Moeder is psychisch niet helemaal in orde.quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef donald_dick het volgende:
Waarom is dat kind het beste af bij zijn vader?
Vindt de Nederlandse rechter. Waarschijnlijk omdat hij op zijn vertrouwde locatie kon blijven wonen, het huis van de vader was, moeder zich niet aan afspraken houdt (verhuist ineens, eerst naar Amsterdam, dan naar Suriname).quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef donald_dick het volgende:
Waarom is dat kind het beste af bij zijn vader?
dit jaquote:
Dat doet moeder met hem.quote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig voor dat jochie dat er zo met hem gezeuld wordt.
juigt?quote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
Het probleem is dat je zegt in Suriname dat het allemaal kutnederlanders zijn dat iedereen juigt
quote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
Het probleem is dat je zegt in Suriname dat het allemaal kutnederlanders zijn dat iedereen juigt
werkt andersom ookquote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe slecht ook, dit is betere tv dan het afgelopen seizoen UiN
Juigtquote:
Zeker nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe slecht ook, dit is betere tv dan het afgelopen seizoen UiN
Allemaal natuurlijk vrij genomen van het werk*kuch*quote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar komen die demonstranten vandaan
wij betalen toch niet hun uitkeringquote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Allemaal natuurlijk vrij genomen van het werk*kuch*
Afgelopen seizoen was echt faal op faal met de.confrontaties enzo. Nouja die aflevering met die hont was wel lache. Op de confrontatie na.quote:
Jochie wordt dus omgekocht met cadeautjes...quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Kind heeft ook meteen een Barcelona pakje gekregen.
is weer wat anders dan mcdonaldsquote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jochie wordt dus omgekocht met cadeautjes...
Bah
Nou nog altijd veel beter dan dit, er is niet eens een confroquote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komop het waren keer op keer faal confro's
Of een hond.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is weer wat anders dan mcdonalds
quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Me_Wesley het volgende:
Maargoed, is colin weer in NL, leef je de rest van zijn jeugd in angst dat zijn moeder hem weer komt terugontvoeren. Met de lokale John vd Heuvel van Su.
Hont.quote:
Zo is het toch ook. Het enige obstakel is nog het passpoort zei die nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat John het een beetje onderschat heeft, die dacht: jongetje, paspoort, vliegtuig, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |