SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaaah, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Voet stond ook een kwartslag gedraaid. Kon Er niet Naar kijken.
Ik snap sowieso niet waarom je tussen een film door wat anders gaat doenquote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als iemand het moet proberen..... dan is het voor die persoon saai....
ik vond het wel oke![]()
![]()
auw...!quote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Voet stond ook een kwartslag gedraaid. Kon Er niet Naar kijkenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ligt er aan met wie je de film kijktquote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaah, ik moet er niet aan denken.
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je tussen een film door wat anders gaat doen![]()
Goed puntquote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je de film kijkt!!! Maar ik neem aan dat jofu alleen zit, anders zit je niet op FOK! lijkt me
![]()
![]()
Lame dat altijdquote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sorry... maar van de gratis gluhwein en oliebollen wist ik niet
Dat vertelden ze pas in de pauze.... de sniekersOh, een nieuwe, mjah, zo ver ben ik er dan niet mee, lees de comics niet echt eigenlijk, heb hier een paar Green Lantern verzamelwerken liggen, dat is alles.. Je mag ze evt wel hebben als je interesse hebt, jij hebt meer met comics dan ik..quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe. Een Arabierse Amerikaan, met een pistool.
Ze lijken voor mij wel op elkaar. Ik zie het niet. Net als het verschil tussen de verschillende Flashes. Ik zie het niet.
Alleen natuurlijk Jay Garrick.
Barry, Bart en Wally lijken ook teveel op elkaar voor een leek als ik.Nee, juist niet, maar ik kan me er niet op focussen ofzo..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaah, ik moet er niet aan denken.
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je tussen een film door wat anders gaat doenen Dat terwijl er nog twijfel was vanochtend of de boel Door Moest gaan Vanwege Het veld.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Met brunchen bedoelde ik het nog te moeten ontbijten en lunchen in 1.quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
Dat je ging brunchen ja, dat was rond de tijd dat mijn maag om voedsel schreeuwde.
Ik was nog thuis
Had het al eerder verteldnever mind
![]()
![]()
Sad but truequote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt!!! Maar ik neem aan dat jofu alleen zit, anders zit je niet op FOK! lijkt me
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Op tv... ja de reclame.... vroeger maakte ik in de reclameblokken mijn huis schoonquote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je tussen een film door wat anders gaat doen![]()
![]()
Was het veld zo'n ramp dan?quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.en Dat terwijl er nog twijfel was vanochtend of de boel Door Moest gaan Vanwege Het veld.
![]()
Mensen die wat anders gaan doen als ze alleen film/serie kijken
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ghhehe zo snel! Tegen de tijd dat je emmer vol zit met heet water , is de reclame al bijna voorbijquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op tv... ja de reclame.... vroeger maakte ik in de reclameblokken mijn huis schoonThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik kijk nooit films op tv, want dat vind ik een ramp met die reclame. Dan download ik de film wel die op tv komtquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op tv... ja de reclame.... vroeger maakte ik in de reclameblokken mijn huis schoon![]()
![]()
Te zacht. Ze heeft R Been Ook gebroken doordat Ze uitgleed.quote:
ik Had ook geen grip Met scrummen, kan Nu Niet Met stalen Noppen Spelen He.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat was dan ook een heel klein huisquote:Op zondag 16 december 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghhehe zo snel! Tegen de tijd dat je emmer vol zit met heet water , is de reclame al bijna voorbij![]()
![]()
Next time dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met brunchen bedoelde ik het nog te moeten ontbijten en lunchen in 1.
Ik was nog thuis
Had het al eerder verteldnever mind
.
![]()
Wat? Een been breken doordat je uitglijdt? Dat is wel heel erg ongelukkigquote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te zacht. Ze heeft R Been Ook gebroken doordat Ze uitgleed.![]()
![]()
ik ga gewoon naar de bios zonder pauzequote:Op zondag 16 december 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films op tv, want dat vind ik een ramp met die reclame. Dan download ik de film wel die op tv komt![]()
![]()
ik zet de tv meestal op pauze, laat ik de honden uit en spoel daarna de reclames gewoon door... maar voorheen zapte ik tijdens de pauze en raakte ik afgeleid en kwam ik er een half uur later achter dat ik eigenlijk een film zat te kijken... zo irritantquote:Op zondag 16 december 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films op tv, wat dat vind ik een ramp met die reclame. Dan download ik de film wel die op tv komt
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Kan ookquote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de bios zonder pauze.
Niet iedereen kan datquote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zet de tv meestal op pauze, laat ik de honden uit en spoel daarna de reclames gewoon door... maar voorheen zapte ik tijdens de pauze en raakte ik afgeleid en kwam ik er een half uur later achter dat ik eigenlijk een film zat te kijken... zo irritant![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb ooit wat GL gelezen en vond het niet zo boeiend. Niet mijn ding, denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, een nieuwe, mjah, zo ver ben ik er dan niet mee, lees de comics niet echt eigenlijk, heb hier een paar Green Lantern verzamelwerken liggen, dat is alles.. Je mag ze evt wel hebben als je interesse hebt, jij hebt meer met comics dan ik..
Misschien dat je er iemand anders blij mee kunt maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar doelde ik niet opquote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... maar die eten je ook niet op.... dus minderen meer van tsjakka onee HOEPLA
.
![]()
Wat vind jij van Dido?quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... maar die eten je ook niet op.... dus minderen meer van tsjakka onee HOEPLA
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat ik van Dido vind?
Uhm.. je bedoelt de zangeres toch?
Rustig aan.![]()
Goedzo.quote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik haar muziek niet goed.... dus ik heb er geen mening over... nog niet
Rustig aan.![]()
Dan vind je er ook wel meer mooi denk ik...quote:
White flag is zo een commercieel nummer dat iedereen kent maar de meeste kennen de andere nummers niet.Rustig aan.![]()
Doe mij No Angel maar. Dat blijft een fijn album om te luisteren. Nog van voor de tijd dat ze bekend werd door 'Stan' met Eminem.quote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
Life for Rent is wel een fijn album.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dat nummer heb ik dan vast wel gehoord..... het staat niet in mijn playlisten dus... ik denk dat ik het niet top vind gewoon leuk... maar niet voldoende om gelijk aan te schaffen of te bookmarken..quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Dan vind je er ook wel meer mooi denk ik...
White flag is zo een commercieel nummer dat iedereen kent maar de meeste kennen de andere nummers niet.![]()
Weet ik, ik luister echt weinig underground wat dat betreft. Wel qua trance/dancequote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan vind je er ook wel meer mooi denk ik...
White flag is zo een commercieel nummer dat iedereen kent maar de meeste kennen de andere nummers niet..
![]()
Staat natuurlijk wel "Thank You" op.quote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij No Angel maar. Dat blijft een fijn album om te luisteren. Nog van voor de tijd dat ze bekend werd door 'Stan' met Eminem.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ze werkt ook samen met faithless.quote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij No Angel maar. Dat blijft een fijn album om te luisteren. Nog van voor de tijd dat ze bekend werd door 'Stan' met Eminem.Rustig aan.![]()
Dido en faithless hebben eigenlijk best wel... ontroerende teksten...
Ook heel erg toepasbaar op depressies, vraag me af hoe dat met die 2 artiesten zit of ze zelf ook last van depressie gehad hebben.Rustig aan.![]()
Yup, het refrein van Stan kon ik de eerste keer dat ik 'm hoorde dus al meezingen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
Staat natuurlijk wel "Thank You" op.Niet heel raar, aangezien haar broer één van de figuren achter Faithless is.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ah rlly?quote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Niet heel raar, aangezien haar broer één van de figuren achter Faithless is.
Ik ken voornamelijk dat gezicht van die donkere gast die zingt zegmaarRustig aan.![]()
quote:
Ik vond jou eerst altijd zo moeilijk arrogant overkomen op Fok en sinds ik je in het echt gezien heb is dat compleet weggevaagd eigenlijk...
Weet ook niet precies hoe dat komt
Rustig aan.![]()
Yup, zie:quote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ah rlly?
Ik ken voornamelijk dat gezicht van die donkere gast die zingt zegmaar
http://en.wikipedia.org/wiki/Rollo_Armstrong en
http://en.wikipedia.org/wiki/Dido_(singer)I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Thxquote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rollo_Armstrong en
http://en.wikipedia.org/wiki/Dido_(singer)![]()
Rustig aan.![]()
Omdat ik stiekem best lief ben.quote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst altijd zo moeilijk arrogant overkomen op Fok en sinds ik je in het echt gezien heb is dat compleet weggevaagd eigenlijk...
Weet ook niet precies hoe dat komt![]()
Zow..... bak foto's weggewerkt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weer thuis, Red kijken met di papi
Weggepleurd of verwerkt in je (al dan niet digitale) donkere kamer?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kom Je meekijken?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ga zo naar bedquote:
Morgen moet ik vroeg naar Amersfoort
quote:
Dat kan helemaal niet! Want ik was er nog bij de SR meet van vorig jaar, en bij die filmmeetquote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jaar niet gezien ofzo jonge.
Maar hai![]()
![]()
aaaaaaaaahquote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed
Amersfoort![]()
![]()
Ik Knuffel je wel in slaapquote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed
Dan draai ik mij nog een paar keer om, denk ik.quote:
Ik dacht al, waar is -Engel- toch!quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps.... ik dacht ik ga mij ff verstoppen...
* -Engel- duikt in de kast
Maar ik heb je (eindelijk) gevonden hoor!![]()
![]()
SR was ik niet, wel die meet daarvoor...quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet! Want ik was er nog bij de SR meet van vorig jaar, en bij die filmmeet
Maar hai
En dat was dan ook de laatste keer dat ik jou gezien heb denk ik... Tevens mijn eerste meet was dat geloof ik?Rustig aan.![]()
Fobo aangevuld (van de kleine)quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weggepleurd of verwerkt in je (al dan niet digitale) donkere kamer?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
* kingtoppie duikt achter engel aan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- duikt in de kast
Rustig aan.![]()
Ja, de kast stond nog openquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar is -Engel- toch!
Maar ik heb je (eindelijk) gevonden hoor!![]()
![]()
SR-meet in Enschede:
Zondag 23-12 vanaf 21.00.
Afspreken op het station, zodat we elkaar niet gelijk al kwijt zijn
De kast weer -in- ?quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- duikt in de kastProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als je ziek bent nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan is nu al gaan slapen wel heel erg extreem vroeg toch? :sWhat you forget, you are gonna repeat.
Het wordt te volquote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie duikt achter engel aan.![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet. Beetje non-actief geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SR was ik niet, wel die meet daarvoor...
En dat was dan ook de laatste keer dat ik jou gezien heb denk ik... Tevens mijn eerste meet was dat geloof ik?
Nu nog steeds, maar kijk zo af en toe weer rond in het SC topic. Te druk om actief te posten... Maar ga misschien wel naar een paar meets als ik kan / tijd heb![]()
Moet met de reat checken, anders ben ik erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SR-meet in Enschede:
Afspreken op het station, zodat we elkaar niet gelijk al kwijt zijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
"Wie" bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor... ik weet helemaal wat ik ben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm... Moet ik even over denken, volgende dag werkenquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SR-meet in Enschede:
Afspreken op het station, zodat we elkaar niet gelijk al kwijt zijn![]()
![]()
Andere idee was vrijdagavond, maar ik zag voorbij komen dat er dan al gemeet wordt in Ede.quote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... Moet ik even over denken, volgende dag werkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Een verschrikkelijk....quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor... ik weet helemaal wat ik ben
Lief meisje?Rustig aan.![]()
Zo laat geeft wel erg weinig mogelijkheden voor de mensen die nog terug moeten treinen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SR-meet in Enschede:
Afspreken op het station, zodat we elkaar niet gelijk al kwijt zijnOm 23:00 rijden er al geen treinen meer.
![]()
Wel weinig ruimte zo met zijn 3en palaquote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, wat
Overigens zou ik wel de kast inwillen met een engel hoor
Rustig aan.![]()
De rest gaat op zaterdag.
Nouja, wat mij betreft mag het ook eerder hoor. Ik roep maar wat.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo laat geeft wel erg weinig mogelijkheden voor de mensen die nog terug moeten treinen.Om 23:00 rijden er al geen treinen meer.
Ik kan zelf pas vanaf 21.00 in ieder geval, en aangezien niemand verder een poging doet tot plannen doe ik dat maar, maar wel aangepast aan mijn planning. Als anderen eerder willen, moeten ze dat vooral doenWhat you forget, you are gonna repeat.
Van R&P gaan er ook een aantal op zaterdag en dan vanaf de ochtend ergens alquote:. Maar ik weet 't niet precies
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nomnomquote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had panini broodjes gemaakt.nomnomnom.
![]()
![]()
Is nog niks zeker over, SR meer, dan gaat mijn voorkeur toch naar vrijdagquote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andere idee was vrijdagavond, maar ik zag voorbij komen dat er dan al gemeet wordt in Ede..
![]()
"Meets". Uhuh.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Beetje non-actief geweest.
Nu nog steeds, maar kijk zo af en toe weer rond in het SC topic. Te druk om actief te posten... Maar ga misschien wel naar een paar meets als ik kan / tijd heb
Zeker van die een-op-een meets, ouwe schurk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kan alleen Komen Als ik een slaapplek heb daar.quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, wat mij betreft mag het ook eerder hoor. Ik roep maar wat.
Ik kan zelf pas vanaf 21.00 in ieder geval, en aangezien niemand verder een poging doet tot plannen doe ik dat maar, maar wel aangepast aan mijn planning. Als anderen eerder willen, moeten ze dat vooral doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Misschien kom ik wel gewoon bij beide meets. Mits ik iemand ken die zondag ook gaatquote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van R&P gaan er ook een aantal op zaterdag en dan vanaf de ochtend ergens al. Maar ik weet 't niet precies
.
![]()
![]()
Mijn voorkeur ook.quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is nog niks zeker over, SR meer, dan gaat mijn voorkeur toch naar vrijdag.
Alleen dan is DW er niet. Maar voor DW kan ik natuurlijk altijd zondag ook nog gaan
ja dat in ieder geval ...quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een verschrikkelijk....
Lief meisje?![]()
![]()
Damn, dan kan ik vast nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SR-meet in Enschede:
Ik kan je hier in Enschede helaas geen plekje aanbiedenquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan alleen Komen Als ik een slaapplek heb daar.
Gaat 'm niet worden voor mij, helaas. Volgende keer beter.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SR-meet in Enschede:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik word onterecht beschuldigd!quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Meets". Uhuh.
Zeker van die een-op-een meets, ouwe schurk.
Maar die zijn vaak wel extra leuk en gezellig ja![]()
![]()
Daddy, ER en Lotus gaan ook dus en daarna een hotel In.quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van R&P gaan er ook een aantal op zaterdag en dan vanaf de ochtend ergens al. Maar ik weet 't niet precies
.
Hmm, ja, dat is wel jammer ja.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ook.
Alleen dan is DW er niet. Maar voor DW kan ik natuurlijk altijd zondag ook nog gaan![]()
Vrijdag dan?quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden voor mij, helaas. Volgende keer beter.What you forget, you are gonna repeat.
Ik moet op zaterdag om 11:30 op mijn werk zijn, dus dat Wordt m Niet voor mij.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ook.
Alleen dan is DW er niet. Maar voor DW kan ik natuurlijk altijd zondag ook nog gaan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neh... dat gaat veel dieper dan dat....quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen echte vakantie hierquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Het is wel de zondag voor de kerstvakantie.Kerstvakantie.
Paar collectieve dagen, maar dat was het wel.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had panini broodjes gemaakt.nomnomnom.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet op zaterdag om 11:30 op mijn werk zijn, dus dat Wordt m Niet voor mij.
Klote is dat he, Enschede is voor mij ook al gauw ruim 1.5 uurquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
Het lijkt me gezellig, maar 2,5 uur rijden pfffff.
![]()
Jaloers... ik heb geen vakantiequote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Het is wel de zondag voor de kerstvakantie.Kerstvakantie.
![]()
![]()
Ik weet het. En om nou bij meneer Hamburger aan te kloppen..quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je hier in Enschede helaas geen plekje aanbieden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wil wel Den Bosch een keer inquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat he, Enschede is voor mij ook al gauw ruim 1.5 uur.
Wanneer is die meet?![]()
![]()
Voor mij 10 min fietsen, en ik ben in het centrumquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat he, Enschede is voor mij ook al gauw ruim 1.5 uur.
Tenzij doordeweeks. Dan anderhalf uur treinen.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, dan heb ik nog school. 's Avonds wordt 'm gewoon niet met terug reizen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Eerste week van jabuari, hoe druk ben je dan?quote:
Waarheid.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik word onterecht beschuldigd!
Maar die zijn vaak wel extra leuk en gezellig jaIk dacht dat mijn windje te luid was. Maar het was dus vuurwerk. OPluchting wel.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog niks geplant, ik denk sowieso volgend jaar pasquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil wel Den Bosch een keer in
Wanneer is die meet?. Of wil je gewoon met zijn 2e?
Ja, dan is het een stuk beterquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij 10 min fietsen, en ik ben in het centrum
Tenzij doordeweeks. Dan anderhalf uur treinen..
![]()
Oh, M?quote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. En om nou bij meneer Hamburger aan te kloppen..![]()
Haha, zal hij vast heel gezellig vinden
Gaan we neuzelen?quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh... dat gaat veel dieper dan dat....![]()
Ik heb eigenlijk ook geen vakantie, volgens mij moet ik 30 uur werken.quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen echte vakantie hier
Paar collectieve dagen, maar dat was het wel.En de vrije dagen zijn dan van die verplichte activiteiten met de (schoon)familie. Opzich wel leuk, maar toch is de kerstvakantie nooit een vakantie waarin je echt kan uitrusten of iets.
![]()
![]()
Gezelligquote:Op zondag 16 december 2012 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daddy, ER en Lotus gaan ook dus en daarna een hotel In..
Kan je niet in Nijverdal blijven slapen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik nog school. 's Avonds wordt 'm gewoon niet met terug reizen.Inmiddels al het een en ander gepland. Maar heb mn agenda zo niet bij de hand, en moet mijn werkrooster ook nog krijgen..quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerste week van jabuari, hoe druk ben je dan?
Voor mij precies hetzelfdequote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij 10 min fietsen, en ik ben in het centrum
Tenzij doordeweeks. Dan anderhalf uur treinen.![]()
![]()
Ik houd mijn mond alquote:
Yup. Ja maar Ik heb hem Al 6 jaar oid niet meer Gezien, alleen gesproken via zeh Interwebz.quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, M?![]()
Haha, zal hij vast heel gezellig vinden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Same here, ik ga mooi geen vrije dagen opnemen... Al zou mijn baas dat wel graag willen volgens mij, want kan dan toch geen zak uitvoeren omdat alles stil ligtquote:Op zondag 16 december 2012 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook niet.... wel kerst natuurlijk... maar do en vr ga ik mooi ff rustig mijn werk afmaken![]()
![]()
Ik weet niet of het dit jaar nog gaat lukken... ik heb geen vrij afgezien van volgende week maandagquote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog niks geplant, ik denk sowieso volgend jaar pas. Of wil je gewoon met zijn 2e?
[..]
Ja, dan is het een stuk beter.
Trouwens, we zouden toch ook nog uit eten met Fera en misschien nog meer?![]()
![]()
quote:, daddy gaat zondagmiddag ook nog.
O jij liet een poepiequote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid.
[..]
Ik dacht dat mijn windje te luid was. Maar het was dus vuurwerk. OPluchting wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Kan in Januari ookquote:Op zondag 16 december 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dit jaar nog gaat lukken... ik heb geen vrij afgezien van volgende week maandag.
![]()
Idd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen vakantie, volgens mij moet ik 30 uur werken.En de vrije dagen zijn dan van die verplichte activiteiten met de (schoon)familie. Opzich wel leuk, maar toch is de kerstvakantie nooit een vakantie waarin je echt kan uitrusten of iets.
Ik heb gelukkgi alleen de 2e kerst verplichtingen dacht ik![]()
En anders daarna een x.quote:Op zondag 16 december 2012 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je niet in Nijverdal blijven slapen dan?
[..]
Inmiddels al het een en ander gepland. Maar heb mn agenda zo niet bij de hand, en moet mijn werkrooster ook nog krijgen..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hmz kerstvakantie; dat wordt dit jaar voor het eerst eens niet de balans helpen opmaken bij mijn ouders....
Alleen maar heeeel veel uren in de keuken staan...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En met O&N?quote:Op zondag 16 december 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb gelukkgi alleen de 2e kerst verplichtingen dacht ik
Ik ben zo bezig geweest met de kerstdagen, dat ik helemaal nog niet weet wat ik met O&N wil gaan doen.![]()
![]()
Mja, als je dan nu aanklopt met de vraag of je kan blijven slapen heb je geen goeie aan hem neequote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Ja maar Ik heb hem Al 6 jaar oid niet meer Gezien, alleen gesproken via zeh Interwebz.
Oh, Kaneel! The Hobbit was echt! Wat heb ik genoten
.
Dat is bij ons niet zo, maar ach...quote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Same here, ik ga mooi geen vrije dagen opnemen... Al zou mijn baas dat wel graag willen volgens mij, want kan dan toch geen zak uitvoeren omdat alles stil ligt![]()
Ik heb niks met O&N...quote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
En met O&N?
Ik ben zo bezig geweest met de kerstdagen, dat ik helemaal nog niet weet wat ik met O&N wil gaan doen.
M'n ouders doen niks en gaan met z'n 2tjes vieren en op tijd slapen.
M'n zus en zwager zullen wel met familie en vrienden vieren maar da's een eind rijden en ik heb nog niks gehoord en ga mezelf niet uitnodigen.
Maat van me houdt het kleinschalig voor familie...
Poolcafe is ook een avond, maar dat viel vorig jaar heel erg tegen kwa opkomst, en kost 50,-...
Dus ik heb niks volgens mij![]()
![]()
Ja tof he?quote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
.
Alleen balen dat we nu zo lang moeten wachten op de 2de
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom, ken hem langer dan vandaag.quote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, als je dan nu aanklopt met de vraag of je kan blijven slapen heb je geen goeie aan hem nee[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ook, huhuhu.quote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom, ken hem langer dan vandaag.What you forget, you are gonna repeat.
Ik vond 'm op sommige momenten wel ietsjes te langdradig, en op momenten iets te slapstick kwa humor, maar over het algemeen ook heel erg genotenquote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, echt fantastischquote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja tof he?
Alleen balen dat we nu zo lang moeten wachten op de 2de. Ik heb wel een traantje gelaten van vreugde, ik heb de tijd van LotR zo gemist dat het echt mooi was weer die wereld te betreden in de bios.
Oh en de acteur die Bilbo speelt. En Ian is weer echt gewéldig goed! En Galadriel natuurlijk
. Ik vond het wel grappig dat al die dwergen nogal Iers spraken
.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond 'm op sommige momenten wel ietsjes te langdradig, en op momenten iets te slapstick kwa humor, maar over het algemeen ook heel erg genotenwaren ze wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
[..]
Ik vond 'm op sommige momenten wel ietsjes te langdradig, en op momenten iets te slapstick kwa humor, maar over het algemeen ook heel erg genotenJawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Dat langdradige snap ik overigens wel, ik had er zelf geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld de scene van de stenen reuzen te lang vond en die bij Gollum.Hoi WTquote:.
Dan maar een 1-op-1 meetquote:
Ik heb geen idee, al een tijdje niet meer per trein gereisdquote:. Maar, die zal vast goed zijn want ik houd nog steeds van treinen en treinreizen
.
Moet je tegenwoordig al zo'n "De overheid controleert waar je heengaat-OV-ding" of mag je nog papieren kaartjes gebruiken?quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, al een tijdje niet meer per trein gereisd. Maar, die zal vast goed zijn want ik houd nog steeds van treinen en treinreizen
.
Fietsie is de sjaak ....quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef fietsie het volgende:
Hmz kerstvakantie; dat wordt dit jaar voor het eerst eens niet de balans helpen opmaken bij mijn ouders....
Alleen maar heeeel veel uren in de keuken staan...![]()
![]()
![]()
ik wil iig naar een feest.... zoiets ja... in ieder geval geen navelstaargedoe of muzikantelstadtquote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
En met O&N?
Ik ben zo bezig geweest met de kerstdagen, dat ik helemaal nog niet weet wat ik met O&N wil gaan doen.![]()
![]()
Mjah meer de familie-kok... En die sigaar daar moet ik op wachten tot O&Nquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Amaai, ik weet niet hoe demanding hij is, maar in sommige relaties moet je toch meer offers brengen en zijn alleen woorden niet genoeg.quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, al een tijdje niet meer per trein gereisd. Maar, die zal vast goed zijn want ik houd nog steeds van treinen en treinreizen
.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga naar 90's nowquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil iig naar een feest.... zoiets ja... in ieder geval geen navelstaargedoe of muzikantelstadt
Ik vond 'm op sommige momenten wel ietsjes te langdradig, en op momenten iets te slapstick kwa humor, maar over het algemeen ook heel erg genotenWel... althans het staat mij bij dat die gingen verstenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat de acteurs die die dwergen spelen ook allemaal Iers en Schots zijn enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt fantastisch. Ik heb wel een traantje gelaten van vreugde, ik heb de tijd van LotR zo gemist dat het echt mooi was weer die wereld te betreden in de bios.
Oh en de acteur die Bilbo speelt. En Ian is weer echt gewéldig goed! En Galadriel natuurlijk
. Ik vond het wel grappig dat al die dwergen nogal Iers spraken
.
Papier, nogquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al zo'n "De overheid controleert waar je heengaat-OV-ding" of mag je nog papieren kaartjes gebruiken?.
Komt wel weerquote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, ik weet niet hoe demanding hij is, maar in sommige relaties moet je toch meer offers brengen en zijn alleen woorden niet genoeg..
Zou best kunnenquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat de acteurs die die dwergen spelen ook allemaal Iers en Schots zijn enzo.. Ik vond ze iig erg leuk.
En dat oog van Smaug op het laatst![]()
![]()
!
Ik wil eigenlijk gewoon op de bank hangen met een fles wijn, met alle gordijnen dicht, gewoon samen zijn zonder teveel mensen die je een gelukkig nieuwjaar moet wensen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil iig naar een feest.... zoiets ja... in ieder geval geen navelstaargedoe of muzikantelstadt![]()
![]()
Dat mij ook, maar ik kan me niks met de dwergen herinneren eerlijk gezegd, was bilbo juist niet gevangen gneomen alleen misschien?quote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel... althans het staat mij bij dat die gingen verstenenRustig aan.![]()
De sterretjes of jij*quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tja hij ligt in de kast, maar heb geen zin om te bladeren... 5 jaar geleden ofzo dat ik 'm las...quote:![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah meer de familie-kok... En die sigaar daar moet ik op wachten tot O&Nje kan dus het beste koken
En waarom? Alleen voor het vuurwerk of niet?![]()
Ow nou bij die scenes dan totaal weer niet. Die van Gollum was 1 op 1 uit het boek. Precies zoals het in m'n hoofd zat ook, was wel tofquote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel![]()
.
Dat langdradige snap ik overigens wel, ik had er zelf geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld de scene van de stenen reuzen te lang vond en die bij Gollum.
[..]
Hoi WT.
Maar meer rond de Rivendel tijd zeg maar. Daar had ik het idee dat er teveel gerekt werd.
Wat vonden jullie van de liedjes trouwens?![]()
![]()
De sigaar was vroeger om het vuurwerk aan te steken, en nu mijn jongere neefjes dat doen voor mezelf.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]je kan dus het beste koken
En waarom? Alleen voor het vuurwerk of niet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik 2 jaar geleden pas.quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij ligt in de kast, maar heb geen zin om te bladeren... 5 jaar geleden ofzo dat ik 'm las...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, die van Gollum klopt idd, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je iets lang vindt duren, het die scene is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nou bij die scenes dan totaal weer niet. Die van Gollum was 1 op 1 uit het boek. Precies zoals het in m'n hoofd zat ook, was wel tof
Maar meer rond de Rivendel tijd zeg maar. Daar had ik het idee dat er teveel gerekt werd.
Wat vonden jullie van de liedjes trouwens?
Rivendel. Het is wel raar om Saruman als toen nog goede tovenaar te zien
. En Radagast, wat een leukerd
(al is de poep wel ranzig
).
Kan me de liedjes niet voor de geest halen eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nou bij die scenes dan totaal weer niet. Die van Gollum was 1 op 1 uit het boek. Precies zoals het in m'n hoofd zat ook, was wel tof
Wat vonden jullie van de liedjes trouwens?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar vond je het passen in de film?quote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me de liedjes niet voor de geest halen eigenlijk.
Ik had soms wel een beetje een musical idee...
Meer extended edition materiaal, zoals in LotR imo.![]()
Leeuwarden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ja... maar als ik ergens samen ga zitten in de woonkamer... dan zit ik met een duo....quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon op de bank hangen met een fles wijn, met alle gordijnen dicht, gewoon samen zijn zonder teveel mensen die je een gelukkig nieuwjaar moet wensen.![]()
Dus ik heb liever veeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen.... en sterretjes natuurlijk![]()
![]()
Ik vind musical films enorm tof. Dus ja....quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar vond je het passen in de film?
Meer extended edition materiaal, zoals in LotR imo.
Dat zou een gelukkige dood zijn, in de b&j.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Musical met twee of drie liedjes, reallyquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar vond je het passen in de film?
Meer extended edition materiaal, zoals in LotR imo.?
Radagast, vervelend vond ik hem, die scenes duurde ook veel te lang. Met die stomme eekhoorn.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van Gollum klopt idd, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je iets lang vindt duren, het die scene is.
Rivendel. Het is wel raar om Saruman als toen nog goede tovenaar te zien
. En Radagast, wat een leukerd
(al is de poep wel ranzig
).
Rustig aan.![]()
Die egel? Dat was keilief.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Radagast, vervelend vond ik hem, die scenes duurde ook veel te lang. Met die stomme eekhoorn.
Zou ik ook hebben gedaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat was een egel en nogal relevant voor het verhaalquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Radagast, vervelend vond ik hem, die scenes duurde ook veel te lang. Met die stomme eekhoorn..
Ik zeg toch 'een beetje'quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Musical met twee of drie liedjes, really?
![]()
![]()
De relevantie is dat hij een enorme dierenvriend is en hij in het bos leeft en dat het bos raar doet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was een egel en nogal relevant voor het verhaal.
De scene duurde wel erg lang....
Kan me in het boek niks van die radagast herinneren overigens.Rustig aan.![]()
Kom je uit Leek? De vriendin Van mijn Beste vriend ook. Daar heb ik eerst een feestje.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leek leeuwarden.... hmmm i keep it in mind ...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Komt omdat ie in alle boeken samen ongeveer 3 keer genoemd wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De relevantie is dat hij een enorme dierenvriend is en hij in het bos leeft en dat het bos raar doet.
Kan me in het boek niks van die radagast herinneren overigens.
Hij wordt geminacht door Saruman. Hij stuurt Gandalf naar Isengard. En dat is het wel geloof ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, en hij daar achter komt, op onderzoek uitgaat en zo Gandalf kan waarschuwen voor het kwaad dat in Dol Guldur leeft.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De relevantie is dat hij een enorme dierenvriend is en hij in het bos leeft en dat het bos raar doet.
Kan me in het boek niks van die radagast herinneren overigens.
Ik bedoel, hoe moet je anders verklaren dat Gandalf opeens een Morgul-zwaard heeft.
Nee...quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je uit Leek? De vriendin Van mijn Beste vriend ook. Daar heb ik eerst een feestje.
Er zijn alleen plannen om wss daar te beginnen...![]()
Het is toch echt helemaal de sfeer van het boek. In Lord of the Rings stonden ook veel liederen en gedichten. Ik vond het uitstekend passen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan me van dat morgul zwaard ook niks herinneren uit het boek..quote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en hij daar achter komt, op onderzoek uitgaat en zo Gandalf kan waarschuwen voor het kwaad dat in Dol Guldur leeft.
Ik bedoel, hoe moet je anders verklaren dat Gandalf opeens een Morgul-zwaard heeft.
Was dat zo een black rider overigens? Leek het wel op toch?Rustig aan.![]()
Ja dat weet ik, maar in een film zie je het in de regel niet zo snel gebeuren. Tenzij Disney oid.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch echt helemaal de sfeer van het boek. In Lord of the Rings stonden ook veel liederen en gedichten. Ik vond het uitstekend passen.![]()
Of bij South Park Bigger Longer and Uncutquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in een film zie je het in de regel niet zo snel gebeuren. Tenzij Disney oid.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Blues Brothers.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in een film zie je het in de regel niet zo snel gebeuren. Tenzij Disney oid.
High school musicalquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Faxie het volgende:
Ja nu gaan natuurlijk alle uitzonderingen gepost wordenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Zekerquote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Faxie het volgende:
Ja nu gaan natuurlijk alle uitzonderingen gepost worden
Full mantle jacket14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ahhh ok. Het Begint pas Om 00:30 he.quote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee...
Er zijn alleen plannen om wss daar te beginnen...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wel een film met zang en dansquote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga een filmpje kijken denk ikHeb wel honger dus eerst ff eten.
14 SHADES OF GREY
Dat is okequote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahhh ok. Het Begint pas Om 00:30 he.![]()
![]()
Rompompom weer een maandje foto's erdoor gewerkt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Plannen, ik kan het nietga ik naar huis om wat te eten, heb ik niks in huis en geen supermarkt open hier op zondag
Dus ik zit maar aan de Evergreen.
Maar heb wel kerstballen(gejat van mn moeder
)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Oh ja dat is waarquote:14 SHADES OF GREY
Ik ook eerstquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even "Das vast weer een pornofilm"![]()
![]()
Nee man dat is een klassieker Full metal jacketquote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even "Das vast weer een pornofilm"14 SHADES OF GREY
Is er dan ook goeie badman porno?quote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keer hele slechte badman porno gezien.14 SHADES OF GREY
Ik heb kerstspullen!quote:Nu nog in de boom hangen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
The Dark Knight XXX: A Porn Parody (23 July 2012)- Satire of the darker toned Batman comics and recent film trilogy. Giovanni Francesco as Batman / Bruce Wayne, Penny Pax as Batgirl, Andy San Dimas as Kathy Kane, Dani Jensen as Poison Ivy, Aiden Ashley as Catwoman, Christy Mack as Zatanna, Derrick Pierce as Bane, Brendon Miller as the Joker, Tom Byron as James Gordon, Brian StreetTeam as Nightwing, and Clarke Kent as John Constantine. Directed by Axel Braun.[16][17][18][19]quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er dan ook goeie badman porno?
Batman XXX: A Porn Parody (21 May 2010) - A parody of the 1960s Batman TV series, starring Dale DaBone as Batman, James Deen as Robin, Lexi Belle as Batgirl, Tori Black as Catwoman, Evan Stone as The Riddler, and Randy Spears as The Joker; directed by Axel Braun. This film predates the official launch of the line, but inspired its inception
Deze schijnen goed te zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kijk serieus nooit naar pornofilmsquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Dark Knight XXX: A Porn Parody (23 July 2012)- Satire of the darker toned Batman comics and recent film trilogy. Giovanni Francesco as Batman / Bruce Wayne, Penny Pax as Batgirl, Andy San Dimas as Kathy Kane, Dani Jensen as Poison Ivy, Aiden Ashley as Catwoman, Christy Mack as Zatanna, Derrick Pierce as Bane, Brendon Miller as the Joker, Tom Byron as James Gordon, Brian StreetTeam as Nightwing, and Clarke Kent as John Constantine. Directed by Axel Braun.[16][17][18][19]
Batman XXX: A Porn Parody (21 May 2010) - A parody of the 1960s Batman TV series, starring Dale DaBone as Batman, James Deen as Robin, Lexi Belle as Batgirl, Tori Black as Catwoman, Evan Stone as The Riddler, and Randy Spears as The Joker; directed by Axel Braun. This film predates the official launch of the line, but inspired its inception
Deze schijnen goed te zijn.14 SHADES OF GREY
Sja, Jackson heeft 100 extra pagina's hequote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan me van dat morgul zwaard ook niks herinneren uit het boek..
Was dat zo een black rider overigens? Leek het wel op toch?.
Wat was een black rider? Die geesten die je zag? Of die Necromancer? Want die laatste is Sauron.
Niet helemaal waarquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in een film zie je het in de regel niet zo snel gebeuren. Tenzij Disney oid.. Maar goed, het past bij de film, dus why the hell not?
Waarschijnlijk was het de eerste, al zeggen al die namen mij niets.quote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Dark Knight XXX: A Porn Parody (23 July 2012)- Satire of the darker toned Batman comics and recent film trilogy. Giovanni Francesco as Batman / Bruce Wayne, Penny Pax as Batgirl, Andy San Dimas as Kathy Kane, Dani Jensen as Poison Ivy, Aiden Ashley as Catwoman, Christy Mack as Zatanna, Derrick Pierce as Bane, Brendon Miller as the Joker, Tom Byron as James Gordon, Brian StreetTeam as Nightwing, and Clarke Kent as John Constantine. Directed by Axel Braun.[16][17][18][19]
Deze schijnen goed te zijn.![]()
![]()
Er zijn ook een aantal oude batman porno's. Misschien heb je die gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het de eerste, al zeggen al die namen mij niets.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nouja, we wilde de normale film downloaden, maar toen kwamen we hier op uit. Er zat wel een grappig stukje in met de joker.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal oude batman porno's. Misschien heb je die gezien.![]()
![]()
Porno is meestal slecht, geen verhaal alleen seks scenesquote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal oude batman porno's. Misschien heb je die gezien.14 SHADES OF GREY
De pornoversie van Avatar was ook wel grappigTot de blauwe schmink begon uit te lopen van de lichaamssappen
Goed geregeldquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb kerstspullen!Nu nog in de boom hangen
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, we wilde de normale film downloaden, maar toen kwamen we hier op uit. Er zat wel een grappig stukje in met de joker.
Boefjes. Een beetje samen porno kijken.Maar productie kwaliteit en dergelijke. Dat is nu echt veel beter dan die jaren '70 rommel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Porno is meestal slecht, geen verhaal alleen seks scenesEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch maar eens induiken danquote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boefjes. Een beetje samen porno kijken.
[..]
Maar productie kwaliteit en dergelijke. Dat is nu echt veel beter dan die jaren '70 rommel.Pirates porno lijkt mij ook wel tof
14 SHADES OF GREY
Het is ook minder harig, geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boefjes. Een beetje samen porno kijken.
[..]
Maar productie kwaliteit en dergelijke. Dat is nu echt veel beter dan die jaren '70 rommel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, ik ook niet. Vond er nooit zoveel aan.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk serieus nooit naar pornofilms![]()
Bleeeeh, een jaar wachten.
Ik wil 'm nog een keer zien. Rond kerst nog maar een keertje naar de bios
.
Ik kijk uren porno films, nu een normale film kijken... ''safe'' geloof ik dat hij heet met jason statham.Rustig aan.![]()
Gewoon een winterslaap houden van 3 maanden dan is het sneller weer decemberquote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, een jaar wachten.
Ik wil 'm nog een keer zien. Rond kerst nog maar een keertje naar de bios
.
14 SHADES OF GREY
Dat is toch die met dat meisje?quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk uren porno films, nu een normale film kijken... ''safe'' geloof ik dat hij heet met jason statham.![]()
Er is/komt ook een nieuwe Statham in de bios....
Statham films zijn sowieso goed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan me er niet zoveel meer van herinnerenquote:.
Welkequote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
? *checkt IMDB* Zal Parker wel zijn...
![]()
Ik weet nu al dat ik die ga kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Parker gok ik op jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel meer van herinneren.
[..]
Welke? *checkt IMDB* Zal Parker wel zijn...
Ik ook, wat een baasquote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik die ga kijken.
Denk het ookquote:![]()
![]()
Ik vind dat ze Statham, Paul Walker, Vin Diesel en Jeremy Renner in een actiefilm moeten stoppenquote:Op zondag 16 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, wat een baas
[..]
Denk het ook
Parker, ja. En in 2013 komt er ook een nieuwe Disney-film. Oz: The Great and Powerful.
Def. YESquote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik die ga kijken.
![]()
![]()
Ik hoor een nieuwe The fast and the furious aankomen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Statham, Paul Walker, Vin Diesel en Jeremy Renner in een actiefilm moeten stoppen![]()
ik second datquote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Statham, Paul Walker, Vin Diesel en Jeremy Renner in een actiefilm moeten stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze er DMX ook nog ff bij....![]()
En steven seagalquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik second dat![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze er DMX ook nog ff bij....![]()
Heb je die film van disney al gezien die nu draait?quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
Parker, ja. En in 2013 komt er ook een nieuwe Disney-film. Oz: The Great and Powerful.
![]()
Nah, alhoewel, Statham en autofilms is niks nieuwsquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor een nieuwe The fast and the furious aankomen.
Maar wel een badass aikido beoefenaar.quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.....
die is heeul niet geil....![]()
Daarom. Maar grappig.... ik kijk net even bij Vin Diesel, er komt een nieuwe The fastquote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, alhoewel, Statham en autofilms is niks nieuws![]()
![]()
Dat was te verwachten.. De eindscene in de bios liet zien dat Letty nog in leven was namelijk..quote:Op zondag 16 december 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom. Maar grappig.... ik kijk net even bij Vin Diesel, er komt een nieuwe The fast
Er zijn leukere vechtsportersquote:Op zondag 16 december 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel een badass aikido beoefenaar.in ieder geval met meer flair.....
![]()
Maar Statham.quote:Ik weet het einde al niet eens meer. Binnenkort maar eens marathon doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was te verwachten.. De eindscene in de bios liet zien dat Letty nog in leven was namelijk... 23 mei wordt hij gereleased
![]()
Ja, maar mij hebben ze niet gebeldquote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn leukere vechtsportersin ieder geval met meer flair.....
![]()
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die film van disney al gezien die nu draait?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alle 5 huidige op dvd hierquote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar Statham.
[..]
Ik weet het einde al niet eens meer. Binnenkort maar eens marathon doen. 23 mei wordt hij gereleased
ONOESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:![]()
Ik wil die stuntman uit Movieworld... die was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF...![]()
![]()
Opschepper, hij heeft alles van mij geleerdquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ONOESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ik wil die stuntman uit Movieworld... die was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF...
Ik zit net te denken, welke film eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij lijkt me wel erg leuk..
Wreck it ralph of zoietsquote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit net te denken, welke film eigenlijk.
![]()
Life of PI? Of hoe die ook heet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit net te denken, welke film eigenlijk.
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opschepper, hij heeft alles van mij geleerd![]()
![]()
Kom 5 januari maar kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ONOESSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ik wil die stuntman uit Movieworld... die was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF...![]()
Ik stoorde me d'r verder niet aan ofzo hoor, maar had het niet verwacht.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, Jackson heeft 100 extra pagina's he.
Wat was een black rider? Die geesten die je zag? Of die Necromancer? Want die laatste is Sauron.
[..]
Niet helemaal waar. Maar goed, het past bij de film, dus why the hell not?
![]()
Die draait toch nog niet? Of toch... Hij lijkt me wel grappig, ja.quote:Nee, die is niet van Disneyquote:.
20 december komt Life of Pi. Dat wordt dus veel naar de bios deze kerst
.
Ja, geen ideequote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die draait toch nog niet? Of toch... Hij lijkt me wel grappig, ja.
[..]
Nee, die is niet van Disney.
. Ik weet alleen dat je laatst zei dat je die wilde zien (als ik het goed heb)
![]()
![]()
Kerstcadeautje voor jezelfquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
20 december komt Life of Pi. Dat wordt dus veel naar de bios deze kerst
.
![]()
![]()
Ik zag er straks een voorstukje van en hij leek mij ook wel leuk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
![]()
Draait al hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ja, dat kloptquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik weet alleen dat je laatst zei dat je die wilde zien (als ik het goed heb)
. Maar ik wil wel meer films zien. Gisteren in de bios m'n lijst weer wat verlengd
.
Je zag er straks een voorstukje van...quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag er straks een voorstukje van en hij leek mij ook wel leuk..
Looper, The Hobbit, Wreck-it Ralph.. En nog wel meer dat ik wil zien.. Lang leve de pathe pas.. Nu nog de tijd ervoor vinden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: