt meer zorgtoeslag dan dat je aan verzekeringspremie kwijt bent.
Ik ben gewoon f*cking ¤ 1500 per jaar kwijt aan m'n zorgverzekering (incl. aanvullende verzekeringen, heb ik helaas nodig).
Doe er 3% bij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoeveel is het bij maandelijkse betaling?
Yok vallah. Hatta, dit zou mijn dagplanning zijn:quote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ja maar je hebt het al gedaan plus als je echt wil kun je het nu ook doen (waarschijnlijk wil jij niet, omdat ayip ofzo?).
Die 3 uur moet je echt benutten voor iets wat je anders nooit zou durven.
Waarom weer naar huis gaan, waarom niet samen sterven?quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yok vallah. Hatta, dit zou mijn dagplanning zijn:
- Naar mijn ouders gaan, ze vertellen dat ze het goed gedaan hebben. Zelfde geldt voor zusje en mijn oma.
- Naar huis gaan en komend doodgaan.
Klaar. Fuck nieuwe dingen.
Heb RSIquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef xminator het volgende:
Cus en maak je er gebruik van dan dat het zo hoog is Is echt te veel imo. Enige wat ik gebruik is tandarts en dat is eigenlijk 70 euro per jaar maar voor de zekerheid tandartsverzekering genomen (je weet maar nooit)
Beetje sneu als je niet tot een hoogtepunt met al die stress en negatieve emoties op dat moment.quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nu doe....
Mijn laatste 3 uur verspillen aan iets nieuwsNee hoor, seks voldoet.
Eh nee.. Liever niet..quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom weer naar huis gaan, waarom niet samen sterven?
edit: oh laat maar, ik las over het woord 'komend' heen.
Dat doe je beter niet met je familie inderdaad.
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf in Nederland.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik trouw graag een man die me meer waard van dan 1 euro.
Methadon is op?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef fb12fb12 het volgende:
Ben echt ziek helemaal trillen en misselijk enzo
Goed idee!quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Nee stoten tegen maag gekregen moet nu bijna kotsen pfff ik ga even niet reageren
Boksen of gepest?quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Nee stoten tegen maag gekregen moet nu bijna kotsen pfff ik ga even niet reageren
Hoogste bieder wint ?quote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik trouw graag een man die me meer waard van dan 1 euro.
Dusssss bieden naar waarde, een collega van mij zoekt nog een vrouw dus laat ik hem als presentje een vrouw geven.quote:
Lager sukkel! Ik ben niet meer nieuw, toch! Gescheiden jwz.quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dusssss bieden naar waarde, een collega van mij zoekt nog een vrouw dus laat ik hem als presentje een vrouw geven.
200 euro!
Bedankt voor updates man!quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef fb12fb12 het volgende:
Heb vinger gedaan maar nu tril ik zo erg he
Beter for the heads up! Wilde zeggen je gewicht in goud, maar dat zou wel te veel zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lager sukkel! Ik ben niet meer nieuw, toch! Gescheiden jwz.
Komt goed man... De nicotine kilo's gaan er nu van af.. Geef me een maandje en ik weeg weer normaalquote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter for the heads up! Wilde zeggen je gewicht in kilo, maar dat zou wel te veel zijn?
Jij bnet al verkocht, dus hebt geen recht meer van sprekenquote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echte vrouwen zijn onbetaalbaar!
In goud hè, had het verkeerd opgeschreven.quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt goed man... De nicotine kilo's gaan er nu van af.. Geef me een maandje en ik weeg weer normaal
Beter toch? Trainen kost tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lager sukkel! Ik ben niet meer nieuw, toch! Gescheiden jwz.
Ja da's ook weer zoquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bnet al verkocht, dus hebt geen recht meer van spreken
Ik vermoed dat je 'duur' en 'onbetaalbaar' door elkander haalt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echte vrouwen zijn onbetaalbaar!
quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je 'duur' en 'onbetaalbaar' door elkander haalt.
Hoe duur is Julis?quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah.... Hoezo te duur dan.. Neyse, tis nog altijd beter dan die ene kut Euro.quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef xminator het volgende:
[..]
In goud hè, had het verkeerd opgeschreven.
Well thank you!quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter toch? Trainen kost tijd.
Een ervaren metselaar heeft ook een hogere marktprijs
Dit idd. Iedere vrouw is te koop met iets.quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Annen evde degilmi? Git annene sor?quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom tril ik zo iemand eem antwoord
Vraag het je hersenen...quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom tril ik zo iemand eem antwoord
Nee niemand rhuisquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evde degilmi? Git annene sor?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evde degilmi? Git annene sor?
Wat??quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga naar de spoedeisende hulp, je hebt dringend medische hulp nodig!
Naptin sen?!quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
ANNEN EVDEEE MIII ANNNEN EVDEEE MIII ANNEN EVDEEYSEE BIZEE GIDEELIIMMM
Wat...quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same here.quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Naptin sen?!Dit krijg ik mijn hoofd niet meer uit...
Zaten, ik dacht wtf is dit... Tot hij kwam.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same here.. Vooral dat "annen evde mi?"-gedeelte!
.
Die hoge stem van die gast...quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het doet me hieraan denken:quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef Eagle_99 het volgende:
OMG waarom luister ik het ook![]()
Is het geen muziek van een ilahi?
Nee het zou een andere moeten zijn, ik ga zoekenquote:
Je weet niet hoe het werkt bij die beesten. Je moet wachten tot hij naar jou komtquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Stomme kat van me. Hij loopt te miauwen om aandacht, loopt ie weg als ik bij hem kom.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Ambipur het volgende:
Waarom kijk ik dit!! Moet mijn huis opruimen voor een bezichtiging morgen..
Jouw schuld zG!!
Ik herken de muziek helemaal niet.quote:
Sibel Can zingt wat slomerquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik herken de muziek helemaal niet.
Ja hoor, maar niet als ik eventjes streng een topic binnenkom.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Ambipur het volgende:
Waarom kijk ik dit!! Moet mijn huis opruimen voor een bezichtiging morgen..
Jouw schuld zG!!
Yep, dat is 'em.quote:Op maandag 17 december 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Sibel Can zingt wat slomer
Deze is wat duidelijker
Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het werkt bij die beesten. Je moet wachten tot hij naar jou komt
Ik vind het toch wat anders als de andere ilahi'squote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, je vroeg of Alevieten ilahiler hadden toch laatst.. Soort van dus, maar het wordt ook Deyis genoemd.
Bu mesela.
Lief doen, anders hou ik je handje niet vast volgende week..quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet als ik eventjes streng een topic binnenkom.
Ik vind dit zieligquote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik herken dat van een Japanse (game)show. Blijft leuk!
Check deze twee:
Als je lacht krijg je klappen!
(Die laatste heeft een langere leuke versie!.)
Ik ga er nog steeds dood om..
Als je geen superheld (moeder) in je buurt hebt: huisartsenpost even bellen.quote:
quote:
Even de huisartsenpost bellen kan geen kwaad inderdaad...quote:
Me ouders zijn er maar die zeggen laten we hert nog aanzien ben hier aan het verbrandentquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je geen superheld (moeder) in je buurt hebt: huisartsenpost even bellen.
Dan bel je zelf en zeg je dat de huisarts maar moet langskomen omdat je ouders je niet willen brengen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Me ouders zijn er maar die zeggen laten we hert nog aanzien ben hier aan het verbrandent
quote:
Huistelefoon is beneden en heb met deze bb geen beltegoed als ik dit al heet vind wat zal er gebeuren in de andere wereld ??quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan bel je zelf en zeg je dat de huisarts maar moet langskomen omdat je ouders je niet willen brengen.
Hij is leip hequote:
Je gedraagt je als een wijf... Hou op en man up. Zo deed ik niet eens toen ik 17 was.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Me ouders zijn er maar die zeggen laten we hert nog aanzien ben hier aan het verbrandent
Ik kan nieteens lopen heb. Al 2 paracetmolletjes en zo een hoge koorts is bij een kind normaal niet bij mijquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een wijf... Hou op en man up. Zo deed ik niet eens toen ik 17 was.
Ga naar de keuken, maak wat thee voor jezelf met erin citroen, dat helpt tegen de misselijkheid o.a.
Vervolgens knal je er 2 paracetamolletjes in en klaar. Koorts is bij een kind heel erg, bij jou nog niet.
Zorg ervoor dat je veel drinkt en doe 2 dekens over jzelf heen.
Goed?
Sorry, als je echt doodziek was, zou je niet eens kunnen fokken... Ga naar je moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik kan nieteens lopen heb. Al 2 paracetmolletjes en zo een hoge koorts is bij een kind normaal niet bij mij
Stuur het telefoonnummer van je huisartsenpost, evenals je eigen nummer maar via DM. Dan schakel ik je wel door naar de huisartsenpost.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Huistelefoon is beneden en heb met deze bb geen beltegoed als ik dit al heet vind wat zal er gebeuren in de andere wereld ??
quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stuur het telefoonnummer van je huisartsenpost, evenals je eigen nummer maar via DM. Dan schakel ik je wel door naar de huisartsenpost.
Watch it...Heb ook BB..quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iemand moet deze blackberry-jongen toch helpen?
Hoe moet ik het nummer van de huisartsenpost wetenquote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stuur het telefoonnummer van je huisartsenpost, evenals je eigen nummer maar via DM. Dan schakel ik je wel door naar de huisartsenpost.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het nummer van de huisartsenpost weten
Google.quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het nummer van de huisartsenpost weten
Waarom zou ik ouwehoerenquote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Levolution het volgende:
fb12fb12, ik weet niet of je ouwehoert, maar als je serieus bent is het verstandig om de huisartsenpost te bellen. Leg de situatie/oorzaak uit en vertel hoe beroerd je nu bent en zeg dat je je zorgen maakt. Laat merken dat je je echt kut voelt.
Hopelijk kunnen zij dan meer voor je betekenen, als het iets ernstigs kan zijn moet je misschien langsgaan maar als het niet zo ernstig is kunnen ze je in ieder geval geruststellen en kun je uitrusten.
quote:
Omdat je een mongooltje bent.quote:
Waarom heb je die Zafer dan ook vermoord?quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Trouwens, hebben jullie weleens last gehad van een stalker? Toen ik vorige maand in Istanbul was kreeg ik zomaar de volgende berichten:
[ link | afbeelding ]
Een belletje naar dat nummer leverde een man met een voice scrambler op.Enkele dagen later, toen ik terug in NL was begon ie mij telefonisch te terroriseren. Aangifte gedaan bij de politie, een paar dagen later was het gezeik over.
![]()
Heel toevallig is een van mijn koffers (met souvenirs!) zoekgeraakt, 1+1=2?
oke okequote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat je een mongooltje bent.
Hadi bel dan even malloot, anders ga je dood.
ehhquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je die Zafer dan ook vermoord?
Aaaah, ik had vroeger stalkers (dames vooral).. Die goede ouwe tijden, dat je nog wat voorstelde, als je een stalker had...quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Trouwens, hebben jullie weleens last gehad van een stalker? Toen ik vorige maand in Istanbul was kreeg ik zomaar de volgende berichten:
[ link | afbeelding ]
Een belletje naar dat nummer leverde een man met een voice scrambler op.Enkele dagen later, toen ik terug in NL was begon ie mij telefonisch te terroriseren. Aangifte gedaan bij de politie, een paar dagen later was het gezeik over.
![]()
Heel toevallig is een van mijn koffers (met souvenirs!) zoekgeraakt, 1+1=2?
De enige stalker die jij hebt is je eigen egoquote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
he ik had vroeger een stalker, vieze kuthoer dat ze wa
Dat heb ik nu pas geleerd, fuck the system brah.quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
Jullie snappen niet, je moet de stalker harder terug stalken.
Waarom hoer ... Dat was ik toch.quote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Hehe ik had vroeger een stalker, vieze kuthoer dat ze was
Wat? Hahah dat heb ik nog nooit meegemaakt. Gaan ze hijgen en dan?quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
Of die marokkaantjes die me belden... Ik mis die tijden... Het gehijg en zo...Ouder worden sucks
Hehe, ik ben in het oosten des lands opgegroeid, geen mocro te bekennen daar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
Of die marokkaantjes die me belden... Ik mis die tijden... Het gehijg en zo...Ouder worden sucks
Zou ook niet goed zijn als hijgende mocro's jou als jongen zouden opbellen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat? Hahah dat heb ik nog nooit meegemaakt. Gaan ze hijgen en dan?
Waarom stalk jij me niet?! Jij hebt mijn nummer.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd stalken baby.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom stalk jij me niet?! Jij hebt mijn nummer.
Deze boi ultra trollquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef fb12fb12 het volgende:
Huisartspost zegt we gaan het nog even aanzien
Je moet schreeuwen tegen die lui.quote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef fb12fb12 het volgende:
Huisartspost zegt we gaan het nog even aanzien
Levo... Come on, dude. Ipv hem te voeden, stalk mij.quote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet schreeuwen tegen die lui.
Geef nummer dan.quote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo... Come on, dude. Ipv hem te voeden, stalk mij.
Maar Ambipur, je bent toch helemaal niet oud?quote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:
Levo, stalk mee eeeeee! Laat me weer jong voelen.
Levoooo deli oglanquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man, heb een rokersstem nog. Gecer vanzelf.
Ff serieus... Wie belt me nu onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |