PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Samen met Aadquote:Op zondag 16 december 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
Sierd geeft commentaar bij Barca zometeen? Lijkt mij
Rijst 2.5k gevenquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk hoe verpauperd, hoe zorg ik dat die gifs goed worden.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is het originele plaatje?quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Ik voor 3kquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt die ff suitable
Je moet hem vierkant maken, dan is het makkelijkerquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
7 januari ofzo is dat galaquote:
Ja doe ik maar via http://www.online-image-editor.com/ is er kwaliteit verliesquote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet hem vierkant maken, dan is het makkelijker
Maar het is maar 1 team toch? Lijkt me dat Falcao er dan niet bij gaat zitten?quote:
Ja ja gebruikt een online-image editorquote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja doe ik maar via http://www.online-image-editor.com/ is er kwaliteit verliesOf ik doe iets fout
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar het is maar 1 team toch? Lijkt me dat Falcao er dan niet bij gaat zitten?
Dat weten we tochquote:
Ik denk dat het Ibra wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4 aanvallers zou me ook niet verbazen, maar dan heb je bijv ook RvP nog. Maar Falcao had tenminste een prijs..quote:
Oja geen CR natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Valdes; Adriano, Pique, Puyol, Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Alexis, Messi, Pedro.
Courtois; Juanfran, Miranda, Godin, Filipe; Suarez, Gabi; Arda, Koke, Diego Costa; Falcao
Ja maar RvP speelde bij Arsenalquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 aanvallers zou me ook niet verbazen, maar dan heb je bijv ook RvP nog. Maar Falcao had tenminste een prijs..
Heb je al 4 miljoen ja?quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Als van Persie er niet bijzit ga ik huilenjuist voor hem ben ik zo hard aan het traden
ik wil zijn toty
Nee, daarom ben ik aan het traden. En sowieso gaat die prijs wel dalenquote:
quote:
Uiteraard, maar het gaat toch om fifpro nu..quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het TOTY van FifPro wel maar in fifa niet
ik denk dat ie 50% kans heeft xd xdxdquote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.
Die TOTY zijn altijd absurd duur omdat ze maar 2 dagen ofzo in packs zitten..quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik aan het traden. En sowieso gaat die prijs wel dalen
[..]
Dat is waar maar RvP ga je wel voor onder de 2 miljoen krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die TOTY zijn altijd absurd duur omdat ze maar 2 dagen ofzo in packs zitten..
Ik help het je hopen. Ieder jaar ben ik toch weer verrast over dingen die mee- of tegenvallen..we gaan het merkenquote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is waar maar RvP ga je wel voor onder de 2 miljoen krijgen.
Aaiquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Crook ik en Rijst Kom clubben
Melo op doel gr grquote:
Je weet dat alles gewoon 9 chem is?quote:
Ah zal dat het zijn? Voor welke spelers kan ik mijn LB en RB vervangen wat geen 100k gaat kosten?quote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verkopen.
Drie verdedigers met high attacking workrates
Post is een team van jouquote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou nog iets meer pace in je team brengen, dit wordt te lastig zo vrees ik.
Zo'n ramp is dat nou ook weer niet, speel zelf met 3 verdedigers en 2 ervan hebben ook H/M en de ander M/H, je hebt ook nog 2 CDM's die voldoende oplossen in de tussentijd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Drie verdedigers met high attacking workrates
Filipe Luis erin, eventueel IF. David Luiz eruit voor IF Naldo ofzo en Mariano eruit voor Jonathan oidquote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je weet dat alles gewoon 9 chem is?
[..]
Ah zal dat het zijn? Voor welke spelers kan ik mijn LB en RB vervangen wat geen 100k gaat kosten?
ja leuk, op de counter maar 1 man achterin hebben omdat de rest allemaal naar voren rentquote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo'n ramp is dat nou ook weer niet, speel zelf met 3 verdedigers en 2 ervan hebben ook H/M en de ander M/H, je hebt ook nog 2 CDM's die voldoende oplossen in de tussentijd.
Nou dan heeft hij wel teveel ja, in zes wedstrijden 1 goalquote:
Ga IF van Felipe wel halen en Naldo heb ik al in me Duitse team. Dank u. Is 1 vd cdm nog te verbeteren voor een type als gündogan of Guarin (quote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Filipe Luis erin, eventueel IF. David Luiz eruit voor IF Naldo ofzo en Mariano eruit voor Jonathan oid
Neuer, Ramos, Pepe, Dante, Xabi Alonso, Schweinsteiger, Jose Enrique, Robben, Kagawa, Van Persie en Aguero.quote:
Aguëro, Robben, Enrique, Kagawa hebben toch ook 88+ pace?quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Neuer, Ramos, Pepe, Dante, Xabi Alonso, Schweinsteiger, Jose Enrique, Robben, Kagawa, Van Persie en Aguero.
Het team is wel origineler.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Aguëro, Robben, Enrique, Kagawa hebben toch ook 88+ pace?
zeker paar min terug op pauze gedrukt, echt te lang geleden datquote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is mijn stream nog maar
Neequote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker paar min terug op pauze gedrukt, echt te lang geleden dat
nu 92equote:
Ja maar gelukkig is dit 1 van de 6quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het team is wel origineler.
Filipe en Jonathan zijn trouwens ook High-Medium rates?quote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Filipe Luis erin, eventueel IF. David Luiz eruit voor IF Naldo ofzo en Mariano eruit voor Jonathan oid
Ik zal toch iets van snelheid in m'n team moeten hebben om te compenseren dat ik zonder backs speel én met aanvallend ingestelde verdedigers en de twee CDM's voor de defensie komen met mijn manier van spelen ook geregeld in scoringskans en met hun snelheid/acceleratie zijn die niet altijd even vlot terug om de counter eruit te halen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Aguëro, Robben, Enrique, Kagawa hebben toch ook 88+ pace?
dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Ik bied nu tegen iemand die continue tot de laatste seconde wacht
zelfde. fut meet in camp nou?quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Ik wil nog een keer naar Camp Nouwel als ze tegen Real moeten.
Volgende week?quote:
Aantal jaren geleden een keer geweest, toen Ronaldinho daar nog speelde, helaas was er geen wedstrijd, wel op de tribune gezeten en het museum gezienquote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Ik wil nog een keer naar Camp Nouwel als ze tegen Real moeten.
next yearquote:
klopt ja, dacht dat Filipe med/med had en op RB heb je weinig keuze, alleen die Fernandes maar die is slechtquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Filipe en Jonathan zijn trouwens ook High-Medium rates?
Hier is een goede stream http://video.sport1.nl/main/video/4627quote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Lekker, de stream doet het ineens niet meer
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik zit lekker op de bank hoor met Sport1 met Aad en Sierd, heerlijk avondje is begonnen
11 dagen te laat broquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik zit lekker op de bank hoor met Sport1 met Aad en Sierd, heerlijk avondje is begonnen
vraag je papaquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet iedereen kan sport1 betalen
Nee man. Heb het er niet voor overquote:
Jij hebt zeker meer met badminton dan met voetbalquote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man. Heb het er niet voor over
quote:
Nee man. Heb gewoon heledag MTV en als er wat is kijk ikquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij hebt zeker meer met badminton dan met voetbal
Meen je nietquote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man. Heb gewoon heledag MTV en als er wat is kijk ik
zelfde hierquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef leoon. het volgende:
Iemand sport 1 sopcast linkje? Niet dat fucking torrentstream?
MTV is 's avonds wel chillquote:
Gewoon lekkere uitgewoonde tienermoedertjes, niks mis meequote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
MTV is pauper sinds ze geen muziek meer uitzenden overdag. Moet je nu naar al die minderjarige zwangere peenbuiken kijken
Ik vind het prima dat ze dat doen. Ik zelf zou er natuurlijk nooit naar kijken maar het heeft wel een preventieve werking lijkt me.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
MTV is pauper sinds ze geen muziek meer uitzenden overdag. Moet je nu naar al die minderjarige zwangere peenbuiken kijken
Was vroegah wel beter..toen had je altijd gewoon toffe series eind van de middag als je thuis kwam uit school. Xena, Hercules, Stargatequote:
Judging Amyquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was vroegah wel beter..toen had je altijd gewoon toffe series eind van de middag als je thuis kwam uit school. Xena, Hercules, Stargate![]()
Maar dat is van voor jouw tijd en ook voor ik op de middelbare school zat volgens mij
Mensen die niet 1u uit zijnquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet overdag ook gewoon naar school luie donder
M'n pa kijkt het nog wel op SyFy soms, misschien zijn tijdquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was vroegah wel beter..toen had je altijd gewoon toffe series eind van de middag als je thuis kwam uit school. Xena, Hercules, Stargate![]()
Maar dat is van voor jouw tijd en ook voor ik op de middelbare school zat volgens mij
gwn 4 uur en daarna aan schoolquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die niet 1u uit zijn
Ken ik nog wel van vroeger. Groen logo geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
of The Box
beste muziekzender die Nederland heeft gehad
15x hetzelfde nummer met clipquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
of The Box
beste muziekzender die Nederland heeft gehad
Harde leventje. Ik zit echt minder dan een uur per dag aan huiswerkquote:
goeie ouwe tijdquote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Harde leventje. Ik zit echt minder dan een uur per dag aan huiswerk
Pauperprogramma'squote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
BMS moet terugkomen
jersey Shore is ook al gestopt
Dag top 5quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
TMF was ook altijd wel fijn toen er muziek op kwam. Nu kijk ik niet meer naar die zenders
Hell no. Geordie Shore is pas pauperquote:
Prima beeld jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef leoon. het volgende:
Sopcast -134513 is een HD channel en behooorlijk scherp.. Alleen armeens ofzo
Puyol is best snel IRLquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Sierd en Aad blijven maar zeggen hoe snel Falcao is...Kut-FIFA met 78 pace.
Al was het nu wel een sprint met Puyol
Dat is geen doeltrapquote:
Vast wel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef leoon. het volgende:
Zijn er goede cdm's die triple link met cb hebben?
Marchisio met Chiellini.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef leoon. het volgende:
Zijn er goede cdm's die triple link met cb hebben?
Die dikke?quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Maver24 het volgende:
ADRIANO !!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN GOAL !!!!!!!!!!!!!!
Lekker shotquote:
Poolstok ja?quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen die niet naar poolstokhoogspringen kijken![]()
Met een keu, dat snap je toch wel?quote:
quote:
Scheiden van Ingridquote:Op zondag 16 december 2012 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
hallo moet je nu al je spelers verkopen maar dan ben ik alle spelers kwijt en kan ik geen wedstrijden meer doen wat raden jullie aan
Ik zou wat leestekens kopen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
hallo moet je nu al je spelers verkopen maar dan ben ik alle spelers kwijt en kan ik geen wedstrijden meer doen wat raden jullie aan
Gewoon badminton toch.quote:Op zondag 16 december 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een keu, dat snap je toch wel?
jawel dat is dik mogool van mezelfquote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
Hij kan er ook niets aan doen dat hij uit Friesland komt.
Poolstokhoogspringen is veel manserquote:
ja drm doe je badmintonnen t0gquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poolstokhoogspringen is veel manser
Kijk je wel uit dat de poolstok niet breekt in de lucht GJE?quote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poolstokhoogspringen is veel manser
Doe ik echt allang niet meerquote:
Jaloers op m'n shredded chest ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat de poolstok niet breekt in de lucht GJE?
quote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Google afbeeldingen > poolstok > tweede rij rechts van het midden. Met post van GG in gedachten
Wattan, opbouwende kritiek?quote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
Toepasselijke naam
@GG die ja
Dat is niet hatelijk bedoeld
Klik eens op die foto dan daar...kom je op zijn hyves met kroketten als achtergrondquote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Knappe dame trouwens daar in de eerste rij.
lolquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klik eens op die foto dan daar...kom je op zijn hyves met kroketten als achtergrond
Kijk ik altijd tijdens fitnessquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo, Dynamo de magician afgelopen. FUT aan.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme ik heb zin in een broodje kroket ...
Als je bij je ouders woont is er altijd wat te eten in huis, als je op jezelf woont nietquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen noodpakket van smerig vet voedsel in je vriezer hebben
Die man laat me iedere keer meer versteld staan, echt ongelofelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ik altijd tijdens fitnessiedereen kijkt het altijd die aanwezig is dan
Na het weekend niet meer als mijn broer weer eens op plundertocht is geweestquote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je bij je ouders woont is er altijd wat te eten in huis, als je op jezelf woont niet
Quintero op CM is wel echt zonde eigenlijk,,spits/CF/CAM imo. En die ene gold is wel erg verdwaald..dan kan je net zo goed ook IF Benitez in de spits knallen.quote:
Ja, die zilveren CB niet doen, die is veel te kleinquote:
Zwaar leven jij mangquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na het weekend niet meer als mijn broer weer eens op plundertocht is geweest
quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quintero op CM is wel echt zonde eigenlijk,,spits/CF/CAM imo. En die ene gold is wel erg verdwaald..dan kan je net zo goed ook IF Benitez in de spits knallen.
Dacht ff een pace team te maken :p maarja dan maar een compleet zilver team..? seizoen dan goud/zilverquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, die zilveren CB niet doen, die is veel te klein
Die LWquote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[..]
Dacht ff een pace team te maken :p maarja dan maar een compleet zilver team..? seizoen dan goud/zilver
[ afbeelding ]
Ik zou iets doen met Quintero en Arellano als spitsen en Fabian erachterquote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[..]
Dacht ff een pace team te maken :p maarja dan maar een compleet zilver team..?
[ afbeelding ]
Die zou ik niet RW doen, kut workratesquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Anonymous61 het volgende:
En nu sparen voor Danilinho Tigres version
Hoezo dat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef stoereboii het volgende:
Jullie laten maar weer zien dat jullie echt fucking trieste personen zijn
tief een eind op kutbelgquote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef stoereboii het volgende:
Jullie laten maar weer zien dat jullie echt fucking trieste personen zijn
Wat een koningquote:
ONZ, ben je blind?quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
ONZ / Goeie tactiek bij voetbal
Dit zegt al genoeg.
Wtf mathijsquote:
oh die had ik niet gezien, maar als je me meteen een triest persoon gaat noemen om die reden krijg je ook geen antwoord meerquote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over FIFA maar jullie negeren me gewoon...
HKTAquote:
1 | https://utas.s2.fut.ea.com/ut/game/fifa13/auctionhouse? |
Harde Kern Tattas Alleen?quote:
Homo Koppels Think Alikequote:
Allememaggies!quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
IF Falcao 60k gestegen tijdens deze wedstrijd
De fuckquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
http://theuglydance.com/?v=xwshknllzl
2-3quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allememaggies!
Bologna 2-2 en Tim86 post het niets eens
En ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
Ok ik verlaat jullie weer want jullie zijn het plebs van onze samenleving. (behalve vandermar)
Hij doet wel zijn naam eer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
Ok ik verlaat jullie weer want jullie zijn het plebs van onze samenleving. (behalve vandermar)
rot maar weer op. Moet trouwens nog steeds dat bedrijf van je ouders mailenquote:
ik had het over die gast die op jou reageerde.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gast ik ben de meest gehate persoon in deze reeks. Mij niet kennen
Sierd heeft het al afgeslotenquote:
Een frietkot zekerquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rot maar weer op. Moet trouwens nog steeds dat bedrijf van je ouders mailen
Oh dan is het goedquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had het over die gast die op jou reageerde.
88, zijn normale versie had 83.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel pace had Welliton daar?
Toen waren brasilvers echt belachelijk overpowered. Hadden allemaal ingame ratings in de 80quote:
Heb hardop zitten lachen om de vos & de mosquote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
"Hij maakt er 2, heeft zijn schoenen al uit"
Vos & De Mos of SierAadquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb hardop zitten lachen om de vos & de mos![]()
Messi is wel echt een baas![]()
zo snap je !!quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Teringgg wat een goal die 2-2 van Bologna
Die Lloris was ook geniaal goedquote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Lopez en Sakho waren echt belachelijk goed. En Cabaye ook natuurlijk.
Jammer dat Geovanni weg is.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Jobson zat vorig jaar met H2H gewoon nog in Fifa. Jammer dat hij nu weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |