SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewerkt:
en neem maar over
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
nee we gaan verder met die van jou , mooi gezienquote:
lukt het ?quote:
ik ben je voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Yveske op 16-12-2012 20:44:36 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
-trutje- on the rocks....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Oké, daar danquote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Studeur het volgende:
als ie vol is moet iemand 'm soepen alsof het een schilderijtje is in een woonkamer ofzo, dan kunnen we weer verder
wtf, lijkt net echtquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, daar danWie heeft er een leuke nieuwe foto?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik bedoelde eigenlijk een kleiner schilderijtje in een ruimte, zodat dat de foto is waarmee we verder gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is eigenlijk ook best een vet ideequote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een kleiner schilderijtje in een ruimte, zodat dat de foto is waarmee we verder gaan.
ziet er wel puik uit dit
Dacht ik ook al ja, alleen kan niet echt een redelijke foto vinden die een beetje aan de grote kant is. Komt ook omdat ik niet echt inspiratie heb om random dingen op te zoeken op het momentquote:
Hey Paintbaasquote:Op maandag 17 december 2012 02:01 schreef HaJee het volgende:
Schimmelpot in wording even in de zon gezet....
[ afbeelding ]
Hier een nieuwe van Piccadilly Circus met een hoop vrij asfalt en gebouwen om wat mee te doen. De vorige foto zit er al in verwerkt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Yveske het volgende:
Deze is bijna af toch? Nieuwe suggesties iemand?
quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier een nieuwe van Piccadilly Circus met een hoop vrij asfalt en gebouwen om wat mee te doen. De vorige foto zit er al in verwerkt.
[ afbeelding ]
Mwoaah neee je moet eerst zo toesteming krijgen van TS voor een nieuwe Afbeelding zo, dat was maar een ideeeeh...quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef smitjew het volgende:
Ik bekroon hajee en yveske als mede ts hun mogen ook plaatjes uitzoeken of toestemming geven.
Als het plaatje vol is gewoon even overleggen om te beginnen met een nieuwe. Hoeven niet speciaal mensen voor aangewezen worden, toch?quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef smitjew het volgende:
Ik bekroon hajee en yveske als mede ts hun mogen ook plaatjes uitzoeken of toestemming geven.
ja maar anders krijg je dikke chaos.quote:Op maandag 17 december 2012 19:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als het plaatje vol is gewoon even overleggen om te beginnen met een nieuwe. Hoeven niet speciaal mensen voor aangewezen worden, toch?
Hoeft niet, als alles maar een beetje in overleg gaat en mensen niet al plaatjes gaan posten terwijl de huidige nog maar halfvol is.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar anders krijg je dikke chaos.
Echt wel en heel goed idee.quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoeft niet, als alles maar een beetje in overleg gaat en mensen niet al plaatjes gaan posten terwijl de huidige nog maar halfvol is.
Misschien kun je heel kort een paar regeltjes opstellen voor dit topic om het in goed banen te leiden.
haha ik moet nu al lagge Xd ;pquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef 1marcelfilms het volgende:
Die linker weg water maken en dat gat zo een Beetje dit lijkt http://thewayofit.com/blo(...)09/02/water-hole.jpg ofzo...
Die waut is me nu pas opgevallenquote:
en coureur omgedraaidquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Die waut is me nu pas opgevallen
Its all about layersquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Faaluser het volgende:
Wow, daar is vast veel tijd in gegaan. Zelfs mijn laserogen zijn nog goed transparant.
Inderdaad ja...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Yveske het volgende:
wordt langzaam tijd weer voor een nieuwe...
Viel reuze mee eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Faaluser het volgende:
Wow, daar is vast veel tijd in gegaan. Zelfs mijn laserogen zijn nog goed transparant.
Vliegt er niet ergens een mug op die foto? Kun je daar een olifant van makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 02:12 schreef smitjew het volgende:
Godver het lukt me niet zo goed om van die rots een mooie olifant te maken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vliegt er niet ergens een mug op die foto? Kun je daar een olifant van maken [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef HaJee het volgende:
Hard gewerkt vannacht en vanmorgen zie ik
Waar zouden we zijn zonder de trein....
[ afbeelding ]
Met paint wel ja, ik denk dat de meesten hier er photoshop voor gebruikenquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:57 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dat is moeilijk zeg zo iets erbij doen.
klopt, mijn ipad exporteert niet hoger dan 1024 vanuit Photoshop touch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Laatste?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:02 schreef n8n het volgende:
nu ben ik in de war, ik zeg oerbeer stop je leger op de laaste
Waar zijn de turrets?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
awel, ik wou zo in de achter grond een neuk>>> ik bedoel een nuke doen. maar dit gaat ook wel door de mand
en samengevoegt
[ afbeelding ]
ja die krokodildo heeft ze opgegeten hequote:
De lucht wegknippen. Met magic selecttool of met de pen tool. Dan een andere foto onder die layer leggen en schuiven. Beetje clone-tool erbij . Photoshop dus geen paint. the gimp is perfect gratis net zo iets.quote:
ik was net halverwege met mn layer maskquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:15 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
De lucht wegknippen. Met magic selecttool of met de pen tool. Dan een andere foto onder die layer leggen en schuiven. Beetje clone-tool erbij
Masken is nog sneller, maar begrijp ik niet zo heel goed. De ene keer werkt het prima en de andere keer minder. Extract onder Filter is ook erg handig. Met groen ding omlijnen , vullen met die paint bucket. Is ongeveer hetzelfde als de lucht weghalen. Hier omlijn je dan wat je wel wilt houden, bij knippen haal je weg wat je niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:15 schreef n8n het volgende:
[..]
ik was net halverwege met mn layer mask
tnx ik ga een keer prutsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Masken is nog sneller, maar begrijp ik niet zo heel goed. De ene keer werkt het prima en de andere keer minder. Extract onder Filter is ook erg handig. Met groen ding omlijnen , vullen met die paint bucket. Is ongeveer hetzelfde als de lucht weghalen. Hier omlijn je dan wat je wel wilt houden, bij knippen haal je weg wat je niet wilt hebben.
haha nice smileyquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:33 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zoek maar eens op Google op "willekeurige stad" + street of square. Of gewoon Times Square bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zeg waar vind iedereen toch die bazenfoto's
gedaan wist k niet. vervolg wellicht ook beter jpg compressie 10 ipv 12 gebruikenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Oerbeer het volgende:
Upload het spul eens op Imgur. Tinypic is sloom met inladen.
Was vroeger niet. Tegenwoordig is het een slome hap daar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef n8n het volgende:
[..]
gedaan wist k niet. vervolg wellicht ook beter jpg compressie 10 ipv 12 gebruiken
is de enige die ik ken gebruik normaal een cloud maar heb door dit topic mn dagelijkse limiet overschredenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was vroeger niet. Tegenwoordig is het een slome hap daar.
Great minds think alikequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe had net dees gemaakt
[ afbeelding ]
King Kongquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef 1marcelfilms het volgende:
Die reuzen aap in een gebouw klimmend..
Hoe heet die.. Niet bokito ofzo
oepsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Faaluser het volgende:
Mijn vrijheidsbeeldhoofd, wat doe je?
laat maar lukt alquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef HaJee het volgende:
Gaat lekker zo. Mag haast wel weer een nieuw plaatje komen
Eentje met veel epische dingen....quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef HaJee het volgende:
Gaat lekker zo. Mag haast wel weer een nieuw plaatje komen
geeft niet , blijven oefenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
fotosoepen is niet mijn sterkste kant
en dan ook nog net te laat posten
ik doe die new kids wel effe proquote:
we gaan net langs elkaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef HaJee het volgende:
Ik heb nu dit met het vorige plaatje er ook in...
[ afbeelding ]
Doe je het zelf of doe ik het?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef HaJee het volgende:
Ik heb nu dit met het vorige plaatje er ook in...
[ afbeelding ]
Was al aan het dm-en dat het die van jou moest worden maar was al te laat. Wordt nu weer veranderd als het goed is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:57 schreef smitjew het volgende:
Welke pakken we nu , die van hajee of die van mij >?
voor niks zoveel moeite gedaan![]()
quote:
Mine ik ga hem fixen met alles derop. en dan ga ik pitten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef n8n het volgende:
iemand moet m opeisen met deze snelheden, 1 combineert en dan is aalles peace out![]()
ja k ook maar imgur upload is ff traag als stront door een trechterquote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef smitjew het volgende:
ik wacht altijd en maak een layer van wat ik toe wil voegen , als het plaatje veranderd dan download ik de nieuwe en gooi die layer er overheen.
Kan zoiets als dit niet worden ondergebracht in een centraal topic onder bv. de naam "Paint voor je leven"? Volgens mij is er animo genoeg en creativiteit genoeg om van zulke topics een oneindige reeks te maken. Wat mij betreft mag er zelfs een apart subforum van gemaakt worden. Je leert namelijk ook best veel door naar elkaar te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:49 schreef LompeHork het volgende:
Dit topichelaas zelf weinig tijd gehad voor paint
[ afbeelding ]
Staat hier prima.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef Yveske het volgende:
[..]
Kan zoiets als dit niet worden ondergebracht in een centraal topic onder bv. de naam "Paint voor je leven"? Volgens mij is er animo genoeg en creativiteit genoeg om zulke topics een oneindige reeks te maken. Wat mij betreft mag er zelfs een apart subforum van gemaakt worden. Je leert namelijk ook best veel door naar elkaar te kijken.
Ok dan gaat dit een dikke vette oneindige reeks wordenquote:
Vanwege de goedkeuring van LompeHork een dolfijn in het plaatjequote:Op woensdag 19 december 2012 08:49 schreef LompeHork het volgende:
Dit topichelaas zelf weinig tijd gehad voor paint
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vanwege de goedkeuring van LompeHork een dolfijn in het plaatje
Hehe, nice...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Yveske het volgende:
[..]gaaf gedaan, dit is echt wel zijn eigen vliegtuig nu!
![]()
[ afbeelding ]
oh. werd al aan gewerkt :d ik ben al 2 keer mijne aan het aanpassenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
Bijna vrij
Dan voeg i kiets toe
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vanwege de goedkeuring van LompeHork een dolfijn in het plaatje
[ afbeelding ]
Birdstrike. Idee van plopkwekerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef plopkweker het volgende:
ik had iets leuks in gedachte alleen het lukt niet erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |