SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahaquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik wil wel meer films zien. Gisteren in de bios m'n lijst weer wat verlengd
.
[..]
Je zag er straks een voorstukje van....
. Ik ga eigenlijk te weinig. Ik ben nog niet eens in de nieuwe bios hier geweest, is toch al een tijdje geleden dat die geopend werd
!
Waarom niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
Dat wordt dus geen ''safe'' kijken, gelukkig had ik meer films gedownloadDoenquote:.
![]()
Wat ben je ook een jankerd, hequote:.
Mwa, ik vind de bios best duur...quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Ik ga eigenlijk te weinig. Ik ben nog niet eens in de nieuwe bios hier geweest, is toch al een tijdje geleden dat die geopend werd
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kun je geen abonnement nemen of zo ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je ook een jankerd, he.
[..]
Mwa, ik vind de bios best duur...![]()
Heb nog een vrij kaartje liggen maar weet niet wanneer ik ga. En naar welke film ook niet trouwens.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Tot wanneer geldig?quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Toekito het volgende:
Heb nog een vrij kaartje liggen maar weet niet wanneer ik ga. En naar welke film ook niet trouwens.![]()
Nope. Niet dat ik weet, iig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je geen abonnement nemen of zo ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt, je hebt er zelfs 2.. bij de Kuip en In de stad zelf, Schouwburgplein.. 5 minuten met de metro en een paar minuten lopen en ik ben ter plekkequote:![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De Kuip meerdere keren geweest.... Schouwburgerplein zou ik doen, maar toen was het niet duidelijk of ik nog naar huis kon komenquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klopt, je hebt er zelfs 2.. bij de Kuip en In de stad zelf, Schouwburgplein.. 5 minuten met de metro en een paar minuten lopen en ik ben ter plekke![]()
![]()
![]()
Wat wil je weten?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Kan nergens vinden op de site hoe duur het is. Moet je eerst reserveren.
![]()
Ik ben maar een pm/dm, telefoontje of whatsappje ver om een slaapplek aan te bieden hoor..quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De Kuip meerdere keren geweest.... Schouwburgerplein zou ik doen, maar toen was het niet duidelijk of ik nog naar huis kon komen
(Al ben ik niet zo zeker over die laatste 2, heb je nummer niet meer volgensmij..)Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dan heb je natuurlijk nog de HFR versie en de 3D versie, en de IMAX versie of een combinatie van die drie.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
Kaartje voor de Hobbit was bijna 10,- ...
Maarja wel een lange film natuurlijkBeter onethisch dan oneetbaar![]()
11,50 hier. Lange film en 3D.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
Kaartje voor de Hobbit was bijna 10,- ...
Maarja wel een lange film natuurlijk
Wat ik bij deze film niet eens zo vreselijk vond.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alle versies zijn HFR.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk nog de HFR versie en de 3D versie, en de IMAX versie of een combinatie van die drie.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Pathe schouwburgplein zit bij mij op loopafstand![]()
De Kuip is met de tram ook goed te doen bij mij vandaan.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Gewoon de normale niet 3D. Voegt voor mij niets toe. Alleen maar scheel kijken, wazige beelden en zo'n onhandig ding op je neus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan heb je natuurlijk nog de HFR versie en de 3D versie, en de IMAX versie of een combinatie van die drie.![]()
bij pathe aan de machine meestal 9,50... balie 10 ... met unlimited pas betaal je abo, maar kan je vrij naar de gewone filmsquote:ik weet het niet meer van JT want de afgelopen tijd ga ik alleen maar naar pathe
![]()
![]()
Ik heb Pathe Gold, 26 per maand en alle films gratiesquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij pathe aan de machine meestal 9,50... balie 10 ... met unlimited pas betaal je abo, maar kan je vrij naar de gewone filmsik weet het niet meer van JT want de afgelopen tijd ga ik alleen maar naar pathe
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mja, hier hebben we dus de JT zittenquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij pathe aan de machine meestal 9,50... balie 10 ... met unlimited pas betaal je abo, maar kan je vrij naar de gewone filmsik weet het niet meer van JT want de afgelopen tijd ga ik alleen maar naar pathe
.
![]()
Zo dichtbij, en toch niet even bij de Meet komen kijken? Dat was ook op loopafstand man!quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Toekito het volgende:
Pathe schouwburgplein zit bij mij op loopafstand![]()
De Kuip is met de tram ook goed te doen bij mij vandaan.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik ben door operatie en herstel aan de andere kant van de stadquote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch niet even bij de Meet komen kijken? Dat was ook op loopafstand man!als ik normaal fit had geweest had ik zeker even gekomen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Truste mensen! Na een heel avondje fotoboekgedoe heb ik het wel gehad
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slaap lekker herr Fahrrad.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef fietsie het volgende:
Truste mensen! Na een heel avondje fotoboekgedoe heb ik het wel gehadBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Als je niet van nr gewisseld hebt, dan heb ik die nog....quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben maar een pm/dm, telefoontje of whatsappje ver om een slaapplek aan te bieden hoor..
(Al ben ik niet zo zeker over die laatste 2, heb je nummer niet meer volgensmij..)
Zoveel kom ik niet meer in Rotje hoor, maar als er weer een tof feest isdan is een slaapplek wel oke ja
![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
3D en gewoon zijn beide HFR, dacht ik.
Je hebt een gewone 3D versie, en dan nog de 3D HFR versie. Er is geen 'niet 3D' HFR versie voor zover ik weet. En wat ik jammer vind maarja...![]()
Trustequote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef fietsie het volgende:
Truste mensen! Na een heel avondje fotoboekgedoe heb ik het wel gehad![]()
![]()
Spuit elf, much.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt een gewone 3D versie, en dan nog de 3D HFR versie. Er is geen 'niet 3D' HFR versie voor zover ik weet. En wat ik jammer vind maarja...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
je wilt dat we je fobo checken hequote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef fietsie het volgende:
Truste mensen! Na een heel avondje fotoboekgedoe heb ik het wel gehad
Weltrusten![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piper Perabo, of zo. Leuk meisje, wel.
Rustig aan.![]()
hier ook zonder poespas.... ff opletten als je de film reserveert...quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt een gewone 3D versie, en dan nog de 3D HFR versie. Er is geen 'niet 3D' HFR versie voor zover ik weet. En wat ik jammer vind maarja...![]()
Ga denk ik morgen een Toy Story Blu Ray marathon houden
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ben ik de enige die niet weet wat HFR is?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik ook niet hoor, ik ga naar de film om hem te zienquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat HFR is?.
![]()
High frame rate.... meer beeldjes per seconde
[ Bericht 71% gewijzigd door -Engel- op 16-12-2012 22:54:57 (hehehe) ]![]()
Aah en daar moet je dus extra voor betalen? Bijzonder.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef -Engel- het volgende:
High frame rate.... meer beeldjes per seconde"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
48 beelden per seconde in plaats van 24.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ga naar de film om hem te zien.
Het menselijk brein kan vanaf een bepaald aantal frames de verschillende beeldjes niet meer onderscheidenquote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef -Engel- het volgende:
High frame rate.... meer beeldjes per seconde.
![]()
Tsja...quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah en daar moet je dus extra voor betalen? Bijzonder.![]()
Dat klopt.... en dan heb je de bepaalde aandoeningen nog... en dan maakt het dus helemaal geen kont meer uitquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het menselijk brein kan vanaf een bepaald aantal frames de verschillende beeldjes niet meer onderscheiden.
![]()
Volgens mij is dat pas boven de 70. Dat is ook de reden meende ik dat er geen tv's zijn met meer dan 100 Hertzquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het menselijk brein kan vanaf een bepaald aantal frames de verschillende beeldjes niet meer onderscheiden.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik weet dat 60 Hertz nog te zien is, daar krijgen sommige mensen hoofdpijn van, denk aan office schermenquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas boven de 70. Dat is ook de reden meende ik dat er geen tv's zijn met meer dan 100 Hertz.
![]()
Die zijn er welquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas boven de 70. Dat is ook de reden meende ik dat er geen tv's zijn met meer dan 100 Hertz
Trouwens, je hebt PM![]()
![]()
Inderdaad, ik zie het verschil tussen 60 en 75 hertz op een scherm nog wel, maar 75 en 100 zie ik niet echt meer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet dat 60 Hertz nog te zien is, daar krijgen sommige mensen hoofdpijn van, denk aan office schermen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn er wel
Trouwens, je hebt PM
Had t gezien, ga zo antwoorden, maar moet eerst ff overleggen op mn werk morgen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Okequote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Had t gezien, ga zo antwoorden, maar moet eerst ff overleggen op mn werk morgen.![]()
![]()
Hier ook. vanaf de 20 fps ga je het niet echt meer merken....quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het verschil tussen 60 en 75 hertz op een scherm nog wel, maar 75 en 100 zie ik niet echt meer.Behalve in de portemonnai
.
![]()
Weet je ... zolang ik normaal kan kijken en luisteren dan boeit het me geen hout....
Bij 3d maakt het niet uit of ik wel of niet die bril opzet... en HD beelden ligt ook aan de rest of ik er wat van mee krijg.... HFR heb ik nog niet in werking gezien, maar ik zal het eens navragen....![]()
Piper!quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piper Perabo, of zo. Leuk meisje, wel.
Vond haar zo schattig in Coyote Ugly.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou, ik wel. Maar het voegt imo niet zo veel toe.quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
3d, ook al zo een marketingstunt, ik merk er bijna geen drol van.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja af en toe een snotje of steentje die je kant op vliegtquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wel. Maar het voegt imo niet zo veel toe..
Ligt overigens ook aan de bril. Die bij The Hobbit was passief en doet dus niks.![]()
Bij Avatar was het wel heel erg gaaf.quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja af en toe een snotje of steentje die je kant op vliegt.
Ligt overigens ook aan de bril. Die bij The Hobbit was passief en doet dus niks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij de Hobbit zag je de 3D juist enorm goed in het beeld. Werd er enorm veel mooier door.quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja af en toe een snotje of steentje die je kant op vliegt.
Ligt overigens ook aan de bril. Die bij The Hobbit was passief en doet dus niks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
True, dat was dan in mijn optiek ook een echte 3d film. Helaas wel 1 van de weinige die ik tot nu toe heb gezien in de bios. Final Destination 5 had ook wel redelijk wat 3d effecten.quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Avatar was het wel heel erg gaaf.![]()
Kan hoor, met een actieve 3d bril krijg je daar dus meer van mee. Ik kon mijn bril gewoon afzetten.....quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Hobbit zag je de 3D juist enorm goed in het beeld. Werd er enorm veel mooier door.![]()
Klopt. Sowieso is de kwaliteit van grotere producties veel beter, vaak.quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Hobbit zag je de 3D juist enorm goed in het beeld. Werd er enorm veel mooier door.
Maar alsnog hoeft het voor mij niet zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kon hem ook afzetten, maar dan zou ik alles dubbel zienquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan hoor, met een actieve 3d bril krijg je daar dus meer van mee. Ik kon mijn bril gewoon afzetten......
Ik bedoel meer dat de film ansich weinig zou veranderen behalve dan het bier effectquote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon hem ook afzetten, maar dan zou ik alles dubbel zien.
.
![]()
Nou, vind ik wel. Het beeld was ronduit troebel zonder bril.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de film ansich weinig zou veranderen behalve dan het bier effect.
Het verhaal was mooier? De kostuums waren mooier? De omgeving was mooier? De gebouwen waren mooier? De actie was mooier?quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Hobbit zag je de 3D juist enorm goed in het beeld. Werd er enorm veel mooier door.
Ik snap dat nooit zo.... beetje diepte, boeie. Voegt niks toe imo.![]()
Ik bedoel meer dat ik van de effecten niet zoveel merk. Dat je zonder bril niks ziet snap ik omdat het 3d effect eroverheen zitquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik wel. Het beeld was ronduit troebel zonder bril..
Het is niet zoals bij Avatar eigenlijk en dat is iedere keer mijn verwachting.![]()
Ik vond er wel mooie effecten in zitten. Maar zoals ik zei, ik kijk liever 2D.quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik van de effecten niet zoveel merk. Dat je zonder bril niks ziet snap ik omdat het 3d effect eroverheen zit.
Het is niet zoals bij Avatar eigenlijk en dat is iedere keer mijn verwachting.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond er wel mooie effecten in zitten. Maar zoals ik zei, ik kijk liever 2D..
![]()
![]()
ik heb nog nooit (behalve in attractieparken) een 3D film gezien
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lenzen niet zomaar uitvallenquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig vallen lenzen niet zomaar uit, of gejat wordendie harde kon ik blinken ....
gejat never![]()
![]()
Ik heb gelukkig nog nooit harde gehad, dat schijnt echt pijn te doen de eerste paar dagen/wekenquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lenzen niet zomaar uitvallendie harde kon ik blinken ....
gejat never![]()
![]()
Hey jullie
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Welnee... scleara's dat zijn pas krengenquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit harde gehad, dat schijnt echt pijn te doen de eerste paar dagen/weken![]()
The Hobbit in 2D draait bij ons alleen maar om half vier_!
oke wie heeft mijn vleugels gekniptquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter, anders was je een Falling Angel![]()
![]()
ik zou niet durvenquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke wie heeft mijn vleugels geknipt
Vliegende engeltjes zijn juist
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welnee... scleara's dat zijn pas krengen.
![]()
BeantwoordWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Vliegende engeltjes zijn juist![]()
![]()
De grote van zachte lenzen met de hardheid van harde... inzetten met veel vocht en een balanstrucje ...quote:![]()
Hmm, niks voor mijquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De grote van zachte lenzen met de hardheid van harde... inzetten met veel vocht en een balanstrucje .... Wat is daar dan weer een voordeel van?
![]()
![]()
Dat ze in mijn ogen blijven zitten en dat ik mijn hoornvlies niet verder beschadigquote:Op zondag 16 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, niks voor mij. Wat is daar dan weer een voordeel van?
![]()
En dat heb je bij gewone harde of zachte lenzen wel?quote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ze in mijn ogen blijven zitten en dat ik mijn hoornvlies niet verder beschadig![]()
zachte doen niks voor mijn ogen....quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat heb je bij gewone harde of zachte lenzen wel?
harde ja.... uitvallen en beschadigen![]()
Ah okequote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zachte doen niks voor mijn ogen....
harde ja.... uitvallen en beschadigen![]()
![]()
Moet je niet slapenquote:?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Reportagequote:Op zondag 16 december 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene, schatje![]()
![]()
Ik ben even Reportage aan het kijken.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Looper afgekeken...
Doet me denken aan het kleine hitler verhaal...
Als jij het kind hitler achterin je auto zou hebben zitten, zou je het dood maken?
Ik dus niet, waarom? Zie Looper.Rustig aan.![]()
Koffiequote:.
Ik wil bij iemand in bed liggen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hoiquote:hoe was de bruiloft trouwens?
ik Wil alleen knuffelen, ik ben te Verrot voor Andere dingen.quote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag hoor maar ik hou mijn handjes over het algemeen niet thuis.
[..]
Hey man koffie, hoeist?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hooiquote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoihoe was de bruiloft trouwens?
-Geweldig
. Awesome feest, whiskey proeverij gehad
Kijk eens in DM als je wilt?
![]()
Hallo.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
je Hebt Me Niet gemist dus? heb geen dm van je?quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hooi-Geweldig
. Awesome feest, whiskey proeverij gehad
Kijk eens in DM als je wilt?
Ga naar je vriend.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Daar kun je toch je vent voor charteren?quote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Wil alleen knuffelen, ik ben te Verrot voor Andere dingen.![]()
![]()
Ja, dat dacht ik ook een paar weken terug maar toch gaat het dan iets verderquote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Wil alleen knuffelen, ik ben te Verrot voor Andere dingen..
![]()
Hoe was je weekend?quote:Kon beter, verjaardag was wat saai maar de film was wel top. Vandaag lazy sundayquote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker weekend gehad!
En jij?.
![]()
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nu welquote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je Hebt Me Niet gemist dus? heb geen dm van je?. Jawel, er waren genoeg momenten dat ik wel even leuk gezelschap kon hebben
![]()
![]()
Bij mij niet.quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook een paar weken terug maar toch gaat het dan iets verder.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel. Jawel, er waren genoeg momenten dat ik wel even leuk gezelschap kon hebben
Je had die serveerster toch gehosselt.quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel. Jawel, er waren genoeg momenten dat ik wel even leuk gezelschap kon hebben
Komt wel goedquote:Nee, ze had een vriend. Was ook maar een gesprek van 2 minuten ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Je had die serveerster toch gehosselt.![]()
![]()
Hoi.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met whiskey les je geen dorst.quote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, heb net het laatste beetje whiskey opgemaakt!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
heb nog iets van 2 flessen staanquote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, heb net het laatste beetje whiskey opgemaakt!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nogal.quote:
Verhuizen dan.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik heb mijn studie hier.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zou gewoon lekker niet verhuizen dan.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dus voor vrouwelijk gezelschap moet je verhuizen? Bitch please wat is dat voor redeneringquote:Op maandag 17 december 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks aan zonder vrouwelijk gezelschap...?
Lekkerquote:.
Bierquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
drinken we een keer samen een glaasjequote:
ummmm dat had ik ook al van whisky gezegd geloof ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Tevens duur, op de wallen wonen.quote:Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus voor vrouwelijk gezelschap moet je verhuizen? Bitch please wat is dat voor redenering?
Rustig aan.![]()
Neen, hij wil niet verhuizen omdat zijn huisje gezellig isquote:Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus voor vrouwelijk gezelschap moet je verhuizen? Bitch please wat is dat voor redenering?
![]()
Limonade
Dat ookquote:.
Ik drink het nu.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
framboosquote:Op maandag 17 december 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Chimay tripel![]()
Ik was altijd fan van groene limo.
Ik nu niet, maar overdag wel veelquote:.
Die dusquote:.
vanmiddag al genoeg bier Gehad.quote:Op maandag 17 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik nu niet, maar overdag wel veel.
De groene is niet framboos, framboos is mijn favoriet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar doe ik smiddags niet aanquote:Op maandag 17 december 2012 00:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vanmiddag al genoeg bier Gehad..
Truste vinquote:.
Wedstrijd he.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ah ja, als ik met vrienden naar voetbal ofzo ga dan doe ik ook wel aan bier smiddagsquote:. En bij enkele andere uitzonderingen ook, maar normaal niet voor een uur of 8 savonds.
ik Moest zelf Spelenquote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, als ik met vrienden naar voetbal ofzo ga dan doe ik ook wel aan bier smiddags. En bij enkele andere uitzonderingen ook, maar normaal niet voor een uur of 8 savonds.
mijn telefoon leidt zijn eigen leven.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ooow zoquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn telefoon leidt zijn eigen leven..
![]()
Dat is Enkel voor De elite je Weet Zelf.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
EN DE OPPERELITE DOET ALLEEN MAAR HOOFDLETTERSquote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is Enkel voor De elite je Weet Zelf.![]()
![]()
Ik weet dat heb ik gelezenquote:. Maar ik sport (nog) niet
.
Schreeuwlelijkerdquote:Op maandag 17 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
EN DE OPPERELITE DOET ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS.
Wel gewonnenquote:Op maandag 17 december 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet dat heb ik gelezen. Maar ik sport (nog) niet
.
en andere positie.
Gewoon in hyrogrieven schrijven joh, dat is bad ass.quote:Op maandag 17 december 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
EN DE OPPERELITE DOET ALLEEN MAAR HOOFDLETTERSRustig aan.![]()
dat zei m'n natuurkundeleraar ook een keertje tegen mijquote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in hyrogrieven schrijven joh, dat is bad ass.![]()
![]()
Crypto is voor echte bazen.quote:Op maandag 17 december 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in hyrogrieven schrijven joh, dat is bad ass.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ja halloquote:Op maandag 17 december 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon non verbaal communiceren.
hoofdletters is veul makkelijker voor mij![]()
![]()
Je eigen geheimtaal.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
10101101101101011011011101100010101011010110quote:.
Ik heb ooit eens een geheimtaal ontwikkeld die voor de leek leek op een schematische tekening van microchips!quote:![]()
![]()
Je zegt hier serieus niks mee.quote:Op maandag 17 december 2012 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
10101101101101011011011101100010101011010110.
001000 001111 001001 000000 010011 000011 001000 000001 010100quote:
Vertaal maar.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Te lui.quote:Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
001000 001111 001001 000000 010011 000011 001000 000001 010100
Vertaal maar.![]()
Zeg ik wel ooit iets serieus danquote:.
Ow en het is wel binary. 0en en 1en
.
gaaf.quote:Op maandag 17 december 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een geheimtaal ontwikkeld die voor de leek leek op een schematische tekening van microchips![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
partypooper.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het klopt niet. je kan niet zomaar random 0101 doen.quote:Op maandag 17 december 2012 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg ik wel ooit iets serieus dan.
Ow en het is wel binary. 0en en 1en
.
Alles is te vertalen naar een reeks 1en en 0en. Ook films, maar ook andere wereldlijke dingen, alhoewel die meer benaderbaar zijn ipv precies te omschrijven. Wat zich in de reele wereld afspeelt is dan ook zeer vluchtigquote:Op maandag 17 december 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso bestaat elke reeks uit 8 nullen of enen dus wat jij neer hebt gezet is sowieso niks.
Edit:Dat zou alleen maar benaderbaar zijn in een simulatie bijvoorbeeld![]()
Het gaat over binaire code niet over de zin van het leven. Wat dm en dw plaatsen klopt niet en betekend dus ook niks.quote:Op maandag 17 december 2012 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles is te vertalen naar een reeks 1en en 0en. Ook films, maar ook andere wereldlijke dingen, alhoewel die meer benaderbaar zijn ipv precies te omschrijven. Wat zich in de reele wereld afspeelt is dan ook zeer vluchtigBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Tenzij je de spaties verplaatstquote:Op maandag 17 december 2012 01:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat over binaire code niet over de zin van het leven. Wat dm en dw plaatsen klopt niet en betekend dus ook niks..
![]()
ben Maar tot 32 gegaan, 128 is Niet Nodig als het refereert naar het alfabet imo.quote:Op maandag 17 december 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso bestaat elke reeks uit 8 nullen of enen dus wat jij neer hebt gezet is sowieso niks.
ga dat van Mij eens uittellen, en zet het alfabet ernaast, dan weet je dat er wel Iets staat.quote:Op maandag 17 december 2012 01:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat over binaire code niet over de zin van het leven. Wat dm en dw plaatsen klopt niet en betekend dus ook niks.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
01101100 01101111 01101100quote:Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben Maar tot 32 gegaan, 128 is Niet Nodig als het refereert naar het alfabet imo.![]()
Owquote:Op maandag 17 december 2012 01:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Het klopt niet. je kan niet zomaar random 0101 doen.. Vriendlief zit langs je in te fluisteren wat je moet zeggen ?
.
tuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een 7 bits computer verzinnen moet kunnen...?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat mijn vriend in de computers zit, maakt mij nog geen onzelfstandige domme hoer DM dus vertaal dit maar.quote:Op maandag 17 december 2012 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Vriendlief zit langs je in te fluisteren wat je moet zeggen ?
.
01100100 01100101 00100000 01101011 01100001 01101110 01101011 01100101 01110010 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 00100000 01101010 01100101But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
0100111001100101011001010010000001100100011000010110111001101011001000000110101001100101quote:Op maandag 17 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat mijn vriend in de computers zit, maakt mij nog geen onzelfstandige domme hoer DM dus vertaal dit maar.
01100100 01100101 00100000 01101011 01100001 01101110 01101011 01100101 01110010 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 00100000 01101010 01100101![]()
Wat ben jij ongelooflijk Chagrijnig Vandaag.quote:Op maandag 17 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat mijn vriend in de computers zit, maakt mij nog geen onzelfstandige domme hoer DM dus vertaal dit maar.
01100100 01100101 00100000 01101011 01100001 01101110 01101011 01100101 01110010 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 00100000 01101010 01100101[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hm dat ga ik hier niet neerzettenquote:Op maandag 17 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
01100100 01100101 00100000 01101011 01100001 01101110 01101011 01100101 01110010 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 00100000 01101010 01100101.
![]()
Waarom noem je jezelf een domme hoer? Zou ik nooit doenquote:Op maandag 17 december 2012 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
01100100 01100101 00100000 01101011 01100001 01101110 01101011 01100101 01110010 00100000 01110110 01101111 01101111 01110010 00100000 01101010 01100101.
En ik heb de ballen verstand ervan dus ga het niet eens proberen te vertalen.
Goed weekend gehad ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
01000111011001010111011101101111011011110110111000100000011001010110010101101110001000000110101101110111011001010111001101110100011010010110010100100000011101100110000101101110001000000110010101100101011011100010000001100010011010010110111001100001011100100111100100100000011101000111001001100001011011100111001101101100011000010111010001101111011100100010000001100111011001010110001001110010011101010110100101101011011001010110111000101100001000000110010001100001011011100010000001110111011011110111001001100100001000000110100001100101011101000010000001100101011001010110111000100000011011010110000101101011011010110110100101100101001000000011101001010000quote:Op maandag 17 december 2012 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een domme hoer? Zou ik nooit doen.
Goed weekend gehad ?![]()
hehequote:Op maandag 17 december 2012 01:29 schreef muhahaha het volgende:
JESUS WAAROM HEB IK OOIT BINARY LOSGELATEN HIER.
IK GA WEG, DAAHAAAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind der ook ietwat scherp afgesteld...quote:Op maandag 17 december 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk Chagrijnig Vandaag.Rustig aan.![]()
Ik weet het, ik heb m'n dag niet denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk Chagrijnig Vandaag.Waarom moet je weer zo'n opmerking maken DM, ik kan dat op dit moment echt echt echt niet hebben nu.quote:Op maandag 17 december 2012 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een domme hoer? Zou ik nooit doen.
Goed weekend gehad ?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
is er iets gebeurd of gewoon een baaldag? Mijn dm staat open.quote:Op maandag 17 december 2012 01:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb m'n dag niet denk ik.
[..]
Waarom moet je weer zo'n opmerking maken DM, ik kan dat op dit moment echt echt echt niet hebben nu.
Ik haak in op wat jij zegt, dat je een baaldag hebt wist ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 01:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb m'n dag niet denk ik.
[..]
Waarom moet je weer zo'n opmerking maken DM, ik kan dat op dit moment echt echt echt niet hebben nu.. Sterkte schat, ik vind jou ook lief
.
Ik geloof dat jij het eerder over de wallen had.. Daar dusquote:.
quote:Op maandag 17 december 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wallen, voor slechts ¤50. Krijg je genoeg om een dagje of wat te overleven
Rustig aan.![]()
Pff ik ga zo maar in bed een film kijken of ietsquote:Op maandag 17 december 2012 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haak in op wat jij zegt, dat je een baaldag hebt wist ik nog niet. Sterkte schat, ik vind jou ook lief
.
.
Sex en liefde zijn niet hetzelfde helaas.quote:Op maandag 17 december 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wallen, voor slechts ¤50. Krijg je genoeg om een dagje of wat te overlevenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 01:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Pff ik ga zo maar in bed een film kijken of iets.
Rustig aan.![]()
Tis een surrogaatmiddel, ik weetquote:Op maandag 17 december 2012 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Sex en liefde zijn niet hetzelfde helaas.![]()
![]()
Doe datquote:Op maandag 17 december 2012 01:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Pff ik ga zo maar in bed een film kijken of iets.
. Doe iets leuks
.
.
het eindresultaat is hetzelfdequote:Op maandag 17 december 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis een surrogaatmiddel, ik weet
al kan ik er niet echt over meepraten, volgens mij presteer ik bij hoeren voor geen meterSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis een surrogaatmiddel, ik weetRustig aan.![]()
Ik presteer het ook maar tot een CM of 30.quote:Op maandag 17 december 2012 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het eindresultaat is hetzelfde
al kan ik er niet echt over meepraten, volgens mij presteer ik bij hoeren voor geen meterRustig aan.![]()
Waarom helaas?quote:Op maandag 17 december 2012 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Sex en liefde zijn niet hetzelfde helaas.
Omdat je dan makkelijk liefde kunt krijgen allicht?Rustig aan.![]()
Ik ga nog een serietje kijken en daarna wrs slapen.
Doen.quote:Op maandag 17 december 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik post wel in mijn eentje door dan...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ga hitchhiker's guide kijken denk ik.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als je mee wilt doen meot je dat vooral doen, of als je een onderwerp weet om met mezelf over te praten ofzo... Dan hoor ik het graag.quote:Rustig aan.![]()
Eerst een broodje pindakaas eten
En nog een glaasje limonade.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met of zonder stukjesquote:?!
Ik ga een cracker met filet americain maken.. fuck yeah..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nachteterssquote:Op maandag 17 december 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
Ik ga een cracker met filet americain maken.. fuck yeah..Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
Ik ga een cracker met filet americain maken.. fuck yeah..
nu krijg ik weer trek ookSame shit, different day
SC hopper present![]()
heb alleen zonder.quote:
Snorrie.. Ik denk dat ik voedsel oversla en mn bed in ga.. morgen mn horror gesprek bij het UWV zal wel extreem fuck zijn aangezien ik echt op scherp sta nu.. Kunnen 3 dingen gebeuren.. of ik word boos en schreeuw de boel bij elkaar.. of ik ga huilen en ik schreeuw de boel bij ekaar.. of ik laat me vallen in foetus houding en zeg niks meerquote:..
Ik heb metquote:.
Blijf rustig...quote:Op maandag 17 december 2012 02:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Snorrie.. Ik denk dat ik voedsel oversla en mn bed in ga.. morgen mn horror gesprek bij het UWV zal wel extreem fuck zijn aangezien ik echt op scherp sta nu.. Kunnen 3 dingen gebeuren.. of ik word boos en schreeuw de boel bij elkaar.. of ik ga huilen en ik schreeuw de boel bij ekaar.. of ik laat me vallen in foetus houding en zeg niks meer..
Rustig aan.![]()
hmmm damnquote:Op maandag 17 december 2012 02:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Snorrie.. Ik denk dat ik voedsel oversla en mn bed in ga.. morgen mn horror gesprek bij het UWV zal wel extreem fuck zijn aangezien ik echt op scherp sta nu.. Kunnen 3 dingen gebeuren.. of ik word boos en schreeuw de boel bij elkaar.. of ik ga huilen en ik schreeuw de boel bij ekaar.. of ik laat me vallen in foetus houding en zeg niks meer..
beter dan maar slapen idd
sterkte bij dat gesprek lieffie
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker!quote:
Sterkte meis.quote:Op maandag 17 december 2012 02:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Zonde koen, ik wil alleen wel naar bedje toe.quote:Op maandag 17 december 2012 02:05 schreef Koen66 het volgende:
als je hem niet meer lust gewoon wegmikken KTRustig aan.![]()
Slaap lekker iedereen
Oh ja, dat moet ik zo ook doen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
maar ik ben moe.quote:Op maandag 17 december 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon nutteloze shit blijven posten joh, dat is leuker.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kijk een docu over reuzenbeesten rond zanzibar. Gaat Nu over De reuzenmanta's.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vol.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: