quote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef eriksd het volgende:
Trouwens Maharbal, jij mag hier helemaal niet modden.
nee het is geen probleem, maar het valt wel op als iemand extreem alternatieve kleding draagt (nou moet ik toegeven dat mijn beeld van dat persoon extreem verstoord is door de verhalen die diegene constant verteld) ik zal de laatste zijn om een dresscode te eisen. Maar als je het aan mij vraagt, een beetje verzorgd (geen afgedankte sloffies) is niet verkeerd.quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Dat ze alternatieve kleding dragen of dat ze niet verzorgd zijn?Of vind je dat hetzelfde?
Het ligt er een beetje aan of ik opgehaald kan worden vanaf Schiedam/ Rotterdam Centraal of niet, als ik op Schiedam/Rotterdam opgehaald kan worden moet ik rond 00:00 de trein hebben, zo niet moet ik een uur eerder de trein hebben en moet ik inhouden met drinken.quote:Op zondag 16 december 2012 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zijn slim fit zeker ook?
Kom jij van zover?Dus jij moet ook eerder terug ivm OV? Ben ik niet alleen iig
Ik kom doorgaans uit de kroeg rollen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie er doorgaans ook uit alsof ik net uit de kroeg kom rollen.
Oh ja sorry ik maakte eigenlijk een ander puntquote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wederom: dat was toch het punt niet?Het ging om alternatieve kleding, niet om of er moeite in is gestoken. Een mohawk bijhouden kost uuuuuren, dat wordt vast afgekeurd hier
Goed, ik heb mezelf verkeerd uitgedrukt. Diegene is alternatief gekleed en loopt er als een slons bij. Aan dat laatste erger ik me, dat eerste valt wel erg op.quote:Op zondag 16 december 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wederom: dat was toch het punt niet?Het ging om alternatieve kleding, niet om of er moeite in is gestoken. Een mohawk bijhouden kost uuuuuren, dat wordt vast afgekeurd hier
Ik ook niet. Maar ik vind het onzin om er afkeurend op neer te kijken omdat je op de faculteit bentquote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja sorry ik maakte eigenlijk een ander punten verder als iemand een mohawk wil hebben moet ie dat vooral doen. Ik vind er zelf niks aan alleen. Heb echt helemaal niets met alternatieve kleding.
Dat haal je toch wel?quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Oke, nieuw probleem. Laatste bus vanuit Assen of Groningen naar mijn woonplaats gaat om resp. 23:45 of 00:15.
ik keur het niet af, ik sla het gade met verbazing.quote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het onzin om er afkeurend op neer te kijken omdat je op de faculteit bent
Het is in ieder geval geen nette representatieve kleding. Of je dat nodig vindt op de faculteit moet is een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het onzin om er afkeurend op neer te kijken omdat je op de faculteit bent
Ik heb ook wel wat 'bandshirts' liggen horen, ik zweer ze sinds een tijdje wel af (met andere woorden, ze worden niet meer gedragen). Ik koop nu alleen nog maar 'nette' kleding, vind dat gewoon volwassener en netter. Ben liever zeer goed (als beste gekleed) dan niet, buiten dat ben ik totaal niet ijdel (zo knap ben ik namelijk ook weer niet).quote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja sorry ik maakte eigenlijk een ander punten verder als iemand een mohawk wil hebben moet ie dat vooral doen. Ik vind er zelf niks aan alleen. Heb echt helemaal niets met alternatieve kleding.
Omdat je dan een stuk met de auto moet of...?quote:Op zondag 16 december 2012 21:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan of ik opgehaald kan worden vanaf Schiedam/ Rotterdam Centraal of niet, als ik op Schiedam/Rotterdam opgehaald kan worden moet ik rond 00:00 de trein hebben, zo niet moet ik een uur eerder de trein hebben en moet ik inhouden met drinken.
Ik ben wel ijdel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat 'bandshirts' liggen horen, ik zweer ze sinds een tijdje wel af (met andere woorden, ze worden niet meer gedragen). Ik koop nu alleen nog maar 'nette' kleding, vind dat gewoon volwassener en netter. Ik zie er liever als zeer goed gekleed uit dan niet, buiten dat ben ik totaal niet ijdel (zo knap ben ik namelijk ook weer niet).
Goed, dan kom je eventueel wat eerder. Ongetwijfeld dat Erik en ik al rond een uur of 17.00 / 18.00 zitten te bieren.quote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Oke.. trein 21:12 vanuit Amsterdam zuid (??) zou een optie zijn
Prima kun je iig paar uurtjes borrelenquote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Dat is wel zuur. Als je om 19:00 afspreekt heb je dan ongeveer anderhalf uur voor bierquote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Met de auto kan ik sowieso wel tot Amsterdam komen en dus tot zeer laat blijven, daarnaast kan ik de auto ook bij een metrostation neerzetten bij mij in de buurt of opgehaald worden en kunnen drinken. Volledig afhankelijk van deze factoren kan ik mijn reis bepalen, OV is wel gratis + drinken dus heeft dat wel mijn voorkeur.quote:Op zondag 16 december 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je dan een stuk met de auto moet of...?
Hoe gaan jullie elkaar herkennen ?quote:Op zondag 16 december 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed, dan kom je eventueel wat eerder. Ongetwijfeld dat Erik en ik al rond een uur of 17.00 / 18.00 zitten te bieren.
Welnee, dan heb je nog 2 uur om te bieren. Als we op Zuid gaan bieren sta je binnen 5 minuten vanuit de kroeg op het perron.quote:Op zondag 16 december 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Als je om 19:00 afspreekt heb je dan ongeveer anderhalf uur voor bier
Is het daar relax met parkeren enzulks?quote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met de auto kan ik sowieso wel tot Amsterdam komen en dus tot zeer laat blijven, daarnaast kan ik de auto ook bij een metrostation neerzetten bij mij in de buurt of opgehaald worden en kunnen drinken. Volledig afhankelijk van deze factoren kan ik mijn reis bepalen, OV is wel gratis + drinken dus heeft dat wel mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |