quote:
Je hebt 2 kampen hier!quote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Tain het volgende:
Wat lees ik hier allemaal rare dingen over oude consoles verkopen enzo. Hebben jullie dan helemaal geen greintje fatsoen?
Haha, ik zal kijken of het lukt voor ik hem inpak!quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer booten en mij toevoegen? Heb ik ook een vriendje in mijn lijstje, heb nu alleen je vrouw.![]()
Mocht je hulp hebben met dat bier drinken of die pleisters dan hoor ik het wel.
Je kan vast wel ergens een DC vinden voor een paar tientjes denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je, dat wist ik niet. Heb geen enkele Sega console, maar een Dreamcast zou ik nog wel willen hebben. Jet Set Radio!
Op ebay starten ze vanaf 70 euro ongeveerquote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens een DC vinden voor een paar tientjes denk ik.
en de games staan nog volop op het internet.
tuurlijk wel, een console die stof staat te happen is zinloos ruimte gebruik en mag dus weg naar een persoon die er wel gebruik van maakt, en ondertussen dik cashenquote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Tain het volgende:
Wat lees ik hier allemaal rare dingen over oude consoles verkopen enzo. Hebben jullie dan helemaal geen greintje fatsoen?
Dik cashen valt toch wel mee? Je hebt er altijd meer voor betaald dan je terug krijgt, tenzij je een special edition verkoopt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een console die stof staat te happen is zinloos ruimte gebruik en mag dus weg naar een persoon die er wel gebruik van maakt, en ondertussen dik cashen
dat ligt er maar net aan, als jij geen nieuwe consoles koopt dan kan je er prima op verdienen (niet dik, maar wel op verdienen)quote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dik cashen valt toch wel mee? Je hebt er altijd meer voor betaald dan je terug krijgt, tenzij je een special edition verkoopt.
M'n trots..quote:
Bentoquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy shit, ik ben geen Sony fanboy maar dit is echt een fucking vette lunchbox
[ afbeelding ]
Voor Kojima van Sony, check meer op z'n twitter: http://twitter.com/kojima_hideo
En ja, alles behalve de PS3 is eetbaar, de gezichten zijn van mashed potatoes, bandana's van zeewier, baard/snor van ui, fucking vet allemaal!
En hoe! Echt kunst dit!quote:
Dat is gewoon Gronings?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef Reintji het volgende:
Sjeez. Tokkie @ Game Mania. Ik hep hier eh cd boks 360. Dut nait meer. Mot nau daun?
En wat kreeg je voor antwoord??quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef Reintji het volgende:
Sjeez. Tokkie @ Game Mania. Ik hep hier eh cd boks 360. Dut nait meer. Mot nau daun?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ken_van_het_Groningsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |