Lapoquote:
Wat.quote:Op zondag 16 december 2012 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij studeerde dus geen biologie en houdt al helemaal niet van dieren
Uit een topic of je veel neukte in 2006 toen je nog maagd wasquote:
Toen was ik sowieso nog maagd, ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uit een topic of je veel neukte in 2006 toen je nog maagd was
Dafuqquote:
Dat moet geshopped zijnquote:
echt he, een beetje sisi gaan zitten drinkenquote:
Rustig maar, het is fanta.quote:Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, een beetje sisi gaan zitten drinken
Gatver.quote:
Kop van dat mokkel linksonderin.quote:
Volgens mij gaat het daar niet om. Dat meisje "boven" haar hoofd lijkt wel haar kop andersom op haar romp te hebben.quote:
Welneequote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet om. Dat meisje "boven" haar hoofd lijkt wel haar kop andersom op haar romp te hebben.
Heb je die kop gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet om. Dat meisje "boven" haar hoofd lijkt wel haar kop andersom op haar romp te hebben.
Politiek correct hoor.quote:
Moet aan een tekenfilm denken waar ze hard tegen een muur aan rendequote:
Ik herkende je niet en dacht dat je een newbie in de sc wasquote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moet aan een tekenfilm denken waar ze hard tegen een muur aan rende
quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herkende je niet en dacht dat je een newbie in de sc was
Je wilde al helemaal met hem gaan sjansen zekerquote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herkende je niet en dacht dat je een newbie in de sc was
Newbies krijgen bij mij altijd eerst de silent-treatment van mijquote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je wilde al helemaal met hem gaan sjansen zeker
En terecht, ze moeten zichzelf eerst bewijzen, de vlegelsquote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Newbies krijgen bij mij altijd eerst de silent-treatment van mij
Ik vind dit echt niet kunnen hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit ik daar nog in¿quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er niks over wetenquote:
quote:
Ik zie je Furry meet en verhoog met een brony meetquote:
echt he, zulke mensenquote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zie je Furry meet en verhoog met een brony meet
[ afbeelding ]
quote:
Vieze loopse teef.quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
Ging ik net m'n boodschapjes afrekenen bij een, zo op het eerste oog, best knappe caissiere, heeft ze gvd afgebeten nagels.Meteen een klacht ingediend natuurlijk.
Wise exposed, met z'n groene haar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zie je Furry meet en verhoog met een brony meet
[ afbeelding ]
hoe noem je fas¿quote:
Zou ik niet pikken Fas!quote:
Scherpquote:
quote:
Wel twee hele jaren eerderquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In 2006 nog maagd zijn geweest. Uit welk jaar kom je?
2004 Was een goed ontmaagdingsjaar.
Ik kom uit '88, het echte jaar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In 2006 nog maagd zijn geweest. Uit welk jaar kom je?
2004 Was een goed ontmaagdingsjaar.
met een fok sletje?quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb me op FOK! geregistreerd als maagd en een jaar later was het raak.
'quote:
Ik registreerde mij in wow, 4 jaar later was het raak.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo zie je maar weer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt zo'n player fobo hosselaar ben je jaquote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
friendzonedquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik registreerde mij in wow, 4 jaar later was het raak.
wat moest je betalen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik registreerde mij in wow, 4 jaar later was het raak.
624 euro.. dure ontmaagdingquote:
Nog nooit FOK!wijven geneukt manquote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Echt zo'n player fobo hosselaar ben je ja
+ Nog twee uitbreidingen tussendoor.quote:
Waarbij?quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
Nog nooit FOK!-sma's geneukt hebbenDan hoor je er echt niet bij.
mis je wel wat hoorquote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit FOK!wijven geneukt man. Gewoon van school en via-via enzo, zoals een normaal persoon betaamt
.
slecht in hoofdrekenenquote:
Oké, enkelen hebben wel een (inactief) account, maar die kende ik al voor FOK! of buiten FOK! omquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
De nuance komt!quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké, enkelen hebben wel een (inactief) account, maar die kende ik al voor FOK! of buiten FOK! om.
Maar ze doen allemaal zo moeilijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
Mja maar Zosk heeft nu wel zo'n all-you-can-fuck deal voor dat bedrag, dus eigenlijk best slim bekeken.quote:
Moet ze wel in Amsterdam wonen natuurlijk, he.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De nuance komt!
En als er morgen bepaalde foksters bij je in de dm komen, zeg je ook geen nee
FOK!wijven zijn raar man, de gemiddelde KLB-chick danquote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De nuance komt!
En als er morgen bepaalde foksters bij je in de dm komen, zeg je ook geen nee
En ze trappen er nog in ookquote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Adolecens het volgende:
"Ieuwww nee man! Je bent kk lekkah, maar ja, je weetz van fok he, neuk geen fokstertjes! "
die het voor een pakkie peuken doet?quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een lekkere Oud-Zuid slet met Vespa en Uggs![]()
![]()
.
Weet niet in welke kringen jij je begeeft?quote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die het voor een pakkie peuken doet?
Jij vind iemand uit Zwedden een all-you-can-fuck deal?quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mja maar Zosk heeft nu wel zo'n all-you-can-fuck deal voor dat bedrag, dus eigenlijk best slim bekeken.
http://www.werklozenbond.(...)iew&id=132&Itemid=67quote:Op zondag 16 december 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet in welke kringen jij je begeeft?
Wat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij vind iemand uit Zwedden een all-you-can-fuck deal?
Was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.werklozenbond.(...)iew&id=132&Itemid=67
Andersom is natuurlijk geen enkel probleemquote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet je je voorstellen dat je een chick hebt, die uren per dag op FOK! zit en foto's van zichzelf post in US enzo, incl. geilende fobo-hosselaars. Daar kan je toch geen serieuze relatie mee hebben. Of zelfs mee scharrelen.
Jij maakt voor aanvang van elke relatie of hosselpoging een uitgebreide businesscase?quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wat?
Mijn punt is dat z'n investering van 13 euro per maand, 4 jaar lang ansich niet zo'n slechte investering is geweest; Hij kan nu ongelimiteerd van bil met een Zweedse schone. Je kunt de initiele investering dus niet afzetten tegen het eenmalig ontmaagd worden, gezien het vervolg.
Jij lijkt me meer van de Zuid-Oost types.quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een lekkere Oud-Zuid slet met Vespa en Uggs![]()
![]()
.
Touchéquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Andersom is natuurlijk geen enkel probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |