SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
![]()
Waarom word je nu weer geschorst ?quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
bijna kerstvakantie en als ik morgen word geschorst heb ik morgen al vakantie
Had ik al verteld maar:quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom word je nu weer geschorst ?
alsof scholen je daarvoor gaan schorsenquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
Ik zei tegen iemand dat hij zwarte magie gebruikte hij ging huilen
En wat deed je toen? Want een school schorst je daar echt niet om.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
Iemand voor ketter uitmaken is wel ernstig.quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Had ik al verteld maar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dusquote:Op zondag 16 december 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat deed je toen? Want een school schorst je daar echt niet om.
Wat een onlogisch verhaalquote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dus
juist jaquote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij word al een jaar gepest en het is zogenaamd allemaal mijn schuld maar ze hebben veel kinderen gevraagd en ze zijn er volgens mij ondertussen al achter wat er echt is gebeurd. Maar wat zijn hun idioten, de gene die echt is begonnen met pesten, die mocht de namen opschrijven van kinderen die pesten. Zelf geen straf dus
Alsof je directeur er maar iets van aantrekt van jou 'racisme'. Het is helemaal geen racismequote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn school is raar ik krijg altijd de schuld en heb zelfs tegen de directeur gezegd: Racisme
jij schuift het altijd maar op racisme maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat het ook wel eens je gedrag kan liggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn school is raar ik krijg altijd de schuld en heb zelfs tegen de directeur gezegd: Racisme
Waarom krijg ik dan steeds de schuld?quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je directeur er maar iets van aantrekt van jou 'racisme'. Het is helemaal geen racisme
Omdat je achterlijk bent.quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan steeds de schuld?
Maar ik doe niets verkeerdquote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij schuift het altijd maar op racisme maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat het ook wel eens je gedrag kan liggen
het gaat er vaak ook om hoe je normaal gesproken tegen die arme jongen bentquote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar deze keer had ik alleen zwarte magie gezegd
niks want als je in zijn buurt komt gaat hij wegquote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het gaat er vaak ook om hoe je normaal gesproken tegen die arme jongen bent
Alsnog is het een raar verhaal want die directeur zou het dan maar van 1 persoon horenquote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niks want als je in zijn buurt komt gaat hij weg
hij ging huilen toen vroegen ze wat er was zeit die dat over mijquote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsnog is het een raar verhaal want die directeur zou het dan maar van 1 persoon horen
Alsof de directeur zomaar ineens de halve school gaat ondervragenquote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij ging huilen toen vroegen ze wat er was zeit die dat over mij
en toen gingen ze de halve school ondervragen en toen hoefte ik me strafwerk niet meer te doen
dan zegt hij kom na school naar mij toe
toen kwam ik vrijdag zegt hij kom maar maandag
mijn ogen wat doe jequote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij ging huilen toen vroegen ze wat er was zeit die dat over mij
en toen gingen ze de halve school ondervragen en toen hoefte ik me strafwerk niet meer te doen
dan zegt hij kom na school naar mij toe
toen kwam ik vrijdag zegt hij kom maar maandag
Iemand had alle namen op een papier geschrevenquote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof de directeur zomaar ineens de halve school gaat ondervragen
Van de halve school?quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Iemand had alle namen op een papier geschreven
Lekker boeie, maar ik heb niks gedaan dus als ik word geschorst is het wel racisme,,,quote:Op zondag 16 december 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de halve school?Geloof je het zelf?
Flikker op met je racismequote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lekker boeie, maar ik heb niks gedaan dus als ik word geschorst is het wel racisme,,,
Het is de waarheid.quote:
Je wordt echt niet zomaar geschorst, dus dat bewijs hebben ze wel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is de waarheid.
Ik heb niks gedaan, als ik word geschorst is het dat dus gewoon.
Moet wel met bewijzen komen
ik wil die dan wel zien, maar ze geven mij niet eens de kans om uit te praten ik zei: Maar meneer uhhquote:Op zondag 16 december 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wordt echt niet zomaar geschorst, dus dat bewijs hebben ze wel.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik hoop toch dat dit je moeders auto is
Nee is me eigen en ben er heel blij meequote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik hoop toch dat dit je moeders auto is
oke, dan is het nog te begrijpen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is me eigen en ben er heel blij mee
En toevallig heeft me ma wel bijna dezelfde
~1:20 en geen wegenbelasting,daarvoor doen we het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zal hij wel een goede reden voor hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil die dan wel zien, maar ze geven mij niet eens de kans om uit te praten ik zei: Maar meneer uhh
zegt hij; NIKS MENEER UHH UHH
ik heb ook dezelfde als mn maquote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is me eigen en ben er heel blij mee
En toevallig heeft me ma wel bijna dezelfde
~1:20 en geen wegenbelasting,daarvoor doen we het!
hij doet mij na met stotteren!quote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zal hij wel een goede reden voor hebben
met zo'n auto is opzich niks mis.quote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook dezelfde als mn maalleen zij een uit 2005 en ik uit 1999
En terechtquote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij doet mij na met stotteren!
haha, flat stottertquote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het is ook een hele fijne autoquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef -niemand- het volgende:
[..]
met zo'n auto is opzich niks mis.
alleen had ik niet verwacht dat zo'n toffe kerel als taexon in een peugeot 107/aygo rijdt.
stotterenquote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niks aan doen!
jij neemt genoegen met paard en wagen, m'n jong?quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef -niemand- het volgende:
je hebt er wel de luxe in van een moderne auto, alleen hoef ik nooit van m'n leven een moderne auto
vind het wel jammer dat de auto die ik heb niet meer gemaakt wordenquote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef -niemand- het volgende:
je hebt er wel de luxe in van een moderne auto, alleen hoef ik nooit van m'n leven een moderne auto
Hoe? Ik kan afentoe niet uit me woorden komen dus dan zeg ik uhhh maar niet van h-h--h-h-h-h-h-h-a-a-a-l-l-l-oquote:
Ik weet niet waar jij precies weg komt, maar wij verschillen van interpretatie van "modern".quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij neemt genoegen met paard en wagen, m'n jong?
Wat slecht dit.quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit je woorden kunnen komen
quote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef -niemand- het volgende:
[..]
oke, dan is het nog te begrijpen.Als jij dit gay noemt dan wens ik je succes met een Ferrari als eerste auto kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als jij dit gay noemt dan wens ik je succes met een Ferrari als eerste auto kopen!Haha, XDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Als jij dit gay noemt dan wens ik je succes met een Ferrari als eerste auto kopen!haha XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het kenteken van mn brommer staat BH
Tax wil tetten :)!
Maar ook toffe kerels kunnen slim aan hun portemonnee denken en een auto is voor mij maar een vervoersmiddelquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef -niemand- het volgende:
[..]
met zo'n auto is opzich niks mis.
alleen had ik niet verwacht dat zo'n toffe kerel als taexon in een peugeot 107/aygo rijdt.
[..]
Als jij dit gay noemt dan wens ik je succes met een Ferrari als eerste auto kopen!ferrari is het toppunt van gay. ik kies liever voor een auto met iets meer karakter. waarvan je ziet dat hij 30 jaar oud is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon... een ouwe opel![]()
Dan stotter je ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe? Ik kan afentoe niet uit me woorden komen dus dan zeg ik uhhh maar niet van h-h--h-h-h-h-h-h-a-a-a-l-l-l-o
hier heb je ook een punt in.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ook toffe kerels kunnen slim aan hun portemonnee denken en een auto is voor mij maar een vervoersmiddel
stamelen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe dat heet dan
[..]
Als jij dit gay noemt dan wens ik je succes met een Ferrari als eerste auto kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Nee die doet basis.quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he appel joun vriendin is toch bij dat vidioe
Gewoon Toyota starlet uit '94 toch. Of Daihatsu Cuore. Als je daarin gewoon nog manly bentquote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ook toffe kerels kunnen slim aan hun portemonnee denken en een auto is voor mij maar een vervoersmiddel
prima karretje hoor.quote:
deze man weet,quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon Toyota starlet uit '94 toch. Of Daihatsu Cuore. Als je daarin gewoon nog manly bent
zeker wel, gister weer zo'n kutjong in een bmw weggereden bij een stoplichtquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker wel, gister weer zo'n kutjong in een bmw weggereden bij een stoplichtbazengevoel altijd
Nou ja, na de 190D natuurlijk. Maarja, dan heb je wel gelijk een stigma.quote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef -niemand- het volgende:
[..]
deze man weet,
de meest onverwoestbare auto's ooit.
Geniaalquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker wel, gister weer zo'n kutjong in een bmw weggereden bij een stoplichtbazengevoel altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |