PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Maicon zit ook al 2 jaar lang niet in fut. Onbegrijpelijk, terwijl hij wel gewoon speelt in het echt en in H2H zit.
die braziliaanse cf of st. (denk ik)quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het wordt wachten op de nieuwe bronzes en silvers die in januari worden toegevoegd. Helaas kunnen ze spelers die niet in de database zitten niet toevoegen dus geen Heskey
Maicon van Lokomotiv Moskou, niet echt een bekende silver maar in Fifa erg goed.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat? Welke Maicon bedoel jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Lekker een spits met med/highquote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.![]()
Up Fellaini wordt ook leuk dit jaar, ik ga hem in de spits opstellen naar Andy.
2/3k ongeveer bruto. CM in 4-3-3 of 4-3-2-1 21/22k, andere formaties 20k.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Een IF De Bruyne voor 16K als CDM, daar moet wel wat winst op te halen zijn
Die UPs zijn toch vooral BPL, de andere competities krijgen bijna geen UPs en de silvers vallen vaak tegen ondanks de goede stats.quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de january-upgrades, en dan vooral de silvers. Die hebben altijd bijzonder goede stats. Vorig jaar kwamen Up King en Up Aboubakar.![]()
Up Fellaini wordt ook leuk dit jaar, ik ga hem in de spits opstellen naast Andy.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Guess who's back, back againZe zijn te vroeg dan..is altijd op maandag (nacht van zondag op maandag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zonet pakte ik een CM voor 14Kquote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2/3k ongeveer bruto. CM in 4-3-3 of 4-3-2-1 21/22k, andere formaties 20k.
De CDM is juist minder waard.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonet pakte ik een CM voor 14Knu een CDM voor 17K, ik heb de CM er voor 22K opgezet en de CDM 23K
Die site is vaker offline dan online in de avonduren volgens mijquote:
We shall see.quote:
Ddos van Pascal, begin van zijn machtsovername.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die site is vaker offline dan online in de avonduren volgens mij
hij heeft nog 15 dagen en 53 minutenquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
pascall schiet es op met je kutsite dan.
FIFA16 jongeuhquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
pascall schiet es op met je kutsite dan.
je bedoeld 5quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij heeft nog 15 dagen en 53 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |