SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Godver een vriend van mij gaat naar Serious Request dit jaar, denk dat ik dit jaar maar oversla.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Er komt een meet als het goed is hequote:Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
Godver een vriend van mij gaat naar Serious Request dit jaar, denk dat ik dit jaar maar oversla.![]()
![]()
Misschien een optie, al heb ik daar op het eerste gezicht niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 17 december 2012 02:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er komt een meet als het goed is heC'est la vie
Te ver weg joh, kom gewoon naar Leidenquote:Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien een optie, al heb ik daar op het eerste gezicht niet zo'n behoefte aan.
Rustig aan.![]()
Sterkte raene![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Toen dat huis daar stond waar was jij?quote:Op maandag 17 december 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Te ver weg joh, kom gewoon naar LeidenC'est la vie
Ik ben niet zo van de SR.quote:Op maandag 17 december 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen dat huis daar stond waar was jij?Rustig aan.![]()
Ahaquote:C'est la vie
Yep.. Was wel okequote:Op maandag 17 december 2012 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe was je weekend eigenlijk? Gewerkt bij Maassilo las ik
Jouwe?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Time to sleep.. XxxWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Meer dan primaquote:Vrijdag filmpje met iemand, zater gewokt en gepoold met een maat en z'n vriendin, vandaag genikst
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik heb jouw nummer er niet meer instaan, maar mijn nummer is niet veranderd.. Dus als je een smsje of whatsappje stuurt dan komt dat ook weer goedquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je niet van nr gewisseld hebt, dan heb ik die nog....
Zoveel kom ik niet meer in Rotje hoor, maar als er weer een tof feest isdan is een slaapplek wel oke ja
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil slapen maar ik moet werkenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik mag vanavond om half 10 werkenquote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werken![]()
Fijne dag, ik ga m'n bedje in![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werken![]()
![]()
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.quote:Op maandag 17 december 2012 06:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ik moet werkenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Succes met je nieuwe baanquote:Op maandag 17 december 2012 07:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.![]()
![]()
Ik ben de laatste tijd gezegend met nachtelijke paniekaanvallenquote:Op maandag 17 december 2012 07:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit ja. jezus wat een kutnacht. Kort, kat die niet kon slapen of stil kon zijn en stress voor vandaag.![]()
Daar ben ik zo blij mee
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken![]()
![]()
Daar krijg je het niet warm van, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken.
![]()
Het was van korte duur...quote:Op maandag 17 december 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Romandingus kaarsjes aansteken
Vind mijn laptop niet tofaangezien die op netstroom alleen nog werkt
![]()
Van die momenten dat je echt geen zin hebt om te werken.
Die heb ik nu!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan ben je net begonnen ?quote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik nu!!![]()
Goed hequote:![]()
Normaal zitten we met 3 hooguit 4 man op kantoor en dan is het kantoor ook echt vol. Nu zitten we hier 7 man. Dan is het echt niet prettig werken. Juist dan wil ik eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk naar huis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je de hand schuddenquote:Op maandag 17 december 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik nu!!.
Wel net kerstpakket ontvangen![]()
![]()
Succes dan maarquote:Op maandag 17 december 2012 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed he![]()
Normaal zitten we met 3 hooguit 4 man op kantoor en dan is het kantoor ook echt vol. Nu zitten we hier 7 man. Dan is het echt niet prettig werken. Juist dan wil ik eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk naar huis!
Ik ga even een bakkie thee doen bij vriendinnetje![]()
![]()
Have funquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes dan maar
Ik ga even een bakkie thee doen bij vriendinnetje![]()
![]()
Dat is wel minder dan ja..quote:Op maandag 17 december 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was van korte duur...
Vind mijn laptop niet tofaangezien die op netstroom alleen nog werkt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vanmiddag weer churros halen, alleen moet ik het wel zonder de suiker doen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, maar even hard aan de slag![]()
Afleiding via WhatsApp is meer dan welkom hoor!
[b]AirwiN schreef [/b]
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik heb het ook veelste moeilijk voor mijzelf gemaakt met dan ondernemingsplan, zie ik nu
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoezoquote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het ook veelste moeilijk voor mijzelf gemaakt met dan ondernemingsplan, zie ik nu?
![]()
Ik loop dat boekje af te werken. Als ik dat doe, heb ik wel een retegoed cijfer, maar frustreer ik mezelf onnodig met veelste veel uren die ik erin stop voor wat nodig is. Ik heb de criteria er eens bijgepakt. Jezusquote:
De drempel voor een voldoende ligt heel laag, en jij legt de lat heel hoog?quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik loop dat boekje af te werken. Als ik dat doe, heb ik wel een retegoed cijfer, maar frustreer ik mezelf onnodig met veelste veel uren die ik erin stop voor wat nodig is. Ik heb de criteria er eens bijgepakt. JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De drempel voor een voldoende ligt heel laag, en jij legt de lat heel hoog?Nou, de drempel voor een voldoende ligt niet heel laag. Maar door dat boekje af te werken leg ik de lat wel 1000x hoger dan nodig is voor een 6,5. Zegmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boekje is dan ook bedoeld om een ondernemingsplan in elkaar te zetten die je dan ook daadwerkelijk aan levert bij de bank voor geld, bij de KvK etc.What you forget, you are gonna repeat.
Ah, ik snap 'm. Ehm, naja, weet je in ieder geval wel dat je een goed cijfer krijgtquote:Op maandag 17 december 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, de drempel voor een voldoende ligt niet heel laag. Maar door dat boekje af te werken leg ik de lat wel 1000x hoger dan nodig is voor een 6,5. Zegmaar.
Dat boekje is dan ook bedoeld om een ondernemingsplan in elkaar te zetten die je dan ook daadwerkelijk aan levert bij de bank voor geld, bij de KvK etc.. Snap niet dat ze zo'n uitgebreid boek meegeven/je laten kopen/huren dan.
![]()
Nouja, zodat je wel de indruk krijgt hoe een daadwerkelijk ondernemingsplan in elkaar steekt. Lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik snap 'm. Ehm, naja, weet je in ieder geval wel dat je een goed cijfer krijgt. Snap niet dat ze zo'n uitgebreid boek meegeven/je laten kopen/huren dan.
Ik heb in ieder geval het boekje aan de kant gegooid en de indeling van een klasgenoot erbij gepakt. Veeeeeeeeeeeeeel minder werk. Voornamelijk omdat ik al een groot deel heb gedaan
Hmm, ja daar zit wat in. Kijk, dat scheeltquote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, zodat je wel de indruk krijgt hoe een daadwerkelijk ondernemingsplan in elkaar steekt. Lijkt me.
Ik heb in ieder geval het boekje aan de kant gegooid en de indeling van een klasgenoot erbij gepakt. Veeeeeeeeeeeeeel minder werk. Voornamelijk omdat ik al een groot deel heb gedaan! Ben je nog eerder klaar als verwacht ook nog
.
![]()
Nou, dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 17 december 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja daar zit wat in. Kijk, dat scheelt! Ben je nog eerder klaar als verwacht ook nog
.
Ik ga nu alles overzetten van mijn plan naar de indeling van die klasgenoot, en dan moet ik nog ruim de helft, inclusief het financiële plaatje waar ik echt een ster in ben![]()
Maar nu zit de kans er wel iets meer in dat ik 'm af heb voor de kerstvakantie
Ja, er zal vast nog genoeg werk in zitten, maar zo te lezen stukken minder dan eerstquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet.
Ik ga nu alles overzetten van mijn plan naar de indeling van die klasgenoot, en dan moet ik nog ruim de helft, inclusief het financiële plaatje waar ik echt een ster in ben![]()
Maar nu zit de kans er wel iets meer in dat ik 'm af heb voor de kerstvakantie.
Mocht je nog hulp nodig hebben bij dat financiële plaatje, ik wil er wel even naar kijken.
![]()
Zodra ik het plan klaar heb en niet uit de financiële shit kom, zal ik 'm je sturenquote:Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, er zal vast nog genoeg werk in zitten, maar zo te lezen stukken minder dan eerst.
Mocht je nog hulp nodig hebben bij dat financiële plaatje, ik wil er wel even naar kijken.
heey manquote:
alles goed?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Is goed. Succesquote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra ik het plan klaar heb en niet uit de financiële shit kom, zal ik 'm je sturen![]()
![]()
![]()
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdagquote:
Det Som En Gang Var
Vertel ons meer.quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdagRustig aan.![]()
Oja dat zal best jaquote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker mooi feestje gehad hier zaterdag. Gefeliciteerd trouwens
![]()
![]()
![]()
![]()
was voor mijn verjaardagquote:
ben jarig vandaag
was erg gezellig hier in ieder gevalLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Gefeliciteerd gier.quote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
was voor mijn verjaardag
ben jarig vandaag
was erg gezellig hier in ieder gevalRustig aan.![]()
thnxsquote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja dat zal best ja. Gefeliciteerd trouwens
![]()
![]()
Det Som En Gang Var
dankequote:
Det Som En Gang Var
* DevilsWhore trekt buurmeisje het Bed in.
gefeli, opa gier
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
thanks iedereen
Det Som En Gang Var
2 jaar geleden was ik erbij op je verjaardag.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ja kloptquote:Op maandag 17 december 2012 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
2 jaar geleden was ik erbij op je verjaardag.tijd gaat snel he
Det Som En Gang Var
yup. Nog een Jaar en Je zit in de big 3-O.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
i knowquote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup. Nog een Jaar en Je zit in de big 3-O.dat ga ik wel flink vieren in ieder geval
Det Som En Gang Var
Jeuj, eindelijk iemand die niet huilie huilie doet omdat hij 30 wordtquote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
i knowdat ga ik wel flink vieren in ieder geval
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje vroeg voor bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice.quote:Op maandag 17 december 2012 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
i knowdat ga ik wel flink vieren in ieder geval
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
nee joh maakt mij dat nou uit ik vind het een mooi excuus om dat eens flink te vierenquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, eindelijk iemand die niet huilie huilie doet omdat hij 30 wordt
Det Som En Gang Var
inderdaad, ik ben net wakker.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goeie instellingquote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee joh maakt mij dat nou uit ik vind het een mooi excuus om dat eens flink te vieren![]()
![]()
![]()
* TheGirlNextDoor kruipt lekker tegen DW aanquote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore trekt buurmeisje het Bed in.
gefeli, opa gier
dat sowieso en na afgelopen weekend vind ik het wel effe zat geweest met het gezuipquote:
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: