quote:
WUTquote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef tliciouz het volgende:
Wolf die Kenza shoes van River Island zijn nu maar 60 euro!
Ja zag het, maar mijn maat is ausverkauft.quote:
Vrijwel alleen KLB SC reaguurdersquote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Split second geschrokken van de TS.
[..]
Dat allemaal pas kunnen als je op jezelf woont[ afbeelding ].
Ochja dat heb ik ook wel eens gezien, hoe heette dat programma ook alweer?quote:
Geen idee, kwam dit gifje tegen hier op fokquote:Op zondag 16 december 2012 20:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ochja dat heb ik ook wel eens gezien, hoe heette dat programma ook alweer?
My Strange Addiction, geweldig programmaquote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee, kwam dit gifje tegen hier op fok
Feestje?quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
tli kom je ook naar het feestje op 20/12?
Honk honk.quote:Op zondag 16 december 2012 20:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
My Strange Addiction, geweldig programma
quote:Op zondag 16 december 2012 20:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
My Strange Addiction, geweldig programma
Niemand zin om met een bijl in die wagen te rammen?quote:
Er is ook zo'n aflevering van een vrouw die haar kanker probeert te genezen door al haar eigen urine op te drinken, deels zelfs door haar oogquote:
Da's gewoon zieligquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er is ook zo'n aflevering van een vrouw die haar kanker probeert te genezen door al haar eigen urine op te drinken, deels zelfs door haar oog_!
En ze is er zo zeker van dat het werkt
Die ken ik ja, echt fokking ziek. Wel enorm sneu voor die dochters. Zo'n wijf wil je toch graag met een hamer op d'r kop slaan, of niet dan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er is ook zo'n aflevering van een vrouw die haar kanker probeert te genezen door al haar eigen urine op te drinken, deels zelfs door haar oog_!
En ze is er zo zeker van dat het werkt
Yuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |