PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Maicon zit ook al 2 jaar lang niet in fut. Onbegrijpelijk, terwijl hij wel gewoon speelt in het echt en in H2H zit.
die braziliaanse cf of st. (denk ik)quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt wachten op de nieuwe bronzes en silvers die in januari worden toegevoegd. Helaas kunnen ze spelers die niet in de database zitten niet toevoegen dus geen Heskey
Maicon van Lokomotiv Moskou, niet echt een bekende silver maar in Fifa erg goed.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Lekker een spits met med/highquote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.![]()
Up Fellaini wordt ook leuk dit jaar, ik ga hem in de spits opstellen naar Andy.
2/3k ongeveer bruto. CM in 4-3-3 of 4-3-2-1 21/22k, andere formaties 20k.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Een IF De Bruyne voor 16K als CDM, daar moet wel wat winst op te halen zijn
Die UPs zijn toch vooral BPL, de andere competities krijgen bijna geen UPs en de silvers vallen vaak tegen ondanks de goede stats.quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.![]()
Up Fellaini wordt ook leuk dit jaar, ik ga hem in de spits opstellen naast Andy.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Guess who's back, back againZe zijn te vroeg dan..is altijd op maandag (nacht van zondag op maandag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zonet pakte ik een CM voor 14Kquote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2/3k ongeveer bruto. CM in 4-3-3 of 4-3-2-1 21/22k, andere formaties 20k.
De CDM is juist minder waard.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonet pakte ik een CM voor 14Knu een CDM voor 17K, ik heb de CM er voor 22K opgezet en de CDM 23K
Die site is vaker offline dan online in de avonduren volgens mijquote:
We shall see.quote:
Ddos van Pascal, begin van zijn machtsovername.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die site is vaker offline dan online in de avonduren volgens mij
hij heeft nog 15 dagen en 53 minutenquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
pascall schiet es op met je kutsite dan.
FIFA16 jongeuhquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
je bedoeld 5quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij heeft nog 15 dagen en 53 minuten
Ik had jou toch niet aan de verkeerde kant verwacht ... zonde ditquote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
Die nieuwe serie op RTL 4 Divorce is nog best vermakelijk. Een beetje gooische vrouwen achtig.
Chantal
Vanmiddag Doomsday Preppers gekeken, maar mensen geloven hier serieus in. Kerel had 80 vuurwapens en haalt voor 350 euro in de maand extra voedselquote:
Ach ja, ik verbaas me al jaren over sommige mensen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanmiddag Doomsday Preppers gekeken, maar mensen geloven hier serieus in. Kerel had 80 vuurwapens en haalt voor 350 euro in de maand extra voedsel
quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerst een neger als wallpaper en nu kijk je vrouwenseries.....
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon tweelingen.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn gewoon tweelingen.
De een tennist en de ander doet aan badminton. Kan niet missen
Nog steeds zand in je vagina? Dat gaat schuren zeg godverdomme.quote:
lol hahaquote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zijn gewoon tweelingen.
De een tennist en de ander doet aan badminton. Kan niet missen
De enige hier met een vagina dat ben jijquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog steeds zand in je vagina? Dat gaat schuren zeg godverdomme.
matigquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
De enige hier met een vagina dat ben jij
quote:
Lol, die zit nu één van de martelkelders van Camp Nou.quote:
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gast ik ben de meest gehate persoon in deze reeks. Mij niet kennen
jammer manquote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen in de party die denken dat ik dood ben, helaas het was een troll. Ik leef nog.
Wil ik ook wetenquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Wanneer gaan ze het glazen huis in, morgen?
Jup. Heb je dat echt nog nooit gehad?quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu ook een bug?, ik heb het nog niet eerder maar het is zeker die completing bug?, heb 2 spelers in me watchlist staan, 1tje heb ik gewonnen en staat op groen en een andere speler die is verlopen gaat er ook niet meer uit en als ik op mijn gewonnen speler druk staat er een lange tekst dat de auction house druk is
Leiden gaan ze niet overtreffen.quote:
ja nog nooit eerder gehad, eens moet de eerste keer zijn zeker,quote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Heb je dat echt nog nooit gehad?![]()
![]()
Dit jaar gaan ze obesitas in Amerika bestrijden. Eric Corton met tranen in zijn ogen tussen een paar vadsige Amerikanen in de McDquote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leiden gaan ze niet overtreffen.![]()
![]()
Al hoop ik dat wel voor alle kindjes in Afrika? Was is dit jaar het thema?
mijn speler staat er gewoon nog steeds hoor, alleen als ik er op druk dan staat er die melding, ik kan niet op remove expired items drukken ,quote:Op zondag 16 december 2012 23:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet op 'remove expired items' klikken. Dan ben je ze kwijt
Jij zit op de console nu of niet? Als je op de webapp dat doet dan ben je items kwijt..dat was de afgelopen maanden steeds zo tenminste..quote:Op zondag 16 december 2012 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mijn speler staat er gewoon nog steeds hoor, alleen als ik er op druk dan staat er die melding, ik kan niet op remove expired items drukken ,
gaat het nog wel goed dan nu ?
zit op de consolequote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zit op de console nu of niet? Als je op de webapp dat doet dan ben je items kwijt..dat was de afgelopen maanden steeds zo tenminste..
ga ik ook doen, op gabby pak ik nu al 16k verlies na taxes terwijl mijn aanschafprijs een week geleden vrij scherp was.quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit er aan te denken om tijdelijk even wat teams te verkopen. Ik kan ze dan altijd weer terugkopen vlak na het TOTY. Ben de eerste week van de kerst toch in het buitenland en heb het deze week verder ook heel druk. Het enige is dat ik spijt ga krijgen van de stats die ik dan kwijt ben. Ik zou dan dit team tijdelijk verkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ook wel voordelig nu Benteke zo duur is tijdelijk.
Wat denken jullie, gaat de silvermarkt de crash erg hard voelen?
Hoeveel?quote:Op maandag 17 december 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
Ik had die 4 Benteke's gewoon nog even moeten houden, nu zijn ze weer veel duurder
40K plusquote:
Ze zullen hem wel vast aan het pricefixen zijn voor als hij straks een week niet in packs zitquote:
Daarom zou ik er nu ook even een stuk of wat kopen maar niet voor deze prijsquote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel vast aan het pricefixen zijn voor als hij straks een week niet in packs zit
hmm, ja dat is ook weer waar. Ok YOLO ik verkoop het. Verkoop ik ook tijdelijk even Lloris want die zal wel helemaal flink zakken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Dure silvers vast wel en als je maar 11 potjes hebt gespeeld boeien die stats toch ook niet?
lolquote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Niggerbronze..daar zou ik een G weghalen
Anders gaan de no-lifers je reporten
Hoeveel zit er in het RVP fonds nu dan?quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
Zo, 19 koopjes opgepikt. Als morgen alles verkocht is hoop ik op zo'n 80K profit te zitten
Ja, ja, rustig, er wordt hard aan gewerkt. Ik heb nu backup, dus ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
600K als de TP leeg is gisteren met 260 begonnenquote:Op maandag 17 december 2012 00:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel zit er in het RVP fonds nu dan?
ik herken wel iemand andersquote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Herkent iemand zichzelf?
Ga jij eens heel gauw naar je bedje toe Kevin. Morgenochtend moet je weer fris in de les zitten.quote:
me2quote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Zo even IF Falcao uit mijn freepack vissen
ik lig al sinds 11 uur in bed, kan niet slapenquote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw naar je bedje toe Kevin. Morgenochtend moet je weer fris in de les zitten.
Hola. Gerrie was weer geniaal trouwensquote:
Heb m nog niet gezien. Weet al wie er wint en het schijnt een kutaflevering te zijnquote:Op maandag 17 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hola. Gerrie was weer geniaal trouwens
Verder was het maar matig allemaal.
wow lucky bietch. lekker hoorquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
4-4-2 kaart zit er ook bij.
[ afbeelding ]
3-5-2 kaartje erbij. Not bad
Ja en wel logisch toch?quote:Op maandag 17 december 2012 01:05 schreef Rijst het volgende:
Is dit trouwens waar?Dan ga ik er wel vaker op letten
[ afbeelding ]
Is dribbling niet een samengestelde stat van o.a. ballcontrol?quote:Op maandag 17 december 2012 01:05 schreef Rijst het volgende:
Is dit trouwens waar?Dan ga ik er wel vaker op letten
[ afbeelding ]
Ja opzich wel. Maar heb me daar nooit bij stilgestaan. Maar wel raar dat dribbling van IF Ronaldinho maar 1 punt omhoog is gegaan terwijl hij +9 reactions krijgtquote:
Dat dacht ik ook altijd. Zou dat artikel wel willen lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dribbling niet een samengestelde stat van o.a. ballcontrol?
Dat is gewoon de completing bug..komt zo wel goed en dan is hij weer normaal.quote:
Wie?quote:
Nice, ook weer 10k rijker ofzo dus?quote:
Hoop het weet niet of Lucas nog veel waard isquote:Op maandag 17 december 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, ook weer 10k rijker ofzo dus?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehadquote:Op maandag 17 december 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat kut als je slaapt en dan wakker wordt omdat je moet poepen
Ik had het zonet, echt zaad is dat.quote:Op maandag 17 december 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Beter dan dat je wakker word met een keutel tussen je knieënquote:Op maandag 17 december 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat kut als je slaapt en dan wakker wordt omdat je moet poepen
Ik ben wel eens in een plas urine wakker geworden. Ik was op stap geweest, takke lam en het was warm. Ben ik lekker op de grond gaan liggen op mijn kamer omdat dat koeler is dan op bed. Heb ik tijdens mijn schoonheidsslaapje alles laten lopenquote:Op maandag 17 december 2012 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter dan dat je wakker word met een keutel tussen je knieën
geen Luiz en Santana, best origineelquote:Op maandag 17 december 2012 02:26 schreef DutchSL het volgende:
Moest net tegen dit team
[ afbeelding ]
Vergeten wie de andere CM was
3-2 gewonnen, omdat ik 2 onzinnige penalty's mee kreeg. Karma
Broekplasserquote:Op maandag 17 december 2012 02:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een plas urine wakker geworden. Ik was op stap geweest, takke lam en het was warm. Ben ik lekker op de grond gaan liggen op mijn kamer omdat dat koeler is dan op bed. Heb ik tijdens mijn schoonheidsslaapje alles laten lopen
Liever dat dan broekpoeper.quote:
gewoon een goede handelaar en niet zo goed in spelen OF heel veel coins gekocht pato is trouwens niet zo duurquote:Op maandag 17 december 2012 07:25 schreef PowerData het volgende:
Ik moest net tegen een team met o.a. Thiago Silva, Pato, Hulk, Neymar en IF Dante. En ik speel nog in divisie 4.Wat doet zo'n team in divisie 4?
IF Pastore in pack, as we speak. Dat is nu nog steeds vrij leukquote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef Toefjes het volgende:
Kaboul en Honda in de packs. 2 Maanden geleden had dat nog vrij leuk geweest
Nice, gister had je ook al IF Ozil toch?quote:Op maandag 17 december 2012 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Pastore in pack, as we speak. Dat is nu nog steeds vrij leuk
Dan is de oogst niet al te bestquote:Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nice, gister had je ook al IF Ozil toch?
Heb alleen Pereira (LB Inter) als shiny uit 3 packs
Ik denk dat ik de komende dagen al mijn teams ga verkopen, af ga wachten op de TOTY crash, en de crash die de UP's gaan veroorzaken. En dan alles weer goedkoper terugkopen met mooie UP spelersquote:Op maandag 17 december 2012 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is de oogst niet al te best
Ik weet niet wat dat is, maar ik had gisteren al IF Ozil, en een Benzema.
Heb het al eens verteld, maar ik heb een account waarop ik alleen maar contractjes goedkoop inkoop en ze dan weer duurder verkoop. Met de winst koop ik steeds een paar packs, en dan begin ik opnieuw. Dure jongens die ik afgelopen dagen had sluis ik door naar mijn main account, zodat die winsten bij mijn coinstotaal terecht komen
Ik speel nog steeds met mijn eerste (vrij goedkope) teams, en spaar intussen gewoon door. Wachten op een totale crash, en dan eens kijken wat er allemaal mogelijk isquote:Op maandag 17 december 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de komende dagen al mijn teams ga verkopen, af ga wachten op de TOTY crash, en de crash die de UP's gaan veroorzaken. En dan alles weer goedkoper terugkopen met mooie UP spelers
O ja, die had ik ook nog uit mn freepack vanochtend: Kroos ^^quote:Op maandag 17 december 2012 09:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Philip fucking Wollscheid uit mijn freepack!!!![]()
![]()
![]()
Timmy fucking Simonsquote:Op maandag 17 december 2012 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Had dit weekend een voetbalquiz, en dan blijkt maar weer hoe goed FIFA is voor je algemene ontwikkeling. Er was een clublogo-ronde met een stuk of 10 logo's.
Corinthians, River Plate, Dinamo Moskou, Eintracht Frankfurt, Middlesborough, Crystal Palace, Sparta Praag (die zit dan wel niet in FIFA, maar soit)...deze jongen had ze allemaal goed
Grappigste antwoord van de avond: er werd gevraagd welke speler de bijnaam "Leeuw van Vlaanderen" had. Vult een team serieus Timmy Simons in![]()
![]()
Zo werd hij bij PSV ook genoemd tochquote:Op maandag 17 december 2012 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Had dit weekend een voetbalquiz, en dan blijkt maar weer hoe goed FIFA is voor je algemene ontwikkeling. Er was een clublogo-ronde met een stuk of 10 logo's.
Corinthians, River Plate, Dinamo Moskou, Eintracht Frankfurt, Middlesborough, Crystal Palace, Sparta Praag (die zit dan wel niet in FIFA, maar soit)...deze jongen had ze allemaal goed
Grappigste antwoord van de avond: er werd gevraagd welke speler de bijnaam "Leeuw van Vlaanderen" had. Vult een team serieus Timmy Simons in![]()
![]()
Ik ben niet zo PSV-minded, dus ik overwoog te gokken op Bartje van den Eedequote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo werd hij bij PSV ook genoemd toch
Maar dat was misschien omdat ze allebei bij PSV speelden.
Ik denk dat ze 10 km buiten Eindhoven en verder die bijnaam nog steeds toedichten aan Geretsquote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Thorb het volgende:
Dat groepje had wel gelijk
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)van-Vlaanderen-1.htm
Grappig, zo'n achternaam en dan een blankequote:Op maandag 17 december 2012 09:31 schreef DutchSL het volgende:
We zullen iig niet die kneus van een Derijck snel de Leeuw van Vlaanderen noemen.
[ afbeelding ]
Nice stats, al helemaal als hij een IF zou krijgen voor die wereldgoal
Racisme, TR gemacht.quote:Op maandag 17 december 2012 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig, zo'n achternaam en dan een blanke
Heeft niks met racisme te maken, sommige achternamen komen nu eenmaal vaker voor bij donkere mensenquote:Op maandag 17 december 2012 10:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Racisme, TR gemacht.
Ik dacht hetzelfde
Klopt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft niks met racisme te maken, sommige achternamen komen nu eenmaal vaker voor bij donkere mensen
Precies, net als dat ik geen blanke Toure, Cisse of Yeboah´s kenquote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt.
Zo ken ik ook geen blanke Balotelli.![]()
Is toch echt een Italiaanse achternaam, hij is waarschijnlijk de enige zwarte Balotelliquote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt.
Zo ken ik ook geen blanke Balotelli.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is toch echt een Italiaanse achternaam, hij is waarschijnlijk de enige zwarte Balotelli
En dan zelf een spuitsport in je avatar hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je bent net zo dom als je avatar doet vermoeden.
Die spuitende wielrenners snappen i.t.t. partydrugs slikkende fistpumpende mongolen nog iets van ironie.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dan zelf een spuitsport in je avatar hebben
Bodybuilding? Is daar serieus een topic voor?quote:Op maandag 17 december 2012 11:04 schreef DutchSL het volgende:
En je post in bodybuilding ook nog
Echt precies het type wat ik voor ogen had dus. Ga lekker steroids slikken man, achterlijke randdebiel.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:04 schreef DutchSL het volgende:
En je post in bodybuilding ook nog
Echt precies het type wat ik voor ogen had dus. Ga lekker steroids slikken man, achterlijke randdebiel.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die spuitende wielrenners snappen i.t.t. partydrugs slikkende fistpumpende mongolen nog iets van ironie.
Alles kan... hahahaha...quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
Maar het zou toch best kunnen dat er blanke Balotelli's op deze aarde rondlopen?
Ja, zoals Carlo Balotelli en Francesco en misschien wel Giacomo.quote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
Maar het zou toch best kunnen dat er blanke Balotelli's op deze aarde rondlopen?
Verzameling fitnesshenkies, met twee of drie echt grote uitschieters. Zitten een paar goede gasten tussen die echt veel kennis van zaken qua trainen en voeding hebben. Blijkbaar als je in zo een topic post om je eigen trainingen te optimaliseren ben je een roidspuitende aap.quote:Op maandag 17 december 2012 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bodybuilding? Is daar serieus een topic voor?
Nu niet thuis zeg maarquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Alles kan... hahahaha...
Filmpje van me weekend gezien?![]()
Wat een nacht was dat!
Zitten best veel nuttige tips tussen voor wat betreft voeding enzoquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Verzameling fitnesshenkies, met twee of drie echt grote uitschieters. Zitten een paar goede gasten tussen die echt veel kennis van zaken qua trainen en voeding hebben. Blijkbaar als je in zo een topic post om je eigen trainingen te optimaliseren ben je blijkbaar een roidspuitende aap.
Precies, anders had m'n hond het ook niet zo ver geschopt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu niet thuis zeg maar
[..]
Zitten best veel nuttige tips tussen voor wat betreft voeding enzoNiks mis met topics waar mensen het maximale rendement uit trainingen willen halen.
Owwwww..... zit je weer bij een Koreaanse schone XDquote:
Heb jij vuurgespuugt? Wil ik zien.quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwwww..... zit je weer bij een Koreaanse schone XD
Moet je van de week maar ff kijken... Wezen vuurspugen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij vuurgespuugt? Wil ik zien.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:48 schreef Joodnl het volgende:
Goedenmorgen...Niet veel soeps uit me pack!
Maar een topweekend maakt alles goed...
nog een kleine act van mij tijdens verjaardag van me meissie;
Prachtige ochtend inderdaad. Ik werd wakker door een prachtige symfonie van elektronisch gereedschap, heerlijk is dat.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef strakkeman het volgende:
Wat een mooie ochtend is het ook.
Goedemorgen iedereen
Haha, ik vroeg me ook al af waar je dit gedaan hadquote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WTF! Is dit gewoon in een huis? Mag het plafonnetje ook gelijk weer gewit worden.
Ik niet, maar er is een video met mensen die wel heel erg blij waren dat ze hem in een pakje krijgen dus misschien is hij wel goedquote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Nickskuh het volgende:
Mensen die Kroos wel eens geprobeerd hebben hier?
Wat een pack...quote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is een video met mensen die wel heel erg blij waren dat ze hem in een pakje krijgen dus misschien is hij wel goed
Ja die had ik gezien, hoe geforceerd.quote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is een video met mensen die wel heel erg blij waren dat ze hem in een pakje krijgen dus misschien is hij wel goed
Deze is ook niet misselijk:quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij vuurgespuugt? Wil ik zien.
Pfoe, nee inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Deze is ook niet misselijk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow heb hem er al uitgehaald want hij komt zo bovenaan de pagina![]()
Johan Hansma grijp je kans.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Het contract van Lucio bij Juventus is ontbonden![]()
Die gaat dus uit de pakjes, tenzij hij snel een nieuwe club vindt.
gewoon in me huiskamerquote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg me ook al af waar je dit gedaan had
Mijn Coentrao had in de 20 fitness toen ik hem kocht, moest ik nog een wedstrijd of 4 hem op de bank zetten voor ik met dat team kon spelenquote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk, sommige mensen snappen echt het idee van fitness niet![]()
[ afbeelding ]
Stukje uit de Maggio markt.
Gooi er dan een gold fitness kaartje overheenquote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn Coentrao had in de 20 fitness toen ik hem kocht, moest ik nog een wedstrijd of 4 hem op de bank zetten voor ik met dat team kon spelen
Ach.... is weer een leuk hoogtepuntje van de verjaardag. Deed het ook altijd in de kroeg waar ik werktequote:Op maandag 17 december 2012 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
WTF?? Ik heb niet dat je bij ons verzekerd bent
Niet nodig, heb zat andere teams waar ik mee kan spelen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gooi er dan een gold fitness kaartje overheen
quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kun je ook eens bij mij langskomen, ik heb altijd koude voeten in bed.
Ah oké, ik wil altijd zo snel mogelijk spelen met een nieuw team.quote:Op maandag 17 december 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet nodig, heb zat andere teams waar ik mee kan spelen.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, even aan m'n moeder vragen, ben zo terug.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wolfsburg wordt genoemd, maar die concurrentie kunnen jullie makkelijk aan uiteraard.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht ik ga maar weer eens handelen. Wejooo 3k winst ofzo![]()
[ afbeelding ]
En dan heb ik al 3000x op search en back gekliktquote:
Lukaku/El Ghanassy is wel perfect chem, maar dan heb je niemand op RM.quote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede/redelijke zilveren LM/RM/CAM met perfecte link?
Zoals dit maar dan met silvers:
[ afbeelding ]
Geen eredivisie..
Koevermansquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede/redelijke zilveren LM/RM/CAM met perfecte link?
Zoals dit maar dan met silvers:
[ afbeelding ]
Geen eredivisie..
Heb jij toch helemaal niet nodig.quote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef Confetti het volgende:
God allemachtig.
Season ticket![]()
![]()
Al 3 weken geen enkele rare player gekregen
Anders kan ik altijd nog zo'n "toffe hybrid" maken:quote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Koevermans![]()
Maar nee, weet ik niet
quote:Op maandag 17 december 2012 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders kan ik altijd nog zo'n "toffe hybrid" maken:
[ afbeelding ]
Ik dacht van wel. Futhead alweer gesloten.quote:
Die CAM is ook normaal een STquote:Op maandag 17 december 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Beste optie tot dusver gevonden:
[ afbeelding ]
Goejen passing op die IF CAM![]()
Verder zoeken..
het ligt aan jouquote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ligt het aan mij of is Hazard alleen qua *skills beter dan Giovinco?
De factor x10 in prijs is in elk geval zwaar misplaatst, maarja BPL vs Serie A.quote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Denk het niet, op de kritieke skills ontloopt het elkaar niet veel of is Giovinco beter.
Ook 87 v.s. 82, ik snap echt niet waar dat vandaan komt. Beetje heading misschien, maar nu is heading ook niet de meest belangrijke stat voor een klein snel wingertje.quote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De factor x10 in prijs is in elk geval zwaar misplaatst, maarja BPL vs Serie A.
slechts 30 punten in strength ookquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ook 87 v.s. 82, ik snap echt niet waar dat vandaan komt. Beetje heading misschien, maar nu is heading ook niet de meest belangrijke stat voor een klein snel wingertje.
Ze worden beiden easy van de bal geduwd, Giovinco gevoelsmatig niet makkelijker dan Hazard. En Gio heeft betere balance.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
slechts 30 punten in strength ook
Giovinco heeft wel betere tacklesquote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
slechts 30 punten in strength ook
Volgens mij heb jij nooit met Hazard gespeeld, of wel?quote:Op maandag 17 december 2012 13:22 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ze worden beiden easy van de bal geduwd, Giovinco gevoelsmatig niet makkelijker dan Hazard. En Gio heeft betere balance.
Dit is mijn 2e squad waar Hazard in zit, in mijn Serie A zit Gio. http://www.futhead.com/fifa/squads/2427642/#squad-playerquote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit met Hazard gespeeld, of wel?
100k betalen voor Hazard op LMquote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e squad waar Hazard in zit, in mijn Serie A zit Gio. http://www.futhead.com/fifa/squads/2427642/#squad-player
Bid bumper.quote:
Bidbumperquote:
91k, en hij is daar prima en ik heb hem nodig voor de chemistry. En is dat het enige wat je kon vinden om aan te vallen?quote:
Want ik sta opzich open voor verbeteringen. Als ik het kan betalen gaat Fellaini naar z'n IF/SIF of Gotze maar dat is iets verder weg.quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
91k, en hij is daar prima en ik heb hem nodig voor de chemistry. En is dat het enige wat je kon vinden om aan te vallen?
Vertonghen LCB en dan Bale LM lijkt mij ff wat beterquote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Want ik sta opzich open voor verbeteringen. Als ik het kan betalen gaat Fellaini naar z'n IF/SIF of Gotze maar dat is iets verder weg.
Heb ik inderdaad over zitten twijfelen. Kaboul ligt mij beter dan Vertonghen maar Vertonghen heeft dan weer z'n linkervoet mee. Maar wat mij kut leek is dat Bale z'n rechtervoet ondanks z'n 4 sterren WF ontwijkt, en ik wil nog wel eens naar binnen cutten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vertonghen LCB en dan Bale LM lijkt mij ff wat beter
Die RM krijgt misschien een IFquote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden denk ik. De LM heeft skills en de RM gaat wellicht IF worden woensdag.
CAM kan beter verdedigen dan schieten, maar /care.
Volgens mij is er trouwens een fan van Mainz die de stats in Duitsland verzorgt want ze hebben wel erg veel goede silvers (en Heinzje Muller op doel, die zou op papier ook goed moeten zijn).
Bale scoorde vorig jaar ziek makkelijk voor mij bij het naar binnen kutten, weet niet of hij die trait toen ook had.quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad over zitten twijfelen. Kaboul ligt mij beter dan Vertonghen maar Vertonghen heeft dan weer z'n linkervoet mee. Maar wat mij kut leek is dat Bale z'n rechtervoet ondanks z'n 4 sterren WF ontwijkt, en ik wil nog wel eens naar binnen cutten.
Zonder Vertonghen krijgt Fellaini geen 9 chem daarquote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad over zitten twijfelen. Kaboul ligt mij beter dan Vertonghen maar Vertonghen heeft dan weer z'n linkervoet mee. Maar wat mij kut leek is dat Bale z'n rechtervoet ondanks z'n 4 sterren WF ontwijkt, en ik wil nog wel eens naar binnen cutten.
Geen problemen mee hoor. Scoor nog best vaak met rechts met hem, al kan zijn rechter niet tippen aan de streep in de lange hoek..die maakt hij zelfs vanaf de achterlijn ongeveerquote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oja, dat is waar!quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zonder Vertonghen krijgt Fellaini geen 9 chem daar
Eerder Meul op goalquote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom luca toni er in staat maar de rest is wel serieus
Wat moet jij nou weer ? Er zit een Ajacied in dat kan niet ofzo? Hij scoorde een goal en gaf 2 assistsquote:
Anders ga je mijn reacties van gisteren even lezen met je zure muil.quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef wieisboos het volgende:
Of deze
[ afbeelding ]
[..]
Wat moet jij nou weer ? Er zit een Ajacied in dat kan niet ofzo? Hij scoorde een goal en gaf 2 assists
hjbquote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders ga je mijn reacties van gisteren even lezen met je zure muil.
Lol, lucky dan. Had er zelf een dagenlang op staan die niet voor 19k verkochtquote:
Ik doe heul niets, gewoon stoer internet taalgebruik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VDM gaat wieisboos op zijn bek slaan heb ik in de wandelgangen vernomen.
Blijft bizar soms hoe die flops het ineens doen in het buitenland. Elmander, Cvita, Jaws, Bastosquote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die doet het erg goed, is volgens mij topscorer Ligue 1 na Zlatan
Wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Pep_Vanille het volgende:
Vinden jullie GK trait Long Throw belangrijk? Ik merk toch wel dat ik dat snel mis als dat niet in de package zit, ben niet echt een uitschopper.
En andersom ook, Afonso Alves, Kezman, die gast die bij NEC topscorer was en het vrij aardig deed.quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft bizar soms hoe die flops het ineens doen in het buitenland. Elmander, Cvita, Jaws, Bastos
care packagequote:
Ik let er niet specifiek op, maar het is wel een leuke bonus. Meestal trap ik hem gewoon uit mijn handen of laat ik hem vallen though..dat uitgooien is soms echt te wazig en dan gooi je hem ineens bij een spits in zijn voeten terwijl die meter helemaal vol wasquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Pep_Vanille het volgende:
Vinden jullie GK trait Long Throw belangrijk? Ik merk toch wel dat ik dat snel mis als dat niet in de package zit, ben niet echt een uitschopper.
Vleminckx?quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En andersom ook, Afonso Alves, Kezman, die gast die bij NEC topscorer was en het vrij aardig deed.
Dit had ik gisteren nog.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik let er niet specifiek op, maar het is wel een leuke bonus. Meestal trap ik hem gewoon uit mijn handen of laat ik hem vallen though..dat uitgooien is soms echt te wazig en dan gooi je hem ineens bij een spits in zijn voeten terwijl die meter helemaal vol was
Ballen die de keeper rolt in plaats van gooitquote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik let er niet specifiek op, maar het is wel een leuke bonus. Meestal trap ik hem gewoon uit mijn handen of laat ik hem vallen though..dat uitgooien is soms echt te wazig en dan gooi je hem ineens bij een spits in zijn voeten terwijl die meter helemaal vol was
De Vleem ja, maar omgekeerd vind ik het logischer. Dat iemand te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken is kan ik wel begrijpen, maar als hij hier flopt verwacht je vaak niet dat hij het in een betere competitie wel ineens kan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En andersom ook, Afonso Alves, Kezman, die gast die bij NEC topscorer was en het vrij aardig deed.
Ik gooi 'm dus meestal naar m'n LM/RM, die lopen bijna altijd vrij. Maar ik had dus op een gegeven moment Buffon (in FUT één grote flop die man) en dat ging zo vaak mis omdat ie niet ver genoeg gooide.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cardozo krijgt geen back to back IF'squote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom luca toni er in staat maar de rest is wel serieus
Ik vond hem vorig jaar wel goed, maar dit jaar is het helemaal niets terwijl zijn stats beter zijn. IF Marchetti en De Sanctis + Sirigu vond ik al beter en Handanovic kom ik ook minder graag tegen dan Buffon idd.quote:Op maandag 17 december 2012 14:06 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ik gooi 'm dus meestal naar m'n LM/RM, die lopen bijna altijd vrij. Maar ik had dus op een gegeven moment Buffon (in FUT één grote flop die man) en dat ging zo vaak mis omdat ie niet ver genoeg gooide.
Vind het trouwens nu ik het erover heb vreemd dat Buffon zo slecht was. Qua stats zo mooi, maar ik heb 3x liever Handanovic.
Nee dat zal wel niet, die andere die ik postte lijkt me beterquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cardozo krijgt geen back to back IF's
Wel een hattrick..you never know. Al ging het vorig jaar ook zo bij Falcao. Die kreeg toen een vrij dubieuze IF voor 2 intikkertjes ofzo en een week later maakte hij er wel 3, maar toen kreeg hij geen SIF.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kezman, een van mijn favoriete spelers bij Fener. Vond het altijd geweldig als hij eindelijk een doelpuntje maakte. Helaas heeft hij ons wel het kampioenschap in 2008 gekost. Eiste toen een penalty op van Alex, vervolgens schoot die hoog over.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet voor een hattrick waarvan 1 goal een penalty is idd.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cech vind ik ook niks, heb 'm zelf niet gehad maar als ik hem tegenkom dan is het feest. Wie dan wel weer ontzettend goed is qua saves tegen mij is Lloris, niet normaal. Eén op ééns die ik normaliter scoor houdt die baas er gewoon uit. Oh, en Neuer ook.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig jaar wel goed, maar dit jaar is het helemaal niets terwijl zijn stats beter zijn. IF Marchetti en De Sanctis + Sirigu vond ik al beter en Handanovic kom ik ook minder graag tegen dan Buffon idd.
Ik koop hem wel omdat je het zo lief vraagt. Post een plaatje van prijs,formatie etc + je clubnaam.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Pep_Vanille het volgende:
KOMOP koop Lavezzi ik wil Götze weer kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |