mooi!quote:
Ja ziet er leuk uit maar in het dagelijkse leven wil je daar echt niet mee lopen hoorquote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
Je hebt vrouwen met tatoeages en je hebt vrouwen met tatoeages.
Hot.
[ afbeelding ]
Not.
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat ik een statement heb gemaakt.
Sexyquote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
Je hebt vrouwen met tatoeages en je hebt vrouwen met tatoeages.
Hot.
[ afbeelding ]
Not.
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat ik een statement heb gemaakt.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil om met een meid seks te hebben die een mooie grote tattoo op haar zij heeft.
Het moet wel een mooie tattoo zijn.
Maar ik val dan ook op niet de meest stabiele meiden.
Zijn daarentegen wel bloedmooi en heel erg geil in bed
Ik wel.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit maar in het dagelijkse leven wil je daar echt niet mee lopen hoor
Waarom niet?quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit maar in het dagelijkse leven wil je daar echt niet mee lopen hoor
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Qua uiterlijk mooi.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Mijn vrienden zijn ook niet van die middelmaat personen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef sinepedraap het volgende:
Ook als je in de zomer bij een strandtentje gaat eten met familie of zo? Hele armen vol met inkt? Ik vind het in een bepaalde scene wel wat hebben maar niet voor dagelijks gebruik zegmaar
Boeiendquote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef sinepedraap het volgende:
Ook als je in de zomer bij een strandtentje gaat eten met familie of zo? Hele armen vol met inkt? Ik vind het in een bepaalde scene wel wat hebben maar niet voor dagelijks gebruik zegmaar
Je hele arm vol met inkt en met doodshoofden, lijkt me niet dat je zoiets de rest van je leven wilquote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Mijn vrienden zijn ook niet van die middelmaat personen.
Dat noem ik vooroordelenquote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb ook gewoon tattoo's hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat noem ik vooroordelen. Iemand met tats kan meer fatsoen hebben dan iemand zonder tats.
Ok.quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je hele arm vol met inkt en met doodshoofden, lijkt me niet dat je zoiets de rest van je leven wil
quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Levenservaring bro
Levenservaring![]()
Boks
En als het bloemen enzo zijn ?quote:Op maandag 17 december 2012 11:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tattoo's hoor.
Maar die zijn privé en niet opvallend.
Ik zal nooit m'n hele arm volkalken met doodshoofden
Tsja, ieder z'n eigen hè. Ik vind het in sommige gevallen wel mooi.quote:Op maandag 17 december 2012 11:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon tattoo's hoor.
Maar die zijn privé en niet opvallend.
Ik zal nooit m'n hele arm volkalken met doodshoofden
Of een dolfijn. Zo'n zure huisvrouwquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zo'n standaard vlinder in d'r lies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |