ik hoef maher niet. Kutventje en dit seizoen speelt hij ook niet echt goed toch...quote:Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja hoop ik, van mij mogen ze trouwens die 20 miljoen pond op eriksen wel accepteren en gauw maher halen
Goede tipquote:Op maandag 17 december 2012 08:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan iemand die gifjes even in een spoiler zetten ajb (Smartphone gebruikers)
Dat van Vitesse zegt een andere user.quote:Op maandag 17 december 2012 08:12 schreef Catch22- het volgende:
Hij zegt dat t een jonge gast van vitesse is... is toch al wat.
Wel leuk om die rus van vitesse een loer te draaien
Telesport/Telegraafquote:Ajax is van plan om Gino van Kessel (19), Joeri de Kamps (20) en Sven van Nieuwpoort (19) bij Almere City te stallen. De spelers van Jong Ajax moeten het samenwerkingsverband tussen de landskampioen en de club uit de Jupiler League een extra impuls geven. In Almere treffen zij dan trainer Fred Grim, die bij Ajax de A1 onder zijn hoede had.
Van Kessel verruilde afgelopen zomer AZ voor Ajax en was voor zijn overgang met 25 doelpunten de topscorer van de eredivisie voor Ajunioren. „Ik ben wel een aardige afmaker”, zei de spits bij zijn presentatie in Amsterdam.
Middenvelder De Kamps komt terug van een blessure en heeft een contractaanbieding (tot medio 2016) van Ajax in beraad.
In januari 2011 werd hij al door Frank de Boer uitgenodigd mee te trainen met het eerste elftal, maar lichamelijke ongemakken wierpen hem terug.
Van Nieuwpoort rook op De Toekomst ook al aan het eerste. „In de Jupiler League leren jongens meer dan bij Jong Ajax”, zei Marc Overmars op de algemene vergadering van aandeelhouders (ava) van Ajax. „Daar spelen ze onder een grotere weerstand.”
heb je m tegen psv zien voetballen? Toen rolde ie hun bijna in zn 1tje op. Verder speelt iedereen dramatisch bij az dit seizoen dus kan je niet verwachten dat hij alles in zn 1tje doet als 19jarig talent. En hij heeft gigantisch loopvermogen plus fantastische techniek echt een moderne voetballer. Soort van fer die wel kan voetballenquote:Op maandag 17 december 2012 09:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik hoef maher niet. Kutventje en dit seizoen speelt hij ook niet echt goed toch...
Daarbij hebben we daar wel wat voor lopen. Serero bijvoorbeeld
Die omhaal/steekpass van hem op Altidore was geniaal.quote:Op maandag 17 december 2012 09:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb je m tegen psv zien voetballen? Toen rolde ie hun bijna in zn 1tje op. Verder speelt iedereen dramatisch bij az dit seizoen dus kan je niet verwachten dat hij alles in zn 1tje doet als 19jarig talent. En hij heeft gigantisch loopvermogen plus fantastische techniek echt een moderne voetballer. Soort van fer die wel kan voetballenLet maar eens een wedstrijd alleen op hem hoe ziek veel vuil werk ie ook opknapt
Het leek PSV wel ja. Dachten allemaal dat ze wel ff gingen winnen daar maar het was gewoon Utrecht 2.0quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Ajax van het tweede gedeelte van de eerste helft gister.
De verdedigingquote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Ajax van het tweede gedeelte van de eerste helft gister.
De fucking hele ploeg.quote:
Tja, Poulsen was eigenlijk wel goed van pas gekomen toen het zo slecht sliep. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.quote:
Tegen PSV waren beide gewoon redelijk tot goed. Gister was gewoon een off-day.quote:Op maandag 17 december 2012 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die vreest voor volgende week met Blind en Moisander?
Ja. Verder is iedereen, zeker na gister, vol vertrouwen voor die wedstrijd in Utrecht, die we toch al jaren makkelijk winnen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die vreest voor volgende week met Blind en Moisander?
Dat viel me ook tegen, dat ze zich slecht aanpassen aan een andere CVM, Schone kan dat dus zelfs tegen WillemII niet, duurt veel te lang bij hem.quote:Op maandag 17 december 2012 11:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, Poulsen was eigenlijk wel goed van pas gekomen toen het zo slecht sliep. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Als Ajax aanvalt gaat Poulsen meestal terug naar achteren zodat een Moisander of Alderweireld kan inschuiven, gister werd er ook ingeschoven alleen bleef Schone ook aanvallen. Oftewel, er waren amper verdedigers achterin en zo kan je als Willem 2 wel makkelijk counteren en is er snel paniek.quote:Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat viel me ook tegen, dat ze zich slecht aanpassen aan een andere CVM, Schone kan dat dus zelfs tegen WillemII niet, duurt veel te lang bij hem.
Het ging me meer om de inspeelpass die nooit kwamquote:Op maandag 17 december 2012 11:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Ajax aanvalt gaat Poulsen meestal terug naar achteren zodat een Moisander of Alderweireld kan inschuiven, gister werd er ook ingeschoven alleen bleef Schone ook aanvallen. Oftewel, er waren amper verdedigers achterin en zo kan je als Willem 2 wel makkelijk counteren en is er snel paniek.
Ik vond de manier van verdedigen zorgwekkenderquote:Op maandag 17 december 2012 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging me meer om de inspeelpass die nooit kwam
Verdedigen begint nooit bij de verdedigers.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond de manier van verdedigen zorgwekkender
Klopt, maar er werd wel goed afgejaagd maar amper duels gewonnen. Je kan veel over Poulsen zeggen maar die laat zich niet overlopen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verdedigen begint nooit bij de verdedigers.
Er werd in de derde minuut goed afgejaagd. Dat was helaas een van de weinige keren deze wedstrijd. Ons Deens blok gaf niet thuis, Hoesen was ijverig maar niet heel gelukkig, Siem is belangrijk maar moet de ploeg op sleeptouw nemen, de rest was minstens zo broos.quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, maar er werd wel goed afgejaagd maar amper duels gewonnen. Je kan veel over Poulsen zeggen maar die laat zich niet overlopen.
Die kan helemaal niet drie of vier mannetjes uitspelen.quote:
Hij is beter dan de koekebakkers die we nu centraal hebben staan.quote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kan helemaal niet drie of vier mannetjes uitspelen.
Sowieso vind ik dat maar een vreemde weergave van iemands kwaliteiten.quote:Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kan helemaal niet drie of vier mannetjes uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |