PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Samen met Aadquote:Op zondag 16 december 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
Sierd geeft commentaar bij Barca zometeen? Lijkt mij
Rijst 2.5k gevenquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk hoe verpauperd, hoe zorg ik dat die gifs goed worden.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is het originele plaatje?quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Ik voor 3kquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt die ff suitable
Je moet hem vierkant maken, dan is het makkelijkerquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
7 januari ofzo is dat galaquote:
Ja doe ik maar via http://www.online-image-editor.com/ is er kwaliteit verliesquote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet hem vierkant maken, dan is het makkelijker
Maar het is maar 1 team toch? Lijkt me dat Falcao er dan niet bij gaat zitten?quote:
Ja ja gebruikt een online-image editorquote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja doe ik maar via http://www.online-image-editor.com/ is er kwaliteit verliesOf ik doe iets fout
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar het is maar 1 team toch? Lijkt me dat Falcao er dan niet bij gaat zitten?
Dat weten we tochquote:
Ik denk dat het Ibra wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
4 aanvallers zou me ook niet verbazen, maar dan heb je bijv ook RvP nog. Maar Falcao had tenminste een prijs..quote:
Oja geen CR natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Valdes; Adriano, Pique, Puyol, Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Alexis, Messi, Pedro.
Courtois; Juanfran, Miranda, Godin, Filipe; Suarez, Gabi; Arda, Koke, Diego Costa; Falcao
Ja maar RvP speelde bij Arsenalquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 aanvallers zou me ook niet verbazen, maar dan heb je bijv ook RvP nog. Maar Falcao had tenminste een prijs..
Heb je al 4 miljoen ja?quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Als van Persie er niet bijzit ga ik huilenjuist voor hem ben ik zo hard aan het traden
ik wil zijn toty
Nee, daarom ben ik aan het traden. En sowieso gaat die prijs wel dalenquote:
quote:
Uiteraard, maar het gaat toch om fifpro nu..quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het TOTY van FifPro wel maar in fifa niet
ik denk dat ie 50% kans heeft xd xdxdquote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn maar 11 spelers ja. Heb al een beetje rond zitten kijken maar ze noemen hem wel vaak als een van de 11. Denk dat hij 30% kans heeft.
Die TOTY zijn altijd absurd duur omdat ze maar 2 dagen ofzo in packs zitten..quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik aan het traden. En sowieso gaat die prijs wel dalen
[..]
Dat is waar maar RvP ga je wel voor onder de 2 miljoen krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die TOTY zijn altijd absurd duur omdat ze maar 2 dagen ofzo in packs zitten..
Ik help het je hopen. Ieder jaar ben ik toch weer verrast over dingen die mee- of tegenvallen..we gaan het merkenquote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is waar maar RvP ga je wel voor onder de 2 miljoen krijgen.
Aaiquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Crook ik en Rijst Kom clubben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |