Ik ben goed geīsoleerdquote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, al anderhalve week nakend, krijg je het niet koud?
goeden oefening voor t einde van de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, al anderhalve week nakend, krijg je het niet koud?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
goeden oefening voor t einde van de wereldsneeuw, ijs, vuur, drama, alles!
quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas kreeg laatst van wehkamf de verzendbevestiging van een magnetron die al drie jaar in zijn keuken staat
UFT wordt gewoon gekoppeld op haar werkquote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol mijn collegaHij heeft sinds 2 weken facebook, roept ie me: "Kijk, dit zijn mijn neven. Knappe mannen he? Dus, als je nog eens een knappe vent nodig hebt!"
Err?
Dat !!!1!!!quote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben keihard aan het werk voor mijn geld!!!!!
ftfyquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
UFT wordt gewoon gehosseld op haar werk
Bij je baas thuis?quote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!!1!!!
Laatste week
Morgen gourmetten bij mn baas![]()
Ja en Jaquote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij je baas thuis?Met alle collega's?
Whoopquote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 2 collega's blijven slapen; maar dat zie ik niet geheel zittenDus ik ga morgenavond gewoon naar huis rijden
Als enige nuchter blijven whoopdiedoo
kan cif je niet ophalen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 2 collega's blijven slapen; maar dat zie ik niet geheel zittenDus ik ga morgenavond gewoon naar huis rijden
Als enige nuchter blijven whoopdiedoo
Ik vind een wijntje bij het eten altijd wel lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Het is toch voornamelijk eten? Dan zeg ik zeker iets heel doms als ik zeg dat je daar toch niet perse bij hoeft te drinken?![]()
Niks hoeft perse. Je hoeft ook niet perse te eten of perse te gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Het is toch voornamelijk eten? Dan zeg ik zeker iets heel doms als ik zeg dat je daar toch niet perse bij hoeft te drinken?![]()
Nicequote:
Jawel! Want alles is gedetermineerdquote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks hoeft perse. Je hoeft ook niet perse te eten of perse te gaan.
Terecht. En ik zou ook een tweede ketting kopen en die elke keer als er een fiets aan je ring staat omheen hangen.xquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd er staat gewoon al sinds vrijdag een fiets aan mijn huis, en mi9jn ring vast
heb net mijn brommer ertegenaan geflikkerd en op slot gezet om het frame van de fiets
Ja ik vind het echt heel erg, slaat nergens op, maar ben er echt boos om en maak me er ook druk om.quote:Op maandag 17 december 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terecht. En ik zou ook een tweede ketting kopen en die elke keer als er een fiets aan je ring staat omheen hangen.x
ja, die zit onder mijn keukenraam. ik heb geen voortuin ofzo, maar het is wel duidelijk mijn gevelquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die ring is toch echt pal onder je raam vastgemaakt aan je huis toch Mir? Moeten ze dan zegmaar nog je voortuin in om erbij te komen of dat niet?Anders is het wel HEUL brutaal. Is het sowieso natuurlijk
het slaat wel degelijk ergens op.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt heel erg, slaat nergens op, maar ben er echt boos om en maak me er ook druk om.
Mja dan vind ik datz elf, ik vind het stom dat het me zķ vreselijk dwars zit, kan me er echt al dagen druk om maken ermahgerdquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het slaat wel degelijk ergens op.
Ja DAT komt omdat je weinig anders hebt om je druk over te maken misschienquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja dan vind ik datz elf, ik vind het stom dat het me zķ vreselijk dwars zit, kan me er echt al dagen druk om maken ermahgerd
quote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja DAT komt omdat je weinig anders hebt om je druk over te maken misschien![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd heel volhardend metd at soort dingen. Zo had ik een huisgenote die te lui was om haar logeermatras terug naar beneden in de trapkast te brengen. Die matras stond elke avond in de badkamer, en elke ochtend zette ik dat ding weer rechtop tegen d'r slaapkamerdeur aan, zodat elke keer als ze dan d'r kamer weer uit kwam ze die matras tegen zich aan kreeg
Kind heeft dat nog best een aantal weken volgehouden, maar ik ookIk won
Jij kent mijn werk niet zo goed vrees ikquote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Op de 1 of andere manier ben ik daar dan weer te kneuterig voor he?quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef bleiblei het volgende:
Gewoon dikke ketting om zoon fiets hangen. Ze hebben je deurbel snel zat gevonden, kan je je frustratie ook echt kwijt.
hoeveel maanden al?quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij kent mijn werk niet zo goed vrees ikDrinken is belangrijker dan eten
Nah cif die is nog niet helemaal fit; dus die wil ik dan niet 's nachts (ja dat gaat vást tot 's nachts door) opbellen om me op te halenAh misschien ook maar beter! Ben ik de enige die fit is de volgende dag
Dat was wel een gek meisje hoor. Ze deed ook d'r afwas nooit. Echt nooit nooit. Dus na drie maanden heb ik die complete afwas voor d'r kamerdeur neergezet.quote:
pittigquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
MIR ALS JE JE HAAR ROOD VERFT GEDRAAG JE DAN OOK ZO VERDORIE!
Gewoon tegen je buren zeggen en vlammen met die hap!!!
Godsamme wat een derpquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was wel een gek meisje hoor. Ze deed ook d'r afwas nooit. Echt nooit nooit. Dus na drie maanden heb ik die complete afwas voor d'r kamerdeur neergezet.
Waarop ze kwaad naar me toe kwam: ik ga toch over drie weken verhuizen, waar maak je je druk om???
Al je servies in 1 keer mee kunnen nemen omdat alles aan elkaar gekoekt zitquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was wel een gek meisje hoor. Ze deed ook d'r afwas nooit. Echt nooit nooit. Dus na drie maanden heb ik die complete afwas voor d'r kamerdeur neergezet.
Waarop ze kwaad naar me toe kwam: ik ga toch over drie weken verhuizen, waar maak je je druk om???
oh nee, dat was niet haar servies, dat was het "huisservies" dat natuurlijk praktisch alleen door haar werd gebruiktquote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al je servies in 1 keer mee kunnen nemen omdat alles aan elkaar gekoekt zit
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dat was niet haar servies, dat was het "huisservies" dat natuurlijk praktisch alleen door haar werd gebruikt
Ik heb de hele mik ook een keer in de kliko gegooid, toen stond ze het er 's avonds weer uit te vissen, dat was echt fantastisch
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dat was niet haar servies, dat was het "huisservies" dat natuurlijk praktisch alleen door haar werd gebruikt
Ik heb de hele mik ook een keer in de kliko gegooid, toen stond ze het er 's avonds weer uit te vissen, dat was echt fantastisch
quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
het is jammer dat ik d'r achternaam niet meer weet, anders kon ik die nog eens gaan facebookstalken
Tjah..quote:
Ja nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd pehehehequote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Loqi het volgende:
[..]kun je dat niet via via achterhalen?
![]()
ja gemeen, maar wel oh zo leuk
Idd, is ie toch wel onder behandeling ofzo?quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het niks ergs is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Komt allemaal goed schatjesZit er maar niet mee in
![]()
Ik wil er liever niet veel over kwijt verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
![]()
LogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch sterkte ermee, makkelijk is het niet natuurlijk
![]()
Komt wel goedquote:Op maandag 17 december 2012 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Logischtoch sterkte ermee, makkelijk is het niet natuurlijk
quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Mirjam het volgende:
Wie unne ekte bazin was ik net boodschappen wezen doen terwijl er verder niemand thuis was, met die kutfiets vastgezet
kom ik de straat in, komt van de andere kant een jongen aangelopen, die blijft beteuterd bij de fiets staan en ernaar kijken
dus ik zo van ERMAHGERD IS DAT JOUW FIETS
Hij begreep me niet want hij was engels. maar de eindsom was 100maal excuses en hij zou het nooit meer doen
quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Mirjam het volgende:
Wie unne ekte bazin was ik net boodschappen wezen doen terwijl er verder niemand thuis was, met die kutfiets vastgezet
kom ik de straat in, komt van de andere kant een jongen aangelopen, die blijft beteuterd bij de fiets staan en ernaar kijken
Hij begreep me niet want hij was engels. maar de eindsom was 100maal excuses en hij zou het nooit meer doen
![]()
Ik denk dat hij zwanger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GIJ BAZIN!quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Mirjam het volgende:
Hij begreep me niet want hij was engels. maar de eindsom was 100maal excuses en hij zou het nooit meer doen![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
M. ging dat ook vragen vandaag bij de echoquote:Op maandag 17 december 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zwanger is
Ik kon em alquote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Priem koop nog drie Samsons en maak dan dit![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit klinkt heel viesquote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
de zoute ballen van je baas jatten
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Oh!! Nu snap ik waarom ik honger heb.................
3x raden
Hoe random is deze postquote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef bleiblei het volgende:
Goeie wijknamen hebben ze in Servië![]()
http://maps.google.nl/map(...)gAg&ved=0CI8BEPwSMAM
Je moet denk ik wel 1 niveau uitzoomen.
In Son zit ook een IKEA hoor schatje.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef bleiblei het volgende:
Goeie wijknamen hebben ze in Servië![]()
http://maps.google.nl/map(...)gAg&ved=0CI8BEPwSMAM
Je moet denk ik wel 1 niveau uitzoomen.
Moest ff weten of ze uberhaupt wel een IKEA in Servië hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Son zit ook een IKEA hoor schatje.
Volgens mij hebben ze nog IKEA's in Boeloe-Boeloelandquote:Op maandag 17 december 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moest ff weten of ze uberhaupt wel een IKEA in Servië hebben.
Der gaat er 1tje weg hier en leek mij wel een lollig afscheidscadeau (omdat ie laatst een appartement gekocht heeft). Een Servische IKEA giftcard.
Heeftie vast meer aan dan aan een Nederlandse.
mijn IKEA wat doe jequote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef Mss het volgende:
Ikea is overal. Er komt er zelfs een in Venlo
HOEEE reageerde hij dan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
Baas kwam om inderdaad te bevestigen dat ie een iphone 5 wil geven als kerstcadeau... ik heb gewoon uitgesproken dat ik die niet persé hoefdeNu vraag ik me af of ik beter mijn mond had kunnen houden
ik zei namelijk dat ie het geld; wat mij betreft; wel ergens anders in mocht investeren; dat ik het een beetje zonde vond![]()
"dit is vlg mij het eerste bedrijf die niet blij is als je ze een iphone geeft"quote:
ZOMG PRIEM WAT DOE JEquote:Op maandag 17 december 2012 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
Baas kwam om inderdaad te bevestigen dat ie een iphone 5 wil geven als kerstcadeau... ik heb gewoon uitgesproken dat ik die niet persé hoefdeNu vraag ik me af of ik beter mijn mond had kunnen houden
ik zei namelijk dat ie het geld; wat mij betreft; wel ergens anders in mocht investeren; dat ik het een beetje zonde vond![]()
SPELLETJES SPELEN TOT JE DOOD NEERVALT!quote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"dit is vlg mij het eerste bedrijf die niet blij is als je ze een iphone geeft"![]()
![]()
Ja maar... wat moet ik met een iphone voor mijn werk
Het is niet dat ik vaak gebeld word... of er mee mķet bellen
Mag je het dan niet als prive telefoon gebruiken? Als dat wel het geval zou zijn dan zou ik het wel tof vinden. Maar puur als zakelijke telefoon waarvan het niet de bedoeling is dat je er prive mee belt/gebeld wordt is matig en vind ik geen kerstcadeau ook al is het een iphonequote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"dit is vlg mij het eerste bedrijf die niet blij is als je ze een iphone geeft"![]()
![]()
Ja maar... wat moet ik met een iphone voor mijn werk
Het is niet dat ik vaak gebeld word... of er mee mķet bellen
quote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef PriemGirl het volgende:
nee is enkel zakelijkDus waarom zou ik daar dan ooit iets mee doen.. Ik bedoel.. heb privé al een iphone 4
Dan kan ie - imho - beter samsung s1 of s2's kopen. Toch smartfoon maar pakken goedkoper
Ja dat is wel een béétje lamquote:Op maandag 17 december 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
sowieso een zakelijk cadeau geven als kerstcadeau, wat een kutidee
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het ook een aardig zaad kerstcadeau.
Bijna nog erger dan die skype/online telefonie ondingen MET logo die ze bij mijn vorige WG als kerstcadeau gaven in een kansloze poging de GSM kosten te drukken.
Al wint SQ dit jaar met kutcadeau.
een kortingsbon van 25 euro bij besteding vanaf 50 euro in de personeelswinkelquote:
Dan kun je beter niks geven iddquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kortingsbon van 25 euro bij besteding vanaf 50 euro in de personeelswinkel!!!!!
yupquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je beter niks geven idd
da's redelijk standaard bij grotere bedrijven.quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum kreeg zn kerstpakket zelfs thuisgestuurd mehe
Ohquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's redelijk standaard bij grotere bedrijven.
Van hoeveelquote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ben erg blij met mijn Bijenkorf kaart als ik dit zo hoor
Ik heb er ook 1quote:Op maandag 17 december 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
De allereerste babyfoto kerstkaart van dit jaar
ook geen kerstbrood? Die kregen wij altijdquote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg niks denk ik van het uitzendbureau
Oh dat is wel nais, daar heb je echt iets aan ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
50 euro
Vorig jaar 40 euro
Nog nie opgemaakt dus kan voor 90 euro shoppen
Zou me verbazen eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook geen kerstbrood? Die kregen wij altijd
Bij mijn stagebedrijf kregen we na een grote reorganisatie een banketstaaf ipv een kerstpakket, vonden ze gepaster.quote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Onder het motto, het is hypocriet om een kerstkado te geven als we net 3900 man hebben ontslagen.
Van de kerstbonus van de CEO kun je het hele bedrijf iets leuks geven, maar goed
quote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn stagebedrijf kregen we na een grote reorganisatie een banketstaaf ipv een kerstpakket, vonden ze gepaster.
Dit jaar op de TU hadden ze geld over omdat ze zoveel mensen op onze faculteit hadden ontslagen of zo aangezien we meer kregen dan vorig jaar
Jahquote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat is wel nais, daar heb je echt iets aan ook
quote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Since 28 oktober 2012:
50 days smoke free,
1000 cigarettes down,
240,74¤ and 4 days, 04:00:00 saved!
1000, ohyeah.
Over 10 dagen is het toch de 27 of ben ik nou gek?quote:
WAAR werkt hij?quote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer had een dik kerstpakket met een mooie kaasplank/snijplank van dat ene bekende merk, bioscoopbonnen twv 25 euro, champagne, wijn, VELEN eten enzo![]()
Vorig jaar hadden ze na kerst als extraatje nog ipads
Jeeeee!quote:Op maandag 17 december 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Since 28 oktober 2012:
50 days smoke free,
1000 cigarettes down,
240,74¤ and 4 days, 04:00:00 saved!
1000, ohyeah.
Ja maar hoofdrekenenquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik studeer toch heul geen wiskunde![]()
ik heb een keer een Titanic bordspel gekregen bij de kaasboer. Na vier uur had er nog niemand gewonnen. Heb dat spel in de kast getrapt en is er nooit meer uit gekomenquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg bij de blokker altijd zeer matige kerstpakketten.
Ik zat bij die agenda in windows, 24e was geselecteerd, ik kijk niet naar datum maar tel alleen tot de 3equote:
Tuurlijk niet, dat is toch niet interessant?quote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee blei, als je man bent he. Boeit het je dan niet wat je broer/zussen doen?
Voorbeeld: als broertje in buitenlands zit voor school, zou jij dan weten wanneer ie terug zou komen?
En wanneer je iemand 'date' en mee naar ouders zou nemen, zou jij dan niet aan je broertje vragen of het serieus was?![]()
Ik snap mannen niehiet
Oh lol, dan is het dus normaalquote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is toch niet interessant?
Ik weet niet eens hoe oud mijn broer en zussen zijn.
Maar goed, ik kom dan ook uit een familie die elkaar alleen belt als er wat mis is.
Ik zou dat ook allemaal willen weten maar ik ben in dat geval dan ook de zus en niet de broerquote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol, dan is het dus normaal
Het ligt aan de mannenquote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou dat ook allemaal willen weten maar ik ben in dat geval dan ook de zus en niet de broer
Waarom wil je dat losse toestel dan bij ze verzekeren?quote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jaar geleden was mijn telefoon verdronken en dat moest ik claimen bij de verzekeraar. Omdat het allemaal zolang duurde met de afhandeling heb ik tig keer gemaild over de status maar nooit reactie gehad dus moest elke keer bellen (kaching!)
Nu stuur ik een email met de vraag of het mogelijk is om bij hun een los toestel te verzekeren en krijg ik binnen een uur antwoord met linkjes en alles waar ik dan moet zijn
hahahah sukkelquote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ok dus euh... ik had het verkeerd begrepenBaas was naar huis en ik zat nog alleen met mn manager; dus ik zei tg hem: Euh was dat wellicht lullig wat ik net had gezegd over kerstcadeau?
En toen zei hij: Ja wij hadden er over gesproken en een kerstcadeau kost eigenlijk alleen maar geld en is meestal niet eens zo leuk/nuttig/tof; dus we hadden besproken dat jullie dan iets van iphone/tablet/ipad iets konden uitkiezen (wat je zelf wil) onder het motto van 'zakelijk' gebruik; maar wat jullie dan ook gewoon privé mogen gebruiken
KUTIk en mijn grote bakkes
Dus ik meten OWWWWW MAAR DAN WIL IK WEL EEN IPAD
Dus daarnet heb ik nog even mijn baas gebeld om mij te verontschuldigen dat ik het anders had begrepen maar dat ik het wél een heel tof cadeau vindt zo![]()
![]()
Oops
quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ok dus euh... ik had het verkeerd begrepenBaas was naar huis en ik zat nog alleen met mn manager; dus ik zei tg hem: Euh was dat wellicht lullig wat ik net had gezegd over kerstcadeau?
En toen zei hij: Ja wij hadden er over gesproken en een kerstcadeau kost eigenlijk alleen maar geld en is meestal niet eens zo leuk/nuttig/tof; dus we hadden besproken dat jullie dan iets van iphone/tablet/ipad iets konden uitkiezen (wat je zelf wil) onder het motto van 'zakelijk' gebruik; maar wat jullie dan ook gewoon privé mogen gebruiken
KUTIk en mijn grote bakkes
Dus ik meten OWWWWW MAAR DAN WIL IK WEL EEN IPAD
Dus daarnet heb ik nog even mijn baas gebeld om mij te verontschuldigen dat ik het anders had begrepen maar dat ik het wél een heel tof cadeau vindt zo![]()
![]()
Oops
Krijg je hem thuisbezorgd? Met UPS?quote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja... dat was echt fantastisch
Baas zei wel dat ie het heel lief vond dat ik belde![]()
Nu zijn we allemaal weer vriendjes
EN WAJAA IN JANUARI IPAD JONGEUH![]()
Geen idee; eerste week van januari mogen we uitzoeken en dan gaat ie bestellen voor onsquote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg je hem thuisbezorgd? Met UPS?
RIP aan de nabestaanden![]()
Lol ja mn manager zei ook: Ja ipad is nog goeikoper ook ! Dus ikke: Ow dan kunnen er nog wel een paar extra schoenen bij.quote:Op maandag 17 december 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee maar priem ipad is goedkoper dan een aaifoon dus ik zou er nog een ipad mini bij eisen
Op veronica.quote:
net was er iets in de trant vanquote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op veronica.
"roken is zo stringetje boven je broek"
Whut![]()
![]()
Ja is de nieuwe campagne van het longfonds enzo geloof ik, ook hele advertenties ervan in de krant enzulksquote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op veronica.
"roken is zo stringetje boven je broek"
Whut![]()
![]()
Hij is zo leukquote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Alice in wonderland kijkenHeb ik nog nooit gezien
En toch vond ik het één van Burton's mindere filmsquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij is zo leukheb ik toen met m'n moeder in de bios gezien, zelfs zij vond hem episch
.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
Tee-hee, Stef zag op 9gag die foto van dat karretje met die Samson-hondjes ervoor en riep heel blij 'Hondjes!' Dus ik zo 'jaha, lief zijn die he?' Antwoord: 'Ja! Met gekke pootjes!'![]()
Hij krijgt ook maar een 6.5quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En toch vond ik het één van Burton's mindere films
Thehehhe ja dat zeggen de meeste iddquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
Tee-hee, Stef zag op 9gag die foto van dat karretje met die Samson-hondjes ervoor en riep heel blij 'Hondjes!' Dus ik zo 'jaha, lief zijn die he?' Antwoord: 'Ja! Met gekke pootjes!'![]()
Ik heb die ook met mama in de bios gezienquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij is zo leukheb ik toen met m'n moeder in de bios gezien, zelfs zij vond hem episch
.
Was dat niet gele strakke zwembroek?quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
net was er iets in de trant van
"roken is zo g**le strakke zwembroek" ofzo.. brrr
Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel het verhaal van alicen in wonderland niet kenquote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef Incantrix het volgende:
De film is mooi vormgegeven, tres Burtonesque enzo, maar inhoudelijk vond ik het maar afgeraffeld tbh.
En jah, ik snap hem wel, maar dat maakt ze juist zo extrasupercuteSamson
Stalkende oma'squote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja is de nieuwe campagne van het longfonds enzo geloof ik, ook hele advertenties ervan in de krant enzulks
En mijn oma die mij gaat stalken via feestboek omdat ik er nog niet terug heb gemaildmailtje kreeg ik zaterdagavond
quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
OMG WIJ ZIJN HELEMAAL NIET WELKOM WAAROM WORDEN WIJ NIET UITGENODIGDquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Priem, Skjoe, we kunnen ook naar Essen karren in de kerstvakantie, dagje Primarken?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG WIJ ZIJN HELEMAAL NIET WELKOM WAAROM WORDEN WIJ NIET UITGENODIGDOmdat jullie meeten op maandag EN DAN KAN IK HEUL NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dus dit is expres. Ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat jullie meeten op maandag EN DAN KAN IK HEUL NIET.
Nice!quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Priem, Skjoe, we kunnen ook naar Essen karren in de kerstvakantie, dagje Primarken?
Ik keek maar met 1 oogquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was dat niet gele strakke zwembroek?met Dries want die reclame van hem die zo fout is?
Ermahgerd briljantesteteste ideequote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd briljantesteteste idee![]()
Tim Burton misserquote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Alice in wonderland kijkenHeb ik nog nooit gezien
En 9 vond ik ook niet echt een treffer, heb soms het idee dat hij het een beetje kwijt isquote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tim Burton misserAl hoewel die laatste ook om te huilen was
Ogen uit m'n kop gejankt bij Big Fishquote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En 9 vond ik ook niet echt een treffer, heb soms het idee dat hij het een beetje kwijt is
Opdat er maar snel weer een Big Fish mag komen
Maar ik durf eigenlijk helemaal niet meer tegen jou te praten
Maarre, welke dag willen we eigenlijk meetenquote:
Ik kan:quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maarre, welke dag willen we eigenlijk meeten?
Nou, niet echt vreselijk ofzo, maar meer het verschil tussen 'deze film ráákt me' en 'wel leuk ja'quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er nou zo vreselijk aan die films dan?
En ik vond juist zelfs dat ene laatste zwaar ontroerend, maar juist ook heel lichthartig ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ogen uit m'n kop gejankt bij Big Fish.
dit!quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is 'ie ook wel, maar ik ben beter van hem gewend (Burton dus, niet per sé Depp)
Muziek kan daar zoveel in betekenenquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alice raakte mij juist wel door de muziek enzo
Frankquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Muziek kan daar zoveel in betekenen
Dat had/heb ik echt enķrm met Donnie Darko
EERST ALICE AFKIJKEN ERMAHGERD SO MUCH TO SEE SO MUCH TO DOOOOHOOOOquote:
Yup. Maar wel coolquote:
HOE hoe hoooooeeeeequote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EERST ALICE AFKIJKEN ERMAHGERD SO MUCH TO SEE SO MUCH TO DOOOOHOOOO
(hhoeee.......)
of je grandparents vragen ze op te sturen. dan kun je er meer vragenquote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
Fuque ik wil toch een paar van die Zoya'smaar moet nog even wachten totdat ik m'n xmas moneyz krijg van le grandparents
Priem & Skjoe & moi gaan naar de Primark in Essenquote:
myeah kan. maar verzenden is dan ook weer duurquote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
of je grandparents vragen ze op te sturen. dan kun je er meer vragen
Oeh tof!quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Priem & Skjoe & moi gaan naar de Primark in Essen.
doeg debbie!quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Debsterr het volgende:
En nu nog ff chillen op de bank.
Later meisjes.
flat rate envelope, 5 lakjes en dan kunnen er hendig 2 of 3 zakken mms bijquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
myeah kan. maar verzenden is dan ook weer duur
neen, witte wa da kostquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie wel winterbanden onder den auto?
Tschuuuuuuusquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Debsterr het volgende:
En nu nog ff chillen op de bank.
Later meisjes.
Ik heb winterbandenquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie wel winterbanden onder den auto?
hmz ook wel een goedenquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
flat rate envelope, 5 lakjes en dan kunnen er hendig 2 of 3 zakken mms bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |