Ik ben goed geīsoleerdquote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, al anderhalve week nakend, krijg je het niet koud?
goeden oefening voor t einde van de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, al anderhalve week nakend, krijg je het niet koud?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
goeden oefening voor t einde van de wereldsneeuw, ijs, vuur, drama, alles!
quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas kreeg laatst van wehkamf de verzendbevestiging van een magnetron die al drie jaar in zijn keuken staat
UFT wordt gewoon gekoppeld op haar werkquote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol mijn collegaHij heeft sinds 2 weken facebook, roept ie me: "Kijk, dit zijn mijn neven. Knappe mannen he? Dus, als je nog eens een knappe vent nodig hebt!"
Err?
Dat !!!1!!!quote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben keihard aan het werk voor mijn geld!!!!!
ftfyquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
UFT wordt gewoon gehosseld op haar werk
Bij je baas thuis?quote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!!1!!!
Laatste week
Morgen gourmetten bij mn baas![]()
Ja en Jaquote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij je baas thuis?Met alle collega's?
Whoopquote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 2 collega's blijven slapen; maar dat zie ik niet geheel zittenDus ik ga morgenavond gewoon naar huis rijden
Als enige nuchter blijven whoopdiedoo
kan cif je niet ophalen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 2 collega's blijven slapen; maar dat zie ik niet geheel zittenDus ik ga morgenavond gewoon naar huis rijden
Als enige nuchter blijven whoopdiedoo
Ik vind een wijntje bij het eten altijd wel lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Het is toch voornamelijk eten? Dan zeg ik zeker iets heel doms als ik zeg dat je daar toch niet perse bij hoeft te drinken?![]()
Niks hoeft perse. Je hoeft ook niet perse te eten of perse te gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
Het is toch voornamelijk eten? Dan zeg ik zeker iets heel doms als ik zeg dat je daar toch niet perse bij hoeft te drinken?![]()
Nicequote:
Jawel! Want alles is gedetermineerdquote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks hoeft perse. Je hoeft ook niet perse te eten of perse te gaan.
Terecht. En ik zou ook een tweede ketting kopen en die elke keer als er een fiets aan je ring staat omheen hangen.xquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd er staat gewoon al sinds vrijdag een fiets aan mijn huis, en mi9jn ring vast
heb net mijn brommer ertegenaan geflikkerd en op slot gezet om het frame van de fiets
Ja ik vind het echt heel erg, slaat nergens op, maar ben er echt boos om en maak me er ook druk om.quote:Op maandag 17 december 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terecht. En ik zou ook een tweede ketting kopen en die elke keer als er een fiets aan je ring staat omheen hangen.x
ja, die zit onder mijn keukenraam. ik heb geen voortuin ofzo, maar het is wel duidelijk mijn gevelquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die ring is toch echt pal onder je raam vastgemaakt aan je huis toch Mir? Moeten ze dan zegmaar nog je voortuin in om erbij te komen of dat niet?Anders is het wel HEUL brutaal. Is het sowieso natuurlijk
het slaat wel degelijk ergens op.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt heel erg, slaat nergens op, maar ben er echt boos om en maak me er ook druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |