Ohhh, ik heb 'm even gegoogle'd en nu zie ik het.quote:Op maandag 17 december 2012 12:37 schreef Dwyn het volgende:
Ja, dat is dus Whirled Away van China Glaze.
Hij is mooiquote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb 'm even gegoogle'd en nu zie ik het.
Leuk! Wilde ook zoiets maken maar had er toch geen zin inquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Leuk! Wilde ook zoiets maken maar had er toch geen zin in![]()
[ afbeelding ]
Om ook maar een beetje in de kerstsfeertjes te komen...
Jaaa alle credits aan debs uiteraardquote:
Heul tof!quote:
Leuk gedaan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Leuk! Wilde ook zoiets maken maar had er toch geen zin in![]()
[ afbeelding ]
Om ook maar een beetje in de kerstsfeertjes te komen...
Doen me denken aan galaxy nails.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna nog met een wattenstaafje langs de randjes gegaan
Ja daar kwam mijn inspiratie ook vandaanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Heul tof!
[..]
Leuk gedaan!
[..]
Doen me denken aan galaxy nails.Welke lak(jes) heb je gebruikt?
10 lakjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja daar kwam mijn inspiratie ook vandaanEn meer dan 10 lakjes denk ik zo over elkaar, voornamelijk van rimmel en catrice en de glitter lakjes van essence.
Haha ja gewoon laagje voor laagje gedaan met een sponsje, was er wel een half uurtje mee bezigquote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
10 lakjes!Wilde het een beetje drogen?
Die tweedequote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef AmyGrace het volgende:
Onbedoeld best kerstig: China Glaze Holly-Day met KBShimmer Clown Puke![]()
[ afbeelding ]
HEMA #833 met Shimmer Polish Jennifer
[ afbeelding ]
nee, da's universeel, maar er zijn wel trucjes voorquote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
Gaaf, die glitters, maar ben ik de enige die die krengen er altijd zo moeilijk afkrijgt?
Teach mequote:Op donderdag 20 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's universeel, maar er zijn wel trucjes voor
Nee, je moet wattenschijfjes in kwartjes knippen en reepjes aluminiumfolie maken. Drenk de stukjes wattenschijf in nagellakremover, druk op je nagel, wikkel de alu folie stevig om je vingertop.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Teach meHang je je nagels in een fles remover?
Beetje rommelig, ik houd niet zo van zoveel layersquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna nog met een wattenstaafje langs de randjes gegaan
Thehehehe clown pukequote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef AmyGrace het volgende:
Onbedoeld best kerstig: China Glaze Holly-Day met KBShimmer Clown Puke![]()
[ afbeelding ]
HEMA #833 met Shimmer Polish Jennifer
[ afbeelding ]
Kerstboom met ballen allesquote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ook een kerstboomAlleen niet echt kerstkleuren
![]()
Zelfde idee als Priem
[ afbeelding ]
Basis is Orly Halley's Comet (nog steeds errug blij meedat ik die in de swapdoos vond!)
Kerstboom is Essence Romeo, de 'piek' is OPI Goldeneye en de 'kerstballen' zijn China Glaze Ruby Pumps & Emerald Sparkle.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je moet wattenschijfjes in kwartjes knippen en reepjes aluminiumfolie maken. Drenk de stukjes wattenschijf in nagellakremover, druk op je nagel, wikkel de alu folie stevig om je vingertop.
Na ongeveer 5 minuten trek je dit hele pakketje van je nagels, waarbij je een lichte druk op je nagelplaat uitoefent. Your glitters have disappeared!
stempelen ftwquote:
Ik dacht het haha; maar nee hoor... Ik kan het nietquote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh loool ik dacht freehandmaar alsnog leuk!!!
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Je nagels zien er 932429083904820 keer beter uit zo dan met neppers, maargoed ik vind nepnagels dan ook echt zum kotsenzo is het mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind nepperds vooral lillik als er van die felle kleurtjes of glitters opzitten. Een beetje ordinair/kamp. Heb een tijdje gewerkt met Helmondse vrouwen die allemaal van die nagels hadden. Gruwelijk.Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral ook zo mega lang en lekker wijd uitlopend![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind nepperds vooral lillik als er van die felle kleurtjes of glitters opzitten. Een beetje ordinair/kamp. Heb een tijdje gewerkt met Helmondse vrouwen die allemaal van die nagels hadden. Gruwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind mijn nepperds echt super mooi, je ziet niet eens dat ze nep zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Je nagels zien er 932429083904820 keer beter uit zo dan met neppers, maargoed ik vind nepnagels dan ook echt zum kotsenzo is het mooi
Nou ik vind dat je het toch wel redelijk ziet eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind mijn nepperds echt super mooi, je ziet niet eens dat ze nep zijn
Ja maar alles staat goed op jouw nagelsquote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_Congeniality, leuke boom!![]()
@Priem, perfect voor Wicked! Die groene kleur is![]()
En hé... het is dan wel glitterende viezigheid op m'n nagels...
[..]
Je ziet het echt áltijd dat ze nep zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind mijn nepperds echt super mooi, je ziet niet eens dat ze nep zijn
Mooiquote:
Zoals ik ze had op mijn vorige foto, ja, dan zie je het wel. Maar als ik ze gewoon in een egale kleur lak zie je het niet, ik krijg regelmatig opmerkingen: "mooie nagels zeg!" en als ik zeg dat ze nep zijn krijg ik een verbaasde reactie. Maar jullie zijn kenners natuurlijk dus dat is sowieso anders. Ik zou het ook wel zien denk ik, bij anderen. Maar veel zien dat niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar alles staat goed op jouw nagelsGij alien gij
![]()
[..]
Je ziet het echt áltijd dat ze nep zijnOok al denk je zelf: Nahhhh zouden zo echte kunnen zijn.
Nu ik weer mijn eigen nagels zie; ben ik toch wel blij dat ik van dat geklooi af benMeestal vind ik nepperds 1 dag mooi... Als ze gezet zijn... Volgende dag vind ik het soberso al verschrikkelijk. Ik was vaak 2 a 3x per week bezig er mee; want uiteindelijk kun je er nooit mee bereiken wat je met echte wel hebt.
Maar ik snap wel waarom iemand nepperds wil/heeft en dat is ook prima natuurlijk
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWENquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Goldeneye
[ afbeelding ]
CHINA GLAZE – SECRET-PERI-WINKLE AND OPI – YOGA-TA GET THIS BLUE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lui mormelquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de namen waren lang dus ff copy paste van blogSORRY SQ!
NICEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:54 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Purity, Raven en Gilty![]()
geen problemen mee!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie ook dat blauwe nagellak (of een andere kleur) lastig aan te brengen is? Ik heb meerdere kleuren van een bepaald merk en alleen met de blauwe is het lastig nagellakken, met de andere kleuren gaat het erg makkelijk.
Uh neequote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie ook dat blauwe nagellak (of een andere kleur) lastig aan te brengen is? Ik heb meerdere kleuren van een bepaald merk en alleen met de blauwe is het lastig nagellakken, met de andere kleuren gaat het erg makkelijk.
Allebeiquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
a-england perceval
[ afbeelding ]
nfu oh 51
[ afbeelding ]
Mooi! Ik vind het er netjes gelakt uitzien hoor! Welk lakje is die eerste?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:39 schreef _charlie het volgende:
Een paar foto's van mijn lakjes. Ben (nog) niet zo goed als jullie in lakken maar het gaat al veel beter! Vooral door het meespieken in het topic hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige waar ik nog moeite mee heb is het randje onderaan de lak, dat smalle randje. Kan nog steeds niet de techniek meesteren waar ik het randje mooi smal krijg in het lakken zelf.
Dankje! De eerste is opi - yoga-ta get this blue, lakt ook heel prettig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi! Ik vind het er netjes gelakt uitzien hoor! Welk lakje is die eerste?
Wat ik doe om een smal randje bij de nagelriem te krijgen, is vlak voor ik ga lakken met een bokkenpootje de nagelriem even terugduwen. Dan met de lak proberen zo dichtbij mogelijk te komen zonder dat het in de nagelriem loopt en eventuele foutjes met een kwastje en aceton wegwerken. Na een paar uur zullen de nagelriemen die zijn teruggeduwd weer teruggaan naar hun oorspronkelijk positie en daardoor wordt het randje tussen lak en nagelriem ook automatisch nog wat smaller.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:39 schreef _charlie het volgende:
[..]
Dankje! De eerste is opi - yoga-ta get this blue, lakt ook heel prettig.
Valt me op dat opi en essie ook gewoon makkelijker in die 'ronding' lakken dan de oudere lakjes van essence en catrice.
Dankje voor de tips! Die ga ik voor de volgende keer ff uitproberen.
Gewoon een sneldrogende topcoat aanschaffen zoals seche vitequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef _charlie het volgende:
Iemand ervaring met zo een apparaat?
[ afbeelding ]
het drogen van mijn gelakte nagels duurt me altijd zo verschrikkelijk lang. Dit lijkt me wel ideaal en dan vooral voor zo een prijs.
Maar zal het het eind effect van de nagels niet verpesten?
Maar moet je dan niet alsnog tussen de lagen door wachten met doorlakken tot de topcoat erop kan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon een sneldrogende topcoat aanschaffen zoals seche vite
Sneldrogende topcoat hardt de lak er onder ook uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:58 schreef _charlie het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet alsnog tussen de lagen door wachten met doorlakken tot de topcoat erop kan?
Gebeurd mij nml heel vaak dat de nagellak wel 'droog' is maar nog niet is 'uitgehard' zeg maar. Dan eindig ik met super mooi gelakte nagels en een uur later denk ik: kan de was nu wel gaan ophangen. Dan alsnog vol met kleine butsjes...
Dat werkt toch alleen voor gel (nagellak) ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef _charlie het volgende:
Iemand ervaring met zo een apparaat?
[ afbeelding ]
het drogen van mijn gelakte nagels duurt me altijd zo verschrikkelijk lang. Dit lijkt me wel ideaal en dan vooral voor zo een prijs.
Maar zal het het eind effect van de nagels niet verpesten?
die kleur is echt prachtigquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
a-england perceval
[ afbeelding ]
nfu oh 51
[ afbeelding ]
Voelen ze niet heel korrelig aan op je nagels zonder topcoat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Liquid Sand lakjes![]()
Wijs- en ringvinger met topcoat, de rest zonder.
Ja fuuuuu nu moet ik hem ookquote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
opi - you only live twice
[ afbeelding ]
Zoals k in blogpost al zei het is mijn kleur niet, ik ga hem toch nooit meer dragen want ik vind let me entertain you mooierquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarom? Als priem hem niet wil dan wil ik wel
Lelijk zeg zonder topcoat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is wel het idee er achter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voelen ze niet heel korrelig aan op je nagels zonder topcoat?
Ik kreeg vorige week een pakje van een dinnetje daarvandaan.. heb het nu sinds 9 januari erop zitten, en geen beschadiging helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Sokkepok het volgende:
Even een snelle opmerking, de nagelstickers van de Primark zijn echt geniaal!
Ik heb 1,50 voor een pakje betaald en ik verwachtte er geen moer van, maar Sally Hansen is er niets bij![]()
Helemaal kreukloos aan kunnen brengen, omdat ze super dun en flexibel zijn.
Nu nog hopen dat ze een beetje blijven zitten
holoquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Color Club - Harp on it
[ afbeelding ]
Wat een bazencollectie is die halo hues
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Color Club - Harp on it
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede, met topcoatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een zaadkleur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua - Load
Zei ik heel enthousiast tegen cif: KIEK ! Weet je hoe die heet?? LOAD![]()
![]()
![]()
![]()
Snap jem???
Hij:![]()
![]()
Dus....![]()
[ afbeelding ]
quote:
iewl.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Cif wou ze zelf ook wel even inkleuren; zei ie.....![]()
![]()
Ik vind hem verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua - Load
![]()
![]()
![]()
Snap jem???
![]()
Dus....![]()
[ afbeelding ]
loadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua - Load
![]()
![]()
![]()
Snap jem???
![]()
Dus....![]()
[ afbeelding ]
Ja..ehm...apartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua - Load
![]()
![]()
![]()
Snap jem???
![]()
Dus....![]()
[ afbeelding ]
Deze is dan wel weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Color Club - Harp on it
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu het mini pack gescoord! Wil ze toch wel graag proberen, vooral die zwart/rode vind ik erg leuk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder kleurtje, lijkt net glow in the dark. Ik weet alleen niet of ik 'm tof of lelijk vind..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua - Load
![]()
![]()
![]()
Snap jem???
![]()
Dus....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dit voorbij komen op mijn FB, krijg er tranen van in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dit voorbij komen op mijn FB, krijg er tranen van in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Ik ben normaal geen fan van kleuren als Iseult maar met die steentjes erbij heeft het toch wel iets chics!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
A-england - Iseult
[ afbeelding ]
Catrice - George Blueney (naam vind ik echt briljant)
[ afbeelding ]
Ciaté - Cookies & Cream met A-england - Dragon (moet nodig meer stempelen)
[ afbeelding ]
Ik vind die laatste juist tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
A-england - Iseult
[ afbeelding ]
Catrice - George Blueney (naam vind ik echt briljant)
[ afbeelding ]
Ciaté - Cookies & Cream met A-england - Dragon (moet nodig meer stempelen)
[ afbeelding ]
hoe lang blijven die zitten bij jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik vind die laatste juist tof
Bij mij weer Primark stickers. Deze zijn transparant, eronder zit Essence - Toffee To Go
[ afbeelding ]
Ik heb ze er woensdagochtend opgedaan, en bij mij zijn nu m'n wijsvinger en duim behoorlijk gechipt. Ik werk wel in een bouwzaak, dus het gaat bij mij wel iets sneller kapot.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe lang blijven die zitten bij jou?
Prachtig weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Een laag transparante lak.
[ afbeelding ]
Catrice - London's Weather Forecast.
Heb deze zo lang niet aangeraakt dat er een dikke laag transparante vloeistof op de nagellak dreef.
Wel nice op zich. Ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Bubble bath.
Essence - Do you speak love?
Beetje scheefjes wel, maar ach het is handwerk he.
Danku.quote:
Mooie nagels heb jij zegquote:Op maandag 28 januari 2013 01:42 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Een laag transparante lak.
[ afbeelding ]
Catrice - London's Weather Forecast.
Heb deze zo lang niet aangeraakt dat er een dikke laag transparante vloeistof op de nagellak dreef.
vind de vorm die je nu hebt mooier, die puntjes moet je niet meer doen hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh leuk een nageltopic
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
Dit waren mn Kerstnagels
[ afbeelding ]
En dit heb ik meestal:
[ afbeelding ]
Alles Gellac op Solar, mn echte nagels zien eruit als die uit die reclame van Lay's maar dan zonder de chipskruimels
Ik hield wel van die lange klauwenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
vind de vorm die je nu hebt mooier, die puntjes moet je niet meer doen hoor.
Ze zijn nog steeds aardig langquote:Op maandag 28 januari 2013 17:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik hield wel van die lange klauwen
Maar ik maakte zoveel typfouten dat ik 2x zolang over mn werk deed
Ik heb al sinds mensenheugenis (hele) lange nagels, I love itquote:
Is ook zo, ik vind dit ook veel fijner maar in de zomer komen die klauwen nog wel een keer op retroquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vind het niet erg, ik post hier al 3 jaar mee dus heb al aardig wat voorbij zien komen
Die zwart met gouden french is leuk
En ik vind lange nagels tof, maar niet voor mij - ik ben kort en breed, mijn handen zijn kort en breed, dus zijn korte brede nagels het mooist bij mezelf!
Nee, die puntjes vind ik ook maar nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als je dat al erg vind, you're gonna love this
Wel zelf gelakt trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jij hebt mooie nagels, maar ze zouden zo door kunnen voor neppers. Is niet erg hoor, maar ik geloof dat jij tegen mij zei dat je altijd het verschil ziet tussen nep en echt. Ik kan de jouwe niet onderscheiden, hoor.
De nagels van Sharana zijn gewoon perfectquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jij hebt mooie nagels, maar ze zouden zo door kunnen voor neppers. Is niet erg hoor, maar ik geloof dat jij tegen mij zei dat je altijd het verschil ziet tussen nep en echt. Ik kan de jouwe niet onderscheiden, hoor.
Ik moest een beetje huilen van deze postquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
dan moet je echt beter kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze lelijk zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De nagels van Sharana zijn gewoon perfect
Maar je kan het verschil met neppers wel goed zien hoor, neppers zijn een heel stuk dikker
Nee. Niet omdat ze lang zijn. Waarom meteen een huillachsmiley? Kom op zeg. Ik geef mijn mening ergens over. Mijn 'nepnagels' zijn namelijk niet dik. Kunnen ook zo door voor echte. Vandaar dat ik een beetje vergelijk met die van Sharana. En ik vind niet dat die van Sharana meteen op het eerste gezicht als echte kunnen worden gemarkeerd. Maar dit is een hopeloze discussie dus never mind.quote:
Als jij nepnagels wilt en er blij mee bent gewoon lekker doen en van genieten. Ik zeg ook niet dat nepnagels per definitie lelijk zijn, maar je ziet het wel en ik vind natuurlijk gewoon mooier. Maar als iemand er blij mee is hoor je mij verder niet oordelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk zijnze zijn ook echt heeeeel erg mooi!
En yeah Sharana dat heb je al een keer aangegeven. Maar ik vind nou niet bepaald dat je METEEN ziet dat ze echt zijn. Dat is mijn mening. Kunnen jullie me best voor 'uitlachen'maar dat is hoe ik het zie, en niet anders.
Dat zeg ik ook helemaal niehieheieetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als jij nepnagels wilt en er blij mee bent gewoon lekker doen en van genieten. Ik zeg ook niet dat nepnagels per definitie lelijk zijn, maar je ziet het wel en ik vind natuurlijk gewoon mooier. Maar als iemand er blij mee is hoor je mij verder niet oordelen.
MAAR ZEG NIET DAT DE MIJNE OP NEPPERDS LIJKEN VERDEURIE!
DAN IS HET GOEDquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niehieheieet
Waarom? Er wordt niet gebitcht hier. Er worden meningen gegeven, of mag dat tegenwoordig ook niet meer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
OMG en ik dacht dat hier het ge-pms wel minder zou zijn
Ik draag wel nepnagels omdat mn eigen nagels als papier zijn. Maar dat is natuurlijk heel lelijk![]()
Verander de TT maar naar "Show hier je nagels en bitch over die van anderen #242"
Zeg, ga eens ergens anders lopen etteren ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
OMG en ik dacht dat hier het ge-pms wel minder zou zijn
Ik draag wel nepnagels omdat mn eigen nagels als papier zijn. Maar dat is natuurlijk heel lelijk![]()
Verander de TT maar naar "Show hier je nagels en bitch over die van anderen #242"
BABS is een PMS-eindbaas, vandaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt niet gebitcht hier. Er worden meningen gegeven, of mag dat tegenwoordig ook niet meer?
Dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Het gaat er alleen om dat je wél een verschil ziet tussen echt en nep. Einde.
Prima als je nepperds hebt; niks mis mee. Je ziet alleen wel het verschil.
Ja inderdaad want mijn reactie was volkomen abnormaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Geen van de dames hier kan op een normale manier op iets reageren en dan elkaar gaan verdedigen als middelbare schoolmeisjesHave fun hoor bitches
Wow, die is super nice!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb je ons toch goed door meid
Maar vooruit, hier mijn verre van perfecte nagels
[ afbeelding ]
Met Color Club - Eternal Beauty. Omdat holo
OKAY OKAY IK GA ZE AL BESTELLENquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb je ons toch goed door meid
Maar vooruit, hier mijn verre van perfecte nagels
[ afbeelding ]
Met Color Club - Eternal Beauty. Omdat holo
HEB JE NOG NIET GEDAAN?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAY OKAY IK GA ZE AL BESTELLEN
Wauwie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HEB JE NOG NIET GEDAAN?![]()
[ afbeelding ]![]()
neinz want koopstopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ja, de volgende keer gebruik ik ook mijn ekte cameraquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
layla softouch effect 08
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
a-england perceval
[ afbeelding ]
nfu oh 51
[ afbeelding ]
Deze allemaalquote:
Geil!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Oeh die zijn mooi!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Geil!![]()
Bij mij weeeer nagelstickers. Nu weer van de Primark.
[ afbeelding ]
Deze is na 3 dagen (inclusief 1 dag intensief werken).
[ afbeelding ]
Alleen wat tipwearIk zou willen dat nagellak zo goed bleef zitten bij mij.
IK. WIL. OOK. NIEUWE LAKJEEEESquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nieuw Essence lakje uit de voorjaarsupdate geprobeerd: Miss Universe.
[ afbeelding ]
Ik vind hem super! Kwastje is fijn, consistentie van de lak is goed en deze foto is na 2 volle dagen dragen, dus hij blijft ook nog eens goed zitten
Niet om vervelend te doen, maar als er van mijn blog iets gepost wordt zonder linkverwijzing vind ik dat ook niet fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef AppleMartini het volgende:
Ugh ik wilde meeposten maar Zoya Luna laat zich op mijn nagels nu niet mooi fotograferen
Dan maar webplaatje:
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar als er van mijn blog iets gepost wordt zonder linkverwijzing vind ik dat ook niet fijn. Dus wellicht volgende keer een linkje erbij plaatsen of toch gewoon een foto van je eigen nagels?
Ik denk bij dit patroontje altijd aan hakenkruizen, beetje gekquote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Geil!![]()
Bij mij weeeer nagelstickers. Nu weer van de Primark.
[ afbeelding ]
Deze is na 3 dagen (inclusief 1 dag intensief werken).
[ afbeelding ]
Alleen wat tipwearIk zou willen dat nagellak zo goed bleef zitten bij mij.
Oeh mooie kleurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem super! Kwastje is fijn, consistentie van de lak is goed en deze foto is na 2 volle dagen dragen, dus hij blijft ook nog eens goed zitten
Mooi, vampyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh mooie kleur
[ afbeelding ]
A-England Perceval met NYC Rock Muse Smoky Topcoat
Thnx!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh mooie kleur
[ afbeelding ]
A-England Perceval met NYC Rock Muse Smoky Topcoat
Thnx!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
IK. WIL. OOK. NIEUWE LAKJEEEES.
Moooooi.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze allemaalZie nu pas dat ze steeds van Sharana zijn, prachtige nagels zeg.
Ben net met schoonmoeder en schoonzuster naar de salon geweest, heb een parafine-packing gehad. Was best lekker maar is parafine niet ontzettend chemisch?![]()
Goed, ik heb het gewoon simpel gehouden. Manicure, verwennerij en een lakje met wat steentjes.
[ afbeelding ]
Vorige week had ik dit:
[ afbeelding ]
Doe best vaak dingen met mijn nagels maar maak er eigenlijk nooit foto's van, tegen de tijd dat het dan begint te chippen denk ik Chips, had foto's moeten maken.
Nee sorry, ik heb er iig niets van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef Ziba het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Nina ricci nagellak?
Oke, je hebt een blog zie ik. Ik vind dat je zeer nice Engels spreekt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb er iig niets van.
Dankjewel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke, je hebt een blog zie ik. Ik vind dat je zeer nice Engels spreekt.
Wantzquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag Barry M - Yellow
[ afbeelding ]
Doe es niet, nu wil ik ze ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef Holyme het volgende:
Ook maar weer 'ns posten! Die CC holos, wat zijn ze weer mooi, en wat is mijn portemonnee 't er niet mee eensWishlist! Perceval en paars met steentjes zijn ook leuk, en die stickers zien er goed uit maar krijg ik met geen mogelijkheid zo strak d'r op
Helaas nog geen nieuwe Essence hier!
Hier 2 van de OPI Liquid Sands, die ik op m'n nagels leuker vond dan verwacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag Barry M - Yellow
[ afbeelding ]
Oeh, lekker zomers!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag Barry M - Yellow
[ afbeelding ]
Aah leuk gedaan! Ik ga hier vaker kijken, ben ook dol op nagels lakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oeh, lekker zomers!![]()
Ik heb een blauwe van Max met stempelgebeuren van Cheeky.
[ afbeelding ]
Oh wauw die laatstequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Striping tape:
[ afbeelding ]
Deborah Milano Nail Creator lakjes
[ afbeelding ]
Nfu Oh 40
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet vinden? Dit is de eerste hit op google:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:19 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Oh wauw die laatsteOnline gekocht of hebben ze ook verkooppunten in NL? Kan op google zo snel niks vinden..
en http://www.viis.ee/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet vinden? Dit is de eerste hit op google:
http://www.nfuoh-benelux.eu/
en dit de tweede:
http://www.nagelgroothand(...)nfu-oh-nagellak.html
Doelde ook eigenlijk meer op verkooppuntenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet vinden? Dit is de eerste hit op google:
http://www.nfuoh-benelux.eu/
en dit de tweede:
http://www.nagelgroothand(...)nfu-oh-nagellak.html
euw sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:24 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Doelde ook eigenlijk meer op verkooppuntenEn dan voornamelijk in de buurt van Amsterdam.
Wauw die kleurcombo van de eerste vind ik echt gaafquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Striping tape:
[ afbeelding ]
Deborah Milano Nail Creator lakjes
[ afbeelding ]
Nfu Oh 40
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahw dankjewel Cheerful!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Cheerful het volgende:
Ik reageer hier eigenlijk nooit (heb zelf zeer weinig nagellak om te showen), maar Sharana, jij hebt echt heel mooie nagels en echt alles wat je erop doet wordt prachtig! Ik volg je ook al op Bloglovin.
Thanks sokquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wauw die kleurcombo van de eerste vind ik echt gaaf
Die verstuurt toch niet meer naar Nederland?quote:
Jawelllquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die verstuurt toch niet meer naar Nederland?
Als ik een Nfu-Oh in het mandje gooi en Holland selecteer, staat er boven het mandjequote:
Die is erg mooi zeg! Hoe maak je dat 'ie zo vervaagt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Holyme het volgende:
@Miss_Congeniality, ik vind 'm wel leuk, maar had het bij deze denk ik ook mooier gevonden als ie rood was. Ik dacht trouwens dat die sterretjes had, of zijn dat van die dingen waar je eindeloos naar kan vissen? Je stippelmani is wel echt duidelijk carnaval!
Ik heb streepjes gemaakt, vond 'm zelf goed gelukt![]()
[ afbeelding ]
Dankje! Op mijn blog staat een wat uitgebreidere uitleg met foto's, maar in 't kort, je lichte kleur afplakken met striping tape en met donker/licht sponzen, dan tape eraf en top coatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die is erg mooi zeg! Hoe maak je dat 'ie zo vervaagt?
Jaaa mooi is 'iequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Holyme het volgende:
@Miss_Congeniality, ik vind 'm wel leuk, maar had het bij deze denk ik ook mooier gevonden als ie rood was. Ik dacht trouwens dat die sterretjes had, of zijn dat van die dingen waar je eindeloos naar kan vissen? Je stippelmani is wel echt duidelijk carnaval!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
Goffer ik wil die nagelstickers van de Primark![]()
Tofff, hoe heb je dat gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds erg trots op m'n freehand luipaard printje:
[ afbeelding ]
Splotsjes nagellak gewoon met het kwastje aanbrengen (Revlon Copper Penny hier), daarna met een zwarte striper er om heen lakken. Hoeft niet zo precies dus ideaal voor freehand newbies zoals ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tofff, hoe heb je dat gedaan
ah okequote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Splotsjes nagellak gewoon met het kwastje aanbrengen (Revlon Copper Penny hier), daarna met een zwarte striper er om heen lakken. Hoeft niet zo precies dus ideaal voor freehand newbies zoals ik!
Ja zeker welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ah okeik heb geen stripers meer volgens mij maar met een dun kwastje of een dotting ding moet het ook wel lukken toch?
Ja daar ben ik ook bang voor, toch merk ik op zich wel verschil in Opi en Seche Vite dus ik hoopte dat er misschien nog 1 zou zijn die écht lang blijft zittenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:45 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb Orly In a snap!, die werkt wel prima. Maar als ik poets, komen er ook gewoon vrij snel chips in. Ik denk niet dat je dat echt kan voorkomen. Als je nagels nat worden, worden ze slapper en houdt de lak minder goed. Tenminste, zo werkt het bij mij.
ik zou eerder naar een goede sticky basecoat kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, toch merk ik op zich wel verschil in Opi en Seche Vite dus ik hoopte dat er misschien nog 1 zou zijn die écht lang blijft zittenThanks iig!
Ja heb ik maar helpt helaas niet tegen chippen. Orly bonderquote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou eerder naar een goede sticky basecoat kijken
Thnxquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaaa die carnavalsmani![]()
Dikke restecp
![]()
Mooi zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:47 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
En elke dag of om de dag een nieuw laagje topcoat aanbrengen?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Heaven7 het volgende:
Wie weet nou echt de ultieme topcoat waarmee nagellak zo lang mogelijk blijft zitten ondanks 20 keer per dag handen wassen? Hoeft niet perse sneldrogend te zijn. Ik heb Opi die is wel aardig maar niet echt super, Seche Vite bladdert na 1 dag al af en China Glaze patent leather houdt het ook geen 1.5 dag..
En dit inderdaad, een goede basecoat helpt echt in het langer mooi houden van je nagellak. Hoeft niet per se sticky te zijn, maar er zit zeker wel verschil tussen basecoats en voor jouw type nagels zal er vast ook eentje zijn waardoor de lak langer mooi blijft, in combinatie met een goede topcoatquote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou eerder naar een goede sticky basecoat kijken
Ik denk eigenlijk dat je dit niet kan voorkomen, wat Cheerful al zei, je handen wassen maakt je nagels nat en dus buigzamer. Maar de lak blijft wel gewoon en buigt niet mee, en hoppa daar zijn je chips. Maar wat ik zou doen, is inderdaad een basecoat gebruiken en je nagels kort houden, hoe langer ze zijn, hoe eerder ik last heb van chips.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Heaven7 het volgende:
Wie weet nou echt de ultieme topcoat waarmee nagellak zo lang mogelijk blijft zitten ondanks 20 keer per dag handen wassen? Hoeft niet perse sneldrogend te zijn. Ik heb Opi die is wel aardig maar niet echt super, Seche Vite bladdert na 1 dag al af en China Glaze patent leather houdt het ook geen 1.5 dag..
Hij's tof Debs! Die kleuren passen ook mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds erg trots op m'n freehand luipaard printje:
[ afbeelding ]
Ohh, wist niet dat er verschil in mini en gewoon zat! Da's eigenlijk ook stom, maar ik zou dan ook voor de mini gaan, die sterren en hartjes enzo zijn meestal zo'n gedoe met vissen in het flesje en her en der een verdwaalde ster op je nagelsquote:Op maandag 18 februari 2013 09:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Mooi zegMoet nog steeds eens gaan oefenen op een gradient, dat ziet er altijd zo leuk uit!
De full size rode liquid sand heeft inderdaad sterretjes, maar ik heb de mini en die heeft ze niet. Maar dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo erg, vaak gaan dan die puntjes van die sterretjes omhoog buigen en dan zit ik er weer aan te plukken en zo
Maar met alleen blue scrub, Essence basecoat (die ene die er nu dus uit is) en 2 laagjes lak zonder topcoat heeft die liquid sand dus 3 dagen gezeten met alleen een heeeeeel klein beetje plaatstelijke tipwear (niet eens overal)
![]()
![]()
Het was supersnel droog na het aanbrengen en het is niet lastig te verwijderen, super!
Binnenkort eens die anderen proberen
Woooooow.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie nagels ladies!![]()
Color Club Secret Rendezvous met Eyeko Vintage Polish voor het gradient effect.
[ afbeelding ]
close-up (bloemetje komt van Konad plate m20 en voor de stipjes heb ik Book of Shadows van Cirque gebruikt)
[ afbeelding ]
ermahgerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
close-up (bloemetje komt van Konad plate m20 en voor de stipjes heb ik Book of Shadows van Cirque gebruikt)
[ afbeelding ]
Kleurtjes staan mij niet, maar tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je? Ik heb het bij alle pastelachtige tinten. Alsof mij huidskleur niet past of zo.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
china glaze - exotic encounters
[ afbeelding ]
Kwestie van de goeie tint vinden en het even een dag of 2 dragenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het bij alle pastelachtige tinten. Alsof mij huidskleur niet past of zo.
[..]
Ik vind bij mezelf pasteltinten ook niet mooi. Heb het een paar keer geprobeerd, maar het is meestal niet echt iets voor mij. Geef mij maar donkere shimmersquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het bij alle pastelachtige tinten. Alsof mij huidskleur niet past of zo.
[..]
Dat eerste denk ik. Ik kan de kleuren bij anderen heel mooi vinden om te zien. En dan draag ik het en dan denk ik 'meh'quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar is dat omdat het je niet staat of gewoon omdat je de kleuren ruk vindt?
Taupe is vaak een kwestie van de juiste ondertoon: grijs, bruin of paars. Bruine taupes staan me afschuwelijk, maar paarsige en grijze juist weer wel mooi.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik. Ik kan de kleuren bij anderen heel mooi vinden om te zien. En dan draag ik het en dan denk ik 'meh'![]()
Zelfde als met taupe, ik vind het heel mooi en heel classy bij anderen maar ik voel me net zo'n lijk als ik het op m'n nagels heb zitten
Wie weet vind ik ooit nog wat mooie lichte kleuren die ik me wel vind staan
Ik las Joodse ondertoonquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Taupe is vaak een kwestie van de jooste ondertoon: grijs, bruin of paars. Bruine taupes staan me afschuwelijk, maar paarsige en grijze juist weer wel mooi.
heel mooi! doet me ook erg denken aan dior nirvana alleen neigt die wat meer naar het blauwe. vind de china glaze nog wel mooier eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
china glaze - exotic encounters
[ afbeelding ]
ja dat is wat ik idd ook op mijn blog getypt hadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef expiratorial het volgende:
[..]
heel mooi! doet me ook erg denken aan dior nirvana alleen neigt die wat meer naar het blauwe. vind de china glaze nog wel mooier eigenlijk
Wooooooooow dies mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ozotic 534![]()
Vier dunne laagjes en droogt langzaam, maar het is het waard
Ik kan morgen wel wat voor je meenemen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
Goffer ik wil die nagelstickers van de Primark
Omg, wauw!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke lakjes! Heeft die rechter Golden Rose niet wat weg van A England She Walks In Beauty?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren op de Huishoudbeurs 6 lakjes van Konad en 2 van Golden Rose gescoord! Super chill. Die van Konad was 3 halen 2 betalen en die Golden Rose 2 voor 8 euro.![]()
[ afbeelding ]
Nummer 106 en 112 uit de Jolly Jewels collectie
[ afbeelding ]
Shooting Brown en Bijou Orange
[ afbeelding ]
Black Gold en Blue Mountain
En nog een top en basecoat erbij van Konad![]()
Ik zal er straks eentje gaan testen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ozotic 534![]()
Thnx! Nee, totaal niet. Zal van de week die op doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuke lakjes! Heeft die rechter Golden Rose niet wat weg van A England She Walks In Beauty?
[..]
Oh haha! Dan ben ik benieuwd hoe hij er dan wel uitzietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Thnx! Nee, totaal niet. Zal van de week die op doen
Althans als ik Google zie ik totaal andere lakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh haha! Dan ben ik benieuwd hoe hij er dan wel uitziet
ik was te snel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Althans als ik Google zie ik totaal andere lakniet paars ook.
ozotic is gewoon liefdequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ozotic 534![]()
Ik weet dat www.enchantra.eu holo's verkoopt, ik heb er ook twee gekocht daarquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef houdjemond het volgende:
Dag dames met mooie nagels, ik had een vraagje ;
Vriendinnetje van mij is opzoek naar deze nagellak : [ afbeelding ],
maar degene die ik kan vinden shippen niet naar NL, heeft een van jullie misschien een suggestie welke site dat wel doet, met een soortgelijk lakje?
Bedankt alvast
eBay beautyzone2007 shipt wel naar nederlandquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef houdjemond het volgende:
Dag dames met mooie nagels, ik had een vraagje ;
Vriendinnetje van mij is opzoek naar deze nagellak : [ afbeelding ],
maar degene die ik kan vinden shippen niet naar NL, heeft een van jullie misschien een suggestie welke site dat wel doet, met een soortgelijk lakje?
Bedankt alvast
Why? Ik heb echt nooit problemen met enchantra! What happened?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef Mss het volgende:
Enchantra is een grote faalwebshop, daar bestel ik nooit meer.
Verder weet ik dat nailpolishfashion.nl de 2012 collectie van de halo hues heeft.
http://www.nailpolishfashion.nl/halohues-c-2_210.html
Dus andere kleurtjes, wel evenveel holo
dat pandabeertje super liefquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Sokkepok het volgende:
Dikke spam van mij![]()
[ afbeelding ]
Catrice - Oh My Goldness!
[ afbeelding ]
Essence - In The Jungle met Catrice - No Snow Petrol
[ afbeelding ]
W7 - Metallic Venus
[ afbeelding ]
W.I.C. - Fes, Sephora - Shrimp Cocktail en een Roze van de Hema
Zo mooi!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Stickers van Deborah Milano
[ afbeelding ]
Aah, nieuwe voorraad inslaanquote:Op maandag 11 maart 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
Vanaf morgen alle Essence nagellak bij de kruidvat 2 voor 3 euro, de fast dry topcoat hoort daar ook bij
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest snel die ene zonnestraal pakken
China glaze strap on your moonboots!
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de pastelkleurtjes, maar dit vind ik echt prachtig mooiquote:
Leuk! Ik zat me te bedenken wat een werk het geweest moest zijn om die gekleurde puntjes aan te brengen en toen las ik dat het een nagelstikker wasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef Sokkepok het volgende:
Die actie met Essence nagellak was gister ook al geldig, dus ik heb me weer flink uitgeleefd![]()
Onder andere deze van de Vintage District collectie:
[ afbeelding ]
Essence - Get Arty met Action nagelsticker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |