SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.
Dat zijn een stel paupers.quote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja zit wat in vinniiee maar ze hebben er niet allemaal geduld voor
Wut?quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn het ook, sommige denken dat het erin steken is en gaan maar
Jij zult dus nooit seks hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik steek mijn septer alleen in dingen waar geen luchtje aan zit.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik steek mijn septer alleen in dingen waar geen luchtje aan zit.
Oh...quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn het ook, sommige denken dat het erin steken is en gaan maar
Dat bedoel ik.quote:
Gadverdammequote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie jou die ginger niet echt likken ofzo, jij wel dan?
Als ik het gevoel krijg is alles goed, wat zij voelt boeit me niets.quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie jou die ginger niet echt likken ofzo, jij wel dan?
als zij niet nat genoeg is kan jij ook veel pijn beleven, tenzij ze zo uitgerekt is natuurlijk, dat kan ook nogquote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik het gevoel krijg is alles goed, wat zij voelt boeit me niets.
Glijmiddel zei ik toch.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als zij niet nat genoeg is kan jij ook veel pijn beleven, tenzij ze zo uitgerekt is natuurlijk, dat kan ook nog
je weet dat je haar daar ook mee moet insmeren en haar dus moet aanraken daar?quote:
Dat doet ze zelf wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet dat je haar daar ook mee moet insmeren en haar dus moet aanraken daar?
Hier, een lotgenoot.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
Ik meen het, maar in de slaap en handschoenen is wel troll.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, ik hoop dat je dat gedoe met die ginger allemaal niet meent
quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik meen het, maar in de slaap en handschoenen is wel troll.
als ze wakker is wil ze geen seks met je.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik meen het, maar in de slaap en handschoenen is wel troll.
Dan klap ik haar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze wakker is wil ze geen seks met je.
WAT NU??!!!
quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar voelt ze niks van...
quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar voelt ze niks van...
Hallooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
HalloomerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 17:08:46 ]
Kun je beter nu al doen, danquote:Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan ga ik bij haar weg natuurlijk.
niet lullig bedoeld hoor maar ik bedoel jij slaat echt niet hard genoeg om door de vetjes heen te komenquote:
Nee, jij wel?quote:
Nee, niet geschoten is altijd mis.quote:
Ik sla harder dan Flat.quote:Op zondag 16 december 2012 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar ik bedoel jij slaat echt niet hard genoeg om door de vetjes heen te komen
Misschien,quote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
[..]
Nee, niet geschoten is altijd mis.
[..]
Ik sla harder dan Flat.
Jij zal het komende jaar toch niet schieten.quote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
[..]
[..]
Ik sla harder dan Flat.
Zeker.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zal het komende jaar toch niet schieten.
nog niet hard genoeg voor haarquote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij wel?
[..]
[..]
Ik sla harder dan Flat.
Dan steel ik haar snacks.quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog niet hard genoeg voor haar
Ze heeft ook een hont, loopt die dan niet gevaar?quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo stimuleer je haar meteen om minder te eten
waaromquote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hont, loopt die dan niet gevaar?
Moet ik de foto opnieuw doorsturen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo erg zal ze ook weer niet zijn
neequote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik de foto opnieuw doorsturen?
Ik lees nooit de binnenkant van een BH. Ik trek 'm eerst uit, en vervolgens geef ik 'm weer aan als ze dat wilt.quote:
echt een heerquote:Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lees nooit de binnenkant van een BH. Ik trek 'm eerst uit, en vervolgens geef ik 'm weer aan als ze dat wilt.
Volgens mij zijn er dan bugs uitgehaald.quote:Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit wat te downloaden en er staat patched op.
Natuurlijkquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dan bugs uitgehaald.
[..]
Natuurlijk.
Ik dacht juist dat er bugs inzitten, maar okeee.quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dan bugs uitgehaald.
[..]
Natuurlijk.
Je mag niet downloaden gr gr scotoequote:Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zit wat te downloaden en er staat patched op.
quote:
Natuurlijk kunnen er nog bugs in zitten, maar hebben ze er al een aantal weggewerkt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er bugs inzitten, maar okeee.
Eckt wel.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je mag niet downloaden gr gr scotoe
niet zo betweterig zijn gr gr mamaquote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tokkiesquote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Vaders die muziek keihard zetten terwijl ik ook muziek wil luisteren![]()
Jij mag niet roken gr gr app0lquote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
keequote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk kunnen er nog bugs in zitten, maar hebben ze er al een aantal weggewerkt.
[..]
Eckt wel.
Je moeder zegt dat ze het van haar moeder mag?quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik mag het lekker van me moeder gr gr OF ze moeder
het mag ook van mijn omaquote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je moeder zegt dat ze het van haar moeder mag?
M'kayquote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik voel me zo stoer nu :$:$:$
quote:
haha ja erg he. mn moeder is ook weggegaan omdat ze anders te veel mee bemoeit.quote:Op zondag 16 december 2012 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha altijd die moedersleuk is dat altijd
quote:
meeh ik wil ook friet eten vanavond : (quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi liefies! De friet was erg lekker (:
hahaha ach het gaat om het idee tochquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
haha ja erg he. mn moeder is ook weggegaan omdat ze anders te veel mee bemoeit.
nu hebben ik en mn broertjes alles erin gegooid en is het net als vorig jaar een lelijke kerstboom
haha ja dat wel. ik koop van de week nog wel wat van die kransjes, zijn mn broertjes ook weer blijquote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ach het gaat om het idee toch
Frieten!quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi liefies! De friet was erg lekker (:
awwh, beterschapquote:
Ik spoel het wel weg met bier.quote:
patatquote:
Als ik in Eindhoven een patatje oorlog vraag, kijken ze me aan alsof ik geestelijk gestoord benquote:
Frituurquote:Op zondag 16 december 2012 17:57 schreef Akantha het volgende:
FRIET het is gewoon Friet, het zijn dingen die in een frituur gaan en niet in een patatuur je zegt toch ook frikandel en niet patadel?
[..]
Limburg?quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Als je hier om ''patat'' vraagt word je aangekeken alsof je een enge ziekte hebt.
Kapot.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
lekkere FRIET voor iedereen.
[ afbeelding ]
Friteuse dan, of waar bak jij je frieten in?quote:
je woont in zuid-limburg?quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Als je hier om ''patat'' vraagt word je aangekeken alsof je een enge ziekte hebt.
Same.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Kimberliedje het volgende:
ik zeg altijd patadelquote:Op zondag 16 december 2012 17:57 schreef Akantha het volgende:
FRIET het is gewoon Friet, het zijn dingen die in een frituur gaan en niet in een patatuur je zegt toch ook frikandel en niet patadel?
Ja wat? ze kunnen die provincie beter sociale werkplaats noemenquote:
Oooh.quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit bij de mac. Allen als ik iets gedaan heb
En dan wel friet zeggen. Veraaister, ik haat die klote brabanders die ons na-apen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ehh nee. Ik ga nog liever dood.
Klopt, maar wel een andere die hun bedoelenquote:
quote:
Zuid Limburg mag mijpart afsterven, net als de rest van Limburg.quote:
Hoe noordelijker hoe kutter...quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
En dan wel friet zeggen. Veraaister, ik haat die klote brabanders die ons na-apen.
Ik klap je zo.quote:
Brabanders apen ons wat mee, en liften mee op ons succes.quote:Op zondag 16 december 2012 18:00 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Zuid Limburg mag mijpart afsterven, net als de rest van Limburg.
Semi-Duitsers.
BRABANT JONGE
Is dat zoquote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een andere die hun bedoelen
Gelderland ookquote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
En dan wel friet zeggen. Veraaister, ik haat die klote brabanders die ons na-apen.
Semimof.quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
haiiquote:
Daar kom je niet eens fatsoenlijk met de trein manquote:
Trein.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom je niet eens fatsoenlijk met de trein man___
Zuid Limburg is ook kut, Kerkraads verstaat toch niemand.quote:
Boeren barbaar.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Semimof.
Met Maastricht is toch niets slechts?quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zuid Limburg is ook kut, Kerkraads verstaat toch niemand.Midden-Limburg is de place to be.
Noord-Holland is prima inderdaad.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom je niet eens fatsoenlijk met de trein man___
Hun accent....quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Met Maastricht is toch niets slechts?
Je kan ze daar `echt'' niet verstaan inderdaadquote:
Veto's uitroepen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Noord-Brabant is baas. Koning, Keizer!
Veto.
Nu kan ik even niet ze hebben mijn sprookjes boek van me af gepakt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Op de magische heuveltop sta ik je op te wachten.
hoezoquote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Rotterdam wat een vieze stad zeg.
Dat is echt typisch een uitspraak voor iemand die uit een dorp komt waar er nog nooit een buitenlander door de straat heeft gelopenquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Utrecht is ook wel oke, maar de rest
Djoek ze.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nu kan ik even niet ze hebben mijn sprookjes boek van me af gepakt.
jaquote:
Nee dat is gewoon een goed geplaatste uitspraak.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt typisch een uitspraak voor iemand die uit een dorp komt waar er nog nooit een buitenlander door de straat heeft gelopen
De wereld zou een stuk beter zijn als jij niet zou bestaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Akantha het volgende:
[..]
Veto's uitroepen.Noord-brabant zou tof zijn als jij er niet woonde.
overal zijn wandelende grottenquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Akantha het volgende:
[..]Nog nooit in Limburg geweest dan wij hebben grotten.
Doosverwensing! BAN!quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De wereld zou een stuk beter zijn als jij niet zou bestaan.
Jawel... Ik heb ruzieg ehad met mensen uit Meersen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mestreech![]()
Ik woon in Meerssen...
Dat is nog zo erg hoor!
quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overal zijn wandelende grotten
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
overal zijn wandelende grotten
*proest*quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt typisch een uitspraak voor iemand die uit een dorp komt waar er nog nooit een buitenlander door de straat heeft gelopen
quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
*proest*
Het stikt hier van de Westlanders.
Wij hebben wel de meeste kroegen per inwoner in Nederland hoor.
VALKENSWAARD
Onze mergelgrotten zijn baas en alles.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Akantha het volgende:
[..]Nog nooit in Limburg geweest dan wij hebben grotten.
Je mag ook niet om een ban vragenquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Akantha het volgende:
[..]
Doosverwensing! BAN!
[..]
Jawel... Ik heb ruzieg ehad met mensen uit Meersen.
Ik woon in de omstrekenquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon vies, stinkt, veel buitenlanders en jij woont er.
Nou en ik ben wel een groeve grot geweest waar Napaleon ook is gekomen.quote:
Mijn vader was wethouder!quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Akantha het volgende:
[..]
Doosverwensing! BAN!
[..]
Jawel... Ik heb ruzieg ehad met mensen uit Meersen.
Ja ik bedoel natuurlijk allochtonenquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
*proest*
Het stikt hier van de Westlanders.
Wij hebben wel de meeste kroegen per inwoner in Nederland hoor.
VALKENSWAARD
Ik ken geen aardige buitenlanders buiten een paar chinezen en een neger.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik woon in de omstreken
En er wonen gewoon aardige buitenlander.
En het ruikt juist lekker
Dat zijn veelal allochtonen...quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel natuurlijk allochtonen
Nee ik constateer slechts dooverwensing =een ban. Nergens vraag ik er om eentje en ook ben ik niet zo kinderachtig om een tr maken.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag ook niet om een ban vragen.
Klopt ben er nog geweest met de boswachter, maar kutjochies als jou moeten daar weg blijven. Anders moet ik en de boswachter jullie weer eruit komen vissen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Onze mergelgrotten zijn baas en alles.
Middelburg jwzquote:
Bij ons doen alle Nederlanders mee met de buitenlandersquote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken geen aardige buitenlanders buiten een paar chinezen en een neger.
Okequote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zijn veelal allochtonen...
Ik ben er een keer in geweest maar wat was met gids, ik fiets er wel vaak langs.quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Akantha het volgende:
Ik ben er ook
[..]
Nee ik constateer slechts dooverwensing =een ban. Nergens vraag ik er om eentje en ook ben ik niet zo kinderachtig om een tr maken.
[..]
Klopt ben er nog geweest met de boswachter, maar kutjochies als jou moeten daar weg blijven. Anders moet ik en de boswachter jullie weer eruit komen vissen.
jij bent kromquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okenouja, ik merk gewoon dat heel veel mensen die in dorpjes wonen, voornamelijk in Brabant/Limburg en in het noorden enorm racistisch zijn, dat vind ik zo krom
Uhu.quote:
Buitenlanders.quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons doen alle Nederlanders mee met de buitenlanders
Ik woon niet in een gat ofzo..quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okenouja, ik merk gewoon dat heel veel mensen die in dorpjes wonen, voornamelijk in Brabant/Limburg en in het noorden enorm racistisch zijn, dat vind ik zo krom
Imo is het geen doodsverwensing.quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Akantha het volgende:
Ik ben er ook
[..]
Nee ik constateer slechts dooverwensing =een ban. Nergens vraag ik er om eentje en ook ben ik niet zo kinderachtig om een tr maken.
[..]
Klopt ben er nog geweest met de boswachter, maar kutjochies als jou moeten daar weg blijven. Anders moet ik en de boswachter jullie weer eruit komen vissen.
Ik ben er al meerdere keren geweest toffe plek daar.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben er een keer in geweest maar wat was met gids, ik fiets er wel vaak langs.
Ja Valkenswaard ken ik wel jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik woon niet in een gat ofzo..
Zijn geen stad maar wel veel groter dan een 'dorpje'
Zo'n 40.000 inwoners meen ik.
Hier worden Moslims nagewezen en gestenigd.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kouder dan ik had verwacht wel, ik had geen jas aan...quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben er al meerdere keren geweest toffe plek daar.
Welke zender?quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
Ik kijk een documantaire over dat wijf dat alleen maar rauw eten eet en haar kindje dat ook laat doen. Verschrikkelijk.
Rauwquote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
Ik kijk een documantaire over dat wijf dat alleen maar rauw eten eet en haar kindje dat ook laat doen. Verschrikkelijk.
Ielquote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
Ik ben heel veel haren beter en dat weet jij ook.quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mensen die Buitenlanders beledigen maar zelf geen haar beter zijn
Ja het is daar een ander klimaatje.quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kouder dan ik had verwacht wel, ik had geen jas aan...
zielig is datquote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
jij mag roken van je ma en alles en ik nietquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben heel veel haren beter en dat weet jij ook.
Ja maar jij bent Fins.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij mag roken van je ma en alles en ik niet
Ik mag niet roken van mijn moeder jah.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij mag roken van je ma en alles en ik niet
Dat kindje kreeg last van dezelfde verschijnselen als uitgehongerde kindjes in Afrika qua groeiachterstand en zo. Echt ziek dat.quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
gelukkig maarquote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag niet roken van mijn moeder jah.
Jawel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken
Mijn moeder verbied het me niet. Maar leuk zou ze t niet vinden.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag trouwens niet eens roken van mijn moeder.
Morgen deel 2quote:
Festini Framboosquote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is van Festini, geen schepijs
De internet?quote:Op zondag 16 december 2012 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt echt geluk dat je nu op de internet zit
Ik zit op de bank..quote:Op zondag 16 december 2012 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt echt geluk dat je nu op de internet zit
Jij noemt een appartement ook een flat zekerquote:
nee maar ik zie ze soms wel lopen hierquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer komt de featuring met je band?
Ken je ze persoonlijk?
quote:
Het internet.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik loop op DE straat
DE internet
Nee.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik loop op DE straat
DE internet
Nee, ik noem waar flat woont een flat.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemt een appartement ook een flat zeker
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik loop op DE straat
DE internet
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
promisionxexposed
Vinniiee
AppelCake
OmgevallenFlat
Conflict
Rockiejj
Taexon
Ro-ald