quote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die mocro's inderdaad. Wanneer gaan ze eens terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die mocro's inderdaad. Wanneer gaan ze eens terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe krijg je die nou voor elkaarquote:
Ja, deze is meer mezelfquote:Op zondag 16 december 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ado, je hebt een andere ui
Kat pikt steeds mijn rietjes in![]()
En hoi.
Hoe staat het ermee?quote:Op zondag 16 december 2012 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ado, je hebt een andere ui
Kat pikt steeds mijn rietjes in![]()
En hoi.
Op posten van penissen staat een ban he. Ook al zijn ze nauwelijks waar te nemenquote:
Jammer.quote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op posten van penissen staat een ban he. Ook al zijn ze nauwelijks waar te nemen
Ik zou gisteravond gaanquote:
Welk gedonder?quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef VeerEli het volgende:
Niemand die weet wat ik moet doen met dat youtube gedonder?
Ik vind dit echt niet kunnenquote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik word hiermee vergeleken. Moet je nagaan.
Deze is cooler!quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik word hiermee vergeleken. Moet je nagaan.
In Keulen.quote:
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 16 december 2012 20:42 schreef VeerEli het volgende:
Niemand die weet wat ik moet doen met dat youtube gedonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |