Klopt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tattoo's hoor.
Maar die zijn privé en niet opvallend.
Ik zal nooit m'n hele arm volkalken met doodshoofden
En dan heb je haar koop nog niet eens gezien.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo'n standaard vlinder in d'r lies
Oow, nou ik vind het mooi zoals ik al zei, maar een hele sleeve die dus echt altijd overal de eerste indruk wekt vind ik gewoon persoonlijk iets teveel van het goede.quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee echt mooie dure tats he... geen antwoord op mijn vraag
Dus het kan mooi zijn, maar de hoeveelheid is wat teveel?quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oow, nou ik vind het mooi zoals ik al zei, maar een hele sleeve die dus echt altijd overal de eerste indruk wekt vind ik gewoon persoonlijk iets teveel van het goede.
Hm oke ;@quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oow, nou ik vind het mooi zoals ik al zei, maar een hele sleeve die dus echt altijd overal de eerste indruk wekt vind ik gewoon persoonlijk iets teveel van het goede.
Misschien is ze zelf wel iemand die tatoeages zet, dat verklaart dan weer veelquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus het kan mooi zijn, maar de hoeveelheid is wat teveel?
Begrijpelijk.
Nou ik denk altijd heel ver vooruit en wil met alles rekening houden. Maar bij veel plekken kan je dus beoordeelt worden op opvallende tattoo's. En ik hou van mooie tattoo's die privé zijn en betekenis hebben, dus niet zo voor de show, gewoon zo'n lief bloemetje ergens met tekst bij een intiem plekje of zo weet ik veel wat, hele arm vol met inkt en doodshooden is gewoon niet mijn smaak, maar daar valt niet over te twisten natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus het kan mooi zijn, maar de hoeveelheid is wat teveel?
Begrijpelijk.
Of gewoon de eerste letter van je naam van je crew in je nekquote:Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou ik denk altijd heel ver vooruit en wil met alles rekening houden. Maar bij veel plekken kan je dus beoordeelt worden op opvallende tattoo's. En ik hou van mooie tattoo's die privé zijn en betekenis hebben, dus niet zo voor de show, gewoon zo'n lief bloemetje ergens met tekst bij een intiem plekje of zo weet ik veel wat, hele arm vol met inkt en doodshooden is gewoon niet mijn smaak, maar daar valt niet over te twisten natuurlijk.
Maar een tribal met initalen er in of een datum vind je wel mooi?quote:Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou ik denk altijd heel ver vooruit en wil met alles rekening houden. Maar bij veel plekken kan je dus beoordeelt worden op opvallende tattoo's. En ik hou van mooie tattoo's die privé zijn en betekenis hebben, dus niet zo voor de show, gewoon zo'n lief bloemetje ergens met tekst bij een intiem plekje of zo weet ik veel wat, hele arm vol met inkt en doodshooden is gewoon niet mijn smaak, maar daar valt niet over te twisten natuurlijk.
Ik zie het als versiering, en versiering is natuurlijk ook bedoeld om te laten zien.quote:Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd zo. SOmmige mensen hebben ook sieraden om omdat het een emotionele waarde heeft of een betekenis.quote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie het als versiering, en versiering is natuurlijk ook bedoeld om te laten zien.
Maar we hebben nu toch die paar fotos als voorbeeld? Of gewoon helemaal algemeen?quote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd zo. SOmmige mensen hebben ook sieraden om omdat het een emotionele waarde heeft of een betekenis.
Algemeen denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar we hebben nu toch die paar fotos als voorbeeld? Of gewoon helemaal algemeen?
Een steek van een vlindermes in d'r lies is beterquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo'n standaard vlinder in d'r lies
Simpelere tijden hequote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Was ik maar 15. Verlang best wel stiekem een beetje terug naar die tijd
quote:
Zo te lezen is hij altijd simpel gebleven.quote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Een steek van een vlindermes in d'r lies is beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |