ik zit in een wachtkamer in het ziekenhuis , dus ik lette weer is niet op . Weinig doable zustertjes hier btwquote:
Met jouw plekkie zou ik best willen ruilen (en dat zeg ik niet zo snelquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zolang je gezondheid het toelaat is het best lekker om een kluizenaar te zijn.
Wij zitten er eigenlijk aan te denken om van ons hutje op de hei terug te verhuizen naar de bebouwde kom. Is om een hoop redenen praktischer.
Luigi, hutje op de hei kopen?
Hoewel wij redelijk op onszelf kunnen zijn en daar ook wel van genieten, lijkt dit me dus echt niet fijn. Een beetje menselijk contact met anderen dan mijn gezinnetje vind ik op z'n tijd wel fijn!quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Luigi het volgende:
Ik zat pas een docu te kijken over een man die op een plek woonde waar je alleen kon komen als je er 2 dagen ingewikkeld reizen (vliegtuig, nog een vliegtuig, busje, lopen, etc) voor over had. Die man zag soms een heel jaar niemand.. Wát een genot moet dat zijn dacht ik nog :
quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Estrys het volgende:
Ik Lees de laatste pagina van het vorige topic. Jullie lijken wel een stel bejaarden in de gezamenlijke ruimte van het zorgcentrum.
Het is echt heerlijk wonen hier, heb er absoluut van genoten de afgelopen 7 jaarquote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Met jouw plekkie zou ik best willen ruilen (en dat zeg ik niet zo snel)
Effe relativeren... Stel je zou op een 6-hoog flat in de bijlmer wonen dichtbij een winkelcentrumpje... Wattan?quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk wonen hier, heb er absoluut van genoten de afgelopen 7 jaar
Maar ik woon zover overal bij vandaan..dat suckt echt hard :-/
Ja, dat vind ik altijd heel erg naar, zulke opmerkingen. Kennelijk is alleen het vrolijk meehuppelen en in het gelid lopen 'normaal'. Zodra mensen bij die vanzelfsprekendheden vraagtekens gaan zetten zijn ze zeurkousen, bejaard of half-autist.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Estrys het volgende:
Ik Lees de laatste pagina van het vorige topic. Jullie lijken wel een stel bejaarden in de gezamenlijke ruimte van het zorgcentrum.
Hm. Mensen zijn stom.quote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoewel wij redelijk op onszelf kunnen zijn en daar ook wel van genieten, lijkt dit me dus echt niet fijn. Een beetje menselijk contact met anderen dan mijn gezinnetje vind ik op z'n tijd wel fijn!
het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd heel erg naar, zulke opmerkingen. Kennelijk is alleen het vrolijk meehuppelen en in het gelid lopen 'normaal'. Zodra mensen bij die vanzelfsprekendheden vraagtekens gaan zetten zijn ze zeurkousen, bejaard of half-autist.
Dat is dus precies de reden dat mensen vaak hun mond houden over dit soort dingen en van alles accepteren.
Ja, veel mensen welquote:
hahaquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Luigi het volgende:
Ik zat pas een docu te kijken over een man die op een plek woonde waar je alleen kon komen als je er 2 dagen ingewikkeld reizen (vliegtuig, nog een vliegtuig, busje, lopen, etc) voor over had. Die man zag soms een heel jaar niemand.. Wát een genot moet dat zijn dacht ik nog :
ja niet meer normaal, of extreme couponing dan. Man die mensen hebben ook een voorraad waar ze ik weet niet hoe lang meer door kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
hahaik kijk tegenwoordig doompreppers op national geo , ook mensen die compleet afgelegen gaan wonen. Met voor 10 jaar levensmiddelen
dat lijkt me oprecht erg. Dat je dan met dat kuddevolk meemoet, de kans op een goed gesprek bijna onmogelijk en dat je daar dan niet over mag klagen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Estrys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |