Confro moet nog komen. De confro is uiteraard met moeder.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nog altijd veel beter dan dit, er is niet eens een confro
Ja maar hij heeft niet gerekend op een demonstratiequote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo is het toch ook. Het enige obstakel is nog het passpoort zei die niet
en nooit naar een land gaan waarmee Suri goede vriendjes is en een internationaal uitleveringsbevel tegen vader en Sjonniequote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Me_Wesley het volgende:
Maargoed, is colin weer in NL, leef je de rest van zijn jeugd in angst dat zijn moeder hem weer komt terugontvoeren. Met de lokale John vd Heuvel van Su.
Het zag er niet eens zo lekker uitquote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Specularium het volgende:
Die Bistro minibaguette valt een beetje tegen, dames en heren.
Tja dat heb je weleens he? Ik kan nog kiezen uit een bifi worstje, M&M's of witte crispy chocolade.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Specularium het volgende:
de minis van lidlquote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Specularium het volgende:
Als ze Colin nu gewoon naar school hadden laten gaan en tegen hem gezegd van als je thuis bent pak je paspoort en morgen zelfde tijd halen wij jou op.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat John het een beetje onderschat heeft, die dacht: jongetje, paspoort, vliegtuig, klaar.
Ik heb hier nog een Twix liggen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat heb je weleens he? Ik kan nog kiezen uit een bifi worstje, M&M's of witte crispy chocolade.
Dat inderdaad. Dit is gewoon stom. Hij komt niet op school, ze hebben geen paspoortquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ze Colin nu gewoon naar school hadden laten gaan en tegen hem gezegd van als je thuis bent pak je paspoort en morgen zelfde tijd halen wij jou op.
Net als Boskampquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Twix liggen.
Ik zal geen namen noemen, maar er was altijd iemand in het topic die ik er wel van verdacht jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
Een kinderversie van The Voice, Adje van den Berg heeft zijn broek al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |