Shit is moeilijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan makenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.
SoloMe to Rein! Maar deze is crap lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij slaapt eerder dan ik en bent later wakker dus ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan maken![]()
Ik stop er mee jong!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt het niet AQ? HEADSHOTS ZEG IK JE!
Hij is wel een stuk moeilijker dan Reach in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik stop er mee jong!
Zelfs de tips van braafboy Nova helpen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pc gamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch vet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Zekerquote:
De gemiddelde laptop is dan ook echtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker![]()
Geïnstalleerd op mijn laptop en ik kon hem trouwens niet eens op de hoogste settings spelen. Game is uit 2004![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |