hij gaf het in eerste instantie aan alsof patriots nog een keer bal kregenquote:Op maandag 17 december 2012 03:55 schreef rgras het volgende:
Nee, ze waren de bal al kwijt omdat de bal niet door SF werd aangeraakt.
Shush.quote:Op maandag 17 december 2012 08:22 schreef SteveBudin het volgende:
Patriots moeten een keer winnen en dan verliezen ze natuurlijk.
Kloteteam. Belicheat![]()
![]()
. FU Pats.
Spannend zeg! Als de Giants verliezen en Cowboys en Redskins winnen, wat niet onwaarschijnlijk is, dan kunnen de Giants de division al niet meer winnen met Cowboys @ Redskins als laatste wedstrijd.quote:
Lol, masochist dat je bent.quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef zjroentje het volgende:
Net Chiefs @ Raiders via gamepass gekeken. Na de eerste serie in de tweede helft afgezet. Ik heb echt geen woorden voor de Chiefs dit seizoen ...
Die gaat toch gewoon gecut worden lijkt me?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon gecut worden lijkt me?
quote:Sanchez's salary-cap number for next season is $12.8 million. If the Jets cut him, they will incur a crippling $17.1 million cap charge in 2013, according to figures obtained by ESPNNewYork.com. That bloated charge would include his $8.25 million salary guarantee. There’s no off-set in the contract, meaning the Jets are on the hook for the entire salary regardless of how much he receives from another team. They could designate him as a June 1 cut. That would spread the cap charge over two seasons -- $12.35 million in ’13 and $4.8 million in ’14. Bottom line: He’s uncuttable.
If the Jets trade Sanchez, they’d get hit with an $8.9 million cap charge in ’13, but no team in its right mind would pick up the $8.25 million guarantee. They could renegotiate the contract, the way the Rams did with OT Jason Smith before trading him to the Jets. But that still would require the Jets to pay a large chunk of the $8.25 million guarantee – and that would count on the ’13 cap. Even if another team is willing to pay half -- I'm being generous -- the Jets still would get stuck with about $13 million in “dead” money – and they’d have to write him a $4 million-plus check to go away.
Unless Sanchez is willing to make some concessions – maybe he’ll be desperate for a change of scenery – it looks like he’ll be back in 2013. We might not be able to say the same for the people who thought it was a wise move to renegotiate his contract last offseason.
zie hem net op ESPN.. krijg je de bal in goede positie vanwege slechte punt, en dan geef je het zo wegquote:
Lijkt ook net of hij hem gewoon klaar legt op de grond...Zo van hier jongens neem hem maar ben ik er vanaf.quote:
Hadden de Titans dan ook niet geklaagd, net als de Dolphins over de Patriots dat die zo veel renden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef The_Playmaker het volgende:
Op ESPN hadden ze het er vandaag over dat de Jets meer kans hadden gehad de game te winnen door alleen maar de bal te rennen. Triest maar waar.
Maar of ie speelt is een tweede natuurlijk.quote:
quote:But the Jaguars shouldn't fight the obvious. They must bring in Jacksonville's favorite son: Timothy Richard Tebow.
Manziel gaat hem niet worden in de NFL denk ik, althans van wat ik nu van hem heb gezien. Ik hoop voor hem dat hij nog groeit, hij heeft in ieder geval een grote bullseye op zn borst, daarbij moet hij volgens mij nog 2 jaar ondanks dat hij een redshirt freshman is, maar ik las ook ergens nog 1 jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef artm het volgende:
[ afbeelding ]
Goede analyse van ESPN over de problemen bij de Jets en hoe te rebuilden: http://espn.go.com/blog/n(...)ld-the-new-york-jets
Tot wanneer heeft Sanchez nog een contract? Alleen 2013? Dan zouden de Jets opzich een gok kunnen wagen met Smith, traden en nieuw contract waarbij hij in jaar 1 minder verdiend maar jaar 2/3 het laat compenseren.
Andere optie zou zijn is om Ryan te dumpen aan het einde van het seizoen, de draft picks voor komend jaar gebruiken voor RB/WR/CB en bewust een slecht 2013 seizoen draaien om Manziel te kunnen draften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |