Oke dan is het goed shar!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee joh, heb k over mijn Wii ook niet gedaan!
Statement: nice picture meatbagquote:
Losse films kopen vind ik zonde van de ruimtequote:Op woensdag 19 december 2012 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alien Quadrology op Bluray!
Of anders gewoon Batman Begins en The Dark Knight, die laatste mist ie toch niet!
Ik ben alleen bang dat hij ook wel gruwelijk duur gaat worden, meestal hangt dat wel met elkaar samen... En 400+ euro ga ik niet meer uitgeven aan een Xbox, hoe tof dan ook. Ik denk aan geen enkele spelcomputer, tenzij de PS4 echt wereldschokkend wordt en daardoor de moeite waard is, maar daar kan ik me vrij weinig bij voorstellen. Ik houd het de komende jaren wel bij mn backlog!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als de nieuwe xbox komt dan is het SPIEL OVER want die beloofd echt zo gruwelijk te worden met allemaal high tech nieuwe shit!
We wachten t af AQ!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als de nieuwe xbox komt dan is het SPIEL OVER want die beloofd echt zo gruwelijk te worden met allemaal high tech nieuwe shit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef badboynova het volgende:
Aq gaat gewoon full price betalen voor de nieuwe xboxEen knaak bestaat toch niet meer jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ssssssssssssssst dont tell AQquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een knaak bestaat toch niet meer jongen!
Ik snap die problemen over die prijs nooit wat is nou 400 / 500 euro als je er daarna 5+ jaar mee doet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij ook wel gruwelijk duur gaat worden, meestal hangt dat wel met elkaar samen... En 400+ euro ga ik niet meer uitgeven aan een Xbox, hoe tof dan ook. Ik denk aan geen enkele spelcomputer, tenzij de PS4 echt wereldschokkend wordt en daardoor de moeite waard is, maar daar kan ik me vrij weinig bij voorstellen. Ik houd het de komende jaren wel bij mn backlog!
Ik ben AQ!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
ssssssssssssssst dont tell AQ
quote:
Het is wel een bedrag dat je zo even neer moet leggen. Plus als je een jaar wacht scheelt dat je zo 100 a 150 euro en zijn er veel meer toffe games voor beschikbaar die ook nog eens minder kosten en als je lang genoeg wacht zelfs een redesign die beter werkt. Als hardcore gamer moet je idd een spelcomputer kopen zodra hij verschijnt maar dat ben ik niet meer dus ik wacht wel tot minimaal de eerste prijsverlaging.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap die problemen over die prijs nooit wat is nou 400 / 500 euro als je er daarna 5+ jaar mee doet.
Aan spellen ben je al snel een stuk meer kwijt.
Als je een nieuwe console koopt en daarna elke maand 10 euro spaart kun je er 2 kopen op de volgende release!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef koei het volgende:
[..]
Het is wel een bedrag dat je zo even neer moet leggen. Plus als je een jaar wacht scheelt dat je zo 100 a 150 euro en zijn er veel meer toffe games voor beschikbaar die ook nog eens minder kosten en als je lang genoeg wacht zelfs een redesign die beter werkt. Als hardcore gamer moet je idd een spelcomputer kopen zodra hij verschijnt maar dat ben ik niet meer dus ik wacht wel tot minimaal de eerste prijsverlaging.
En ik heb nog geen 500 euro uitgegeven aan games voor mijn PS3/360/Wii in totaal denk ik. Maar goed, ik koop sowieso geen full-price of zelfs half-price games, dat scheelt al meer dan de helft.
no..quote:
quote:
quote:
altijd zorgen dat die rare vlieg dingen kapot zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Blaag Boy Nova beter vertel je me even of jij weet hoe je die knights in halo aankunt goed,
Zou kunnen, maar ik heb gewoon geen 400 euro meer over voor een spelcomputer, ongeacht of ik het geld wel of niet heb. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen, of aan niks.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe console koopt en daarna elke maand 10 euro spaart kun je er 2 kopen op de volgende release!
Iets met dit te makenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef koei het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb gewoon geen 400 euro meer over voor een spelcomputer, ongeacht of ik het geld wel of niet heb. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen, of aan niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Spank ziet al die shitquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
altijd zorgen dat die rare vlieg dingen kapot zijn[ afbeelding ], en dan headshots uitdelen
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iets met dit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderGast dat 2de plaatje is ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iets met dit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderIk denk met het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |