SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Godver een vriend van mij gaat naar Serious Request dit jaar, denk dat ik dit jaar maar oversla.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Er komt een meet als het goed is hequote:Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
Godver een vriend van mij gaat naar Serious Request dit jaar, denk dat ik dit jaar maar oversla.![]()
![]()
Misschien een optie, al heb ik daar op het eerste gezicht niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 17 december 2012 02:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er komt een meet als het goed is heC'est la vie
Te ver weg joh, kom gewoon naar Leidenquote:Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien een optie, al heb ik daar op het eerste gezicht niet zo'n behoefte aan.
Rustig aan.![]()
Sterkte raene![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Toen dat huis daar stond waar was jij?quote:Op maandag 17 december 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg joh, kom gewoon naar LeidenC'est la vie
Ik ben niet zo van de SR.quote:Op maandag 17 december 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen dat huis daar stond waar was jij?Rustig aan.![]()
Ahaquote:C'est la vie
Yep.. Was wel okequote:Op maandag 17 december 2012 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe was je weekend eigenlijk? Gewerkt bij Maassilo las ik
Jouwe?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Time to sleep.. XxxWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Meer dan primaquote:Vrijdag filmpje met iemand, zater gewokt en gepoold met een maat en z'n vriendin, vandaag genikst
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik heb jouw nummer er niet meer instaan, maar mijn nummer is niet veranderd.. Dus als je een smsje of whatsappje stuurt dan komt dat ook weer goedquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je niet van nr gewisseld hebt, dan heb ik die nog....
Zoveel kom ik niet meer in Rotje hoor, maar als er weer een tof feest isdan is een slaapplek wel oke ja
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil slapen maar ik moet werkenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik mag vanavond om half 10 werkenquote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werken![]()
Fijne dag, ik ga m'n bedje in![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werken![]()
![]()
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.quote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werkenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Succes met je nieuwe baanquote:Op maandag 17 december 2012 07:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.![]()
![]()
Ik ben de laatste tijd gezegend met nachtelijke paniekaanvallenquote:Op maandag 17 december 2012 07:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.![]()
Daar ben ik zo blij mee
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken![]()
![]()
Daar krijg je het niet warm van, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken.
![]()
Het was van korte duur...quote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken
Vind mijn laptop niet tofaangezien die op netstroom alleen nog werkt
![]()
Van die momenten dat je echt geen zin hebt om te werken.
Die heb ik nu!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan ben je net begonnen ?quote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik nu!!![]()
Goed hequote:![]()
Normaal zitten we met 3 hooguit 4 man op kantoor en dan is het kantoor ook echt vol. Nu zitten we hier 7 man. Dan is het echt niet prettig werken. Juist dan wil ik eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk naar huis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je de hand schuddenquote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik nu!!.
Wel net kerstpakket ontvangen![]()
![]()
Succes dan maarquote:Op maandag 17 december 2012 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Normaal zitten we met 3 hooguit 4 man op kantoor en dan is het kantoor ook echt vol. Nu zitten we hier 7 man. Dan is het echt niet prettig werken. Juist dan wil ik eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk naar huis!
Ik ga even een bakkie thee doen bij vriendinnetje![]()
![]()
Have funquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes dan maar
Ik ga even een bakkie thee doen bij vriendinnetje![]()
![]()
Dat is wel minder dan ja..quote:Op maandag 17 december 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was van korte duur...
Vind mijn laptop niet tofaangezien die op netstroom alleen nog werkt
Vanmiddag weer churros halen, alleen moet ik het wel zonder de suiker doen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, maar even hard aan de slag![]()
Afleiding via WhatsApp is meer dan welkom hoor!
[b]AirwiN schreef [/b]
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik heb het ook veelste moeilijk voor mijzelf gemaakt met dan ondernemingsplan, zie ik nu
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoezoquote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het ook veelste moeilijk voor mijzelf gemaakt met dan ondernemingsplan, zie ik nu?
![]()
Ik loop dat boekje af te werken. Als ik dat doe, heb ik wel een retegoed cijfer, maar frustreer ik mezelf onnodig met veelste veel uren die ik erin stop voor wat nodig is. Ik heb de criteria er eens bijgepakt. Jezusquote:
De drempel voor een voldoende ligt heel laag, en jij legt de lat heel hoog?quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop dat boekje af te werken. Als ik dat doe, heb ik wel een retegoed cijfer, maar frustreer ik mezelf onnodig met veelste veel uren die ik erin stop voor wat nodig is. Ik heb de criteria er eens bijgepakt. JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drempel voor een voldoende ligt heel laag, en jij legt de lat heel hoog?Nou, de drempel voor een voldoende ligt niet heel laag. Maar door dat boekje af te werken leg ik de lat wel 1000x hoger dan nodig is voor een 6,5. Zegmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boekje is dan ook bedoeld om een ondernemingsplan in elkaar te zetten die je dan ook daadwerkelijk aan levert bij de bank voor geld, bij de KvK etc.What you forget, you are gonna repeat.
Ah, ik snap 'm. Ehm, naja, weet je in ieder geval wel dat je een goed cijfer krijgtquote:Op maandag 17 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, de drempel voor een voldoende ligt niet heel laag. Maar door dat boekje af te werken leg ik de lat wel 1000x hoger dan nodig is voor een 6,5. Zegmaar.
Dat boekje is dan ook bedoeld om een ondernemingsplan in elkaar te zetten die je dan ook daadwerkelijk aan levert bij de bank voor geld, bij de KvK etc.. Snap niet dat ze zo'n uitgebreid boek meegeven/je laten kopen/huren dan.
![]()
Nouja, zodat je wel de indruk krijgt hoe een daadwerkelijk ondernemingsplan in elkaar steekt. Lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik snap 'm. Ehm, naja, weet je in ieder geval wel dat je een goed cijfer krijgt. Snap niet dat ze zo'n uitgebreid boek meegeven/je laten kopen/huren dan.
Ik heb in ieder geval het boekje aan de kant gegooid en de indeling van een klasgenoot erbij gepakt. Veeeeeeeeeeeeeel minder werk. Voornamelijk omdat ik al een groot deel heb gedaan
Hmm, ja daar zit wat in. Kijk, dat scheeltquote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, zodat je wel de indruk krijgt hoe een daadwerkelijk ondernemingsplan in elkaar steekt. Lijkt me.
Ik heb in ieder geval het boekje aan de kant gegooid en de indeling van een klasgenoot erbij gepakt. Veeeeeeeeeeeeeel minder werk. Voornamelijk omdat ik al een groot deel heb gedaan! Ben je nog eerder klaar als verwacht ook nog
.
![]()
Nou, dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 17 december 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja daar zit wat in. Kijk, dat scheelt! Ben je nog eerder klaar als verwacht ook nog
.
Ik ga nu alles overzetten van mijn plan naar de indeling van die klasgenoot, en dan moet ik nog ruim de helft, inclusief het financiële plaatje waar ik echt een ster in ben![]()
Maar nu zit de kans er wel iets meer in dat ik 'm af heb voor de kerstvakantie
Ja, er zal vast nog genoeg werk in zitten, maar zo te lezen stukken minder dan eerstquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet.
Ik ga nu alles overzetten van mijn plan naar de indeling van die klasgenoot, en dan moet ik nog ruim de helft, inclusief het financiële plaatje waar ik echt een ster in ben![]()
Maar nu zit de kans er wel iets meer in dat ik 'm af heb voor de kerstvakantie.
Mocht je nog hulp nodig hebben bij dat financiële plaatje, ik wil er wel even naar kijken.
![]()
Zodra ik het plan klaar heb en niet uit de financiële shit kom, zal ik 'm je sturenquote:Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, er zal vast nog genoeg werk in zitten, maar zo te lezen stukken minder dan eerst.
Mocht je nog hulp nodig hebben bij dat financiële plaatje, ik wil er wel even naar kijken.
heey manquote:
alles goed?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Is goed. Succesquote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra ik het plan klaar heb en niet uit de financiële shit kom, zal ik 'm je sturen![]()
![]()
![]()
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdagquote:
Det Som En Gang Var
Vertel ons meer.quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdagRustig aan.![]()
Oja dat zal best jaquote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdag. Gefeliciteerd trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
was voor mijn verjaardagquote:
ben jarig vandaag
was erg gezellig hier in ieder gevalLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gefeliciteerd gier.quote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
was voor mijn verjaardag
ben jarig vandaag
was erg gezellig hier in ieder gevalRustig aan.![]()
thnxsquote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja dat zal best ja. Gefeliciteerd trouwens
![]()
![]()
Det Som En Gang Var
dankequote:
Det Som En Gang Var
* DevilsWhore trekt buurmeisje het Bed in.
gefeli, opa gier
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
thanks iedereen
Det Som En Gang Var
2 jaar geleden was ik erbij op je verjaardag.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ja kloptquote:Op maandag 17 december 2012 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
2 jaar geleden was ik erbij op je verjaardag.tijd gaat snel he
Det Som En Gang Var
yup. Nog een Jaar en Je zit in de big 3-O.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
i knowquote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup. Nog een Jaar en Je zit in de big 3-O.dat ga ik wel flink vieren in ieder geval
Det Som En Gang Var
Jeuj, eindelijk iemand die niet huilie huilie doet omdat hij 30 wordtquote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
i knowdat ga ik wel flink vieren in ieder geval
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje vroeg voor bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
i knowdat ga ik wel flink vieren in ieder geval
nee joh maakt mij dat nou uit ik vind het een mooi excuus om dat eens flink te vierenquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, eindelijk iemand die niet huilie huilie doet omdat hij 30 wordt
Det Som En Gang Var
inderdaad, ik ben net wakker.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goeie instellingquote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee joh maakt mij dat nou uit ik vind het een mooi excuus om dat eens flink te vieren![]()
![]()
![]()
* TheGirlNextDoor kruipt lekker tegen DW aanquote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore trekt buurmeisje het Bed in.
gefeli, opa gier
dat sowieso en na afgelopen weekend vind ik het wel effe zat geweest met het gezuipquote:
Det Som En Gang Var
Kom op, je kan het!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Beter eerst lekker ontbijtenquote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben net wakker..
True that.quote:Er zal wel aardig wat bier doorheen zijn gegaan jaquote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso en na afgelopen weekend vind ik het wel effe zat geweest met het gezuip.
![]()
Dat kan je ook bij mij in bed doen.quote:
whhehee ja en ook whiskyquote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter eerst lekker ontbijten.
[..]
True that.
[..]
Er zal wel aardig wat bier doorheen zijn gegaan ja.
vriend van me had zoveel gezopen nam die een slok ouzo ik heb nog nooit iemand zo snel hier naar de wc zien rennen
Det Som En Gang Var
Mogguh.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
whhehee ja en ook whisky
vriend van me had zoveel gezopen nam die een slok ouzo ik heb nog nooit iemand zo snel hier naar de wc zien rennen. Whiskey, omnom
![]()
![]()
die fles kan je wel vergeten die is leeg gegaanquote:
ik heb nog wel een fles bruine rum staan
Det Som En Gang Var
Wat voor whiskey was het?quote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
die fles kan je wel vergeten die is leeg gegaan
ik heb nog wel een fles bruine rum staan![]()
![]()
Je moet aan het werk, mademoiselle.quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor kruipt lekker tegen DW aan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
gebakken eitje ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter eerst lekker ontbijten.
[..]
True that.
[..]
Er zal wel aardig wat bier doorheen zijn gegaan ja.
glenn tallochquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je moet het met een korreltje zout nemen omdat het een opdracht is voor school. Krijg er 10 ect voor en dan klaar.quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voor een soort bedrijf ga je doen?
Ik wil een stress reductie training aanbieden bij alle zorgopleidingen, d.m.v. creatieve therapie. Dus dat elke zorgopleiding, elke (laatstejaars) klas, elke week een uur training krijgt. Dit om ervoor te zorgen dat de hoeveelheid burn-out klachten terug te dringen in de toekomst.Of anders?quote:Op maandag 17 december 2012 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet aan het werk, mademoiselle.
jusquote:croissantje met jam
die is ook wel goed te doenquote:Op maandag 17 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ken ik niet. Ik heb zaterdag een fles Glennfidich gehaald
Det Som En Gang Var
maar persoonlijk vind ik red label toch wel het lekkerstequote:
Det Som En Gang Var
goed idee.quote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet het met een korreltje zout nemen omdat het een opdracht is voor school. Krijg er 10 ect voor en dan klaar.
Ik wil een stress reductie training aanbieden bij alle zorgopleidingen, d.m.v. creatieve therapie. Dus dat elke zorgopleiding, elke (laatstejaars) klas, elke week een uur training krijgt. Dit om ervoor te zorgen dat de hoeveelheid burn-out klachten terug te dringen in de toekomst.Ik werk met beloningen he, dus als je goed Bezig gaat, krijg je leuke dingen. Bacon en kaas, massage, mij Met een strik eromheen, verzin wat leuks.quote:[..]
Of anders?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is blend toch? Ik heb liever een single maltquote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar persoonlijk vind ik red label toch wel het lekkerste![]()
![]()
Waag het niet dat whiskey te noemen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar persoonlijk vind ik red label toch wel het lekkerste[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waag het niet dat whiskey te noemen.![]()
![]()
![]()
bourbon.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is blend toch? Ik heb liever een single malt[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ojaquote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
goed idee.
[..]
Ik werk met beloningen he, dus als je goed Bezig gaat, krijg je leuke dingen. Bacon en kaas, massage, mij Met een strik eromheen, verzin wat leuks.![]()
Ik ga gauw verder
het is net appelsapquote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waag het niet dat whiskey te noemen.
Det Som En Gang Var
zal best ik doe niet aan fancy drinkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie whiskey drink je niet als appelsap
niemand die ik ken doet dat eigenlijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Sowieso whiskeyquote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie whiskey drink je niet als appelsap![]()
![]()
Ik drink het, omdat ik het lekker vindquote:Op maandag 17 december 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal best ik doe niet aan fancy drinken
niemand die ik ken doet dat eigenlijk.
Geen bier, geen whiskey... wat drink jij wel?quote:![]()
![]()
Het is maar 1x gedestilleerd, raar he.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geen alcoholquote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen bier, geen whiskey... wat drink jij wel?![]()
![]()
wat drink jij dan?quote:ik drink het ook wel omdat ik het lekker vindquote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink het, omdat ik het lekker vind.
[..]
Geen bier, geen whiskey... wat drink jij wel?
maar ik ga niet nippen en gorgelen etc das bullshit
Det Som En Gang Var
Oh, nee, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat drink jij dan?
[..]
ik drink het ook wel omdat ik het lekker vind
maar ik ga niet nippen en gorgelen etc das bullshit.
![]()
ik drink alles wat helder is; wijn, Bier, rum, wodka, rum.. enige uitzondering Is whiskey.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink het, omdat ik het lekker vind.
[..]
Geen bier, geen whiskey... wat drink jij wel?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik lust whiskey alleen met sprite of cola
Neef overleden door een gast die dronken achter het stuur zat. Daarna altijd alcohol afgezworen.quote:![]()
Is er een reden dat je rum 2 keer noemt?quote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik drink alles wat helder is; wijn, Bier, rum, wodka, rum.. enige uitzondering Is whiskey.
ik heb nog rumquote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik drink alles wat helder is; wijn, Bier, rum, wodka, rum.. enige uitzondering Is whiskey.
Det Som En Gang Var
Van dat rijtje drink ik nauwelijks/geen bierquote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik drink alles wat helder is; wijn, Bier, rum, wodka, rum.. enige uitzondering Is whiskey..
Kan, als je maar geen dure whiskey pakt. Dat is imo zondequote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik lust whiskey alleen met sprite of cola
Waarom trouwens? Vanwege de nasmaak? Want dat verschilt heel erg per jaargang van de whiskey.![]()
In principe drink ik het echt nooit hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van dat rijtje drink ik nauwelijks/geen bier.
[..]
Kan, als je maar geen dure whiskey pakt. Dat is imo zonde![]()
Maar heb het eens gehad, en geloof dat er inderdaad niet hele dure whiskey doorheen ging. Geen bekend merk in ieder geval
2 juni 2014, hou vrij in je agendaquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, eindelijk iemand die niet huilie huilie doet omdat hij 30 wordt
Wit &bruin?quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er een reden dat je rum 2 keer noemt?
Nee, ben nog niet helemaal wakker.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En waarom, omdat ik whiskey echt heel erg vies vind. Heb verschillende whiskey soorten geproefd, maar vind het niet te zuipen. Met sprite/cola is het nog te doen. Maar dan is het ook echt een klein beetje whiskey t.o.v. een heleboel sprite/cola.quote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kan, als je maar geen dure whiskey pakt. Dat is imo zonde
Waarom trouwens? Vanwege de nasmaak? Want dat verschilt heel erg per jaargang van de whiskey.What you forget, you are gonna repeat.
Oh, dat maakt mij ook niet uitquote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In principe drink ik het echt nooit hoor![]()
Maar heb het eens gehad, en geloof dat er inderdaad niet hele dure whiskey doorheen ging. Geen bekend merk in ieder geval. Wel eens puur gehad?
Vorige week zat je nog huilie huilie te doen... moodswing?quote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 juni 2014, hou vrij in je agenda![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wit &bruin?
Nee, ben nog niet helemaal wakker.![]()
klopt ik had ooit een keer whiskey gekregen weet de naam niet meerquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Kan, als je maar geen dure whiskey pakt. Dat is imo zonde
Waarom trouwens? Vanwege de nasmaak? Want dat verschilt heel erg per jaargang van de whiskey.
zo zonde was de lekkerste whiskey die ik ooit heb gehad
die nasmaak was subliemLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ah oke. Ja, iedereen heeft zo zijn voorkeur natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom, omdat ik whiskey echt heel erg vies vind. Heb verschillende whiskey soorten geproefd, maar vind het niet te zuipen. Met sprite/cola is het nog te doen. Maar dan is het ook echt een klein beetje whiskey t.o.v. een heleboel sprite/cola..
![]()
Dat krijg je op die leeftijd.quote:Op maandag 17 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Vorige week zat je nog huilie huilie te doen... moodswing?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is wel balenquote:Op maandag 17 december 2012 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt ik had ooit een keer whiskey gekregen weet de naam niet meer
die nasmaak was subliem.
Oh, goed dat we het over whiskey hebben! 7 januari is er een whiskey-proeverij bij de Gall&Gall in de stad. Is gratis, weet alleen niet vanaf hoe laat.![]()
aah okee ik zal wel eens kijken danquote:Op maandag 17 december 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen.
Oh, goed dat we het over whiskey hebben! 7 januari is er een whiskey-proeverij bij de Gall&Gall in de stad. Is gratis, weet alleen niet vanaf hoe laat.
Det Som En Gang Var
Kom me wakker maken dan.quote:
Moet even kijken, maar denk dat ik wel gaquote:Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ik zal wel eens kijken dan.
![]()
ik weet nog niet ik zie tegen die tijd wel weerquote:Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet even kijken, maar denk dat ik wel ga.
Det Som En Gang Var
Precies, dat bedoel ikquote:Op maandag 17 december 2012 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet nog niet ik zie tegen die tijd wel weer.
![]()
wat zag ik was je gisteren aan het hardlopen gegaan?quote:
Det Som En Gang Var
Je moet niet alles wat ik hier neergooi serieus nemen, dat moet je nu wel door hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat maakt mij ook niet uit. Wel eens puur gehad?
[..]
Vorige week zat je nog huilie huilie te doen... moodswing?
Kom maar op met die 30..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alcohol hoort ook niet achter het stuur...quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neef overleden door een gast die dronken achter het stuur zat. Daarna altijd alcohol afgezworen.
Dat er mongolen op deze aarde leven die dingen misbruiken betekent niet dat ik dan bepaalde dingen ga afzweren... Ik blijf erbij dat je heel veel drugs gewoon zou moeten kunnen gebruiken als je er normaal mee omgaat.Rustig aan.![]()
Ja, kijken hoe slecht mijn conditie was. Conclusie: bar slechtquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zag ik was je gisteren aan het hardlopen gegaan?![]()
![]()
Nu heb ik dat wel door jaquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat ik hier neergooi serieus nemen, dat moet je nu wel door hebben
Kom maar op met die 30..![]()
![]()
Vin en gier, kennen jullie elkaar eigenlijk irl?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Van wie had je het gekregen en hoe zag de fles eruit? Contact dat persoonquote:Op maandag 17 december 2012 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt ik had ooit een keer whiskey gekregen weet de naam niet meer
die nasmaak was subliem
Rustig aan.![]()
We hebben eens gemeet jaquote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Vin en gier, kennen jullie elkaar eigenlijk irl?![]()
![]()
die van mij is niet veel beter hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe slecht mijn conditie was. Conclusie: bar slecht
Det Som En Gang Var
Tot een paar jaar geleden kon ik 2 voetbalwedstrijden op een dag spelenquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij is niet veel beter hoor.
![]()
Ik heb spierpijn in mijn schouders, wtf.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
die weet het ook niet meer helaasquote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van wie had je het gekregen en hoe zag de fles eruit? Contact dat persoon
en dat is al zo lang geleden inmiddelsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
mijn conditie is ook slecht.quote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe slecht mijn conditie was. Conclusie: bar slecht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Aight.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
mijn conditie, dat lees Je toch.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
netjesquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden kon ik 2 voetbalwedstrijden op een dag spelen.
laatste wedstrijd die ik heb gespeeld was ik 20 geloof ik
3 dagen met spierpijn in mijn poten gelopen
Det Som En Gang Var
Ik in mijn bovenbenen. Van 5 minuten hardlopenquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn schouders, wtf..
![]()
Zal best, maar ik ben er helemaal klaar mee (nooit wat mee gehad overigensquote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alcohol hoort ook niet achter het stuur...
Dat er mongolen op deze aarde leven die dingen misbruiken betekent niet dat ik dan bepaalde dingen ga afzweren... Ik blijf erbij dat je heel veel drugs gewoon zou moeten kunnen gebruiken als je er normaal mee omgaat.). Zie ook het nut er niet echt van in. Heb zo ook genoeg plezier hoor
![]()
![]()
Ik alleen rechts, al heb ik wel een idee waar dat van komtquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn schouders, wtf.
3 uur achter elkaar gepooled zaterdagmiddag...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, dat snap ik. Maar na 5 minuten hardlopen kon ik niet meerquote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn conditie, dat lees Je toch.Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
netjes
laatste wedstrijd die ik heb gespeeld was ik 20 geloof ik
3 dagen met spierpijn in mijn poten gelopen. Geen last van toendertijd
![]()
![]()
dat gaat bij jou wel beter wordenquote:
doe je nog steeds rugby spelen?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik dacht even dat je ging zeggen 3 uur lang achter elkaar Gefaptquote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik alleen rechts, al heb ik wel een idee waar dat van komt
3 uur achter elkaar gepooled zaterdagmiddag...
Joh alles is nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best, maar ik ben er helemaal klaar mee (nooit wat mee gehad overigens). Zie ook het nut er niet echt van in. Heb zo ook genoeg plezier hoor
Het gaat erom dat die roes die erbij komt kijken juist heel gezellig is...
Ja natuurlijk kan het super gezellig zijn als je nuchter bent, maar ik leef dus wel meer in het moment als ik 1-2 biertjes op heb.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen 3 uur lang achter elkaar Gefapt![]()
![]()
Dat is wel knap.quote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik in mijn bovenbenen. Van 5 minuten hardlopen.
![]()
Dat je na 5minuten uitgeput bent snap ik nog, maar echt spierpijn?Rustig aan.![]()
Op zekers wel 6 hier.quote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen 3 uur lang achter elkaar GefaptRustig aan.![]()
Wel 5 minuten op een redelijk tempo (12-15 km/h).quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel knap.![]()
Dat je na 5minuten uitgeput bent snap ik nog, maar echt spierpijn?
Lang geleden dadt ik hardgelopen heb.
![]()
ik ook niet over het algemeen. Ik ging gisteren even druk zetten, 3 min en ik was op.quote:Op maandag 17 december 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar na 5 minuten hardlopen kon ik niet meer
[..]
Haha. Geen last van toendertijd
quote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen 3 uur lang achter elkaar Gefapt
Det Som En Gang Var
Zal best, nooit geprobeerd. Nooit van plan te proberenquote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh alles is nutteloos.
Het gaat erom dat die roes die erbij komt kijken juist heel gezellig is...
Ja natuurlijk kan het super gezellig zijn als je nuchter bent, maar ik leef dus wel meer in het moment als ik 1-2 biertjes op heb.![]()
![]()
Hallo, hij hoeft niet stuk hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen 3 uur lang achter elkaar Gefapt
Hmm, ach ja. In januari ga ik samen met mijn neef naar de sportschool en dan waarschijnlijk ook zaalvoetballen totdat de winterstop voorbij isquote:Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ook niet over het algemeen. Ik ging gisteren even druk zetten, 3 min en ik was op..
![]()
als ik eens stop met blessures krijgen. Hiervoor 5 weken bijna niks gedaan, daarvoor 2 maanden gespeeld, daarvoor 5 maanden niet. Daarvoor 3 maanden wel, maar inclusief winter, dus geen contact, daarvoor 1 maand niet, daarvoor 3 maanden wel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gaat bij jou wel beter worden
doe je nog steeds rugby spelen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Glijmiddel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hallo, hij hoeft niet stuk hoor[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wel andere drugs?quote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best, nooit geprobeerd. Nooit van plan te proberen
Rustig aan.![]()
Winterstopquote:Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ach ja. In januari ga ik samen met mijn neef naar de sportschool en dan waarschijnlijk ook zaalvoetballen totdat de winterstop voorbij is.
aah okequote:Op maandag 17 december 2012 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als ik eens stop met blessures krijgen. Hiervoor 5 weken bijna niks gedaan, daarvoor 2 maanden gespeeld, daarvoor 5 maanden niet. Daarvoor 3 maanden wel, maar inclusief winter, dus geen contact, daarvoor 1 maand niet, daarvoor 3 maanden wel.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
beetje sad. Er is Afgelopen week gewoon Nog Getraind met sneeuw en ijs op het veld.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Regen. Ik wilde gaan winkelen.
Dan nog, laat ik sowieso nog maar een paar dagen volhouden gewoon niets te doen zodat de laatste "schade" geheeld is..quote:
hier hebben ze ook nog getraind vorige weekquote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
beetje sad. Er is Afgelopen week gewoon Nog Getraind met sneeuw en ijs op het veld.
alleen de wedstrijd zelf is niet door gegaan omdat er teveel sneeuw op et veld lagLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:.
heeyquote:
Det Som En Gang Var
Ik hoorde van mijn neef dat ze afgelopen donderdag niet getraind hadden daardoor. Gingen ze poolen, pokeren en bier drinkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
beetje sad. Er is Afgelopen week gewoon Nog Getraind met sneeuw en ijs op het veld.![]()
![]()
Afgelopen zondag of die Ervoor? Die ervoor was een algehele aflassing Namelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier hebben ze ook nog getraind vorige week
alleen de wedstrijd zelf is niet door gegaan omdat er teveel sneeuw op et veld lag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
die ervoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Afgelopen zondag of die Ervoor? Die ervoor was een algehele aflassing Namelijk.
gisteren hebben ze wel wedstrijd gespeeld in wageningenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Vanwaar jouw kennis/voorkeur van die tweede optie?quote:
algehele aflassing Vanuit de bond.quote:Op maandag 17 december 2012 12:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ervoor
gisteren hebben ze wel wedstrijd gespeeld in wageningen
Wageningen1 van de mannen daar is te sexy.
Heb ik niet. Dat zeggen mannen toch altijdquote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw kennis/voorkeur van die tweede optie?![]()
![]()
Mannen die nooit hun eigen zaad hebben geproefdquote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zaad zou ik nooit zeggen... Ga lekker zelf zaad proeven![]()
![]()
juist. Ik ga douchen dus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waarom zou ikquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen die nooit hun eigen zaad hebben geproefd
Jij vindt het wel wat?Rustig aan.![]()
Ik wist dat deze reactie zou komenquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen die nooit hun eigen zaad hebben geproefd.
![]()
Ditquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen die nooit hun eigen zaad hebben geproefd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
aah okequote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
algehele aflassing Vanuit de bond.
Wageningen1 van de mannen daar is te sexy.
dunno was er niet bij afgelopen zondag
Det Som En Gang Var
Ik vind het niet bijzonder, maar ook niet vies...quote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik
Jij vindt het wel wat?
Maar kom niet aan dat ik het maar allemaal moet slikken (woordspeling hihi), terwijl hij niet weet waar het nou eigenlijk over gaat. Dus zelf proeven of je hebt 'pech'.
Maar wat bedoelde je nou eigenlijk?![]()
![]()
douche zequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nou dat...quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder, maar ook niet vies...
Maar kom niet aan dat ik het maar allemaal moet slikken (woordspeling hihi), terwijl hij niet weet waar het nou eigenlijk over gaat. Dus zelf proeven of je hebt 'pech'.
Maar wat bedoelde je nou eigenlijk?
Jij slikt alleen als de man het zelf geproeft heeft?![]()
Dan doe je het toch niet
Rustig aan.![]()
Mannen die vies van zichzelf zijnquote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou dat...
Dan doe je het toch niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Fototoestel90 op 17-12-2012 12:58:03 (typoos) ]![]()
Ik zou je wel zoenen eventueel na afloop, maar de volle klodder in mijn bakkus laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mannen die vies van zichzelf zijn
Rustig aan.![]()
Joh dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou je wel zoenen eventueel na afloop, maar de volle klodder in mijn bakkus laten we dat maar niet doen.![]()
![]()
Het doet toch wat af aan de geilheid als je eerst moet onderhandelen voor je in haar mond kan klaarkomen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
Nou dat...
Dan doe je het toch niet
Dat zei ze toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou je wel zoenen eventueel na afloop, maar de volle klodder in mijn bakkus laten we dat maar niet doen.![]()
![]()
Handje klappenquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet toch wat af aan de geilheid als je eerst moet onderhandelen voor je in haar mond kan klaarkomen.
Rustig aan.![]()
Gewoon in haar gezicht als ze niet wil slikkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet toch wat af aan de geilheid als je eerst moet onderhandelen voor je in haar mond kan klaarkomen.![]()
![]()
Eenmalig eh, net of hij daar nu nog aan denkt na drie jaar. Of blijft dat de rest van je leven je achtervolgenquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet toch wat af aan de geilheid als je eerst moet onderhandelen voor je in haar mond kan klaarkomen.![]()
![]()
Het één sluit het ander niet uit wat mij betreft.quote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon in haar gezicht als ze niet wil slikkenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wat mij betreft ook niet, maar ik denk dat vrouwen daar anders over denkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit wat mij betreft.![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eenmalig eh, net of hij daar nu nog aan denkt na drie jaar. Of blijft dat de rest van je leven je achtervolgen![]()
![]()
Een welgemikte klodder in hun oog brengt ze wel op andere gedachten.quote:Op maandag 17 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Wat mij betreft ook niet, maar ik denk dat vrouwen daar anders over denken
Auwquote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een welgemikte klodder in hun oog brengt ze wel op andere gedachten.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een welgemikte klodder in hun oog brengt ze wel op andere gedachten.![]()
![]()
Nope.quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey jij begon er toch over of..?Rustig aan.![]()
Ik vind dat voorwaarden stellen gewoon niks. Of je het nou wel doet of niet, dat is aan jou en het is aan de ander dat te respecteren. Het is wat mij betreft niet iets dat alleen onder bepaalde voorwaarden gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Eenmalig eh, net of hij daar nu nog aan denkt na drie jaar. Of blijft dat de rest van je leven je achtervolgenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat krijg je ervan als je van die rare voorwaarden stelt.quote:
Tis niet dat ik het anders niet zou doen, maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij weet wat ik in m'n mond geflikkerd krijg.quote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat voorwaarden stellen gewoon niks. Of je het nou wel doet of niet, dat is aan jou en het is aan de ander dat te respecteren. Het is wat mij betreft niet iets dat alleen onder bepaalde voorwaarden gebeurt.![]()
![]()
Ik begon over zaad, nadat hij zei wat er goed smaakt, met zo'n duiveltjequote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohw, nouja. Ik vind van wel![]()
Als jij het niet wilt doe je het toch gewoon niet?quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tis niet dat ik het anders niet zou doen, maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij weet wat ik in m'n mond geflikkerd krijg.Rustig aan.![]()
Oh ja. Vinnie, Kingtoppie. Lijkt ook zoveel op elkaarquote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begon over zaad, nadat hij zei wat er goed smaakt, met zo'n duiveltje![]()
![]()
Typische wijvepraat. Ik ga jou toch ook niet dwingen eerst je kutsap te proeven, voordat ik je hamlapjes schoonlik?quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij weet wat ik in m'n mond geflikkerd krijg.![]()
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij het niet wilt doe je het toch gewoon niet?![]()
![]()
Niet echtquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh ja. Vinnie, Kingtoppie. Lijkt ook zoveel op elkaar![]()
![]()
Voor die mannen is het anders ook geen pretje hoor om hun tong geheel belangeloos in zo'n zeiknatte doos te steken hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tis niet dat ik het anders niet zou doen, maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij weet wat ik in m'n mond geflikkerd krijg.Hoeveel mannen hebben al bij jou ge-eist dat jij van te voren hetzelfde zou proeven?
Heb ik toch al gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typische wijvepraat. Ik ga jou toch ook niet dwingen eerst je kutsap te proeven, voordat ik je hamlapjes schoonlik?![]()
![]()
Jij, nooit toch?quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
Ik heb alleen deze pagina gelezen, dus misschien sla ik de plank wel mis.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan doe je het toch om hem te pleasen dan hoeft hij toch niet zozeer te weten hoe het allemaal smaaktquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor
Rustig aan.![]()
Ik eis toch niksquote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die mannen is het anders ook geen pretje hoor om hun tong geheel belangeloos in zo'n zeiknatte doos te steken hoor.Hoeveel mannen hebben al bij jou ge-eist dat jij van te voren hetzelfde zou proeven?
![]()
![]()
Ik weet anders hoe ik smaak, hoor. Ik vind het ergens niet meer dan logisch dat je zelf weet hoe je smaakt, eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typische wijvepraat. Ik ga jou toch ook niet dwingen eerst je kutsap te proeven, voordat ik je hamlapjes schoonlik?.
Zo voelt het wel voor die mannen hoor.quote:
Geen pretje? Wat lul jij nou..quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die mannen is het anders ook geen pretje hoor om hun tong geheel belangeloos in zo'n zeiknatte doos te steken hoor.Hoeveel mannen hebben al bij jou ge-eist dat jij van te voren hetzelfde zou proeven?
![]()
![]()
Als ie niet wilt prima. Wilt ie wel, topquote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo voelt het wel voor die mannen hoor.
Zo moeilijk is het toch niet. Bovendien lijkt het me niet meer dan normaal om dit te weten van je eigen lichaam.![]()
Wat eis ik dan?quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel als iemand in jouw mond wilt klaarkomen.![]()
Eindelijk iemand die het snapt..quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet anders hoe ik smaak, hoor. Ik vind het ergens niet meer dan logisch dat je zelf weet hoe je smaakt, eigenlijk.
![]()
![]()
Dat hij het dan minimaal ook zelf geproefd heeft, want dat zeg je nu al de hele tijd toch?quote:Rustig aan.![]()
Ik kom sowieso vaak per ongeluk klaar in mijn eigen gezicht (grote kracht, enorme pé-nis), dus ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat mannen met een normale pé-nis deze ervaring niet kennen. En dan hoef je ze toch ook niet eerst te laten proeven voordat je slikt...quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet anders hoe ik smaak, hoor. Ik vind het ergens niet meer dan logisch dat je zelf weet hoe je smaakt, eigenlijk.
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Typische wijvepraat. Ik ga jou toch ook niet dwingen eerst je kutsap te proeven, voordat ik je hamlapjes schoonlik?
Det Som En Gang Var
Jij hebt je eigen diarree ook eerst geproeft, voordat je wist dat het naar poep smaakte?quote:Op maandag 17 december 2012 13:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Bovendien lijkt het me niet meer dan normaal om dit te weten van je eigen lichaam.![]()
Het hoeft ook niet. Dat staat ook nergens. Ik zeg alleen dat ik vind dat het niet meer dan logisch is jezelf eens te proevenquote:Op maandag 17 december 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom sowieso vaak per ongeluk klaar in mijn eigen gezicht (grote kracht, enorme pé-nis), dus ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat mannen met een normale pé-nis deze ervaring niet kennen. En dan hoef je ze toch ook niet eerst te laten proeven voordat je slikt.... En dan doel ik echt niet op een hele zaadlozing
.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen diarree ook eerst geproeft, voordat je wist dat het naar poep smaakte?![]()
![]()
Ik kan een grote milkshake niet eens op. Laat staan een hele zaadlozing.quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
En dan doel ik echt niet op een hele zaadlozing.
![]()
Oh god, daar gaan we, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen diarree ook eerst geproeft, voordat je wist dat het naar poep smaakte?.
Neeee.. maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij zichzelf ook eens geproefd heeft. Al is het maar een beetje. Lijkt me trouwens ook nog eens gezond om dat van jezelf te wetenquote:Op maandag 17 december 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hij het dan minimaal ook zelf geproefd heeft, want dat zeg je nu al de hele tijd toch?![]()
![]()
Ik snap ergens wel dat mannen hun zaad niet willen proeven, het is ranzig over het algemeen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neeee.. maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij zichzelf ook eens geproefd heeft. Al is het maar een beetje. Lijkt me trouwens ook nog eens gezond om dat van jezelf te weten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het ruikt al enorm verschillend of je koffie drinkt of aarbijen milkshakes.quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet. Dat staat ook nergens. Ik zeg alleen dat ik vind dat het niet meer dan logisch is jezelf eens te proeven. En dan doel ik echt niet op een hele zaadlozing
.
En het nut ontgaat me ook compleet eigenlijk, qua seks is het allicht een stukje bereidbaarheid / gewilligheid van de vrouw dat opwindend kan zijn, maar verder....Rustig aan.![]()
Why.quote:Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Neeee.. maar ik vind het niet meer dan normaal dat hij zichzelf ook eens geproefd heeft. Al is het maar een beetje. Lijkt me trouwens ook nog eens gezond om dat van jezelf te weten
Rustig aan.![]()
Wat is er volgens jou nu zo erg aan eens proeven van je eigen zaad? Denk je dat je homo wordt van jezelf?quote:Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ruikt al enorm verschillend of je koffie drinkt of aarbijen milkshakes.
En het nut ontgaat me ook compleet eigenlijk, qua seks is het allicht een stukje bereidbaarheid / gewilligheid van de vrouw dat opwindend kan zijn, maar verder....
Het maakt ook verder niet echt uit, ik snap wel wat Fototoestel wil zeggen.
Kutvocht is meestal wel lekkerder dan zaad, imo.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben al homo van mezelf, masturbeer dagelijks.quote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou nu zo erg aan eens proeven van je eigen zaad? Denk je dat je homo wordt van jezelf?
Het maakt ook verder niet echt uit, ik snap wel wat Fototoestel wil zeggen.
Rustig aan.![]()
Dan kun je het resultaat van je sessies best een keer proevenquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al homo van mezelf, masturbeer dagelijks..
Vol.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: