quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dit voorbij komen op mijn FB, krijg er tranen van in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dit voorbij komen op mijn FB, krijg er tranen van in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Ik ben normaal geen fan van kleuren als Iseult maar met die steentjes erbij heeft het toch wel iets chics!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
A-england - Iseult
[ afbeelding ]
Catrice - George Blueney (naam vind ik echt briljant)
[ afbeelding ]
Ciaté - Cookies & Cream met A-england - Dragon (moet nodig meer stempelen)
[ afbeelding ]
Ik vind die laatste juist tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
A-england - Iseult
[ afbeelding ]
Catrice - George Blueney (naam vind ik echt briljant)
[ afbeelding ]
Ciaté - Cookies & Cream met A-england - Dragon (moet nodig meer stempelen)
[ afbeelding ]
hoe lang blijven die zitten bij jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik vind die laatste juist tof
Bij mij weer Primark stickers. Deze zijn transparant, eronder zit Essence - Toffee To Go
[ afbeelding ]
Ik heb ze er woensdagochtend opgedaan, en bij mij zijn nu m'n wijsvinger en duim behoorlijk gechipt. Ik werk wel in een bouwzaak, dus het gaat bij mij wel iets sneller kapot.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe lang blijven die zitten bij jou?
Prachtig weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Een laag transparante lak.
[ afbeelding ]
Catrice - London's Weather Forecast.
Heb deze zo lang niet aangeraakt dat er een dikke laag transparante vloeistof op de nagellak dreef.
Wel nice op zich. Ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Bubble bath.
Essence - Do you speak love?
Beetje scheefjes wel, maar ach het is handwerk he.
Danku.quote:
Mooie nagels heb jij zegquote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Een laag transparante lak.
[ afbeelding ]
Catrice - London's Weather Forecast.
Heb deze zo lang niet aangeraakt dat er een dikke laag transparante vloeistof op de nagellak dreef.
vind de vorm die je nu hebt mooier, die puntjes moet je niet meer doen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh leuk een nageltopic
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
Dit waren mn Kerstnagels
[ afbeelding ]
En dit heb ik meestal:
[ afbeelding ]
Alles Gellac op Solar, mn echte nagels zien eruit als die uit die reclame van Lay's maar dan zonder de chipskruimels
Ik hield wel van die lange klauwenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
vind de vorm die je nu hebt mooier, die puntjes moet je niet meer doen hoor.
Ze zijn nog steeds aardig langquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik hield wel van die lange klauwen
Maar ik maakte zoveel typfouten dat ik 2x zolang over mn werk deed
Ik heb al sinds mensenheugenis (hele) lange nagels, I love itquote:
Is ook zo, ik vind dit ook veel fijner maar in de zomer komen die klauwen nog wel een keer op retroquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vind het niet erg, ik post hier al 3 jaar mee dus heb al aardig wat voorbij zien komen
Die zwart met gouden french is leuk
En ik vind lange nagels tof, maar niet voor mij - ik ben kort en breed, mijn handen zijn kort en breed, dus zijn korte brede nagels het mooist bij mezelf!
Nee, die puntjes vind ik ook maar nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als je dat al erg vind, you're gonna love this
Wel zelf gelakt trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |