SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
![]()
Waarom word je nu weer geschorst ?quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
bijna kerstvakantie en als ik morgen word geschorst heb ik morgen al vakantie
Had ik al verteld maar:quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom word je nu weer geschorst ?
alsof scholen je daarvoor gaan schorsenquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
Ik zei tegen iemand dat hij zwarte magie gebruikte hij ging huilen
En wat deed je toen? Want een school schorst je daar echt niet om.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
Iemand voor ketter uitmaken is wel ernstig.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dusquote:Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat deed je toen? Want een school schorst je daar echt niet om.
Wat een onlogisch verhaalquote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dus
juist jaquote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dus
Alsof je directeur er maar iets van aantrekt van jou 'racisme'. Het is helemaal geen racismequote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn school is raar ik krijg altijd de schuld en heb zelfs tegen de directeur gezegd: Racisme
jij schuift het altijd maar op racisme maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat het ook wel eens je gedrag kan liggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn school is raar ik krijg altijd de schuld en heb zelfs tegen de directeur gezegd: Racisme
Waarom krijg ik dan steeds de schuld?quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je directeur er maar iets van aantrekt van jou 'racisme'. Het is helemaal geen racisme
Omdat je achterlijk bent.quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan steeds de schuld?
Maar ik doe niets verkeerdquote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij schuift het altijd maar op racisme maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat het ook wel eens je gedrag kan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |