Het gaat niet om het mooier vinden... het gaat er om, vrouwen niet gelijk lelijk te vinden met tattoos.quote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha ja. Maar ben ik nou de enige man die een vrouw naturel mooier vind dan met tattoo's?
Was maar een garpjequote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen is hij altijd simpel gebleven.
Vrouwen met ACAB in hun nek.quote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
Geen grote tribal hebben die van je buik naar je nek loopt![]()
Altijd succes met solliciteren
OF een slang die eindigt op je hand en komen solliciteren als account managerquote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
Geen grote tribal hebben die van je buik naar je nek loopt![]()
Altijd succes met solliciteren
Er is ook wel een heel groot verschil tussen het tribal type en het "tekeningen" type.quote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooier vinden... het gaat er om, vrouwen niet gelijk lelijk te vinden met tattoos.
Al gaat het voor het meerendeel wel op dat ze lelijk zijn en aso.
Het maakt ze gewoon minder mooi.. Oftewel zonde. De enige plaats waar het in mijn mening mooi kan zijn is bij de enkel. Maar de rest is gewoon niet echt vrouwelijk vind ik, en ja, ik heb mijn vriendin graag zo vrouwelijk mogelijkquote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooier vinden... het gaat er om, vrouwen niet gelijk lelijk te vinden met tattoos.
Al gaat het voor het meerendeel wel op dat ze lelijk zijn en aso.
Ik vind deze altijd wel passend:quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat noem ik vooroordelen. Iemand met tats kan meer fatsoen hebben dan iemand zonder tats.
Het blijft een persoonlijke kwestie he.quote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het maakt ze gewoon minder mooi.. Oftewel zonde. De enige plaats waar het in mijn mening mooi kan zijn is bij de enkel. Maar de rest is gewoon niet echt vrouwelijk vind ik, en ja, ik heb mijn vriendin graag zo vrouwelijk mogelijk.
Dat klopt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is ook wel een heel groot verschil tussen het tribal type en het "tekeningen" type.
Wauw, die tribal zegt wel veel over het leven van de persoonquote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd wel passend:
[ afbeelding ]
Voor jou misschien niet , voor de persoon in kwestie misschien wel.quote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wauw, die tribal zegt wel veel over het leven van de persoon
Het is alleen een tribal.quote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet , voor de persoon in kwestie misschien wel.
Gefeliciteerd, je valt precies in de laatste categorie
Oh ja daarom lopen er zoveel mensen met een tattoo op het hbo en de uni.quote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef leolinedance het volgende:
Toch vaak wel een beetje pauper en een 'ander slag volk' , mensen met tattoes.
Daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef leolinedance het volgende:
Toch vaak wel een beetje pauper en een 'ander slag volk' , mensen met tattoes.
Daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Ik denk dat de meeste op de creatieve opleidingen zittenquote:Op maandag 17 december 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja daarom lopen er zoveel mensen met een tattoo op het hbo en de uni.
Bullshit.quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste op de creatieve opleidingen zitten
Diezelfde tokkies lopen ook altijd met de nepkleding waar het merk heel duidelijk zichtbaar is.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
Het is toch ook niet heel gek? Veel mensen met opvallende tattoo's (zien onbekenden dus als elke tattoo) zijn over het algemeen wat tokkie. Altijd zonder shirt lopen en bierpens en inkt laten zien. Net zoals dat bontkraagjes tokkies zijn.
Dit dus. Tattoo's met een persoonlijke betekenis voor mezelf. Hou ook echt niet van die complete tekeningen op het lichaam.quote:Op maandag 17 december 2012 11:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tattoo's hoor.
Maar die zijn privé en niet opvallend.
Ik zal nooit m'n hele arm volkalken met doodshoofden
Hoezo HBO en Universiteit? Ik zie de link niet? Ik zeg toch niet dat mensen met tattoes dom zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja daarom lopen er zoveel mensen met een tattoo op het hbo en de uni.
Nee ok maar daarom is het toch niet raar? Netzoals dat alle Golfjes pure aids zijn. Maar er vast wel 3 mensen zijn die normaal zijn en Golf rijden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Diezelfde tokkies lopen ook altijd met de nepkleding waar het merk heel duidelijk zichtbaar is.
Ik gok dat het iets te maken heeft met intelligentie.
Niet geheel correct.quote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef leolinedance het volgende:
Serieuze zakenmensen en mensen uit welgestelde families hebben bijvoorbeeld zelden tattoes.
Dat dus.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
Het is toch ook niet heel gek? Veel mensen met opvallende tattoo's (zien onbekenden dus als elke tattoo) zijn over het algemeen wat tokkie. Altijd zonder shirt lopen en bierpens en inkt laten zien. Net zoals dat bontkraagjes tokkies zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |