SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewerkt:
en neem maar over
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
nee we gaan verder met die van jou , mooi gezienquote:
lukt het ?quote:
ik ben je voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Yveske op 16-12-2012 20:44:36 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
-trutje- on the rocks....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Oké, daar danquote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Studeur het volgende:
als ie vol is moet iemand 'm soepen alsof het een schilderijtje is in een woonkamer ofzo, dan kunnen we weer verder
wtf, lijkt net echtquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, daar danWie heeft er een leuke nieuwe foto?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik bedoelde eigenlijk een kleiner schilderijtje in een ruimte, zodat dat de foto is waarmee we verder gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is eigenlijk ook best een vet ideequote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een kleiner schilderijtje in een ruimte, zodat dat de foto is waarmee we verder gaan.
ziet er wel puik uit dit
Dacht ik ook al ja, alleen kan niet echt een redelijke foto vinden die een beetje aan de grote kant is. Komt ook omdat ik niet echt inspiratie heb om random dingen op te zoeken op het momentquote:
Hey Paintbaasquote:Op maandag 17 december 2012 02:01 schreef HaJee het volgende:
Schimmelpot in wording even in de zon gezet....
[ afbeelding ]
Hier een nieuwe van Piccadilly Circus met een hoop vrij asfalt en gebouwen om wat mee te doen. De vorige foto zit er al in verwerkt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Yveske het volgende:
Deze is bijna af toch? Nieuwe suggesties iemand?
quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier een nieuwe van Piccadilly Circus met een hoop vrij asfalt en gebouwen om wat mee te doen. De vorige foto zit er al in verwerkt.
[ afbeelding ]
Mwoaah neee je moet eerst zo toesteming krijgen van TS voor een nieuwe Afbeelding zo, dat was maar een ideeeeh...quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef smitjew het volgende:
Ik bekroon hajee en yveske als mede ts hun mogen ook plaatjes uitzoeken of toestemming geven.
Als het plaatje vol is gewoon even overleggen om te beginnen met een nieuwe. Hoeven niet speciaal mensen voor aangewezen worden, toch?quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef smitjew het volgende:
Ik bekroon hajee en yveske als mede ts hun mogen ook plaatjes uitzoeken of toestemming geven.
ja maar anders krijg je dikke chaos.quote:Op maandag 17 december 2012 19:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als het plaatje vol is gewoon even overleggen om te beginnen met een nieuwe. Hoeven niet speciaal mensen voor aangewezen worden, toch?
Hoeft niet, als alles maar een beetje in overleg gaat en mensen niet al plaatjes gaan posten terwijl de huidige nog maar halfvol is.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar anders krijg je dikke chaos.
Echt wel en heel goed idee.quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoeft niet, als alles maar een beetje in overleg gaat en mensen niet al plaatjes gaan posten terwijl de huidige nog maar halfvol is.
Misschien kun je heel kort een paar regeltjes opstellen voor dit topic om het in goed banen te leiden.
haha ik moet nu al lagge Xd ;pquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef 1marcelfilms het volgende:
Die linker weg water maken en dat gat zo een Beetje dit lijkt http://thewayofit.com/blo(...)09/02/water-hole.jpg ofzo...
Die waut is me nu pas opgevallenquote:
en coureur omgedraaidquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Die waut is me nu pas opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |