Its all about layersquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Faaluser het volgende:
Wow, daar is vast veel tijd in gegaan. Zelfs mijn laserogen zijn nog goed transparant.
Inderdaad ja...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Yveske het volgende:
wordt langzaam tijd weer voor een nieuwe...
Viel reuze mee eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Faaluser het volgende:
Wow, daar is vast veel tijd in gegaan. Zelfs mijn laserogen zijn nog goed transparant.
Vliegt er niet ergens een mug op die foto? Kun je daar een olifant van makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 02:12 schreef smitjew het volgende:
Godver het lukt me niet zo goed om van die rots een mooie olifant te maken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vliegt er niet ergens een mug op die foto? Kun je daar een olifant van maken [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef HaJee het volgende:
Hard gewerkt vannacht en vanmorgen zie ik
Waar zouden we zijn zonder de trein....
[ afbeelding ]
Met paint wel ja, ik denk dat de meesten hier er photoshop voor gebruikenquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:57 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dat is moeilijk zeg zo iets erbij doen.
klopt, mijn ipad exporteert niet hoger dan 1024 vanuit Photoshop touch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |