SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
[ Bericht 1% gewijzigd door AppelCake op 16-12-2012 18:30:54 ]
heul niiquote:
Koekje?quote:
Nicki Minaj niet.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Jij past precies op mijn bagagedrager
Daarom, chinees is wel lekker.quote:
En dan niet subtiel een boks geven?quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee maar ik zie ze soms wel lopen hier
Ik ook. Haan tussen mijn forumvriendenquote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
Ik heb een hekel aan 80% van mijn forum'vriendjes'
quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben zwaar ziek...
Daarom, chinees is wel lekker.
Sta ik er ook bij?quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
Omdat ik minder irritant ben dan eerst?quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staan Appel en OF zover bovenaan?
neequote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daarom, chinees is wel lekker.
[..]
En dan niet subtiel een boks geven?
Waarschijnlijk word het gebaseerd tegen wie je vaak praat met een quotequote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom staan Appel en OF zover bovenaan?
Heppie bij mij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij mij stond vinniiee bovenaan
quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu kunnen jullie een relatie aan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Bij mij jij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
promisionxexposed
OmgevallenFlat
Vinniiee
Taexon
Ga.aguyim
Ro-ald
Rockiejj
msacras
Hypocriet
pannenkoekeneter
Angel-Joy
Snowbells
2Happy4U
LompeHork
Geo4kant
Plastic_zak
Flippiee
krullenbolletje
Oceanview
FL_Freak
Conflict
AldoTheApache
RetRy32
Bendoe
Nestalgie
LittleBrownie
Akantha
BBQSausage
Faux.
supersof
Fok-it
tong80
plopkweker
Spaghettivreter
Dientje12
Beach
Typisch
Karina
Adames
leeell
Watertornado
heloef
badschaap
datismijnmening
RockNijntje
Rezania
kanovinnie
-niemand-
Fogel
VeerEli
heb in het vorige topic een link geplaatstquote:
Ik ben de overige 20%?quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
Kop op.quote:
Ik hou van je.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben de overige 20%?
[..]
Kop op.
[..]
Ik hou van je.
Wanneer gaan wij twee zeevissen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben de overige 20%?
[..]
Kop op.
[..]
Ik hou van je.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Ro-ald
Angel-Joy
promisionxexposed
OmgevallenFlat
Ga.aguyim
Vinniiee
2Happy4U
Snowbells
Hypocriet
pannenkoekeneter
Taexon
Dimens
Oceanview
wietparkiet
Flippiee
krullenbolletje
LittleBrownie
Geo4kant
Nestalgie
FL_Freak
LompeHork
Rockiejj
Trollscience
Plastic_zak
msacras
Beach
Spaghettivreter
Dientje12
plopkweker
Rezania
tong80
Bendoe
JRRY
AldoTheApache
Miss_Isis
aspirantspierbundel
Karina
Fok-it
-supergirl-
smitjew
leeell
Jellereppe
AppleOcean
BBQSausage
Typisch
Woestijnvos
Meloewa
Rodawa
gogosweden
SuperwormJim
Ro-aldquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
Nu mijn vriendjes van het hele jaar:
[..]
Vinniiee
Taexon
Rockiejj
OmgevallenFlat
AppelCake
Ga.aguyim
Ro-ald
msacras
AldoTheApache
Oceanview
Conflict
Hypocriet
Snowbells
Nestalgie
Geo4kant
2Happy4U
FL_Freak
supersof
Angel-Joy
LompeHork
krullenbolletje
Kimberliedje
LittleBrownie
Spaghettivreter
Flippiee
MaleDuck
pannenkoekeneter
BBQSausage
Faux.
gianni61
j95
Fok-it
Akantha
Dientje12
RetRy32
Bendoe
Plastic_zak
badschaap
Adames
Typisch
Dimens
Murdera
kanovinnie
tripack
leeell
Bos81
Dr.Mikey
Beach
Watertornado
heloef
promisionxexposed
LovelyLady
Samzz
OmgevallenFlat
Taexon
kingtoppie
msacras
AldoTheApache
DevilsWhore
Rockiejj
Jofunu-kun
AppelCake
TheGirlNextDoor
magnetronkoffie
Fera
tijnbrein
Raene
Spezza19
Cryothic
muhahaha
Faxie
Kaneelstokje
Hypocriet
JijHebtGeenRokje
Ga.aguyim
supersof
ErwinRommel
Giertje
DaMook
2Happy4U
Tamashii
LittleBrownie
-_Guitarist_-
gianni61
LompeHork
Kimberliedje
-Engel-
heloef
Watertornado
Conflict
JaleesaJoia
Koen66
MaleDuck
Nixx-
fietsie
BBQSausage
Royco1
Toekito
Spaghettivreter
badschaap
quote:
#SWAGquote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hun muziek doet mij wel vermoeden dat et toffe gasten zijn.
Ooit kom ik op mijn tapijt naar Middelburg vliegen.
Nooit.quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Diep in je hart vind je van wel.
Johannes RIP!quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als de zeemonsters aanspoelen op de kust.
Ga heen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Akantha het volgende:
[..]
Johannes RIP!![]()
En ik ga nu elders posten verveel me.
Nee hoorquote:
Ik wel?quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ik net al. Je zal nooit een forumvriendje zijn.
Misschien als ik normaal post hequote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ik net al. Je zal nooit een forumvriendje zijn.
het wordt gebaseerd op quotes, kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Geef je meer op flat dan om mij?...
quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Johannes, die is dood aangespoeld ja.
Ik heb het niet over die gingerquote:Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vriendinneke kan je dat niet meer noemen.
Nog niet.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Geef je meer op flat dan om mij?...
Dacht dat je een relatie had, tijdje geledenquote:
Halfquote:
Hosselbaasquote:
koel manquote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
morgen ga ik weer een bak shag halen
Nee. Telkens als ik haar broekje probeer te openen, hou ik er een blauw oog aan over.quote:
Neem je wat voor mij mee?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
morgen ga ik weer een bak shag halen
Prikt z'n geslachtsorgaan in je oog dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Telkens als ik haar broekje probeer te openen, hou ik er een blauw oog aan over.
je hebt geen vriendenquote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef supersof het volgende:
waarom doet die fok vrienden ding het niet bij mij.
oh wacht, ik heb geen vrienden
ja ik maak de grap maar alvast zelf.
Nee in mijn oor.quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Prikt z'n geslachtsorgaan in je oog dan?
Zelfkastijding.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En waar komt dat blauwtje dan vandaan?
quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Racisme weer, nu weet ik het wel hoor
ahahahah grappug joh!!!quote:Op zondag 16 december 2012 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je hebt geen vrienden
hahahahhahihiuhi XD
Ik sla ze gewoon zelf hoor, doe niet moeilijk daarover.quote:
Als een echte man beaamt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sla ze gewoon zelf hoor, doe niet moeilijk daarover.
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shit. Ik begin zijn taalgebruik al na te doen.
Vast welquote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het komt wel goed schatje*schenkt roosvicee in *
Ik lijk er in de verste verte niet opquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij word later zo omdat een buitenlander je zo hard sloeg dat je hersenen kapot zijn
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik lijk er in de verste verte niet op. Tevens: buitenlanders
.
niemand mag vinniiee slaan, van welk land diegene ook isquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik lijk er in de verste verte niet op. Tevens: buitenlanders die denken mij te kunnen slaan
.
Buitenlanders kunnen iedereen slaan. Of het pijn doet is iets anders.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik lijk er in de verste verte niet op. Tevens: buitenlanders die denken mij te kunnen slaan
.
Beledig ik nu een buitenlander dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef supersof het volgende:
Wat is er erg aan buitenlanders? Je bent er zelf ook een.
Sukkels.
Echt veel mensen hier die wat tegen buitenlanders hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef supersof het volgende:
Wat is er erg aan buitenlanders? Je bent er zelf ook een.
Sukkels.
Sowieso "mag" je niemand slaan. Alleen bij vechtsporten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand mag vinniiee slaan, van welk land diegene ook is
Wat is je puntquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Buitenlanders kunnen iedereen slaan. Of het pijn doet is iets anders.
afrikaquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso "mag" je niemand slaan. Alleen bij vechtsporten.
[..]
Wat is je punt?
Neen. Wel tegen mensen die te pas en te onpas geweld gebruiken, en toevallig is dat OF nu. Hij is een buitenlander.quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt veel mensen hier die wat tegen buitenlanders hebben
Ik had het niet tegen jou he OF.quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beledig ik nu een buitenlander dan?
En jij dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
belgie?quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga ieder jaar minimaal 2 keer op vakantie in het buitenland.
Moslims.quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens geweld, wie niet dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. Wel tegen mensen die te pas en te onpas geweld gebruiken, en toevallig is dat OF nu. Hij is een buitenlander.
Ik? niks mis met buitenlandersquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou he OF.
[..]
En jij dan?
True that.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. Wel tegen mensen die te pas en te onpas geweld gebruiken, en toevallig is dat OF nu. Hij is een buitenlander.
Dat is waar, no hard feelings..quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Limburg he, daar zijn geen Buitenlanders.
Ik waardeer je poging.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ga ieder jaar minimaal 2 keer op vakantie in het buitenland.
Iedereen die een fatsoenlijk verstand heeft, gebruikt geen geweld.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens geweld, wie niet dan?
Het is niet zo dat ik mensen op straat zomaar aanval
Oh oke, ik dacht ff sarcasme maarja.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik? niks mis met buitenlandersKan het er altijd wel mee vinden.
[..]
Dus je word op straat aangevallen zonder reden en je doet niks terug?quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen die een fatsoenlijk verstand heeft, gebruikt geen geweld.
sowiesoquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso "mag" je niemand slaan. Alleen bij vechtsporten.
[..]
Wat is je punt?
Hoezo vat je het zo persoonlijk op?quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht ff sarcasme maarja.
Dat is wat anders.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dus je word op straat aangevallen zonder reden en je doet niks terug?
Ligt aan de situatie. En dan is het zelfverdediging.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zelfs fatsoenlijke mensen gebruiken geweld.
Het zal toch ooit moeten
je wordquote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het onredelijk om iets tegen buitenlanders te hebben. Wees maar niet bang hahaquote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vat je het zo persoonlijk op?
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen die het willen uitpraten
Ik vind het altijd grappig als iemand me uitscheld en dan een paar uur later met sorry aankomt..quote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het onredelijk om iets tegen buitenlanders te hebben. Wees maar niet bang haha
Gewoon iemand verbaal de grond in boren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen die het willen uitpraten
Nooit last van, ik word nooit zo boos dat ik ga slaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Precies, maar jammer genoeg gaat mijn rechter vuist soms onbedoeld tintelen.
Knap. Zeker trainingen voor gedaan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit last van, ik word nooit zo boos dat ik ga slaan.
Nee, heb ik niet nodig.quote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Knap. Zeker trainingen voor gedaan?
quote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Knap. Zeker trainingen voor gedaan?
Ik kan me echt niet inhouden hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik moet lachen om huilen om die reactie..
ja idd!quote:
Iedereen heeft wel z'n breekpunt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit last van, ik word nooit zo boos dat ik ga slaan.
Huilen van het lachen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om die reactie..
Mijne zijn me familie uitschelden of serieus discrimineren, niet wat ik hier discriminatie noemquote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel z'n breekpunt.
Dan moet je wel heel ver gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel z'n breekpunt.
Weet je hoe moeilijk Nederlands is voor een ouder iemand. Kinderen die hier naar school gaan leren het sneller. Maar moeders bijvoorbeeld die hier net aan komen en nog niet in de maatschappij passen leren het niet zo snel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Buitenlanders zijn niet verkeerd maar kom op zeg, mensen die na 3 jaar nog steeds geen woord Nederlands kunnen
Mijn ouders kunnen het gewoonquote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk Nederlands is voor een ouder iemand. Kinderen die hier naar school gaan leren het sneller. Maar moeders bijvoorbeeld die hier net aan komen en nog niet in de maatschappij passen leren het niet zo snel.
Drie jaar is wel veel, maar snel kun je het ook niet leren.
Spaans is moeilijker om te leren dan Nederlands. Daar staat 4 jaar voor. Van niks, tot vloeiend.quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk Nederlands is voor een ouder iemand. Kinderen die hier naar school gaan leren het sneller. Maar moeders bijvoorbeeld die hier net aan komen en nog niet in de maatschappij passen leren het niet zo snel.
Dan is slaan eigenlijk een teken van onmacht?quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijne zijn me familie uitschelden of serieus discrimineren, niet wat ik hier discriminatie noem
Misschien word je wel eens gepusht, wie weet.quote:
jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan is slaan eigenlijk een teken van onmacht?
[..]
Misschien word je wel eens gepusht, wie weet.
mja sommige willen er ook geen moeite voor doen omdat Nederlanders toch wel Engels gaan pratenquote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen het gewoon
Hmm ja okee, maar als jij zomaar als 40-jarige in een ander land komt en alles anders bent gewend enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spaans is moeilijker om te leren dan Nederlands. Daar staat 4 jaar voor. Van niks, tot vloeiend.
Dan moet je nog steeds ver gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan is slaan eigenlijk een teken van onmacht?
[..]
Misschien word je wel eens gepusht, wie weet.
Leren, niet zeuren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook taalcursussen verplichten, vind ik.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Hmm ja okee, maar als jij zomaar als 40-jarige in een ander land komt en alles anders bent gewend enzo.
ja dat is waar. maar ach, die mensen komen hier meestal ook niet voor de lol. Die vluchten voor oorlog etc. de meesten zouden gewoon in hun land willen blijven denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja sommige willen er ook geen moeite voor doen omdat Nederlanders toch wel Engels gaan praten
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leren, niet zeuren.
Maar meestal hebben ze schotel thuis en komen ze niet al te vaak in aanraking met de Nederlandse taal. Mijn vader kon in een paar maanden bijna vloeiend Nederlands.
Ja, ze moeten er ook wel zelf voor zorgen, daar niet van.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leren, niet zeuren.
Maar meestal hebben ze schotel thuis en komen ze niet al te vaak in aanraking met de Nederlandse taal. Mijn vader kon in een paar maanden bijna vloeiend Nederlands.
Ja idd, als er gratis taalcursussen worden gegeven dan zou het al veel beter gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook taalcursussen verplichten, vind ik.
ja snap ik ook wel mja het valt me soms gewoon zo opquote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is waar. maar ach, die mensen komen hier meestal ook niet voor de lol. Die vluchten voor oorlog etc. de meesten zouden gewoon in hun land willen blijven denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja snap ikquote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja snap ik ook wel mja het valt me soms gewoon zo op
Israel.quote:
In Nederland heb je ook wel gewoon cursussen enzovoorts, je wordt overal in begeleid bijnaquote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ze moeten er ook wel zelf voor zorgen, daar niet van.
Of dat gratis kan, weet ik niet, maar het zal wel veel helpen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ze moeten er ook wel zelf voor zorgen, daar niet van.
[..]
Ja idd, als er gratis taalcursussen worden gegeven dan zou het al veel beter gaan.
mja als ze in bijvoorbeeld Frankrijk komen zullen ze alsnog die taal moeten leren want Fransen weigeren om Engels te praten dus komt het op mij over of ze het in Nederlands wel makkelijk vinden zo, no offence verder hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja snap ikheb ik ook, maar als je dan een familie ziet lopen ergens en ze spreken hun taal, dan is het wel begrijpelijk, want het past nog bij hun cultuur. Maar ja, ik heb er geen last van ofzo.
Oh dat weet ik niet hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook wel gewoon cursussen enzovoorts, je wordt overal in begeleid bijna
Jep, gratis zou al wel beter zijn, maar weet niet hoeveel het nu kost.quote:Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of dat gratis kan, weet ik niet, maar het zal wel veel helpen.
Oh zo ja, ik snap je.quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja als ze in bijvoorbeeld Frankrijk komen zullen ze alsnog die taal moeten leren want Fransen weigeren om Engels te praten dus komt het op mij over of ze het in Nederlands wel makkelijk vinden zo, no offence verder hoor
Fransen zijn echt om te kotsenquote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja als ze in bijvoorbeeld Frankrijk komen zullen ze alsnog die taal moeten leren want Fransen weigeren om Engels te praten dus komt het op mij over of ze het in Nederlands wel makkelijk vinden zo, no offence verder hoor
Daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fransen zijn echt om te kotsen. Arrogant volk.
oh racist!!!!!1!1quote:
kijk vind het prima dat ze hier komen vooral wegens omstandigheden maar proberen kan nooit kwaadquote:Op zondag 16 december 2012 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor
[..]
Jep, gratis zou al wel beter zijn, maar weet niet hoeveel het nu kost.
[..]
Oh zo ja, ik snap je.
jij bent degene die dan begint te zeuren hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen mogen mij ook discrimineren maar moeten ze niet janken
truequote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk vind het prima dat ze hier komen vooral wegens omstandigheden maar proberen kan nooit kwaad
In het echt niet dan doe ik iets andersquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent degene die dan begint te zeuren hoor
Ja dan sla je erop los.quote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
In het echt niet dan doe ik iets anders
Hoe was de patat?quote:
Mooiquote:
Kip is altijd goedquote:
kipdrumsticksquote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
jou gekke stadquote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel maar jou gekke stad kan zich er weer niet aan houden
Je liegt.quote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel maar jou gekke stad kan zich er weer niet aan houden
Loop eens een keer niet zo omhooggevallen te doen.quote:
Ik snap geen kut van die zin.quote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop eens een keer niet zo omhooggevallen te doen.
We hadden hier zo'n kip restaurant zitten. Maar daar zit nu een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daar kan de Hollandse keuken nog wat van leren.
Je bedoelt een zaadje?quote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hier kan ik tenminste een plant voor het raam zetten zonder dat mensen de politie bellen
Dat je minachtend doet, je hebt echt een arrogantie van hier tot Tokyo, echt misselijkmakend gewoon, je denkt echt dat je God bent volgens mij he?quote:
Een restaurant speciaal voor kip, spijtig dat ik daar nog nooit van gehoord heb? Geen KFC zooi, maar echte kip?quote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hadden hier zo'n kip restaurant zitten. Maar daar zit nu een pannenkoekenrestaurant
Die kip was zo lekker daar
quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je minachtend doet, je hebt echt een arrogantie van hier tot Tokyo, echt misselijkmakend gewoon, je denkt echt dat je God bent volgens mij he?
pannenkoekenquote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hadden hier zo'n kip restaurant zitten. Maar daar zit nu een pannenkoekenrestaurant
Die kip was zo lekker daar
Appel is gewoon nog niet ontkiemtquote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je minachtend doet, je hebt echt een arrogantie van hier tot Tokyo, echt misselijkmakend gewoon, je denkt echt dat je God bent volgens mij he?
Nee, echte kip. Juffrouw Tok (quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een restaurant speciaal voor kip, spijtig dat ik daar nog nooit van gehoord heb? Geen KFC zooi, maar echte kip?
Ik ben gelovig jah.quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook pannenkoekquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben we hier al genoeg
quote:
Yupquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt de rit en het stadion weer overleefd?
Dat je zo reageert zegt al genoegquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben gelovig jah.
En bedoel je Tokio?
Welk stadion was je?quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
[..]
Yup![]()
Wat waren de supporters lief voor elkaar![]()
Jij.quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zo reageert zegt al genoeg
[..]
Welk stadion was je?
OMG ik zie je op tvquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
[..]
Yup![]()
Maak ze.quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook pannenkoek
Ik heb net even de samenvatting aangezetquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
[..]
Yup![]()
Kuipquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zo reageert zegt al genoeg
[..]
Welk stadion was je?
Yupquote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat een tokkies zitten er op de tribune
De naam roept een hoop naar bovenquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, echte kip. Juffrouw Tok () heette het geloof ik.
Was mooiquote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kuip
[..]
Yupga na dat ik dat tuig moet fouilleren
ik heb met je te doenquote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kuip
[..]
Yupga na dat ik dat tuig moet fouilleren
quote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De naam roept een hoop naar boven
Ja gaan we lekkerquote:
Hou je mond voetbal is leukquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
Ga maar naar VBL als jullie over voetbal willen praten.
Ik hou van jequote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
Das niet alleen bij Feyenoord hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd agressie bij die mensenwaz mis met hun
Nee, voetbal is voor wannabe's.quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou je mond voetbal is leuk
quote:
Dat is niet alleen bij Feyenoord zo hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd agressie bij die mensenwaz mis met hun
ik ben een meisje. Ik voel me daar niet welkomquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom geen miley in de op dan?quote:Op zondag 16 december 2012 19:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, voetbal is voor wannabe's.
[..]
Owh...quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een meisje. Ik voel me daar niet welkom
quote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
Elke 60 seconden gaat er in Afrika een minuut voorbij.
Ik wed dat 95% van de FOKkers dit niet zullen quoten, maar ik weet iig wel welke 5% dat wel zal doen!
Jij bent gay, dus ik snap je punt wel.quote:Op zondag 16 december 2012 19:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, voetbal is voor wannabe's.
[..]
Bij hun valt het wel het meeste opquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet alleen bij Feyenoord hoor.
Kijk je zoveel voetbal dan?quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij hun valt het wel het meeste op
Ken jij jari litmanen? Hij is echt mijn held, alleen jammer dat die bij ajax heeft gespeeldquote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent gay, dus ik snap je punt wel.
Mwoa, vond het wel meevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij hun valt het wel het meeste op
Voetbal is voor kinderen die erbij willen horen, kijken is soms wel leuk maar ernaartoe gaan en al die rellen niet.quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent gay, dus ik snap je punt wel.
Je komt uit Rotterdam en Jari Litmanen is je heldquote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ken jij jari litmanen? Hij is echt mijn held, alleen jammer dat die bij ajax heeft gespeeld
Ik kom uit Finlandquote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt uit Rotterdam en Jari Litmanen is je heldValt ook niet serieus te nemen..
Er werd helemaal niemand gehoektquote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou net toen ik keek werd er toevallig steeds iemand gehoekt ofzo
quote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou net toen ik keek werd er toevallig steeds iemand gehoekt ofzo
ja natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dus je baseert je mening op die ene keer dat je wedstrijd ziet langskomen op tv?
Ik praat niet over voetbal ik praat over mijn werkquote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
Dat is een beetje kortzichtig niet?quote:
alsof ik elke zondag naar voetbal ga kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje kortzichtig niet?
Eén iemand gaf een ander een schouderduwtje, en die gaat liggen piepen alsof hij in zijn gezicht geramd isquote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom lagen ze dan op de grond
ja wat er aan vooraf gaat zie ik niet, zie ze opeens liggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eén iemand gaf een ander een schouderduwtje, en die gaat liggen piepen alsof hij in zijn gezicht geramd is.
Ja maar dan kan je zoiets toch nooit zeggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik elke zondag naar voetbal ga kijkenheb wel wat beters te doen
ik kan datquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je zoiets toch nooit zeggennaja laat maar
Niet oordelen danquote:Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wat er aan vooraf gaat zie ik niet, zie ze opeens liggen
Valt nog mee. Flitspaal vond het leuk om mij te flitsen met 26 te hardquote:Op zondag 16 december 2012 19:45 schreef Taexon het volgende:
Yay 72 euro weggegooid![]()
Flitspalen
Ach moet maar weer rustiger gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |