SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Best freakyquote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan met de fiets en met de treinEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nope.. Ga ik wel mee bezig als a.s jaar een beetje meezitquote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
quote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet kunnen... Ipv banden gewoon allemaal pootjes zoquote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt![]()
En dan wel dat je pootje zo van kant wisselt anders is het niet cool.Rustig aan.![]()
Waggie bewijsquote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
Rustig aan.![]()
Ik ga er denk ik in januari mee beginnenquote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nope.. Ga ik wel mee bezig als a.s jaar een beetje meezit.
Dat zijn alleen schoenenquote:Gewoon het principe hoe 4-voeters lopenquote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet kunnen... Ipv banden gewoon allemaal pootjes zo![]()
En dan wel dat je pootje zo van kant wisselt anders is het niet cool.![]()
![]()
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 16:45:19 ]![]()
Gaat wel februari worden in mijn geval, dat sowieso.. Need to do something really important firstquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik in januari mee beginnen.
[..]
Dat zijn alleen schoenen
[..]
Gewoon het principe hoe 4-voeters lopen
Of als een eend dat die een beetje waggeltquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik in januari mee beginnen.
[..]
Dat zijn alleen schoenen
[..]
Gewoon het principe hoe 4-voeters lopenRustig aan.![]()
Rokje slaat het allemaal op volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaanRustig aan.![]()
TUMBLRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaan
Belangrijke dingen gaan voor heaquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gaat wel februari worden in mijn geval, dat sowieso.. Need to do something really important firstMeh, dat fiets zo oncomfortabelquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of als een eend dat die een beetje waggelt![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rokje slaat het allemaal op volgens mij.
quote:
En nu zal ik ff ophoudenVoordat ik dit hele topic volprop met gifjes
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mijn jeugdliefdequote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu zal ik ff ophoudenVoordat ik dit hele topic volprop met gifjes
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Romantisch, als jullie dan ook nog eens met jullie gezichten naar elkaar toe bewegen...quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.
Hmm...
Rustig aan.![]()
Eet smakelijkquote:.
Hehe, inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.
Gaat het al wat beter?![]()
Ik ga ook ff.. Ff nadenken wat ik straks ga eten en FG kijken en iemand online in de gaten houden![]()
Mwa, longen doen echt enorm veel pijn. Vanmiddag tijdje beneden gezeten en in de rook van mn pa gezetenquote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Hehe, inderdaad.
Gaat het al wat beter?![]()
Hoofdpijn al een stuk minder, maar nog steeds aanwezig
What you forget, you are gonna repeat.
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?quote:
Belle had te veel kleren aan denk ik voor mij.
En ze batste een beest.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toedelsquote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga ook ff.. Ff nadenken wat ik straks ga eten en FG kijken en iemand online in de gaten houden![]()
Meh, dat zal niet fijn zijn geweest, nee. Balen dat je er nog steeds zoveel last van hebtquote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, longen doen echt enorm veel pijn. Vanmiddag tijdje beneden gezeten en in de rook van mn pa gezeten![]()
Hoofdpijn al een stuk minder, maar nog steeds aanwezig.
Sterkte, en moge je snel beter worden![]()
![]()
goedenavond,
of zoals het hier nu gaat kut![]()
zal het even voor jullie samenvatten mijn dag: Ik had gisteravond een nachttrein van Varanasi naar Calcutta. Die had 2 uur vertragnig, en ik zat in een snikhete luidruchtige coupeBijna niet geslapen, en eenmaal in calcutta een hotel geregeld. Na de middag even rondgewandeld te hebben, zat ik lekker voor de buis voetbal te kijken. Ik viel even in slaap en werd wakker. Daar zag ik bedwantsen over mijn arm llopen
![]()
![]()
ben nu wel verkast naar een duurder en echt een schoon hotel. Mijn kleren zitten in de was,, mijn tassen ook. Behalve mijn grote backpack. Als het goed is is die wel bedwants vrij ....
en daarnaast schaam ik me, ook bij het hotel, en mis ik ineens nederland heel erg, en mijn execht een kutdag dus
Maarja, ik zit hier nog voor 3 weken en als het goed is voel ik me morgen weer beter ...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Furry's!quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Favoriete disney....
Ik heb geen flauw idee...
Ojawelll...
ROBIN HOOD.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom.. Ik vergeleek mezelf met t beestquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?
En ze batste een beest.
En nee, pas toen ik 15 was :$
En nu echt weg![]()
Ik ben een beest maar Belle is niet bij me geweestquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?
En ze batste een beest..
![]()
Denk maar gewoon aan mij dan komt het goedquote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
zal het even voor jullie samenvatten mijn dag: Ik had gisteravond een nachttrein van Varanasi naar Calcutta. Die had 2 uur vertragnig, en ik zat in een snikhete luidruchtige coupeBijna niet geslapen, en eenmaal in calcutta een hotel geregeld. Na de middag even rondgewandeld te hebben, zat ik lekker voor de buis voetbal te kijken. Ik viel even in slaap en werd wakker. Daar zag ik bedwantsen over mijn arm llopen
![]()
![]()
Veel plezier man.Rustig aan.![]()
Wat zijn bedwantsen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenavond,
![]()
![]()
ben nu wel verkast naar een duurder en echt een schoon hotel. Mijn kleren zitten in de was,, mijn tassen ook. Behalve mijn grote backpack. Als het goed is is die wel bedwants vrij ....
en daarnaast schaam ik me, ook bij het hotel, en mis ik ineens nederland heel erg, en mijn execht een kutdag dus
Maarja, ik zit hier nog voor 3 weken en als het goed is voel ik me morgen weer beter ...
Maar kut heeHopen dat het morgen beter gaat
Is het verder wel leuk en mooi daar?What you forget, you are gonna repeat.
Toen je 14 was was je nog aseksueel?quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom.. Ik vergeleek mezelf met t beest
En nee, pas toen ik 15 was :$
En nu echt weg![]()
Ik wist het wel op mijn 11e hoor.
Rustig aan.![]()
Dat rijmt!quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een beest maar Belle is niet bij me geweest.
Even gegoogled, jakkes wat een nare beestenquote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenavond,
![]()
![]()
Maarja, ik zit hier nog voor 3 weken en als het goed is voel ik me morgen weer beter ....
Verder wel naar je zin?![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan mij dan komt het goed
Veel plezier man.bedwantsen zijn beesten in je bed, en als je die eenmaal in je huis hebt krijg je ze bijna niet meer weg. Ze gaan in je muren enzo zittenquote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn bedwantsen?
Maar kut heeHopen dat het morgen beter gaat
Is het verder wel leuk en mooi daar?En ze bijten
Verder is het wel heel erg mooi, ik heb de 2 drukste/toeristische steden gehad, en ik vertrek over 3 dagen naar het rustige woestijngebied van Rajasthan
Vies hequote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even gegoogled, jakkes wat een nare beesten.
Verder wel naar je zin?
Verder wel, maar heb nu even een dipmoment![]()
maar ik kan hier wel een massage regelen van een mooie indiase meid zei zo'n andere backpacker
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Happy ending?quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
maar ik kan hier wel een massage regelen van een mooie indiase meid zei zo'n andere backpackerRustig aan.![]()
Jep, en als je gebeten wordt, krijg je van die mooie bulten (die onwaarschijnlijk gigantisch jeukenquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vies he
maar ik kan hier wel een massage regelen van een mooie indiase meid zei zo'n andere backpacker)
Hehe, dat is wel mooi. Alleen dipje is minder
HahaZal vast niet duur zijn
![]()
![]()
Kleine bultjes die wel heel erg jeuken. Maar dat is niet eens zo heel erg. Maar ik wil die beesten gewoon niet in mijn backpack, want dan neem je ze overal mee naar toe en ze gaan niet weg ...quote:Op zondag 16 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, en als je gebeten wordt, krijg je van die mooie bulten (die onwaarschijnlijk gigantisch jeuken)
Hehe, dat is wel mooi. Alleen dipje is minder
HahaZal vast niet duur zijn
misschien dat ik morgen die massage nog doe ook
Ik ging het ook even googlen inderdaad. Wat ranzigquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
bedwantsen zijn beesten in je bed, en als je die eenmaal in je huis hebt krijg je ze bijna niet meer weg. Ze gaan in je muren enzo zittenEn ze bijten
Verder is het wel heel erg mooi, ik heb de 2 drukste/toeristische steden gehad, en ik vertrek over 3 dagen naar het rustige woestijngebied van Rajasthan
[..]
Vies he
maar ik kan hier wel een massage regelen van een mooie indiase meid zei zo'n andere backpacker
Fijn dat je het verder wel naar je zin hebt in ieder geval. Dat is toch wel het belangrijkste!
Zie het maar zo; dit is een expeditie voor jou, en ik elke expeditie heeft iemand een break-down moment. Wordt je alleen maar sterker en wijzer van
Nee inderdaad, je wilt ze niet met je meenemen, die krengen. Heb je er continu last vanquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kleine bultjes die wel heel erg jeuken. Maar dat is niet eens zo heel erg. Maar ik wil die beesten gewoon niet in mijn backpack, want dan neem je ze overal mee naar toe en ze gaan niet weg ...
misschien dat ik morgen die massage nog doe ook.
Hehe, lekker toch. Geniet er van jongen (niet alleen de massage
).
![]()
Ja, uiteraard dacht ik voor m'n 15e natuurlijk niet dat ik gewoon hetero wasquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen je 14 was was je nog aseksueel?
Ik wist het wel op mijn 11e hoor.![]()
Gewoon helemaal niks, seksualiteit bestond niet.............
Dat weet je natuurlijk niet altijd al op vroege leeftijd eh, zoiets KT.. Daarbij ben ik streng gelovig opgevoed, dus er werd ook nooit gesproken over de eventuele mogelijkheid van lesbische/homoseksuele gevoelensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja dat hoop ik ook, maar om plotseling in tranen uit te barsten in een slaapzaal waar ook andere lui zaten was heel erg genantquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging het ook even googlen inderdaad. Wat ranzig
Fijn dat je het verder wel naar je zin hebt in ieder geval. Dat is toch wel het belangrijkste!
Zie het maar zo; dit is een expeditie voor jou, en ik elke expeditie heeft iemand een break-down moment. Wordt je alleen maar sterker en wijzer van
Naar de wc gaan en daar je tranen laten lopenquote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, maar om plotseling in tranen uit te barsten in een slaapzaal waar ook andere lui zaten was heel erg genant
Ik lag helaas gewoon in de slaapzaalquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de wc gaan en daar je tranen laten lopen
quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard dacht ik voor m'n 15e natuurlijk niet dat ik gewoon hetero wasGewoon helemaal niks, seksualiteit bestond niet.............
Dat weet je natuurlijk niet altijd al op vroege leeftijd eh, zoiets KT.. Daarbij ben ik streng gelovig opgevoed, dus er werd ook nooit gesproken over de eventuele mogelijkheid van lesbische/homoseksuele gevoelensEet smakelijk, beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kun je toch naar de wc gaan?quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lag helaas gewoon in de slaapzaal
Nou, ik was in mijn dagboek aan het schrijven en toen kwamen er ineens heel veel tranenquote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch naar de wc gaan?
Oke. Dan gewoon onder de dekens kruipen en zachtjes doen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik was in mijn dagboek aan het schrijven en toen kwamen er ineens heel veel tranen
En even een knuffel voor jou![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt AldoWhat you forget, you are gonna repeat.
Dan denk ik meer aan andere dingen zachtjes doen op een gevulde slaapzaalquote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan gewoon onder de dekens kruipen en zachtjes doen?
* TheGirlNextDoor knuffelt Aldo
quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan andere dingen zachtjes doen op een gevulde slaapzaal![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dan gewoon onder de dekens kruipen en zachtjes doen?
* TheGirlNextDoor knuffelt Aldo
Fappen doe je toch altijd zo luidruchtig mogelijk?quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan andere dingen zachtjes doen op een gevulde slaapzaal
Ook als je je zo kut voelt als Aldo?quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan andere dingen zachtjes doen op een gevulde slaapzaal
Come on.What you forget, you are gonna repeat.
En dan iedereen die grossed out de zaal uit gaat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Fappen doe je toch altijd zo luidruchtig mogelijk?
En morgen weer opstaan met een glimlach en er weer helemaal tegenaan gaan! Want je maakt een verdomd mooie reis waar ik fucking jaloers op benquote:
haha komt wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2012 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En morgen weer opstaan met een glimlach en er weer helemaal tegenaan gaan! Want je maakt een verdomd mooie reis waar ik fucking jaloers op benBen ook echt blij dat ik nu even achter een pc zit ipv op die zaal lig
even weer contact met Nederland
Nederland is nat en koudquote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha komt wel goed hoorBen ook echt blij dat ik nu even achter een pc zit ipv op die zaal lig
even weer contact met Nederland
Hoe is het daar qua weer?What you forget, you are gonna repeat.
zo'n 25 gradenquote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nederland is nat en koud
Hoe is het daar qua weer?
Ik loop nu in mijn zwembroek omdat alles in de was zit![]()
Hoteleigenaar was gelukkig heel behulpzaam toen ik verschrikt aan kwam lopen en vroeg of hij nog een kamer had: Oh what happened sir?Bedbugs
![]()
Don' worry. You can stay here, we have no bedbugs and you get bedbugs discount. We'll take care of your stuff
Bedbugs discount, altijd fijn.quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoteleigenaar was gelukkig heel behulpzaam toen ik verschrikt aan kwam lopen en vroeg of hij nog een kamer had: Oh what happened sir?Bedbugs
![]()
Don' worry. You can stay here, we have no bedbugs and you get bedbugs discount. We'll take care of your stuffRustig aan.![]()
O mijn godquote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat lees ik nu dan weer![]()
Deadmau5 vraagt Kat von D per tweet ten huwelijkDat kan niet waar zijn
![]()
![]()
Ik vodn het wel heel aardigquote:En het hotel waar ik nu zit is slechts 1 weken oud. Zelfs de afstandsbediening van de tv zat nog in plastic
Nicequote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Don' worry. You can stay here, we have no bedbugs and you get bedbugs discount. We'll take care of your stuff
Waar staat die T voor?quote:Op zondag 16 december 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het wel slap hoor ''WJMMT'' vind ik veel toffer.
Helaas wel vrees ikquote:Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O mijn godDat kan niet waar zijn
![]()
ik zat in het engels te denkenquote:Op zondag 16 december 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trouwen, ivm bericht van deadmau5.
Wil you marry my T
Ik dacht aan mr. T__!!!
Juh, Kat Von D weer bezet, damnit..quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is toch te triest voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Redelijk, duidelijk minder dan LOTRquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand al naar The Hobbit geweest?Is dat wat?
Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, Kat Von D weer bezet, damnit..
[ afbeelding ]Mooie vrouw welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, Kat Von D weer bezet, damnit..
[ afbeelding ]Jezus christus JoofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Smeagel wel veel in beeld?quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Redelijk, duidelijk minder dan LOTR
Zeker jaquote:![]()
![]()
Zij mag mij best een keer van een tattoo voorzien.. Maar dat is echt een extreem duur geintje
quote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is Smeagel wel veel in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit, nu heb ik mezelf geil lopen maken door in 'A woman's pleasure' te kijken
Geil en ziek?quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit, nu heb ik mezelf geil lopen maken door in 'A woman's pleasure' te kijken![]()
![]()
Ja. Stom he?quote:![]()
Maar nu wil ik.. damn![]()
Wie ben ik om je niet mijn hulp aan te bieden.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ehh, wat is dat voorn film?Rustig aan.![]()
Dat... Was niet zo handigquote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is geen film. Is een topic in KPDquote:Op zondag 16 december 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie ben ik om je niet mijn hulp aan te bieden.
Maar ehh, wat is dat voorn film?What you forget, you are gonna repeat.
Oh het klonk als een erotische film.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is geen film. Is een topic in KPD
Wat staat er in dat topic dan?Rustig aan.![]()
Allemaal gifjes en plaatjes waarin je de vrouw ziet genietenquote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh het klonk als een erotische film.
Wat staat er in dat topic dan?
JAAAA. JIJ IS LEUK. Met je gekke plaatjes overal.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik dacht, er zijn nieuwe posts, maar ik had deze al gezienquote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allemaal gifjes en plaatjes waarin je de vrouw ziet genieten![]()
![]()
![]()
Ja heel fijn...quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allemaal gifjes en plaatjes waarin je de vrouw ziet genieten![]()
Allemaal face only plaatjes of?Rustig aan.![]()
Ik kijk er nog regelmatig. Ondanks dat ik ze al ken, word ik elke keer weer geil als een pakje boter.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht, er zijn nieuwe posts, maar ik had deze al gezien
Die deceptie kreeg ik ook voor m'n kiezenquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht, er zijn nieuwe posts, maar ik had deze al gezien![]()
Nu voel ik mij vereerd en daarom een gek plaatje voor jou om mijn gevoel uit te drukkenquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JAAAA. JIJ IS LEUK. Met je gekke plaatjes overal.
Tevens: insgelijks babeh.. Insgelijks :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heel fijn...![]()
Allemaal face only plaatjes of?
Het zijn zeker geile plaatjesquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk er nog regelmatig. Ondanks dat ik ze al ken, word ik elke keer weer geil als een pakje boter..
![]()
Weet je dat ik sinds jouw komst geen L word meer heb gekeken. Te druk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu voel ik mij vereerd en daarom een gek plaatje voor jou om mijn gevoel uit te drukken
[ afbeelding ]
Tevens: insgelijks babeh.. Insgelijks :$
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Of je vond het gewoon zo leuk om t met mij te kijken dat je wacht op mequote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet je dat ik sinds jouw komst geen L word meer heb gekeken. Te druk.
Met je standaard PI :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Uiteraard nietquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet met jan en alleman lijkt meWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik wacht altijd op jou.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of je vond het gewoon zo leuk om t met mij te kijken dat je wacht op me
Met je standaard PI :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik ben in mijn gedachten bij je hoor!!quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mooi, dan weten we dat ook weer!quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik lig nu te fantaseren over je hoor.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, dat wordt eens tijd eh. Je houdt het tegoed
![]()
![]()
Vuig sletje, dat wist je allang, dus deze quotemisbruik wordt verworpenquote:
Ja, ik wacht wel tot de lente, want nu is het koud en ga ik wel gewoon aan ijspegels likkenquote:
Alleen ijspegels likken?quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, ik wacht wel tot de lente, want nu is het koud en ga ik wel gewoon aan ijspegels likken
quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En sneeuw van de autoruiten
Klopt. Perenijsmeetquote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, ik wacht wel tot de lente, want nu is het koud en ga ik wel gewoon aan ijspegels likken![]()
![]()
Niks daarvan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vuig sletje, dat wist je allang, dus deze quotemisbruik wordt verworpenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wel uitkijken dat je tong niet vastvriest, ff een tipquote:JAAAAquote:
Ok.. Maar.. Wat moeten we nu dan? Where do we go from here? Da's een liedje :$quote:
Maar ik bedoel.. Ja.. Iedereen weet het :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja. Ik ook nu.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok.. Maar.. Wat moeten we nu dan? Where do we go from here? Da's een liedje :$
Maar ik bedoel.. Ja.. Iedereen weet het :$
Nee, ik weet niet zo heel veel he. Ben maar een klein meisje.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wist jij dat nog niet dan?
Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet zo heel veel he. Ben maar een klein meisje.Rustig aan.![]()
Ik hou wel van kleine meisjesquote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet zo heel veel he. Ben maar een klein meisje.
Ik zeg altijd 1.70. Maar feitelijk maar 1.67 ofzo.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is gewoon echt heel eng.quote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleine meisjes
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nouja dat 'jij weer' klonk alsof je m'n aanwezigheid niet kon waarderenquote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ziet er zo naar uit, toch? Of ben je niet hier?
Hoi![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat 'jij weer' klonk alsof je m'n aanwezigheid niet kon waarderen![]()
![]()
Anyways nu stop ik. Ik loop mezelf alweer geil te maken
Zal ik verder gaan dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways nu stop ik. Ik loop mezelf alweer geil te makenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Niet alleen jezelfquote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways nu stop ik. Ik loop mezelf alweer geil te maken![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo ik ben weer weg.
is bijna klaar met werken.
Doei![]()
![]()
Wie anders?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleine meisjes
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways nu stop ik. Ik loop mezelf alweer geil te maken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is Bueno Excellente. He fights crime with the power of perversion.quote:
I like him alreadyquote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Bueno Excellente. He fights crime with the power of perversion.
Ik moet binnenkort eens alles gaan lezen waar hij in zit. Zijn hele team bestaat uit dit soort helden.quote:
Sixpack: Team leader, whose special ability is grotesque drunkenness and beating villains with broken-off liquor bottles; he talks in a stream of comic cliches. He thinks he's a real superhero and doesn't seem to realise that all his superheroic encounters are just drunken dreams, but gets upset when he's told they're not real.
The Defenestrator: A large, burly man in a denim jacket, black sunglasses, with black hair who obsessively carries around a window through which he forcefully throws criminals and the occasional unlucky policeman. His assaults on police officers landed him in Arkham Asylum.
Dogwelder: A thin, silent man in a welder's mask who spot welds dead canines to evildoers. Never speaks.
Flemgem: A sickly, thin, bald man in a green suit and a purple domino mask who has the ability to produce and expel large volumes of phlegm, which can blind, suffocate, or simply disgust evildoers.
Garth Ennis heeft een raar gevoel voor humor.
Klinkt wel goed lolquote:Op zondag 16 december 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort eens alles gaan lezen waar hij in zit. Zijn hele team bestaat uit dit soort helden.
Sixpack: Team leader, whose special ability is grotesque drunkenness and beating villains with broken-off liquor bottles; he talks in a stream of comic cliches. He thinks he's a real superhero and doesn't seem to realise that all his superheroic encounters are just drunken dreams, but gets upset when he's told they're not real.
The Defenestrator: A large, burly man in a denim jacket, black sunglasses, with black hair who obsessively carries around a window through which he forcefully throws criminals and the occasional unlucky policeman. His assaults on police officers landed him in Arkham Asylum.
Dogwelder: A thin, silent man in a welder's mask who spot welds dead canines to evildoers. Never speaks.
Flemgem: A sickly, thin, bald man in a green suit and a purple domino mask who has the ability to produce and expel large volumes of phlegm, which can blind, suffocate, or simply disgust evildoers.
Garth Ennis heeft een raar gevoel voor humor.Miss idd eens opzoeken
Zelfs Green Lantern is slachtoffer geworden van Bueno Excellentequote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klinkt wel goed lolMiss idd eens opzoeken
Hoi boefje.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hehehehequote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Green Lantern is slachtoffer geworden van Bueno Excellente
[ afbeelding ]
[..]
Hoi boefje.![]()
Mja ik vind Marvel comics sowieso leuker dan DC
Mgoed, ik heb een vreetbui, dus ik ga even allerlei lekkers zoeken
Alleen Kyle Rayner.quote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Green Lantern is slachtoffer geworden van Bueno Excellente
[ afbeelding ]
[..]
Hoi boefje.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jaja.quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Ik ben braaf geweest dit weekend.Alweer? Nouja, eet smakelijk dan.quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Mja ik vind Marvel comics sowieso leuker dan DC
Mgoed, ik heb een vreetbui, dus ik ga even allerlei lekkers zoekenIk weet nooit wie wie is, van die GL.quote:
De enige 2 die ik ken zijn Alan Scott en Guy Gardner.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, maar nu ga ik snoepen en mezelf vetmesten.. Can't help myselfquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja.
[..]
Alweer? Nouja, eet smakelijk dan.
[..]
Ik weet nooit wie wie is, van die GL.
De enige 2 die ik ken zijn Alan Scott en Guy Gardner.![]()
Have fun Rokjequote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik snoepen en mezelf vetmesten.. Can't help myself![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan Tamas met een stokje in je prikken om te kijken of je al dik en sappig bent.quote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik snoepen en mezelf vetmesten.. Can't help myself![]()
Maar fijne avond nog enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
It 's....quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, Smacks heb ik wel alleen geen melk meer.
Klinkt als een uitdaging ...
Niks is zo leuk als een nix in the fridge challenge![]()
Rlly?quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb heerlijk geslipt
Totaal onder controle over de rotonde
Rustig aan.![]()
Er ligt letterlijk niks in... qua eten dan, ja vleeschquote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
It 's....
Niks is zo leuk als een nix in the fridge challenge.
![]()
quote:.... ik heb die cursus niet voor niks gehad he..... dacht nog ff dat ik lek had gereden, maar dat was niet zo
![]()
Niet alleen de fridge... alle kastjes in huis doen meequote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er ligt letterlijk niks in... qua eten dan, ja vleesch.
![]()
![]()
Awesome!quote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ik heb die cursus niet voor niks gehad he..... dacht nog ff dat ik lek had gereden, maar dat was niet zo
Ik ga ook nog eens slipcursusje doen.Rustig aan.![]()
Hm, pasta en rijst heb ik wel liggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet alleen de fridge... alle kastjes in huis doen mee.
![]()
Doen.... die banen zijn er opgemaakt.....quote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awesome!
Ik ga ook nog eens slipcursusje doen.
Niks is leuker dan een 360 met hoge snelheid![]()
![]()
![]()
I can work with thatquote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, pasta en rijst heb ik wel liggen.
![]()
![]()
dat zijn nou net de 2 dingen die me m'n neus uitkomenquote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, pasta en rijst heb ik wel liggen.
![]()
![]()
Alleen om bewust te gaan slippen is het 2equote:Op zondag 16 december 2012 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doen.... die banen zijn er opgemaakt.....
Niks is leuker dan een 360 met hoge snelheid![]()
Rustig aan.![]()
Met de juiste bereiding nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat zijn nou net de 2 dingen die me m'n neus uitkomen.
![]()
Heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Niet zeuren als ik het niet te vreten vind.
Ik geef altijd mijzelf feedback..... trouwens het restje van de laatste challenge was zelfs voldoende voor een andere keer.... en de rozemarijn kon wat verder inwerken waardoor het nog beter was![]()
![]()
Tijd voor een andere voorraadquote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat zijn nou net de 2 dingen die me m'n neus uitkomen![]()
![]()
Dat heb ik niet liggenquote:Op zondag 16 december 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Ik geef altijd mijzelf feedback..... trouwens het restje van de laatste challenge was zelfs voldoende voor een andere keer.... en de rozemarijn kon wat verder inwerken waardoor het nog beter was. Ik heb 4 kruidenmolentjes
. Geen groente liggen, wel wat fruit maar of dat zo lekker smaakt bij de rijst of pasta
.
![]()
Die 360 zonder de safetysystemen mocht ik ook niet zelf uitvoeren..... de rijinstructeur deed het voor.... maare de rest mocht zelf en hoe harder hoe beterquote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen om bewust te gaan slippen is het 2e![]()
![]()
Ik zou alleen niet weten wat. Gelukkig heb ik voor vandaag in elk geval wel nog ander vreten in huisquote:![]()
![]()
rijst pilav.... is rijst met fruit.... pasta gerechten met fruit weet ik zo snel nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik niet liggen. Ik heb 4 kruidenmolentjes
. Geen groente liggen, wel wat fruit maar of dat zo lekker smaakt bij de rijst of pasta
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die 360 zonder de safetysystemen mocht ik ook niet zelf uitvoeren..... de rijinstructeur deed het voor.... maare de rest mocht zelf en hoe harder hoe beter
Rustig aan.![]()
idd..!quote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rijst pilav.... is rijst met fruit.... pasta gerechten met fruit weet ik zo snel niet
rijst met fruit is goed te combineren!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dit was een rare rugbydag.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rijst pilav.... is rijst met fruit.... pasta gerechten met fruit weet ik zo snel niet. Morgen weer verzinnen wat ik die avond ga oppeuzelen.
![]()
![]()
![]()
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
-bonen (droog of blik)quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten wat. Gelukkig heb ik voor vandaag in elk geval wel nog ander vreten in huis
-Aardappels ... ik heb meestal een kilo dat is voor 1 p meestal voldoende voor 1 week
-instant aardappelpuree voor de echte luie big...
-fruit blik of vriezer ... vers heb ik niet vaak.... ik ben een luie fruiteetster
- groenten voor in de vriezer, blik of vers
-uien gaan best lang meeen anders heb je nog dat poeder
-knoflook of zoals ik ... knoflookolie....
-eieren (klein doosje heb ik meestal.... die grote krijg ik niet op tijd op tenzij quiche maken)
-bladerdeeg in de vriezer
-sausmuk
-kruidenmuk
mja daar kan je aardig wat mee doen![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd..!
rijst met fruit is goed te combineren!![]()
![]()
ik Moest 3e rij, dus Veel rennen, daarna door uitval Van Iemand (afgevoerd met ambu :x) op de 2e. Maar ging best lekker.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar kun je inderdaad behoorlijk wat mee doenquote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-bonen (droog of blik)
-Aardappels ... ik heb meestal een kilo dat is voor 1 p meestal voldoende voor 1 week
-instant aardappelpuree voor de echte luie big...
-fruit blik of vriezer ... vers heb ik niet vaak.... ik ben een luie fruiteetster
- groenten voor in de vriezer, blik of vers
-uien gaan best lang meeen anders heb je nog dat poeder
-knoflook of zoals ik ... knoflookolie....
-eieren (klein doosje heb ik meestal.... die grote krijg ik niet op tijd op tenzij quiche maken)
-bladerdeeg in de vriezer
-sausmuk
-kruidenmuk
mja daar kan je aardig wat mee doen.
![]()
Cutiepiequote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oei, dat is minder, dat er iemand afgevoerd isquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Moest 3e rij, dus Veel rennen, daarna door uitval Van Iemand (afgevoerd met ambu :x) op de 2e. Maar ging best lekker.. Klinkt goed
.
![]()
Morgen moet ik levelen met vandaag.... mijn ouders trakteerden omdat ik zo geweldige dochter benquote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Morgen weer verzinnen wat ik die avond ga oppeuzelen.
![]()
![]()
![]()
Wel gewonnen trouwens, eerst wedstrijd dit seizoen.gelijk 2 plekken omhoog.
Ik moet zo ook maar eens bedenken wat ik wil etenquote:. Denk dat ik weer eens frietjes ga halen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Scott was de allereerste, krachten van een of andere meteoriet..quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja.
[..]
Alweer? Nouja, eet smakelijk dan.
[..]
Ik weet nooit wie wie is, van die GL.
De enige 2 die ik ken zijn Alan Scott en Guy Gardner.
Daarna kwam Hal Jordan, gevolgd door John Steward, Guy Gardner, Kyle Rayner en als laatste Jade, de dochter van Alan Scott..
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Green_Lantern_(stripfiguur)Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lief tochquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen moet ik levelen met vandaag.... mijn ouders trakteerden omdat ik zo geweldige dochter ben![]()
![]()
.
![]()
En dan mis ik nog mijn blikjes tomatenpuree of blokje tomaat...quote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad behoorlijk wat mee doen.
oja en vergeet de mire niet![]()
![]()
Met de Ka? Of heb je inmiddels weer een andere?quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb heerlijk geslipt
Totaal onder controle over de rotondeDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jaquote:
Want ik heb en knuffels gedropt voor het goede doel en ik heb geluisterd naar mams haar optreden... en ik kreeg Glühwein
en een oliebol
![]()
![]()
Je vergeet Simon Baz.quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scott was de allereerste, krachten van een of andere meteoriet..
Daarna kwam Hal Jordan, gevolgd door John Steward, Guy Gardner, Kyle Rayner en als laatste Jade, de dochter van Alan Scott..
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Green_Lantern_(stripfiguur)
Maar ik bedoelde te zeggen dat ik geen idee heb wie Hal en Kyle zijn. Ik weet dat ze bestaan, maar ze lijken zo op elkaar.
En ze zijn saai.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met de ka natuurlijk ....quote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de Ka? Of heb je inmiddels weer een andere?![]()
![]()
![]()
Engeltje ben jequote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen moet ik levelen met vandaag.... mijn ouders trakteerden omdat ik zo geweldige dochter ben![]()
Rustig aan.![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
Want ik heb en knuffels gedropt voor het goede doel en ik heb geluisterd naar mams haar optreden... en ik kreeg Glühwein
en een oliebol
.
![]()
quote:.
Wie?quote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet Simon Baz.
Maar ik bedoelde te zeggen dat ik geen idee heb wie Hal en Kyle zijn. Ik weet dat ze bestaan, maar ze lijken zo op elkaar.
En ze zijn saai.
En Hal en Kyle lijken in de verste verte niet op elkaar
Een ieder heeft een ander uniform etc..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik had niks te doen vandaag, doh!quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je had mee moeten gaan.... het was gratisook de Glühwein en oliebollen
gluhwein en oliebol... iew..!quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Heuh ja daar kom je wat laat meequote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.
![]()
Sorry... maar van de gratis gluhwein en oliebollen wist ik nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had niks te doen vandaag, doh!
Dat vertelden ze pas in de pauze.... de sniekers![]()
Dat is de nieuwe. Een Arabierse Amerikaan, met een pistool.quote:Op zondag 16 december 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie?
En Hal en Kyle lijken in de verste verte niet op elkaar
Een ieder heeft een ander uniform etc..
Ze lijken voor mij wel op elkaar. Ik zie het niet. Net als het verschil tussen de verschillende Flashes. Ik zie het niet.
Alleen natuurlijk Jay Garrick.
Barry, Bart en Wally lijken ook teveel op elkaar voor een leek als ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
proberen.... zo saai?quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, maar weer proberen om m'n film af te kijken..![]()
ik had het al aangenomen.... en op voor ik dacht ships ik moet zo nog rijden, maar gelukkig gingen we toen nog zo'n 2 uur tafelenquote:en daar heb ik braaf alleen fris genomen
![]()
![]()
knappert!quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had het al aangenomen.... en op voor ik dacht ships ik moet zo nog rijden, maar gelukkig gingen we toen nog zo'n 2 uur tafelenen daar heb ik braaf alleen fris genomen
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
jep, been Gebroken op 3 plekken, stuk staal In gezetquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oei, dat is minder, dat er iemand afgevoerd is. Klinkt goed
.
Ouch.quote:Op zondag 16 december 2012 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jep, been Gebroken op 3 plekken, stuk staal In gezet![]()
![]()
Damn, dat zal goed pijn gedaan hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jep, been Gebroken op 3 plekken, stuk staal In gezet![]()
![]()
![]()
Ik heb het verteld, maar niet gevraagd nee ... naja for next time ...quote:Op zondag 16 december 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh ja daar kom je wat laat mee.
![]()
Dat je ging brunchen ja, dat was rond de tijd dat mijn maag om voedsel schreeuwdequote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het verteld, maar niet gevraagd nee ... naja for next time ....
![]()
Yup. Voet stond ook een kwartslag gedraaid. Kon Er niet Naar kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat zal goed pijn gedaan hebben![]()
Als iemand het moet proberen..... dan is het voor die persoon saai....quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Bourn Legacy, verre van saai.
ik vond het wel oke![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: