hij gaf het in eerste instantie aan alsof patriots nog een keer bal kregenquote:Op maandag 17 december 2012 03:55 schreef rgras het volgende:
Nee, ze waren de bal al kwijt omdat de bal niet door SF werd aangeraakt.
Shush.quote:Op maandag 17 december 2012 08:22 schreef SteveBudin het volgende:
Patriots moeten een keer winnen en dan verliezen ze natuurlijk.
Kloteteam. Belicheat![]()
![]()
. FU Pats.
Spannend zeg! Als de Giants verliezen en Cowboys en Redskins winnen, wat niet onwaarschijnlijk is, dan kunnen de Giants de division al niet meer winnen met Cowboys @ Redskins als laatste wedstrijd.quote:
Lol, masochist dat je bent.quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef zjroentje het volgende:
Net Chiefs @ Raiders via gamepass gekeken. Na de eerste serie in de tweede helft afgezet. Ik heb echt geen woorden voor de Chiefs dit seizoen ...
Die gaat toch gewoon gecut worden lijkt me?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon gecut worden lijkt me?
quote:Sanchez's salary-cap number for next season is $12.8 million. If the Jets cut him, they will incur a crippling $17.1 million cap charge in 2013, according to figures obtained by ESPNNewYork.com. That bloated charge would include his $8.25 million salary guarantee. There’s no off-set in the contract, meaning the Jets are on the hook for the entire salary regardless of how much he receives from another team. They could designate him as a June 1 cut. That would spread the cap charge over two seasons -- $12.35 million in ’13 and $4.8 million in ’14. Bottom line: He’s uncuttable.
If the Jets trade Sanchez, they’d get hit with an $8.9 million cap charge in ’13, but no team in its right mind would pick up the $8.25 million guarantee. They could renegotiate the contract, the way the Rams did with OT Jason Smith before trading him to the Jets. But that still would require the Jets to pay a large chunk of the $8.25 million guarantee – and that would count on the ’13 cap. Even if another team is willing to pay half -- I'm being generous -- the Jets still would get stuck with about $13 million in “dead” money – and they’d have to write him a $4 million-plus check to go away.
Unless Sanchez is willing to make some concessions – maybe he’ll be desperate for a change of scenery – it looks like he’ll be back in 2013. We might not be able to say the same for the people who thought it was a wise move to renegotiate his contract last offseason.
zie hem net op ESPN.. krijg je de bal in goede positie vanwege slechte punt, en dan geef je het zo wegquote:
Lijkt ook net of hij hem gewoon klaar legt op de grond...Zo van hier jongens neem hem maar ben ik er vanaf.quote:
Hadden de Titans dan ook niet geklaagd, net als de Dolphins over de Patriots dat die zo veel renden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Op ESPN hadden ze het er vandaag over dat de Jets meer kans hadden gehad de game te winnen door alleen maar de bal te rennen. Triest maar waar.
Maar of ie speelt is een tweede natuurlijk.quote:
quote:But the Jaguars shouldn't fight the obvious. They must bring in Jacksonville's favorite son: Timothy Richard Tebow.
Manziel gaat hem niet worden in de NFL denk ik, althans van wat ik nu van hem heb gezien. Ik hoop voor hem dat hij nog groeit, hij heeft in ieder geval een grote bullseye op zn borst, daarbij moet hij volgens mij nog 2 jaar ondanks dat hij een redshirt freshman is, maar ik las ook ergens nog 1 jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef artm het volgende:
[ afbeelding ]
Goede analyse van ESPN over de problemen bij de Jets en hoe te rebuilden: http://espn.go.com/blog/n(...)ld-the-new-york-jets
Tot wanneer heeft Sanchez nog een contract? Alleen 2013? Dan zouden de Jets opzich een gok kunnen wagen met Smith, traden en nieuw contract waarbij hij in jaar 1 minder verdiend maar jaar 2/3 het laat compenseren.
Andere optie zou zijn is om Ryan te dumpen aan het einde van het seizoen, de draft picks voor komend jaar gebruiken voor RB/WR/CB en bewust een slecht 2013 seizoen draaien om Manziel te kunnen draften.
Komt een beetje op hetzelfde neer als dit artikel wat ik toevallig vanmiddag het gelezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef artm het volgende:
[ afbeelding ]
Goede analyse van ESPN over de problemen bij de Jets en hoe te rebuilden: http://espn.go.com/blog/n(...)ld-the-new-york-jets
Tot wanneer heeft Sanchez nog een contract? Alleen 2013? Dan zouden de Jets opzich een gok kunnen wagen met Smith, traden en nieuw contract waarbij hij in jaar 1 minder verdiend maar jaar 2/3 het laat compenseren.
Andere optie zou zijn is om Ryan te dumpen aan het einde van het seizoen, de draft picks voor komend jaar gebruiken voor RB/WR/CB en bewust een slecht 2013 seizoen draaien om Manziel te kunnen draften.
Ja ik ben bekend met Manziel en zn nummers (Florida fan) tegen Florida was hij indrukwekkend tot de adjustments inderdaad en dan zie je wat een goede defense kan doen, daarbij is hij ook aan de kleine kant voor de NFL, 6.0 en 200 pounds is hij namelijk echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef PirE het volgende:
[..]
@kidkash, Manziel is in 2014 eligible. Volgens mij heb ik in het college topic al wat over Manziel gezegd. Zijn insane numbers zijn vooral een gevolg van het systeem van A&M en het helpt ook dat A&M een vrij soft schedule had. Men kijkt erg naar zijn win tegen Alabama, maar de Alabama defense is dit jaar minder dominant. Tegen de 2 beste defenses (Florida & LSU) vond ik hem niet uitzonderlijk. Florida kwam vrij snel met adjustments en toen was het wel gedaan met Johnny Football. Tegen LSU was hij ook niet outstanding en de LSU defense is loaded met NFL-prospects. Ik ben erg benieuwd wat hij in 2013 laat zien voordat ik een definitief oordeel vel.
Tebow heeft nooit gekozen? Dat hebben Elway (kreeg wat draft picks) en de Jets (wilden 'm blijkbaar hebben) gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef The_Playmaker het volgende:
IK heb nooit begerepen waarom Tebow voor de Jets koos. Ja Sanchez is slecht maar Sanchez had ook net een nieuw dik contract getekend. Dat is genoeg redenen voor de Jets om hem te blijven opstellen. Zo heeft de NFL altijd gewerkt. Ga dan naar een ploeg waar de QB situatie helemaal een groot vraagteken is (Jags).
Daarbij wilden de coaches in Jacksonville hem niet hebben maar alleen de eigenaar en voelde hij meer vertrouwen vanuit New yorkquote:Op donderdag 20 december 2012 09:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Tebow heeft nooit gekozen? Dat hebben Elway (kreeg wat draft picks) en de Jets (wilden 'm blijkbaar hebben) gedaan.
twitter:TroyAikman twitterde op donderdag 20-12-2012 om 03:50:28Giants @ Ravens...haven't called a game in Baltimore since '01...looking forward to it! RT @ChadChamp: What game you covering this weekend? reageer retweet
Ik snap niet dat de Jets voor Tebow kozen wetende dat ie heel weinig zou spelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef The_Playmaker het volgende:
IK heb nooit begerepen waarom Tebow voor de Jets koos. Ja Sanchez is slecht maar Sanchez had ook net een nieuw dik contract getekend. Dat is genoeg redenen voor de Jets om hem te blijven opstellen. Zo heeft de NFL altijd gewerkt. Ga dan naar een ploeg waar de QB situatie helemaal een groot vraagteken is (Jags).
quote:Last spring, the Jets signed an Australian rugby player, Hayden Smith, to become a tight end, even though he had no football experience.
How about a former Norwegian soccer player known as a kicking trick-shot artist?
Hey, why not? These are the Jets, after all. Anything goes.
On Tuesday, they worked out Harvard Rugland, 28, according to a league source.
Who?
In September, Rugland became an Internet sensation when he posted a trick-shot video that shows him kicking a football in just about every imaginable place -- the beach, the Norwegian countryside, a lake, a basketball court, his backyard, you name it. The left-footed Rugland also is seen bombing 60-yard field goals on a football field.
You should check it out. The video is called "Kickalicious."
Too bad the Jets already have a solid kicker, Nick Folk. Maybe GM Mike Tannenbaum should check YouTube for a quarterback.
Natuurlijk, welk team gaat voor hem traden? Zonder een contract restructure gaat dat niet gebeuren, maar Sanchez gaat echt niet inleveren om weer ergens anders op de bank te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:20 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat Mark Sanchez gewoon in NY blijft.
Ja, what the hell.quote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef Boe-man het volgende:
Lekkere programmering ook met 11 vroege games
Zo goed is Stafford ook weer niet. 't Is een stuk makkelijker als je veruit de beste WR in de NFL in je team hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 10:43 schreef Sasman het volgende:
Trouwens Stafford. Wat een QB en nog maar 24 jaar.![]()
![]()
Stafford + Calvin =
Deze man weet.quote:
Hij moet oppassen dat hij niet een Vick 2.0 wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef Guard het volgende:
RG III running ziet er niet goed uit....
quote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef emokid het volgende:
Toffe speler die Polamalu.
Is Big Ben's 60-yard TD pass voorbij gekomen? Moest er een minuut tussenuit.
High scoring games. Redzone's prioriteit ligt altijd bij scoringsmogelijkheden, dus in de 'redzone' (20 yard van end zone) En omdat Green Bay daar blijkbaar vaker is dan Skins en Steelers, krijgt dat de voorkeur.quote:Op zondag 23 december 2012 20:48 schreef emokid het volgende:
Jezus, constant de GB Tennessee game op RedZone.Hoe kan die belangrijker zijn dan de Steelers en RedSkins games?
Daar heb je een punt. Zo had ik het niet bekeken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:55 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
High scoring games. Redzone's prioriteit ligt altijd bij scoringsmogelijkheden, dus in de 'redzone' (20 yard van end zone) En omdat Green Bay daar blijkbaar vaker is dan Skins en Steelers, krijgt dat de voorkeur.
Zo zie ik het tenminste altijd.
Ik heb hem wel gezien op redzonequote:Op zondag 23 december 2012 21:23 schreef emokid het volgende:
"Okay, we'll stay at the 34 and nothing game in Green Bay"
Suisham's FG ook niet voorbij gekomen geloof ik, of ik heb niet opgelet. Mooi dat de Steelers weer gelijk staan.
Die was echt tofquote:
Ja ze hadden er nog 1, maar gevaar is dat de referee pas fluit als de tijd om isquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Terreros85 het volgende:
Kick is good. Waarom niet een running play en een timeout?
Dat lag meer aan de snapper dan aan Suisham. Had hem nog steeds moeten maken, maar het was niet alleen Suishams schuld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Big Ben zal nu wel de schuld krijgen (was ook een erg domme INT) maar Suisham mistte eerder een erg makkelijke FG. Dat was gewoon bijna een extra point, zo dichtbij was het.
En niet zo zuinig ookquote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
In alle opwinding zie ik nu pas dat de Viking bij de Texans hebben gewonnen![]()
Zelf winnen vd Redskins, en hopen op heeeeeeeeel veel hulp(Seahawks, Vikings, Bears, Giants alles verliezen). Zelfs dan kunnen ze het nog op tie-breakers niet halen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef emokid het volgende:
Damn. Cowboys verprutsen het. Commentator zei dat ze nog in leven zijn voor een wild card. Hoe precies en wat moet er gebeuren?
Gaat spannend worden nog.quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Joe Buckcorrigeert me, als ze zelf winnen en de Giants komen ook niet verder dan 9-7 hebben ze op tiebreakers de kans om zelfs de divisie nog te winnen. Ze hebben dus meer kans op de divisie title dan op de wild card spot
![]()
Dat waren runs, dan hoeft de ball the plane maar te breken, dit was een catch op de goallinequote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vreemde call weer van de refs, hij had posession toen de goalline werd geraakt, en nu gooien ze het er weer op dat hij posession moet houden troughout the process. Ik heb vergelijkbare TD's dit seizoen goedgekeurd gezien.
quote:NFL - Winner of Cowboys (8-7) at Redskins (9-6) on Sunday, December 30 will be NFC East champion
quote:Op maandag 24 december 2012 03:32 schreef PirE het volgende:
Vernon Davis is klaar voor vandaag, concussion na een big hit van Chancellor.
Idd, een debiele penalty. Chancellor had hem nog harder kunnen raken maar hij zet niet af en raakt hem ook echt met zijn schouder. Ben benieuwd of hij nog een boete krijgtquote:Op maandag 24 december 2012 03:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige hit. Maar natuurlijk resulteerde dit in een penalty want Davis was een "defenseless receiver". Oftewel, Chancellor had Davis gewoon in de endzone moeten laten lopen.
Slaap lekkerquote:
Giants kunnen toch niet verder dan 9-7 komen? (sorry, heb mij net pas ingelezen in hoe de competitie in elkaar zit, dus ken niet alles)quote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Joe Buckcorrigeert me, als ze zelf winnen en de Giants komen ook niet verder dan 9-7 hebben ze op tiebreakers de kans om zelfs de divisie nog te winnen. Ze hebben dus meer kans op de divisie title dan op de wild card spot
![]()
Ach komop man...Tebow heeft vorig jaar iets miraculeus gedaan. En nee hij is geen Peyton Manning en zal ook nooit in de buurt komen van Peyton Manning mar wat hij vorig jaar gedaan heeft was heel fraai.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Silver_Shark het volgende:
Manning bij Denver
Tebow eat your heart out.
Zouden de Jags dan ook serieus een Tebow systeem gaan runnen? Als de trade-rumors waar zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 10:58 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Einde Tebow? Lijkt er wel op.
http://www.nfl.com/news/s(...)ew-york-jets-wildcat
We zitten nu nog in het reguliere seizoen. Zeventien weken waarin elk team 16 wedstrijden speelt. Post-season (playoffs) beginnen in het weekend van vijf januari met de Wildcardround. Daarna de Divisional Round, Conference Championship en Superbowl.quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh, newbie-vraagje: klopt het dat we nu in de Conference Championships zitten?
(en als we toch nog in de Divisional round zitten, wordt het schema dan niet erg krap? )
Thanks! Dat wordt wel erg druk dan als ze dat dan allemaal nog moeten doen voor de Super Bowl 3 februariquote:Op maandag 24 december 2012 11:51 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
We zitten nu nog in het reguliere seizoen. Zeventien weken waarin elk team 16 wedstrijden speelt. Post-season (playoffs) beginnen in het weekend van vijf januari met de Wildcardround. Daarna de Divisional Round, Conference Championship en Superbowl.
Hoezo druk?quote:Op maandag 24 december 2012 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks! Dat wordt wel erg druk dan als ze dat dan allemaal nog moeten doen voor de Super Bowl 3 februariWel lekker!
Wie weet krijgt Daniels een nieuwe gig als HC.quote:Op maandag 24 december 2012 11:10 schreef Sasman het volgende:
[..]
Zouden de Jags dan ook serieus een Tebow systeem gaan runnen? Als de trade-rumors waar zijn.
Maar als de Redskins winnen en de Vikings en Bears verliezen hebben ze nog kans op de 6th seed toch?quote:
Okquote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo druk?
Tijdens de eerste weken twee playoffs vier wedstrijden per weekend, 2 op zaterdag en 2 op zondag, heerlijke weekends zijn dat
quote:2013
January 5-6 -- Wild Card Playoff Games.
January 12-13 -- Divisional Playoff Games.
January 20 -- AFC and NFC Championship Games.
January 27 -- AFC-NFC Pro Bowl, Aloha Stadium, Honolulu, Hawaii.
February 3 -- Super Bowl XLVII, Superdome, New Orleans, Louisiana.
Ik heb nog NOOIT zon antipathie gezien voor een QB die een team voor het eerst in jaren een Playoff victory bezorgdequote:Op maandag 24 december 2012 10:51 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ach komop man...Tebow heeft vorig jaar iets miraculeus gedaan. En nee hij is geen Peyton Manning en zal ook nooit in de buurt komen van Peyton Manning mar wat hij vorig jaar gedaan heeft was heel fraai.
Antipathie? Ik denk dat iedereen hier duidelijk kan uitleggen waarom hij/zij een grafhekel aan die grefo heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT zon antipathie gezien voor een QB die een team voor het eerst in jaren een Playoff victory bezorgde
Ja ik ook.quote:Op maandag 24 december 2012 14:43 schreef Greenpeas het volgende:
Seahawks!
Ik vind die mutsen die ze op hebben langs de zijlijn trouwens zo stoer. Jammer dat ze van de Seahawks niet in de NFL Store te vinden zijn. Er zijn maar heel weinig teams van wie die mutsen te koop zijn.
oke even voor de duidelijkheid:quote:Op maandag 24 december 2012 06:54 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Giants kunnen toch niet verder dan 9-7 komen? (sorry, heb mij net pas ingelezen in hoe de competitie in elkaar zit, dus ken niet alles)
edit: ik zie nu pas dat je dit gisteren al postte, excuus.
Op Gameday Final lieten ze net volgens mij zien dat de Cowboys op common games eerste worden, dus winner takes all.
edit: ja dus, 'The Cowboys, who lost to Washington 38-31 on Thanksgiving Day, would advance over the Redskins (9-6) because they would have a better record against common opponents.'
Wordt leuk. Is tevens verplaatst naar sunday night.
Dat zijn al heel veel ALS'en zoals Boezeidekoe het ook al beschrijft ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op maandag 24 december 2012 13:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar als de Redskins winnen en de Vikings en Bears verliezen hebben ze nog kans op de 6th seed toch?
Het is de Eagles ook gelukt een paar jaar terug en die hadden zelfs een win van de Raiders met JaMarcus Russell nodigquote:Op maandag 24 december 2012 15:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
oke even voor de duidelijkheid:
Vikings - in de playoffs bij winst(wel tegen GB)
Bears - in de playoffs bij winst(tegen Lions, dus dat is geen probleem) EN een Vikings loss.
Cowboys - in de playoffs bij winst tegen de Redskins(als divisie winnaar)
Redskins - in de playoffs bij winst tegen de Cowboys(als divisie winnaar)
Dan hebben de Redskins eventueel nog een ontsnappingsroute, als ze verliezen EN de Bears EN de Vikings verliezen ook gaan ze door als een wildcard team. Dallas heeft deze ontsnappingsroute niet, of ze gaan door als divisie winnaar of helemaal niet.
Dat brengt ons bij de laatste kanshebber, de Giants. Kanshebber is een groot woord, voor de divisie titel zijn ze uitgeschakeld(Redskins hebben een beter divisie record). Ze moeten winnen van de Eagles, en nu komt het: EN de Cowboys EN Bears EN Vikings moeten allemaal verliezen. In dat onwaarschijnlijke geval gaan ze door als het 2e wild card team(SEA of SF is sowieso het 1e wild card team.
quote:Op maandag 24 december 2012 03:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige hit. Maar natuurlijk resulteerde dit in een penalty want Davis was een "defenseless receiver". Oftewel, Chancellor had Davis gewoon in de endzone moeten laten lopen.
Het blijft een mooie hit van Bam Bamquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 12:16 schreef Guard het volgende:
Tijdens de eerste weken twee playoffs vier wedstrijden per weekend, 2 op zaterdag en 2 op zondag, heerlijke weekends zijn dat![]()
Mooie "Fencing response" ook. Dat de arm omhoog gaat van de slachtoffer. Dit geeft meestal een concussion aan. Zie ook:quote:
Zeer nuttige video.quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Mooie "Fencing response" ook. Dat de arm omhoog gaat van de slachtoffer. Dit geeft meestal een concussion aan. Zie ook:
Leerzaam filmpje zeg. Thanks.quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Mooie "Fencing response" ook. Dat de arm omhoog gaat van de slachtoffer. Dit geeft meestal een concussion aan. Zie ook:
quote:The Jets' search for a new general manager may already be under way. According to a CBS Sports report, the organization has begun to reach out to potential candidates across the NFL for its GM position, citing league sources.
However, Mike Tannenbaum may still be part of the team's future. The report says owner Woody Johnson is looking for someone to run the personnel decisions, while keeping Tannenbaum on to manage the salary cap and negotiate contracts. Houston's director of college scouting, Mike Maccagnan, was the only person named.
That partnership may not be palatable for some potential candidates.
"That's totally ridiculous," one league executive said in the report. "Only the Jets."
Dus de Jets willen de man die verantwoordelijk is voor al die belachelijke dure contracten een nieuwe functie geven als de persoon die de salary cap space moet regelen en over nieuwe contracten moet onderhandelen?quote:CBS Sports' Jason La Canfora reports that the Jets' firing of offensive coordinator Tony Sparano is "imminent."
Thanks!! Weet je ook wat je dan het beste kan doen?quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Littlecreep het volgende:
Om het Jets bashen deze week nog even af te maken. McElroy met de tackle van het jaar:
[ afbeelding ]
De Sanchize heeft 4 tackles on offense dit jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Littlecreep het volgende:
Om het Jets bashen deze week nog even af te maken. McElroy met de tackle van het jaar:
[ afbeelding ]
"Peyton goddamn Manning doesn't have teammates. He merely has minions that do his bidding if they know what's good for them"quote:Op woensdag 26 december 2012 23:38 schreef PirE het volgende:
Ik blijf het grappig vinden:
http://profootballmock.co(...)playoff-ins-and-outs
Ja man wat een kutspeler is het, iemand die doet wat gevraagd word ook al is het absoluut zijn positie niet, hier niet over klaagt, alleen maar goede dingen zegt, niet in problemen komt en wel een playoff win achter zn naam heeft staan...quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef rgras het volgende:
[..]
Antipathie? Ik denk dat iedereen hier duidelijk kan uitleggen waarom hij/zij een grafhekel aan die grefo heeft.
en dat doet hij niet eens zelf het meeste, 75% komt vanuit de media die daar een big deal van maakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef rgras het volgende:
Dat is dan ook niet de reden dat ik hem niet mag, het is zijn constante gezeik over zijn geloof wat mij de strot uit komt.
Chiefs met 5 spelers en Atlanta en Green Bay met 3quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Pro Bowl Roster
AFC vs. NFC
http://www.nfl.com/probow(...)bowl-rosters-afc-nfc
twitter:
In de MLB spelen ze om home-field advantage in de World Series, winnende league heeft home-field advantage. In de NFL stelt de All Star game helemaal niks voor, enkel Drew Brees vind die wedstrijd interessant. Er zijn altijd wat all-star game records te verbreken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Chiefs met 5 spelers en Atlanta en Green Bay met 3Dat team heeft maar 2 wins. Kan iemand mij dit uitleggen?
en waar is Eli Manning?
Ik weet niet hoe het in de NFL zit maar zo'n All Star game is best een 'grap' in de NHL, NBA. MLB kan ik niet inschatten.
Ik heb er verder niet heel veel verstand van (is m'n eerste jaar dat ik American Football volg), maar over de Pro Bowl van afgelopen jaar schreef AP dat het leek alsof "[they were] hitting each other as though they were having a pillow fight." En als ik het snel even terugkijk (via GamePass is ie gewoon terug te kijken) ziet het er inderdaad behoorlijk lachwekkend uitquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Chiefs met 5 spelers en Atlanta en Green Bay met 3Dat team heeft maar 2 wins. Kan iemand mij dit uitleggen?
en waar is Eli Manning?
Ik weet niet hoe het in de NFL zit maar zo'n All Star game is best een 'grap' in de NHL, NBA. MLB kan ik niet inschatten.
Dat gedweep met God zie je bij een hoop sporters in Amerika.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef rgras het volgende:
Dat is dan ook niet de reden dat ik hem niet mag, het is zijn constante gezeik over zijn geloof wat mij de strot uit komt.
Ah, ja. Natuurlijk. Even vergeten. Dan ga ik waarschijnlijk de Pro Bowl niet eens checken denk ik. Kijk zelfs de All Star game in de NHL nooit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:36 schreef PirE het volgende:
twitter:![]()
[..]
In de MLB spelen ze om home-field advantage in de World Series, winnende league heeft home-field advantage. In de NFL stelt de All Star game helemaal niks voor, enkel Drew Brees vind die wedstrijd interessant. Er zijn altijd wat all-star game records te verbreken.
De echt belangrijke / high profile match-ups komen pas op 1 januari en later (excl. BBVA & GoDaddy.com). Match-ups vallen overigens tegen dit jaar, de bowl games die ik echt wil zien zijn net niet op 1 hand te tellen (al kijk ik bijna alles).quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:53 schreef DeZoektocht het volgende:
nog mensen hier die de college football bowls kijken?
ik weet dat dit het NFL topic is maar wou een klein uitstapje maken, heb nu de little ceasars bowl gezien en gister de belk bowl.
Maar ik dacht oh bowl games, dat zijn finale's, mooie wedstrijden met veel spanning dus. maar dat lijkt mee te vallen.
Die belk bowl van gister was een stuk beter te pruimen (meer fans op de tribune's en meer spanning) dan die little ceasars bowl, maar dat kwam natuurlijk vooral omdat Duke sinds 95 geen bowl game meer had gespeeld.
Welke bowl games in CFB zijn echt de moeite waard?
en wat zou je zeggen dat echt the biggest match is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:22 schreef PirE het volgende:
[..]
De echt belangrijke / high profile match-ups komen pas op 1 januari en later (excl. BBVA & GoDaddy.com). Match-ups vallen overigens tegen dit jaar, de bowl games die ik echt wil zien zijn net niet op 1 hand te tellen (al kijk ik bijna alles).
De komende dagen kijk ik alleen uit naar Texas vs Oregon State op zaterdag en het is jammer dat Clemson/LSU op een klote tijdstip is (01:30 nieuwjaarsdag).
Ja er is trouwens een College topic (al is dat niet heel actief). Voor mij persoonlijk is Clemson vs LSU de biggest match. En als je benieuwd bent naar verschillende speelstijlen dan zou ik Georgia Tech/USC kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:25 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
en wat zou je zeggen dat echt the biggest match is?
ik neem aan de notre dame-alabama match?
Maakt het standhouden van deze streak wel iets moeilijker met 2 teams. Alhoewel de Jets moet wel lukken alleen met de Giants weet je het maar nooit.quote:Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef rgras het volgende:
Hopen dat die streak stand houdt, Superbowl XLVIII vindt plaats in New York.
Dolphins-Patriots? Dat gaat bijna nergens meer over bovendien erg eenzijdige wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2012 17:45 schreef rgras het volgende:
Eagles - Giants of Bears - Lions (any advice?)
Dolphins - Patriots
Cowboys - Redskins
Nope...Geen gamepassquote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef Guard het volgende:
opnemen? Gewoon morgen kijken op gamepass
gamepass is gratisquote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef Sasman het volgende:
[..]
Nope...Geen gamepass![]()
Gewoon ESPN babyEn daarna Packers- Vikings ook opnemen en dat met Nederlands commentaar.
Moet je wel een NL proxy gebruiken, want in Belgie is het niet gratisquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je wel een NL proxy gebruiken, want in Belgie is het niet gratis
Opnemen dus..quote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je wel een NL proxy gebruiken, want in Belgie is het niet gratis
Pats fan.quote:Op zondag 30 december 2012 17:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dolphins-Patriots? Dat gaat bijna nergens meer over bovendien erg eenzijdige wedstrijd.
Eerst Bears@Lions maar om 7 uur, dan Packers@Vikings. Zijn de wedstrijden met de grootste belangen
Ik ook.quote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef Silver_Shark het volgende:
toch heb ik een grote zwak voor Stafford.
Wel weer een mogelijkheid tot een tackle!quote:
Nee want de Redskins moeten naar de playoffsquote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Dos37 het volgende:
Giants maken gehakt van de Eagles. Hadden ze vorige week niet zo kunnen spelen
Of die week ervoor dat was nog erger
Ze spelen vandaaag tegen een team dat nog meer uit vorm is.quote:Op zondag 30 december 2012 19:38 schreef Dos37 het volgende:
Giants maken gehakt van de Eagles. Hadden ze vorige week niet zo kunnen spelen
Of die week ervoor dat was nog erger
quote:Citing a source briefed on the situation, NFL.com's Steve Wyche reports that the Chiefs have decided to retain GM Scott Pioli for the 2013 season.
The source said head coach Romeo Crennel will likely be fired, but the Chiefs will bring back their beleaguered general manager for "another shot." Per Wyche, owner Clark Hunt has "strong feelings" for Pioli, who could reportedly pursue Iowa's Kirk Ferentz -- a longtime Pioli pal -- as Crennel's replacement. As Wyche acknowledges, ticket sales in Kansas City would almost certainly suffer. Pioli is regarded very poorly by the Chiefs' fanbase.
Mooi, dat kan een first round bye betekenen voor de Pats.quote:Op zondag 30 december 2012 20:18 schreef The_Playmaker het volgende:
De Colts gaan er dus echt voor vandaag.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:21 schreef popolon het volgende:
Lions gooien de Giants uit de playoffs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |