SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.
Dat zijn een stel paupers.quote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja zit wat in vinniiee maar ze hebben er niet allemaal geduld voor
Wut?quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn het ook, sommige denken dat het erin steken is en gaan maar
Jij zult dus nooit seks hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik steek mijn septer alleen in dingen waar geen luchtje aan zit.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik steek mijn septer alleen in dingen waar geen luchtje aan zit.
Oh...quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn het ook, sommige denken dat het erin steken is en gaan maar
Dat bedoel ik.quote:
Gadverdammequote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie jou die ginger niet echt likken ofzo, jij wel dan?
Als ik het gevoel krijg is alles goed, wat zij voelt boeit me niets.quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie jou die ginger niet echt likken ofzo, jij wel dan?
als zij niet nat genoeg is kan jij ook veel pijn beleven, tenzij ze zo uitgerekt is natuurlijk, dat kan ook nogquote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik het gevoel krijg is alles goed, wat zij voelt boeit me niets.
Glijmiddel zei ik toch.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zij niet nat genoeg is kan jij ook veel pijn beleven, tenzij ze zo uitgerekt is natuurlijk, dat kan ook nog
je weet dat je haar daar ook mee moet insmeren en haar dus moet aanraken daar?quote:
Dat doet ze zelf wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet dat je haar daar ook mee moet insmeren en haar dus moet aanraken daar?
Hier, een lotgenoot.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |